Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Nyt löyty hyvä mikki, Olympus ME15. 2,5 uros/3,5 naaras adapterilla mikki kiinni ohjaimeen ja pikku mikki klipsillä paidan kaulukseen ja toimii. Sitten vaan uber hifi kuulokkeet korville ja heitetään ne "gaming" headsetit norjaan
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Olen kyllästynyt kuuntelemaan boxin hurinaa peliäänien sijaan, joten olen ajatellut hankkia kuulokkeet. Joten kertokaapas tietämättömälle, mitkä ois suht. edulliset kuulokkeet hyvällä äänenlaadulla, ja millaisia adaptereita tarvitaan. Budjetti on korkeintaan suunnilleen 100€. Raha ei sinänsä ole ongelma, mutta en viitsi ostaa kovin kalliita kuulokkeita jos puolet halvemmalla saa lähes yhtä hyvät.
Onko kellään kokemuksia Turtle Beach Earforce X1:stä? vaikuttaisivat ihan hyviltä ja sopivan hintaisilta.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Onko kellään kokemuksia Turtle Beach Earforce X1:stä? vaikuttaisivat ihan hyviltä ja sopivan hintaisilta.
Loistavat. Ehkä parasta äänenlaatua tuohon hintaan ja mikkikin toimii hyvin.

Tarvittavat adapterit tulevat mukana tällaista settingiä varten:

X11_howdoesitwork_main_02.jpg
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

60 euroa on turtle beacheista aivan liikaa, hintaan nähden ääni on ihan kuraa. Sennheiser hd201 tai 202 hyvä ja halpa+ klippimikki adapterilla kiinni ohjaimeen. Kunnon kuulokkeilla voi tehdä muutakin esim kuunnella musaa, mikä olisi turtleilla silkkaa kärsimystä surkean äänenlaadun vuoksi.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Kunnon kuulokkeilla voi tehdä muutakin esim kuunnella musaa, mikä olisi turtleilla silkkaa kärsimystä surkean äänenlaadun vuoksi.
Joopa joo. Kärjistäminen on tosi fantsua ja saa viestin vaikuttamaan ihanan rouhealta ja absoluuttisuudessaan oikealta. Tätä lisää!

En ole Sennheisureita tesminyt, saati en ole kultakorva, mutta omiin pään sivu-ulokkeisiini musiikki kuulostaa varsin hyvältä Turtle Beachien läpi suodatettuna.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Huvittaa kyllä näiden tosikuuntelijoiden varsin raflaavat lausunnot peliheadsettien toimivuudesta. Nämä Turtle Beachitkin on todettu lukemattomissa arvosteluissa pitkin nettiä omaavan todella upean äänenlaadun, eikä tämä ainakaan allekirjoittaneen kokeilun perusteella ole missään tapauksessa vale. Ellet ole padonnut itseäsi valmiiksi troo-hifikuulokkeilla pönkitettyyn juoksuhautaan, ei Turtle Beach missään tapauksessa petä.

Pienenä mainoksena voin myös suositella Sharkoonin X-Tatic Digitaleja, jotka on foorumin virallinen kultakorva Rottamopo jo todennut mainioiksi (ks. linkin takaa löytyy myös kuvitetut toimintaohjeet, jos koira sattuu puremaan johdon poikki).
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Nyt löyty hyvä mikki, Olympus ME15. 2,5 uros/3,5 naaras adapterilla mikki kiinni ohjaimeen ja pikku mikki klipsillä paidan kaulukseen ja toimii. Sitten vaan uber hifi kuulokkeet korville ja heitetään ne "gaming" headsetit norjaan
Tämä adapteri kiinnitetään siis tuohon ohjaimen 'keskiöön'? Itse en mieluusti luopuisi Sennheisereistani, jotka ovat erinomaiset musiikkiin sekä Codiin ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Omistan pienen ongelman. Minulla on Creativen Fatal1ty Gaming Headsetti, peli äänet saan telkkarista ja rokkaa hienosti. Mutta vaikka kytken toisen johdon xbox ohjaimeen niin kukaan ei kuule minua enkä minä kuule muiden mikki huuteluja, mikähän on ongelmaan ratkaisu?
Ärsyttävää pelata xbox orginal headset päässä ja toiset kuulokkee niitten päällä :D

