Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Live-profiilin vaihto

Mortu

New Member
Terppa.
Elikkäs ongelma olisi sellainen, että minulla on xbox 360 ja siinä on normaali profiili ja live profiili. Ongelma on sellainen, että haluaisin poistaa tuon live profiilin ja tehdä tästä normaalista profiilista live profiilin?

Miten onnistuu? Ensinnäkään en tiedä miten poistaa live profiili. Toiseksi en tiedä miten teen normaalista profiilistani live profiilin.

Apua tarvitaan!!!
Kiitokset jo etukäteen. =)
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

Laitetaan tämä viesti tänne kun en vielä voi avata omaa ketjua aiheelle.
Elikkä kysymys on seuraavanlainen: Ajattelin hieman muokata tätä omaa gamertagiani,
vaikuttaako se omiin achievementteihin jotka on jo saavutettu aiemmin.
Omasta mielestäni ei pitäisi vaikuttaa mutta ei oikein ole löytynyt vastausta.
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

Laitetaan tämä viesti tänne kun en vielä voi avata omaa ketjua aiheelle.
Elikkä kysymys on seuraavanlainen: Ajattelin hieman muokata tätä omaa gamertagiani,
vaikuttaako se omiin achievementteihin jotka on jo saavutettu aiemmin.
Omasta mielestäni ei pitäisi vaikuttaa mutta ei oikein ole löytynyt vastausta.

Ei vaikuta saavutuksiin jos gamertagia muokkaat.
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

Terppa.
Elikkäs ongelma olisi sellainen, että minulla on xbox 360 ja siinä on normaali profiili ja live profiili. Ongelma on sellainen, että haluaisin poistaa tuon live profiilin ja tehdä tästä normaalista profiilista live profiilin?

Miten onnistuu? Ensinnäkään en tiedä miten poistaa live profiili. Toiseksi en tiedä miten teen normaalista profiilistani live profiilin.

Apua tarvitaan!!!
Kiitokset jo etukäteen. =)

Jos tuon asian nyt oikein ymmärsin niin ainakin saat tuon nykyisen Live profiilin poistettua, kun menet konsolista kohtaan ''System Settings'' ja sieltä kohtaan ''Memory'' ja siellä on kohta gamertags tai joku sellanen ja sieltä sitte painat siitä profiilista minkä haluut poistaa ja sitten painat ''Delete''

Ja muistini mukaan sen normi profiilin saat liveen kun painat guide nappulaa ollessasi sisäänkirjautuneena ja siinä pitäisi lukea ''Connect To Xbox Live'' ja siitä painat ja seuraat ohjeita... Näyttää olevan melko vanha ketju ja luulen, että oot jo vastauksen tuohon jostain saanut, mutta pistinpä kuitenkin :)
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

Noniin hieman tuli muutettua Gamertagia ja samalla uudestaan rekisteröidyttyä tällä uudella nimellä. :cool:
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

Noniin hieman tuli muutettua Gamertagia ja samalla uudestaan rekisteröidyttyä tällä uudella nimellä. :cool:
Mikähän järki tuossa uudelleenrekisteröinnissä oli? KFIN-käyttäjätunnusta kun olisi voinut vaihtaa helposti täältä. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

No voi Perhaha :mad: Noh "sokea" kun oli niin ei tollaista löytänyt.. :(
No mutta tehty mikä tehty.
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

mhh osaiskos joku jeesiä tällasessa kun pitäisi saada gamertagin sähköposti osoite muutettua ja kun yritän näin tehdä tulee vammaus että onjo sposti osoitteella gamertag.pystyykö tuota vanhaa spostin ja tagin yhteyttä poistamaan jolloin saisin sen osoitteen siirrettyä uudelle tagille? =)
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

mhh osaiskos joku jeesiä tällasessa kun pitäisi saada gamertagin sähköposti osoite muutettua ja kun yritän näin tehdä tulee vammaus että onjo sposti osoitteella gamertag.pystyykö tuota vanhaa spostin ja tagin yhteyttä poistamaan jolloin saisin sen osoitteen siirrettyä uudelle tagille? =)

Kokeile kirjautua wanhalla tagilla sisään Xbox.comiin ja sieltä muuttaa sähköposti toiseen. Ehkäpä sen voi sen jälkeen linkittää tuohon uuteen tagiin. En ole kokeillut, joten ei 100% varma tietoa. Kerro jälkikäteen toimiko.

https://live.xbox.com/fi-FI/accounts/ContactInformation.aspx
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

tosiaan kun vaihdoin kuolleelle tagille uuden sposti osoitteen sain vapautettua omani takaisin boxista käsin.eli ainakin tällä tyylillä se onnistui.:)
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

Lainaan tätä threadia nyt kun otsikkokin sopii.

