Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvät kuulokkeet löytyvät jo valmiina, ilman mikrofonia. Mikä olis helpoin tapa lisätä tohon settiin mikrofoni (bf3:sta varten lähinnä)? Boksilta menee siis optinen kaapeli vahvistimelle ja kuulokkeet vahvistimessa.
Onko kukaan kokeillut näitä kaulamikrofoneja? Toimivatko minkään vertaa?
Multa jäi kaikki oheisroina käteen kun sain takuussa taisteltua rahat takasin. Mikrofoni on jo maailmalle lähtenytkin.
Mulla oli justiinsa noi X41:t, mut eiköhän niissä ole kaikissa se sama pikkunen urosplugi kierreletkun molemmissa päissä?
Noi ei ole vaan nykysessä asuintilassa, niin saattaapi lähteä viiveellä.
SteelSeries Siberia V2 Fullsize - White - Kotielektroniikka - CDON.COM
Siitäpä halvalla siberiat! Laitan samalla tuonne omaan ketjuuni tämän tarjouksen.
Itse olin liian hidas, just olin tilaamassa mutta hinta noussut 63€ nyt, ja kaiken lisäksi ne on loppu.
Itse olin liian hidas, just olin tilaamassa mutta hinta noussut 63€ nyt, ja kaiken lisäksi ne on loppu.
Tota kun tässä pitäs toi kurane xboxin original mikki vaihtaa niin tota onks kokemuksii noist Turtle Beachien XL1:stä? Mun kaveril on x11 mut ne maksaa 60e ja nyt mietin kun XL1 maksaa 40e. katoin tb:n sivuilta niin molemmissa näytti olevan samat ominaisuudet mutta x11 sivuilla vielä oikein hehkutettiin sitä kuinka askeleet ja aseen latausäänet kuuluvat x11:lla. niin onko kokemuksia kuuluuko myös XL1:stä nuo äänet ja muutenkin onko hyvät? youtubessa joku suositteli kyllä xl1. mietinnässä on myöskin steelseries 4h, ja ehkä creative fatal1ty, mutta mieluiten nuo turtlet kun ei tarvi noiden creativen ja steelseriessin kanssa säädellä kun pc-kuulokkeita alunperin ovatkin. mut joo tota kokemuksii.
tuossa ne XL1:n sivut: XBOX 360 Gaming Headset + Amplified Stereo Sound | Ear Force XL1 | Turtle Beach
ja tossa ne X11: Xbox 360 Gaming Headset | Ear Force X11 | Turtle Beach