Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mutta toimii kuitenkin vaan punaisella ja vihreällä johdolla niin että peliäänet ja chat äänet kuuluvat luureista?
PS pelaan muutenkin vajaa metrin - metrin päässä telkusta nii taitaa riittää
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Hyvät kuulokkeet löytyvät jo valmiina, ilman mikrofonia. Mikä olis helpoin tapa lisätä tohon settiin mikrofoni (bf3:sta varten lähinnä)? Boksilta menee siis optinen kaapeli vahvistimelle ja kuulokkeet vahvistimessa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Hyvät kuulokkeet löytyvät jo valmiina, ilman mikrofonia. Mikä olis helpoin tapa lisätä tohon settiin mikrofoni (bf3:sta varten lähinnä)? Boksilta menee siis optinen kaapeli vahvistimelle ja kuulokkeet vahvistimessa.

Mulla on käytössä Sennheiserin kuulokkeet ja mikkinä on toiminut boksin mukana tullut headset. Asetuksista kun laittaa vaan puheen tuleemaan "kaiuttimista" ja headsetin laittaa kaulan ympärille. Useamman vuoden olen käyttänyt ja ihan hyvin pärjää.

Välillä tietysti ärsyttävää, jos joku puhuu hiljaa ja peliäänet pauhaa, niin ei tahdo saada selkoa. Ratkaisuna tähän toimii "party chat" ja asetus joka hiljentää peliääniä, kun joku puhuu partyssa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Onko kukaan kokeillut näitä kaulamikrofoneja? Toimivatko minkään vertaa?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tänään tuli postissa paketti, nyt on sitten Tritton Ax Pro:t pelikuulokkeina. :cool:
Alkuun täytyy sanoa, että johtoja on kyllä joka lähtöön, pari virta kaapelia (kuulokkeille ja vahvistimelle erikseen, tosin tulee samasta pistokkeesta jakautuu vaan kahtia), optinen piuha mulla telkusta (yleensä suoraan Xboxista) vahvistimeen, vahvistimesta johto kuulokkeisiin ja vielä kauittimiin sekä johto ohjaimesta kuulokkeisiin niin pystyy keskustella mikin välityksellä. Oiskohan unohtunu jokin vielä? :D
No mutta pikaisesti testattuna äänenlaatu kohillaan, pientä tausta kohinaa on kuulokkeissa kun ei muita ääniä kuulu, peittyy hyvin pelin äänien alle.
Pitäis vielä testata miten noi kaikki 8 kaiutinta noissa Trittoneissa tuo tuota tilan tuntua verratuna esim. näihin mun Bosen OE kuulokkeisiin.

Edit.
Nyt on muutamia tunteja kuulokkeilla takana... Äänen laatu kohdillaan, kuulee hyvin niin edestä ja takaa kuin ylhäältä ja alhaalta lähestyvät viholliset Halo: Reachia pelatessa, myös juttelu pelin ohessa sujuu hyvin muitten puhe erottuu selkeästi itse pelin äänistä. Kuulokkeet istuvat päähän erittäin hyvin ovat tukevasti kiinni pääkopassa ilman, että painaisivat mistään liikaa. Muutamassa tunnissa eivät tulleet korvalehdet tai mikään muukaan osa päästä kipeäksi kuulokkeista. Myös säädöt tuntuvat aika yksinkertaisilta ja helposti tehtäviltä. Pelailin myös alkuun Forza 4:sta jossa kokeilin hiukan basso säätöä, todeten että siitä ei potku lopu ennen kuin tärykalvo halkeaa. Eli luulisi näiden olevan oikein mieluisat leffa kuulokkeetkin. Yksi asia aiheutti ihmetystä, kuulokkeet eivät sammu vaikka sammutan virran kuulokkeiden vahvistimesta??? Enkä löytänyt nappia, jolla sulkea ne, joten kiskaisin kuulokkeiden virtajohdon irti. Liekö suunnittelussa ollut hiukan puutteita vai etsinkö nappia väärästä paikasta. Voin suositella Ax Pro:ta niille jotka etsivät hyviä pelikuulokkeita, joissa äänenlaatu ja surround-efekti on kohdillaan, vaikkakin tuo johtojen kanssa pelaaminen hiukan ärsyttää...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Alkaa pikku hiljaa kyllästyttään toi nykyinen kuulokesetti (tosi vanhat siberiat + boksin oma mikki kaulalla) varsinkin kun toi mikki on alkanu viime aikoina hajoilemaan. Elikkäs onks noi Turtle Beachin x41:set parhaat mitä tähän hintaan saa vai oisko jollain suositella joitain toisia? Ei oo väliä onko langattomat, mutta mielellään jonkin näköstä surround ääntä pitäs lähtee :eek:
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Onko kukaan kokeillut näitä kaulamikrofoneja? Toimivatko minkään vertaa?

