Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

@Kain:

Mulla katsos menee komposiitti kaapelia pitkin äänet videnauhurille ja sieltä sitten eteenpäin kuulokkeille(atm kaiuttimille), jolloin ääntä en voi säätää muualta kuin itse kuulokkeista. Got it? Sen takia kysyin, että onko tuo äänensäätö riittävä.:rolleyes: Ensikuussa sijoitan tuohon paljon kehumaasi headsettiin ja ostan samalla tuon adapterin, niin sitten pääsee mättämään kunnolla.:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

@Kain:

Mulla katsos menee komposiitti kaapelia pitkin äänet videnauhurille ja sieltä sitten eteenpäin kuulokkeille(atm kaiuttimille), jolloin ääntä en voi säätää muualta kuin itse kuulokkeista. Got it? Sen takia kysyin, että onko tuo äänensäätö riittävä.:rolleyes: Ensikuussa sijoitan tuohon paljon kehumaasi headsettiin ja ostan samalla tuon adapterin, niin sitten pääsee mättämään kunnolla.

Ah! Anteeksi mun moka! Ei pitäisi aamuviideltä ruveta kirjottelee mitään :p Kerro sitten mitä pidit ostoksistasi :)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Sitten kuulokkeiden mikkipiuha adapteriin kiinni ja toinen töllön kuulokepisteeseen ja Voila!! :) Mulla oli ennen semmonen viritelmä kun pelkän usb-äänikortin omistin että laitoin boxin oman mikin kaulalle roikkumaan ja puhuin siihen mutta kyllä tuo adapteri on parempi ratkaisu.


Kävin itse hakemassa noi fatal1tyt tänään. Täytyy huomenna painella takaisin kaupoille ostamaan 3,5mm jatkojohtoa, ettei tarvii 20cm päässä telkkarista pelata ;)

Tässä kun koneella musaa näistä kuuntelen niin hyvin pömisee, olen ainakin tyytyväinen.
Muijakin on tyytyväinen kun en ostanu x4 settii... Panostan sitten myöhemmin laadukkaaseen 5.1 kajarisettiin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Terve!

Pari kysymystä Xbox-tuellisiin pelikuulokkeihin eli:

- Eli joku jolla on tämä SteelSeries Siberia Neckband Headset (ja käyttää niitä boxilla pelatessa), että minkälaiset/tuntuset ovat? Entä tarviiko ostaa mitään erillisiä juttuja, että ihan pelkästään noilla kuulokkeilla kuuluu chat-äänet & peliäänet ja pystyy itse puhumaan kavereille? Ja kun itse ostaisin nuo CoD4:sen pelaamiseen, että kuinka hyvin kavereitten puheet kuuluu peliäänien kanssa ja onko äänenlaatu sama kuin boxin omalla headsetillä?

- Mistä ko. kuulokkeet saisi mahdollisimman halvalla? Tällä hetkellä halvin on tuolta Jimssiltä (55e) minkä löysin, mutta jos jostain saisi vielä halvemmalla.

- Viimeiseksi, että onko muita Xbox-tuellisia headsettejä jotka olisi alle 50e:n?

/Kiitos :)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Neckbandi löytyy ja chat sekä peliäänet kuuluu varsin hyvin, myös oma lätinä lähtee ulos, eli mitään ylimääräisiä adaptereita ei tarvita. Tosin alussa ongelmana oli että muiden chat äänet ei kuulunut, mutta helppo fixi on laittaa chat äänet tulemaan television kaiuttimista ja nostaa äänen voimakkuutta televisiosta (luurit kiinni tv:n kuulokeliitännässä) jolloin sekä chat että peliäänet nousevat (peliäänet liian kovaksi) ja sitten pelin omasta valikosta peliäänet alas (chat äänet pysyy samana, vain liian kova peliääni tulee alas). Noita säätämällä löytää sopivan chat ja peli volumen parissa minuutissa.

Kyllähän ne tuppaa vähän valumaan tunnin parin jälkeen riippuen kaalin mallista, mutta mcgyverinä rakensin pätkästä 2cm leveää inka kuminauhaa ja 4 klemmarista lenkin joka tulee pään yli, ja nyt pysyy mukavasti:D
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Neckbandi löytyy ja chat sekä peliäänet kuuluu varsin hyvin, myös oma lätinä lähtee ulos, eli mitään ylimääräisiä adaptereita ei tarvita. Tosin alussa ongelmana oli että muiden chat äänet ei kuulunut, mutta helppo fixi on laittaa chat äänet tulemaan television kaiuttimista ja nostaa äänen voimakkuutta televisiosta (luurit kiinni tv:n kuulokeliitännässä) jolloin sekä chat että peliäänet nousevat (peliäänet liian kovaksi) ja sitten pelin omasta valikosta peliäänet alas (chat äänet pysyy samana, vain liian kova peliääni tulee alas). Noita säätämällä löytää sopivan chat ja peli volumen parissa minuutissa.

Kyllähän ne tuppaa vähän valumaan tunnin parin jälkeen riippuen kaalin mallista, mutta mcgyverinä rakensin pätkästä 2cm leveää inka kuminauhaa ja 4 klemmarista lenkin joka tulee pään yli, ja nyt pysyy mukavasti:D

Kyl tuo houkuttaisi mutta eikö mistään (edes ulkomailta postikulujen kanssa) saisi alle 50e:llä? :/
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Jos joku sattumalta tällähetkellä halajaa sitä kuulokeadapteria, niin kerrottakoon, että PKP saa niitä joskus noin 5 viikon päästä.
CDON.COM myy SpeedLinkin vastaava tuotetta 9,90 hintaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tuleeko jollekin mieleen missä vika (ellei itse mikissä), kun Turtle Beach X1:ssä ei mikki tunnu toimivan. Voice messagella testattaessa kuuluu vain jonkinlaista vaimeaa kohinaa. Vika ei myöskään ole johdossa, sillä konsoli kyllä tunnistaa, kun mikki irroitetaan/laitetaan kiinni. Mute on luonnollisesti pois päältä ja myös chat-volumea olen säätänyt edestakas. Konsolista olen koittanut ääniasetuksista "voicea" kaikkiin kohtiin. Itse kuulokkeet toimivat oikein mainiosti.

Onkos jollain kokemusta Lime-kaupan kanssa toimimisesta tilanteessa, jos tuo mikki tosiaan on rikki?

EDIT. Party chatissa "puhut nyt" indikaattori ei regoi vaikka kuinka mikkiin huutelisi. Ainoastaan, jos koskee muteen tai irroittelee johtoja niin tulee se hetkellinen ilmoitus, että jotain mikissä tapahtuu. Käsittämätöntä, että tuote voi olla näin täysin rikki. Jotenkin suodattaisin vielä sen, että mikki krohisisi tai jotain, mutta tämä kappale ei tunnu pihahtavan mitään.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Onkos jollain kokemusta Lime-kaupan kanssa toimimisesta tilanteessa, jos tuo mikki tosiaan on rikki?

Ei nyt kyseisessä tilanteessa, mutta ainakin muuten Limen asiakaspalvelu oli huippuluokkaa kun juuri X1-luurit sieltä vuosi sitten ostin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ei nyt kyseisessä tilanteessa, mutta ainakin muuten Limen asiakaspalvelu oli huippuluokkaa kun juuri X1-luurit sieltä vuosi sitten ostin.
Noh, mailia jo pistelin joten katsotaan mitä vastaavat. Kokeilimpa kuulokkeita tietokoneenkin kanssa. Windows redocerissa kun yrittää nauhoittaa, niin saa tulokseksi pelkkää hiljaisuutta. Jos mute-nappia säätää kesken nauhoituksen, niin siitä kyllä "kuuluu ääni", joten kyllä nuo kuulokkeet/mikki reagoivat. Mikki vaan ei ota ääntä vastaan.

Eipä sitä näköjään voi luottaa edes turvallisiksi todettuihin ja tunnettuihin merkkeihin/liikkeisiin mitä maanantaikappaleisiin tulee. Vatuttaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tuli kuulokeadapteri postissa tänään.. Fatality hedarilla toimii ihan hyvin, mikin äänenlaatu on huomattavasti parempi kun tuota testasin.. Ainut on se johtohässäkkä kun toinen piuha menee ohjaimeen kiinni ja toinen kuulokejatkojohtoon ja siitä telkkariin... :mad:
Ärsyttää tuo piuhahelvetti.. mutta tosiaan nyt saa ainakin mikkiä käytettyä kun tuo boksin originaali headset on epämukavuudeltaan keskiaikaisten kidutusmenetelmien luokkaa. (lisäksi mikrofoni tuossa on täysin käyttökelvotonta tasoa, ei saa mitään selvää.. uskomattoman turha kapistus)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Onko kellään kokemusta tästä? Play.com (UK) : Official Xbox 360 Wireless Headset : Xbox 360 - Free Delivery Kannattaako hommata? Jos ei niin mitä suosittelisit? Haussa siis LANGATON OIKEASTI HYVÄ kuuloke boxille.


Toissapäivänä asioidessani Jumbon Gamestopissa, kuuntelin sivusta kun myyjä kertoi asiakkaalle ko. tuotteesta, eikä kuulemma pysty enää tyyliin elämään ilman tuota headsettii.
Miinusta siinä oli vain se ainainen lataaminen, mutta kuulin että se kestää sellaiset 3 reipasta peli-iltaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Toissapäivänä asioidessani Jumbon Gamestopissa, kuuntelin sivusta kun myyjä kertoi asiakkaalle ko. tuotteesta, eikä kuulemma pysty enää tyyliin elämään ilman tuota headsettii.
Miinusta siinä oli vain se ainainen lataaminen, mutta kuulin että se kestää sellaiset 3 reipasta peli-iltaa.

Myyjäthän ovat tietysti niitä "parhaita" asiantuntioita kun pyydetään kehumaan jotain laitetta :D Täytyy kyllä harkita. Saakohan jostain halvemmalla kuin Play:tä? Pitänee ruveta tutkimaan asiaa..
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Aika moni sanoo, että tohon joutuu melkeen huutamaan että pelikaverit kuulee puheen, mutta en sitten tiedä onko oikeesti hyvä.

Kyllä ne sun Fatal1tyt taitaa olla paremmat

Juu mutta haluaisin langattoman kuulokkeen päiväsaikaanpeluuta varten ni pääsis pelittää kotiteatterin kanssa nääs :D
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Onko kellään kokemusta tästä? Play.com (UK) : Official Xbox 360 Wireless Headset : Xbox 360 - Free Delivery Kannattaako hommata? Jos ei niin mitä suosittelisit? Haussa siis LANGATON OIKEASTI HYVÄ kuuloke boxille.

Minulta löytyy tuollainen, aikoinaan huutonetistä ostin 20e uutena. Ihan mukava kapistus, melko kevyt ja kuulee puheet selkeästi. Ikävintä tuossa tosiaan on, että saa yhtenään olla latailemassa. Täydellä latauksella taitaa olla n.4-5 tuntia käyttöaikaa, mikä on minusta aika harmillisen vähän.

En kyllä tuohon play.com:in hintaan ostaisi, mutta ehdottomasti parinkympin arvoinen laite. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Minulta löytyy tuollainen, aikoinaan huutonetistä ostin 20e uutena. Ihan mukava kapistus, melko kevyt ja kuulee puheet selkeästi. Ikävintä tuossa tosiaan on, että saa yhtenään olla latailemassa. Täydellä latauksella taitaa olla n.4-5 tuntia käyttöaikaa, mikä on minusta aika harmillisen vähän.

En kyllä tuohon play.com:in hintaan ostaisi, mutta ehdottomasti parinkympin arvoinen laite. ;)

Eikä tarvitse huutaa että kanssapelaavat kuulevat?
 
Ylös Bottom