Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SapeMies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Olis suraavanlainen ongelma, "nat type is moderate" ja sen takia en pysty liittymään kavereitten partyihin. ja modeemi on Telewell TW-EA510v3

Itellä oli kans joskus sama ongelma boksi oli kylläkin piuhalla kiinni telewellissä. Siinä oli 4 porttia takana ja oli kiinni sillon kakkosessa, vaihdoin piuhan kolmosporttiin niin tila muuttu openiksi. eli siinä telewellin versiossa oli ainakin 1 ja 3 näytti openia ja 2 ja 4 moderatea

modeemi on Telewell TW-EA510v3

Itellä oli kans joskus sama ongelma boksi oli kylläkin piuhalla kiinni telewellissä. Siinä oli 4 porttia takana ja oli kiinni sillon kakkosessa, vaihdoin piuhan kolmosporttiin niin tila muuttu openiksi. eli siinä telewellin versiossa oli ainakin 1 ja 3 näytti openia ja 2 ja 4 moderatea

Sama rakkine täällä, tappelin aikani WLANin kanssa, en saanut toimimaan riittävällä salauksella tai upnp:tä riittävästi. Ratkaisin ongelman kanssa vastaavalla tavalla laittamalla x360n omalla piuhallaan kiinni nelosporttiin. Oletuksena tuossa taisi olla portit 1-2 sisäverkkoon ja 3-4 suoraan ulkoverkkoon. Nyt tulee sitten kaksi verkkopiuhaa konsoleiden luo (tuo x360:n oma ja sitten kaikille muille laitteille 8-porttiseen kytkimeen sisäverkon puoli).

Joo pitää varmaan laittaa se sitten sillä piuhalla kiinni jos ei jollakin jotain ratkaisua tähän ole.

Nonii nyt sain varmaankin tuon netin toimimaan boxilla langattomasti kunnolla. Ei ainakaan se yhteystesti valittanut enää siitä NAT:ista pari kertaa tein testin uudestaan ja joka kerralla testi meni hyväksytysti läpi.
Itsellä ratkes ongelma sillälailla, että laitoin vaan modeemista sen Upnp jutun päälle ja lähti ihan kivasti pelittään. Ei ollut tällä hetkellä kukaan kavereista kirjautuneena liveen joten ei voinu testata niitä partyjä. Mutta uskon, että ne toimii kerta tuo yhteystestikin meni kivuttomasti läpitte.

Elikkä nyt oli pakko kirjottaa tänne oon ihan uus käyttäjä joten olisin muuten kuonut uuden ketjun mutta en voi vielä.asia ei mitenkään liity mutta toissapäivänä pelasin livessä codia aivan normaalista ja nyt eilen ja tänään olen kokeillut niin ei ole päässyt liveen ja kun tekeen sen yhteystarkistuksen niin tulee että MTU erro....
vaikka kaikki toimii ja johdot on kunnossa mitä pitäisi tehdä kun olen yrittänyt sammuttaa modeemista virrat hetkeksi ja boxista ja sitten käynnistänyt uudelleen ja tulee sama näkymä onko nyt joku huolto vai mikä on???!!! auttakaaa!!!!

Elikkä nyt oli pakko kirjottaa tänne oon ihan uus käyttäjä joten olisin muuten kuonut uuden ketjun mutta en voi vielä.asia ei mitenkään liity mutta toissapäivänä pelasin livessä codia aivan normaalista ja nyt eilen ja tänään olen kokeillut niin ei ole päässyt liveen ja kun tekeen sen yhteystarkistuksen niin tulee että MTU erro....
vaikka kaikki toimii ja johdot on kunnossa mitä pitäisi tehdä kun olen yrittänyt sammuttaa modeemista virrat hetkeksi ja boxista ja sitten käynnistänyt uudelleen ja tulee sama näkymä onko nyt joku huolto vai mikä on???!!! auttakaaa!!!!

Let me google that for you

Kummallisia asioita tapahtuu. Olin kaverin luona käymässä ja päätin iPhonella kurkata Xbox Live sovelluksen kautta onko mitään kivaa peliseuraa linjoilla. Sovellus halusi kirjautumistietoni ja syötin ne siihen, kas kummaa. Se ei näyttänytkään Kabanossi -tunnuksen tietoja vaan ruudulla luki SoppyDruid5. No menin kotiin koneelle xbox.comiin. Selain muistaa kirjautumiseni mutta sama SoppyDruid näkyy sielläkin. Sen jälkeen Xbox päälle ja siellä Kabanossi kirjautui kiltisti sisään. Kokeilin kuitenkin Download Profile jutskaa ja SoppyDruid5 -tunnaria se lähti lataamaan. Onkohan tunnukseni jotenkin nyt haxattu? Eihän yhdelle mailiosoitteelle pitäisi pystyä luomaan kuin yhden Live-tunnuksen? Tällä SoppyDruid -tilillä ei ole kavereita, pelattuja pelejä, Gamersocrea taikka Avataria. Ihan kuin se olisi upouusi käyttämätön tili. Samperi kun on vielä viikonloppu niin ei voi olla tukeenkaan yhteydessä.

Edit: Konsolilla voi edelleen käyttää tuota Kabanossi -tiliä mutta tiedoissa näkyy joku täysin vieras Live ID, eli haxattu on. Maanantaina yhteyttä tukeen...

Olin pelaamassa dirt 3 peliä, kun heitti pois livestä. Ilmoituksessa luki että tunnus kirjautunut jossain muualla liveen. Menin koneelta tutkimaan tilannetta ja huomasin 2800 pisteen hävinneen tililtä ennen salasanan vaihtoa. Pelattuihin peleihin ilmestynyt fifa 2012 ja 11. Ilmeisesti hakkeroitu. No pitää ottaa yhteyttä tukeen.:confused:

Huomasin muuten itsekin nyt, että FIFA 12 on ilmestynyt pelattuihin peleihin.

Edit: Ja tilillä olleet kaikki ~3000 pistettä kadonneet. Hienoa...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Huomasin muuten itsekin nyt, että FIFA 12 on ilmestynyt pelattuihin peleihin.

Edit: Ja tilillä olleet kaikki ~3000 pistettä kadonneet. Hienoa...

Ai saakeli, jo tuo hakkerointi on paha saati sitten pisteet... jos on luottokortti tiedot olleet siellä niin tarkasta ihmeessä onko ostoja tehty.

Samankaltaisesta on netissä juttua.. Xbox Live 'FIFA hack' concerns continue to escalate, Microsoft states Windows Live ID not compromised | Joystiq

Ei ole onneksi korttia liitettynä tiliin. Muuten olisi varmaan rahat lähteneet kävelemään. Ostin tosiaan joulukuussa 4200 pisteen kortin Liven alemyyntejä varten mutta hankin vain Bastionin 600 pisteellä ja viime viikolla muutaman biisin Rock Bandiin.

Kirjoitin tietoturvaketjuun aiheesta lyhyesti. Jos kyseessä tosiaan on brute-force-hyökkäys, niin periaatteessa kuka tahansa voi päätyä uhriksi.

Xbox asiakaspalveluun otettu yhteyttä ja ottivat tiedot ylös ja kyselivät muutamia kysymyksiä. Tili menee jäihin 25 päiväksi ja asiaa lähdetään tutkimaan. Pisteetkin pitäisi saada takaisin. Vähän pelottaa saavatko muka oikeasti 25 päivässä tuon hoidettua...

Yllättäen tänä aamuna oli jo tullut maileja, että tutkinta on saatu päätökseen ja tilille on luotu väliaikainen Windows Live ID. 30 päivän päästä voin palauttaa tilini haluamalleni Live ID:lle mutta siihen asti voin käyttää tuota väliaikaista. 3200 MS Pointsia ja kuukauden Live-aikaa pistivät hyvitykseksi. Homma meni paremmin kuin osasin odottaa. :)

Ei harmainta aavistusta osuinko oikeaan ketjuun...

Mites, pystyykö tuon GT:n vaihtamaan ja jos pystyy, miten? Etsiskelin vartin Boksilta ja koneelta, mutta ei löytynyt. Ainakin jos oikein muistan, Live-liittymisen yhteydessä(?) sanoi että voi vaihtaa, mutta maksaa pisteitä:confused:? Ja niitähän löytyy (tällä hetkellä vähän).

Ei harmainta aavistusta osuinko oikeaan ketjuun...

Mites, pystyykö tuon GT:n vaihtamaan ja jos pystyy, miten? Etsiskelin vartin Boksilta ja koneelta, mutta ei löytynyt. Ainakin jos oikein muistan, Live-liittymisen yhteydessä(?) sanoi että voi vaihtaa, mutta maksaa pisteitä:confused:? Ja niitähän löytyy (tällä hetkellä vähän).

Xbox-pelaajatunnuksen vaihtaminen | Xbox LIVE -pelaajatunnus | Zune-tunnus - Xbox.com

Olisin avannut tälle uuden ketjun mutta en pystynyt vielä. Muuutta siis asiaan. Pystyisikö joku täällä auttamaan minua ongelmani kanssa kun en enää itse löydä keinoja.
ongelmana xbox live ja fifa13 peli. Pystyn yhdistämään liveen ongelmitta mutta kun haen peliseuraa fifan h2h moodissa sanoo kone melkein heti opponent found jonka jälkeen menettää yhteyden vastustajaan ja tarvitsee etsiä uudestaan pelaajia , noin kolme hakukertaa menee ja pääsee pelaamaan ongelmitta mutta pelin jälkeen pitää aina bootata kone jos ei halua että ean servut kaatuvat ja xbox live potkii pihalle, välillä joutuu buuttamaan boxin kaksi kertaa että pääsee pelaamaan, tod harmittavainen ongelma, olen juuri muuttanut ja edellisessä osoitteessa ei ollut samaa ongelmaa fifa12 aikoihin . olen avannut zyxelin adsl modeemista xboxin tarvitsevat portit ja ottanut palomuurin pois, yhdistin myös boxin purkkiin kaapelilla enkä wlanilla. mitä vielä voisi olla tehtävissä? muuten joutuu taas tekemään soneralle vikailmoitusta jotta tulevat tarkistamaan talon kaapelit , soneraltakin sanoivat aikaisemmin että heistä vika ei johdu ja heiltä on kaikki portit auki pelaajia varten. kiitos jo etukäteen jos joku ratkaisee tämän...

Online pass ei aktivoidu.

Tere.

En ole pelaillut xboxilla pitkiin aikoihin, mutta nyt tuli hommattua Dead or Alive 5. Pelin mukana toimitettiin online pass -koodi, jolla pitäisi aueta verkkopeli sekä pistelistat. Mulla ei ole xbox Live Gold tilausta joten en pääse pelaamaan. Jostain syystä en pysty syöttämään tuota koodia sisään vaan peli valittaa perheasetuksista. En ole koskaan säätänyt perheasetuksia vaan kaikki on oletusmoodissa. Mikähän mahtaa olla vikana? Enkö saa pistelistoja käyttöön jos Gold tilaus ei ole tulilla?

Ajattelin tilata Goldin jossain vaiheessa.

Kiitos etukäteen.

Ratkaisu oli syöttää koodi dashboardin kautta. Pelistä ei onnistunut.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Osaisko kukaan kertoa mikä on vialla kun laittaa levyn sisään ja laittaa pelin päälle niin kirjautuu automaattisesti ulos livestä?

Ylös Bottom