Pelit-lehdessä oli testattavana Gioteck TX-1 Throat Mic ja lehden mukaan toimii ihan mallikkaasti. 4/5 sai tähtinä, joten tuskin mikään hirvittävän huono tekele on kyseessä.

Tapio Salminen mainitsee mm. artikkelissaan että;

"Käytössä kurkkumikki on yllättävän mukava. Käsissä maksimiin säädetty kaulurin halkaisija näyttää kovin pieneltä, mutta koko on riittävä ainakin omaan kynäniskaani. Puristusvoimaa on sopivasti eikä mikki ala jäytää kaulaa edes koko illan pituisissa pelirupeamissa. Kokonaisuus pysyy silti paikoillaan niin hyvin, että mikki ei liikkuessaan rahise ärsyttävästi muiden korviin."

Siinäpä ainakin yksi kurkku/kaulamikki, jota itse voisin kokeilla.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Eihän kenelläkään ole ylimääräisenä Turtle Beachin kaapelia luureista ohjaimeen?
Kissa perhana ehti vikkelänä järsiä puoliksi poikki ja nyt luurit rätisevät jos johto ei ole tietyssä asennossa.
Maailmalta noita saisi, mutta pitäisi oikeastaan hankkia suht nopeasti.

Tai sitten täytyy päivittää luurit parempaan malliin. X41:t näyttäisivät olevan ~100€ nykyään, mutta uusi PX5 on kiinnostava tapaus myöskin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Multa jäi kaikki oheisroina käteen kun sain takuussa taisteltua rahat takasin. Mikrofoni on jo maailmalle lähtenytkin.
Mulla oli justiinsa noi X41:t, mut eiköhän niissä ole kaikissa se sama pikkunen urosplugi kierreletkun molemmissa päissä?

Noi ei ole vaan nykysessä asuintilassa, niin saattaapi lähteä viiveellä.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Multa jäi kaikki oheisroina käteen kun sain takuussa taisteltua rahat takasin. Mikrofoni on jo maailmalle lähtenytkin.
Mulla oli justiinsa noi X41:t, mut eiköhän niissä ole kaikissa se sama pikkunen urosplugi kierreletkun molemmissa päissä?

Noi ei ole vaan nykysessä asuintilassa, niin saattaapi lähteä viiveellä.

Ei ole kaikissa sama. X4:seen tulee omanlaisensa (mikä menee X3:seenkin) ja sitä ei löydä mistään. Itsellä hajonnut jo kaksi, nyt tilasin kolmannen e-baystä kun ei noita suomesta saa (hinta 19$).

Jos tilaatte jostain, niin kannattaa tilata heti kaksi kappaletta. Ei kestä, niin ei kestä. Menee siitä puckin juuresta poikki ajan myötä. Itselle tulee noin 300h/vuosi pelattua ja yhden vuoden kestää piuha.

X31/X41 XBOX LIVE Puck

Connects the X31 or X41 headset mic to the XBOX 360 controller for XBOX LIVE chat. Ideal for gamers who prefer quick access to the chat volume and mute function.

Not compatible with the X3, X4 Headphones.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itse olin liian hidas, just olin tilaamassa mutta hinta noussut 63€ nyt, ja kaiken lisäksi ne on loppu. :(

Joo, harmi. Mutta tosiaan poimin tuon tarjouksen facebookin kautta ja linkittäessäni hinta oli jotain 24e. O__o
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Joo nuo oli CDON:n joulukalenterin tarjous. Kysyntä ilmeisesti yllätti, ja kuulokkeet loppuivat. Laittoivat korvaavaksi tuotteeksi vielä myöhemmin jonkin sortin nappikuulokkeet.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itse olin liian hidas, just olin tilaamassa mutta hinta noussut 63€ nyt, ja kaiken lisäksi ne on loppu. :(

Itse sain tilattua ne 24euron hintaan. Jos ei sovi päähän tai en muuten vaan tykkää, niin voin myydä sulle ne sitten.
 
Itse tilasin tulevat Tritton Warhead kuulokkeet. Pitäisi olla aidosti langattomat ja viralliset boxin kuulokkeet. Toivottavasti ovat hyvät. Julkaisu tosin näyttää venyvän pitkälle.

Oli koekäytössä hetken tuo Turtlen MW3 Delta setti. Olihan ne mahtavat kuulokkeet (sillon kun toimivat). Keveät ja pirun mukavat päässä. Harmikseni ne vain eivät toimineet kunnolla koska käyttävät 2.4Ghz taajuutta. Sillä taajuudella on melkonen ruuhka. Itelläkin kun on wlan laitteita joka lähtöön ja bluetooth. Noh, suurin ongelma oli lähinnä tuo langaton chat boxilla. Ääni pätki kokoajan ja sen voimakkuus oli heikko. Toisekseen taisi olla se langallisen chatin välikaapelikin jotenkin rikki. Kuulin kyllä partyn mutta party ei minua.

Palautin sitten mokoman paskan. Kyllä tuohon reiluun 200e hintaan pitäisi saada kunnolla toimivat langattomat kuulokkeet.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tota kun tässä pitäs toi kurane xboxin original mikki vaihtaa niin tota onks kokemuksii noist Turtle Beachien XL1:stä? Mun kaveril on x11 mut ne maksaa 60e ja nyt mietin kun XL1 maksaa 40e. katoin tb:n sivuilta niin molemmissa näytti olevan samat ominaisuudet mutta x11 sivuilla vielä oikein hehkutettiin sitä kuinka askeleet ja aseen latausäänet kuuluvat x11:lla. niin onko kokemuksia kuuluuko myös XL1:stä nuo äänet ja muutenkin onko hyvät? youtubessa joku suositteli kyllä xl1. mietinnässä on myöskin steelseries 4h, ja ehkä creative fatal1ty, mutta mieluiten nuo turtlet kun ei tarvi noiden creativen ja steelseriessin kanssa säädellä kun pc-kuulokkeita alunperin ovatkin. mut joo tota kokemuksii.

tuossa ne XL1:n sivut: XBOX 360 Gaming Headset + Amplified Stereo Sound | Ear Force XL1 | Turtle Beach
ja tossa ne X11: Xbox 360 Gaming Headset | Ear Force X11 | Turtle Beach
 
Tota kun tässä pitäs toi kurane xboxin original mikki vaihtaa niin tota onks kokemuksii noist Turtle Beachien XL1:stä? Mun kaveril on x11 mut ne maksaa 60e ja nyt mietin kun XL1 maksaa 40e. katoin tb:n sivuilta niin molemmissa näytti olevan samat ominaisuudet mutta x11 sivuilla vielä oikein hehkutettiin sitä kuinka askeleet ja aseen latausäänet kuuluvat x11:lla. niin onko kokemuksia kuuluuko myös XL1:stä nuo äänet ja muutenkin onko hyvät? youtubessa joku suositteli kyllä xl1. mietinnässä on myöskin steelseries 4h, ja ehkä creative fatal1ty, mutta mieluiten nuo turtlet kun ei tarvi noiden creativen ja steelseriessin kanssa säädellä kun pc-kuulokkeita alunperin ovatkin. mut joo tota kokemuksii.

tuossa ne XL1:n sivut: XBOX 360 Gaming Headset + Amplified Stereo Sound | Ear Force XL1 | Turtle Beach
ja tossa ne X11: Xbox 360 Gaming Headset | Ear Force X11 | Turtle Beach

Kyllä ne askeleet kuuluu mutta et kuule tarkasti mistä ne tulee kun nuo eivät ole surround. Jos haluaa kuulla mistä joku tulee niin joutuu pelissä pysähtymään ja vähä arvailemaan että mistähän se ääni tulee. Jos nyt noista pitäisi valita niin kyllä x11 ottaisin.

EDIT: ei näköjään saa suomeen tilattua tuota. On computer osastolla ja sen vuoksi ei voi. Playstä kun ei voi elektroniikkaa tilailla suomeen. Jos olus videogames osastolla niin saisi tilattua.

"Play.com myy X12 mallia 49,99e joten siitä vain tilaamaan."
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom