Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SapeMies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Prisoner sanoi:
Multakin uusi Live saa täydet pisteet.

Mitäköhän muuten sitten tapahtuu, jos kovalevy hajoaa? Meneekö ostetut pelit sen sileän tien vai antaako Microsoft uuteen levyyn pelit ilmaiseksi?

Mitä mie oon käsittäny niin tiedot latauksista varastoituu Live tilille ja näin ollen saat ladata hävinneet uudestaan ilman lisämaksua.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Jogi sanoi:
Mitä mie oon käsittäny niin tiedot latauksista varastoituu Live tilille ja näin ollen saat ladata hävinneet uudestaan ilman lisämaksua.
Näin se juurikin menee, eli ei tarvitse maksaa uudestaan.
 
360 live, microsoft pojot

Lueskelin tuolta netistä että tuohon liveen saisi noita microsoft pisteitä ostettua kaupoista tai sitten liven markkinapaikalta. en kuitenkaan löytänyt liven markkinapaikalta kohtaa josta olisin voinut noita ostaa luottokortilla.

ainoastaan gamertagin taakse pystyi lisäämään luottokortti-tiedot, mutta sittenhän se rupeaa kai veloittamaan tuota gold-palvelua sieltä? vai olenko ihan ulapalla...

olisi vain tullut ostettua pari arcade-peliä... tähän se liven selkeys nyt sitten tyssäsi :(

EDIT: Löytyihän se pienen silmien ummiskelun jälkeen, Live market place-> Memberships -> X-namiskalla add microsoft points -> Listasta valitsee haluamansa 12 = 1000 pistettä.

Taisimpa ekalla kerralla tuollakin käydä mutta sain sen ensivaikutelman että tuossa ollaan liveä ostamassa kun nuo ostettavat on tyyliin "Xbox live: etukäteen...."

Nyt ollaan onnellisia Zuman omistajia :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Voiko tossa tehdä mitään muuta kuin tuijottaa latauksen edistymistä kun lataa esim. demoja liven kautta ?? On aika kökkö homma kun ei pääse gamettamaan samaan aikaan kun latailis demoja.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

jormap sanoi:
Voiko tossa tehdä mitään muuta kuin tuijottaa latauksen edistymistä kun lataa esim. demoja liven kautta ?? On aika kökkö homma kun ei pääse gamettamaan samaan aikaan kun latailis demoja.
Ei onnistu juu ja onhan se outoa. Itse olen tähän mennessä jättänyt kahtena yönä koneen lataamaan kun olen mennyt nukkumaan. On saanut sillä tavoin harmittomasti Kameon ja NFS:n imastua koneelle. Trailerit puolestaan latautuu sillä aikaa kun käy syömässä tai lukemassa keskustelualueita tai jotain. Eli kannattaa keksiä "oikeaa" tekemistä latausten ajaksi :)
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Eipä tunnu tuo tuotekehitys microsoftin sisällä kulkevan kovin hyvin, nuo latauksetkin olisi voinut toteuttaa samalla tavalla kun windows-updatet eli taustalla pikkuhiljaa. Toivotaan että microsoft tekee päivityksen tuohon lataukseen jotta se toimisi taustalla.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

NviperO sanoi:
Ei onnistu juu ja onhan se outoa. Itse olen tähän mennessä jättänyt kahtena yönä koneen lataamaan kun olen mennyt nukkumaan. On saanut sillä tavoin harmittomasti Kameon ja NFS:n imastua koneelle. Trailerit puolestaan latautuu sillä aikaa kun käy syömässä tai lukemassa keskustelualueita tai jotain. Eli kannattaa keksiä "oikeaa" tekemistä latausten ajaksi :)


Tää homma suckaa äässii ja pahasti :mad: Tästä pitää kylla mikkisoftaa kritisoida rajusti!!
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Dvd toisto on kans aika hanurista, kuva pätkii hienoisesti välillä. Toivottavasti sen vois korjata päivityksellä, ei siitä muuten saa mitään kodin viihdekeskusta.

Edit: No hemmetti! Meni väärään paikkaan tämäkin. Sori
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Joo, omituinen juttu tuo DVD pätkiminen, joillain leffoilla nykäsee aika usein mutta toisilla tosi harvakseltaan. Toivotaan tosiaan päivitystä tuohon.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Mulla ei ole ollut dvd:n kanssa yhtään ongelmia.

Mutta marketplacessa oli ladattavana ainoastaan madden nfl ja nfs:most wanted demot.
Miten te ootte saaneet niitä muita demoja?
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Listaappa pelit aakosjärjestyksessä ja valitse kameo, sieltä löytyy kaikki kameon ladattava kama, myös sen demoversio, n. 530 Megaa.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Tossa selasin livegamersin foorumia, niin siellä oli juteltu tosta dvd-ongelmasta kanssa. Ongelma kuulemma oli ratkennu, kun oli ottanut pal60 -moodin pois päältä. Kokeilkaas sitä.
 
Vastaus: Xbox 360 live ongelmia

HomePNA kyseessä, ja itsellä tyssää myös tuohon IP-kohtaan... Ideoita?
Onko noissa muuntimissa eroja, vai pitäisikö toimia kaikilla(A-link home PNA)?
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Oleanteri sanoi:
Heh kiitokset vinkistä. Vapaasti pääsi pelailemaan ton jälkeen :) Kyllä se prkl pistää jo pelkän online scoreboardin takia houkuttelemaan toi full versio monesta pelistä, mutta täytyy nyt vielä harkita, että mitä jaksaa sitten pitemmän aikaa tahkota. Kukaan testannu tota Smash TV Co-oppia, että onko siinä kaks tollasta jannua ruudulla yhtä aikaa vai miten se toimii ?


Jep, kyllä siinä pääsee kaverin kanssa räiskimään. Kannattaa kokeilla :D
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Jogi sanoi:
Listaappa pelit aakosjärjestyksessä ja valitse kameo, sieltä löytyy kaikki kameon ladattava kama, myös sen demoversio, n. 530 Megaa.

Ei löytyny kameota eikä king kongiakaan ja muita. Pistin aakkosjärjestykseen ne pelit ja löytyi vain 17 nimikettä.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Jombu sanoi:
Ei löytyny kameota eikä king kongiakaan ja muita. Pistin aakkosjärjestykseen ne pelit ja löytyi vain 17 nimikettä.

:katsoo kysyjän kotipaikkaa:.. jospa Nigeriassa on eri serverit ? Nojoo, kunhan laitan boksin päälle niin vilkasen mitä sieltä aakkoslistasta löytyy.. kyllä siellä tahän asti on kong trailerit ja kameo demo löytynyt.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Jombu sanoi:
Ei löytyny kameota eikä king kongiakaan ja muita. Pistin aakkosjärjestykseen ne pelit ja löytyi vain 17 nimikettä.

Kyllä mulla edelleen löytyy kaikki. Oothan siellä valikossa, missä näkyy kaikki ladattava kama? Ettet oo siellä uusimpien pelien ja videoiden valikossa...
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Legge sanoi:
Kyllä mulla edelleen löytyy kaikki. Oothan siellä valikossa, missä näkyy kaikki ladattava kama? Ettet oo siellä uusimpien pelien ja videoiden valikossa...

Ei kyllä olin mielestäni oikeassa paikassa.
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Tarvitseeko Live kovon, vai voiko sitä käyttää pelkällä muistikortilla? Aattelin vain, että jos menen tänään ettimään itselleni koneen, ja jos ei löydy kuin Corea, niin saanko liven taas toimimaan?
 
Vastaus: Xbox 360 Live =)

Von Wiensburgh sanoi:
Tarvitseeko Live kovon, vai voiko sitä käyttää pelkällä muistikortilla? Aattelin vain, että jos menen tänään ettimään itselleni koneen, ja jos ei löydy kuin Corea, niin saanko liven taas toimimaan?

Minun ymmärrykseni mukaan laite tarvitsee vain jonkin yhteensopivan muistiksikön eli joko muistikortin tai kiintolevyn. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
 
Ylös Bottom