Peli äänet toimii mutta mikki on poissa pelistä mikä avuksi? näin lyhyesti.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tämä adapteri kiinnitetään siis tuohon ohjaimen 'keskiöön'? Itse en mieluusti luopuisi Sennheisereistani, jotka ovat erinomaiset musiikkiin sekä Codiin ;)
Näin juuri. Ääni ei välttämättä kuulu kovin lujaa kun mikki kauluksella, mutta kuului kuitenkin kun tein ääniviestin jonka kuuntelin kokeilumielessä. Zalmanin klipsimikki ei toiminut mulla lainkaan tolla adapterilla
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Turtle Beachit taidan ostaa. Ei taida olla ihan sharkoonien tasoisille(ja hintaisille) huippukuulokkeille tarvetta.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Minulla on nyt käytössä se Xboxin vakio headset, jossa ärsyttää yli kaiken kun siihen täytyy huutaa jotta muut kuulee mitä sanon. Saattaa johtua ehkä heikosti kuuluvasta äänestäni mutta se haittaa silti. Pari päivää sitten pelasin Guitar Heroa kaveria vastaan livessä, ja ilmeisesti kitarassani oli jotain vikaa kun kaverini kuuli jatkuvasti jotain häiriöääntä, joka piti koko ajan ns. linjan auki, ja tällöin pystyin ensimmäistä kertaa ikinä puhumaan normaalilla äänenvoimakkuudellani ja puhe meni perille. Tämän innoittamana haluaisinkin hommata jonkun toisen kuulokemikrofonin jos sillä saisin puheeni helpommin perille.
Sitä Microsoftin langatonta headsettiä ajattelin, mutta hintaa on aika paljon. Jossain arvostelussa sitä kritisoitiin huonosta taustamelun suodattamisesta, mutta sehän taitaa olla vain hyvä asia, koska oma ääneni ei menisi silloin taustamelusta?
Toinen vaihtoehto olisi adapterilla joku PC:n headset, mutta minulla ei ole hajuakaan mikä olisi hyvä. Äänenlaadulla ei tosiaan ole väliä eikä peliäänten tarvitse kuulua kuulokkeista.
Tämmöistä settiä katselin Logitech 850 Headset + Xbox 360 kuulokeadapteri - 19.90e - Xbox 360 - Puolenkuun Pelit Onko kenelläkään kokemuksia?

Noniin enää ei tarvitse huutaa vaan puhe kuuluu hyvin vastapuolelle asti normaalilla puheäänelläni. Ostin tämmöisen adapterin ja pc-headsetin:
DealExtreme: $3.27 Xbox 360 Voice Headset Port to 2*Regular 3.5mm Earphone + Microphone Ports Converter
DealExtreme: $3.18 Operator's Style Mono Headset with Microphone (3.5mm)
Äänenlaatu ei ole häävi, yhtä huono kuin siinä Xboxin vakioheadsetissäkin. Puhe kuulostaa siltä niin kuin olisin tynnyrissä, mutta ei haittaa kunhan saa puheesta hyvin selvää. Huonoin puoli tuossa on se, ettei sitä saa oikein kunnolla pysymään paikoillaan, vaan välillä täytyy asetella se paremmin. Tuolla dealextremen sivuilla sitä on arvosteltu että alkaa sattumaan muutaman tunnin päässä pitämisen jälkeen, mutta ei minulla ainakaan alkanut. En käsitä miten voisi sattua, kun kuuloke vain killuu kevyesti korvan päällä.
Ja hintaa molemmille tuli yhteensä alle 5e, joten mielestäni aivan loistava sijoitus jos on ollut vaikeuksia saada puhetta kuuluviin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Omistan pienen ongelman. Minulla on Creativen Fatal1ty Gaming Headsetti, peli äänet saan telkkarista ja rokkaa hienosti. Mutta vaikka kytken toisen johdon xbox ohjaimeen niin kukaan ei kuule minua enkä minä kuule muiden mikki huuteluja, mikähän on ongelmaan ratkaisu?
Ärsyttävää pelata xbox orginal headset päässä ja toiset kuulokkee niitten päällä :D

Peli äänet toimii mutta mikki on poissa pelistä mikä avuksi? näin lyhyesti.

Hahaa sainpas toimimaan tossa tuolloin kun ostin adapterin ja säädin asetukset.
Mutta nyt pariin päivään ei olekkaan toiminut kun hetken ja sitte on alkanu toimii vaan niin muut ei kuule minua. Sitten säädän asetuksia edes takas niin toimii taas hetken. Johdot kyllä pysyy kiinni tämän säätämisen ajan kyllä.

Onkos muilla ollu tälläsiä ongelmia, miten korjasitte/korjaisitte tälläsen ongelman?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mistä ja minkälaiset huokeat kuulokkeet kannattaisi hankkia, jotta pystyisi kohtuu laadukasta ääntä kuuntelemaan pelatessa? Nulikka pakkaa häiriintymään kun vääntelen nupit kaakkoon illalla/yöllä pelatessa. :D

Käykö periaatteessa mitkä tahansa ja onko tuollaiseen 30-40egen pintaan mahdollista saada myös kommunikointimahdollisuutta? :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mistä ja minkälaiset huokeat kuulokkeet kannattaisi hankkia, jotta pystyisi kohtuu laadukasta ääntä kuuntelemaan pelatessa? Nulikka pakkaa häiriintymään kun vääntelen nupit kaakkoon illalla/yöllä pelatessa. :D

Käykö periaatteessa mitkä tahansa ja onko tuollaiseen 30-40egen pintaan mahdollista saada myös kommunikointimahdollisuutta? :confused:

19544 - Creative Fatal1ty Ga - Verkkokauppa.com

46717 - SteelSeries Xbox 360 - Verkkokauppa.com

Nämä yhdessä eurolla postiin.

Anteeksi Verkkokaupan mainostus, tuo setti on vain lyömättömän halpa postikuluineen.
Itsellä samanlaiset ja hinta-laatu-suhde on todella hyvä!
 
Ylös Bottom