Alkuperänen Xboxini hajosi, ja tällä boxilla on mun kaikki accountit, joista tosin vain 1 on tärkeä. Tilasin tässä sitten uuden Xboxin, miten saan accountit siirrettyä tähän toiseen boxiin? Luulisi että tämä on yleinen ongelma, mutta en ainakaan Xbox.comin viidakosta löytäny apua.

Mulla ei ole data transfer kittiä, eikä vanhan boxin kovalevy sovi tähän uuteen. Pystynkö siis vaikka siirtämään tiedot USB muistkortille jos lainaan kaverin konsolia?
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

Lainaan tätä threadia nyt kun otsikkokin sopii.

Alkuperänen Xboxini hajosi, ja tällä boxilla on mun kaikki accountit, joista tosin vain 1 on tärkeä. Tilasin tässä sitten uuden Xboxin, miten saan accountit siirrettyä tähän toiseen boxiin? Luulisi että tämä on yleinen ongelma, mutta en ainakaan Xbox.comin viidakosta löytäny apua.

Mulla ei ole data transfer kittiä, eikä vanhan boxin kovalevy sovi tähän uuteen. Pystynkö siis vaikka siirtämään tiedot USB muistkortille jos lainaan kaverin konsolia?

Onnistuu siirto usbille tai sit ostat sen data transfer kitin.
Xbox 360 Data Transfer Kit - Xbox 360 - CDON.COM

Joudut ehkä myös tekeen käyttöoikeuksien siirron uuteen boxiin jos sulla on jotain arcade pelejä ostettu.
http://www.xbox.com/fi-FI/support/drm/
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

Mulla ois vähä samanlainen kysymys:
Kun mun pitäis poistaa tuo vanha Xbox live account niin kysymys kuuliikin poistuuko multa KAIKKI saavutukset siltä profiililta VAI voiko ne liittää toiselle accountille ja häivääkö KAIKKI singleplayer tallenukset? Onnistuuko KAIKKIEN saavutusten ja muut accountin sälät tallentamaan esim. muistikortille että ne voisi sitten ladata uudelle accountille?
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

Mulla ois vähä samanlainen kysymys:
Kun mun pitäis poistaa tuo vanha Xbox live account niin kysymys kuuliikin poistuuko multa KAIKKI saavutukset siltä profiililta VAI voiko ne liittää toiselle accountille ja häivääkö KAIKKI singleplayer tallenukset? Onnistuuko KAIKKIEN saavutusten ja muut accountin sälät tallentamaan esim. muistikortille että ne voisi sitten ladata uudelle accountille?

Achit on sidottu tuohon tiliin, eli jos vaihdat vanhan tilisi uuteen --> achit häviää.

Tallennukset ovat tallessa, mutta niiden "omistajuus" on edelleen vanhalla tililläsi, en osaa sanoa, miten noiden kanssa menee.

Herää kysymys, että minkä takia sitä Live-tiliä pitää vaihtaa?
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

[h=2]XBOX 360 live kultajäsenyys ongelma/oma moka??[/h]


Eli ostin ja asensin otsikonmukaisen tilin "vahingossa" omalle profiililleni,kysymys kuuluu: voiko tämän kultajäsenyyden siirtää pojan profiilille kun hänellä paljon enemmän käyttöä jäsenyydestä vai täytyykö mun ostaa vielä yksi jäsenyys ja laittaa se hänen tilille,pojalla valmiiksi saavutetut pisteet ainakin nhl14 pelissä ja joutuu muuten aloittamaan alusta jos käyttää mun profiilia.Kiitos vastauksista.​
 
Vastaus: Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!

XBOX 360 live kultajäsenyys ongelma/oma moka??




Eli ostin ja asensin otsikonmukaisen tilin "vahingossa" omalle profiililleni,kysymys kuuluu: voiko tämän kultajäsenyyden siirtää pojan profiilille kun hänellä paljon enemmän käyttöä jäsenyydestä vai täytyykö mun ostaa vielä yksi jäsenyys ja laittaa se hänen tilille,pojalla valmiiksi saavutetut pisteet ainakin nhl14 pelissä ja joutuu muuten aloittamaan alusta jos käyttää mun profiilia.Kiitos vastauksista.​

Jos kyse on X360 laitteesta, niin ikävä kyllä ei pysty siirtämään.
Tietysti soitto Liven tukeen voisi varmistaa asian.

Xonella riittää kun on päätilillä kulta, niin kaikilla profiileilla voi pelata kuten kultatilillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom