Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Sehän olis kova juttu että pääsis noita Turtlebeachin x41:ä kokeilemaan jossain. Ne oli oikeesti tosi mukavat päässä ja kaikin puolin kivat fyysisesti.
Helppo kohinatesti on niille oman sietokynnyksen lisäksi, että koitat vääntää headsetin volat täysille ja sitten taas minimille. Minimiasetuksilla ei pitäisi kohinaa juuri kuulua, kun taas maksimiasetuksilla kuuluu.
Mun versiossa ei vola-asetukset vaikuttaneet, vaan kohina oli kokoajan yhtä kovaa kuin volyymi olisi ollut tapissa.

Itse odottelen noita Razerin Chimaera kuulottimia, jos niistä olis sitten johonkin. Ne julkistettiin tammikuussa, niin luulisi jo pikkuhiljaa niidenkin valuvan jälleenmyyjille.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

X31:ssä on kevyttä kohinaa, muttei se erotu/häiritse ainakaan minua pelin tiimellyksessä. Eli dashboardissa kuuluu, mutta kun peliäänet valtaavat korvakäytävät, ei kohinakaan kuulu.

Mieluummin otan pienen kohinan ja langattomat kuulokkeet kun alan vetää johtoja olkkarin poikki. Kuulokkeet ovat varsin hyvät päässä, eivätkä ainakaan kolmen tunnin session aikana painaneet kiikarien sankoja ohimoista läpi.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Eipä niitä saanu kokeilla, missään ei ole hyllyssä, tilaustavaraa.
Mutta jännä sinänsä että sharkooneille annettaisiin vuoden takuu. Niidenhän piti kovasti mennä rikki.

Tähän väliin tyhmä kysymys, miten tommonset surroundsound-kuulokkeet laitetaan kiinni? Minkä moista piuhaa pitkin 5,1 ääni matkaa?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tähän väliin tyhmä kysymys, miten tommonset surroundsound-kuulokkeet laitetaan kiinni? Minkä moista piuhaa pitkin 5,1 ääni matkaa?

Ääni kulkee optisella piuhalla 360:n toslink-liitännästä. Tai vaihtoehtoisesti viritinvahvistimen, television tms. toslinkistä, jos 360 on sellaiseen HDMI- tai komponenttikaapelilla kytketty.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Apuja tarvitsisin, tuossa ostin uuden boxin kun vanha kuoleentui.

Mulla on Steelseriesin Siberia V2 Headset ja Steelseriesin adapteri ohjaimeen, ja ongelma on se että joudun miltei huutamaan mikkiin! Miten voisin saada säädettyä tämän mikin niin että voisin puhua normaalilla äänenpainolla?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Huusimpa tuossa itselleni uudet kuulokkeet merkiltään ja malliltaan SteelSeries Siberia Neckbadit. Nyt kuitenkin rupesin miettimään teinköhän liian hätäisen valinnat?

Kuulen nykyisillä halppiskuulokkeillanikin vihujen askeleet,mutta en pysty niitä paikallistamaan kamalan hyvin. Esim. luulen että vihollisten tankki tulee takaatani vaikka se onkin melkein vieressäni oikealla.

Mahtaisivatkohan nuo kyseiset kuulokkeet parantaa vihollisen footstsepsejä yms?
Kuulokkeet ovat ensimmäiset kunnon pelikuulokkeeni pitkiin aikoihin. Myöskin mielessä kävi turtle beachit mutta kai nuo siberiat ovat ainakin tyhjää paremmat..
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itse suosittelen noita Sharkoon Digital 5.1 Surround kuulokkeita. Aika suht. koht halvat kun ei maksa kuin n.140€ sen palikan kanssa millä saa 5.1 äänet boksiinkin kiinni. Itellä on Steelseriesin kuulokkeita monet ollu ja kaikissa ollut mikin kanssa ongelmaa. Elikkäs jos joudut huutamaan Steelseriesin kuulokkeiden mikkiin niin vika on siinä ulosvedettävässä mikissä, se nimittäin hajoaa TOSI helposti juurin sen liikuteltavuuden vuoksi. Suosittelenki, että jos ihan normi Stereo kuulokkeita etsitte niin älkää ostako semmoisia joissa mikin saa jonnekkin kuulokkeen sisälle piiloon. Mikin irrotettavuuskin on parempi kuin se että sitä venkslaa edes takaisin kuulokkeen sisään. Ja tosiaan niin nuo Sharkit vetää koko korvan kuulokekupin sisään, joten ei ala korvat heti helottamaan niinkuin Turtle Beach x1 minulle kävi. Tai sitten minulla on vaan liian isot korvat kyseisiin kuulokkeisiin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ja tosiaan niin nuo Sharkit vetää koko korvan kuulokekupin sisään, joten ei ala korvat heti helottamaan niinkuin Turtle Beach x1 minulle kävi. Tai sitten minulla on vaan liian isot korvat kyseisiin kuulokkeisiin.

Itse olen katsellut noita Sharkooneja. En ole tosin raaskinut vielä ostaa. Veljellä on Steelseriesin 4H jonka mikkiin pitää huutaa että muut kuulee edes jotain. Tällä hetkellä Turtle beachin X1 käytössä. Omaan päähän sopii kuin nenä naamaan. Eikä korvatkaan ole punottanut. Ihan hyvät kuulokkeet, suosittelen.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

KAIKILLE STEELSERIES KUULOKKEIDEN KÄYTTÄJILLE TIEDOKSI! Jos mikkiin täytyy huutaa, mikissä on kosketushäiriö ja siitä pitää pitää kädellä kiinni, että ääni kuuluu kunnolla ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

KAIKILLE STEELSERIES KUULOKKEIDEN KÄYTTÄJILLE TIEDOKSI! Jos mikkiin täytyy huutaa, mikissä on kosketushäiriö ja siitä pitää pitää kädellä kiinni, että ääni kuuluu kunnolla ;)
kannattaa myös kääntää se mikin "ritilä" suoraan suuta kohti ja laittaa mahdollisimman lähelle.

kuuluisiko muuten tuon Siberia V2:en mikin heilua?
kun sitä otin ulos ensimmäistä kertaa se rusahti hieman ja heiluu n. 1,5 cm yhteen suuntaan. Muistaakseni aiemmassa 4h-mallissa noin ei käynyt.
Ei siinä muuten mitään vikaa ole, hyvin toimii ja muut kuulevat hyvin mutta heiluu hieman paikallaan jos sörkkii.

Mahtaisivatkohan nuo kyseiset kuulokkeet parantaa vihollisen footstsepsejä yms?
No ainakin omilla Siberioilla kuulee todella hyvin, nuohan on osittain suunniteltukin siihen. Muutenkin äänimaailma paranee. Muuten varmaan ihan kelpo kuulokkeet mutta itse en tuollaisia niskalenkkejä haluaisi
Porukat tässäkin ketjussa kehitelly niihin kaikenlaisia omia systeemeitään jolla pitää ne päässä:D
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Omat steelseriesit (4H) on toimineet ihan mallikkaasti myös, tosin joskus tuntuu että en kaverin ääniä kuule kovin hyvin. Tosin kaverilla on aika paskat kuulokkeet, vaikka omanikaan ei mitkään superhyvät ole. Askeleet ja peliäänet on taas todella hyvät ja pelimaailmaan uppoutuminen helpompaa kun ulkoiset tekijät ei häiritse. Jos tuommosta kosketushäikkää ilmenee, niin pystyisiköhän sitä korjaamaan mitenkään? Jotenkin arveluttaa kuulokkeiden aukominen ja ei niitä kokoajan kerkeä kopeloimaankaan pelatessa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Creative Fatal1ty Gaming headset

Tälläset ostin maaliskuussa 2010, noh eilen kävin jo toisen kerran samasta viasta vaihtamassa uusiin. Mikki vaan jostain ihme syystä lopettaa toimimisen.

Onko muilla kokemuksia kyseisestä tuotteesta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Sama onkelma oli, ja päätin kolmannen vaihtokerran jälkeen lopettaa valittamisen ja tyytyy teippaamaan tietokoneen mikin siihen mikkiin kiinni.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

SteelSeriesiltä tullut uudet xbox-versiot 4H- ja 5H-kuulokkeista.
Väritys muuttunut ja chattiääniä voi säätää erikseen, ja jonkinlainen automaattinen systeemikin taisi olla tuohon.

steelSeries Spectrum 5XB
SteelSeries Spectrum 4XB

Samalla tuli uusi versio tuosta mikkiadapterista, jossa on peli- ja chattivoolyymin säädöt ja mikin mute.
SteelSeries Spectrum Audio Mixer

oma vanhan mallinen adapteri vauíhtuu tuohon kunhan kaupasta löytyy.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Voiko joku neuvoo miten saa toimimaan fatal1ty kuulokkeet tietokoneen näytön kanssa, kun mulla ei oo näytössä noita paikkoja mihin vois laittaa kuulokkeita, joten ne pitäs laittaa tohon koneeseen, ja mulla on se steel seriesin adapteri että pitäs olla helmpompaan, mutta en saa mitään ääniä kuulumaan xboxilla
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Hei.

Olen hankkinut nyt xboxin ja kuulokkeita vailla ollaan vielä, vakioheadsetti ei oikeen vakuuta ja kaverit ei kuule oikeen minua. Tarkotus olisi hankkia hyvä headsetti jolla vois tosiaan pelailla pikku tunneilla ilman että naapurit häiriintyy, langattomuus sekä 5.1 äänet olis kivat.

Razerilta sekä Logitechilta on ilmeisesti tulossa kokonaan langattomat jossain vaiheessa,
F540 lokitekilta Logitech F540 Wireless Headset Announced - Gear News at IGN
Chimaera Razerilta Press | Razer | For Gamers. By Gamers.™ - Razer Enters The World Of Console Gaming

Razerin hinta on hiukan turhan korkea itselle jos tosiaan 200e nurkille jää. Logitekin hintaa ei oiken vielä tiedä.. Kannattaisiko noita odotella ja arvosteluja vai olisko jotain muita esim

SteelSeries – SteelSeries Spectrum 5XB
nuo käypät ? Langattomat ei ilmesesti ole vaan tulee piuha ohjaimen ja kuulokkeiden välille mikä ei niin haittaa, ja irtoiaisi alle 100e Kokemuksia noista ?

Taikka sitten Turtle Beach Wireless Headset Ear Force X31 irtoaisi myös alle 100e

Kummassakohan olisi parempi mikki ? 5.1 ääniä tosiaan ei kummassakaan ole mutta se näkyy hinnassakin.

Ideoita, kommetteja otetaan vastaan. Jaksaako odotella logitekkeja vai noista halvemmista kenties tilaus tulille ? Razer tosiaan hiukan kalliit, tai voihan nekin hankkia jos joka puolella ylistetään kun arvosteluja saapuu :)

Ei nyt oikeen selvinny joutuuko noiden SteelSeriesien eli ohjaimen ja xboxin välille vetämään jonkun kaapelin ? jos joutuu niin sitten jäävät pois harkinnasta, Eli haussa olisi kuulokkeet missä ei tarvitsisi vetää piuhoja xboxin ja ohjaimen väliin, eli toisin sanoen asunnon läpi vaan voisi olla mukavasti soffalla ohjain kourassa eikä asunnon poikki menisi piuhoja :)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ainakin tuossa logitechissa on lanka ohjaimesta luureille ja luultavasti on noissa Razereissakin.

Itsellä on nuo X31:t ja tyytyväinen olen ollut. Ääni kuuluu hyvin suuntaan ja toiseen. Lisäksi ei tarvitse mitään epämääräisiä palikoita ohjaimeen kiinni, pelkästään johto jossa on mute kytkin ja volumesäädin. Peli- ja puheäänet saa hyvin omaan korvaan sopivaan tasapainoon.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ainakin nuo logitech-kuulokkeet on mielenkiintoiset, hintaa on arvioitu siihen 149e tietämille, joten ei mitenkään kamalan paha.
 
Ylös Bottom