Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Jooh onhan se turhaa sinänsä ellei siitä merkittävää hyöytyä kuten hiljaisempaa laitetta saa. Itellä ollut siis 2 premiumia ja tämä elita ja ykskään ei ole ylikuumentunut tai kaatuillut.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Kurkkasin Helsingin Verkkokauppa.comista ohi mennessäni että ainakin siellä oli vain lot 731 ja lot 732:ta Premiumeissa ja Halo 3 Special Editioneissa... tietoa Helsingissä missä olisi vielä 734:ää tarjolla?

P.S. Itse haluaisin HDMI-Xboxin nykyisen tilalle, joten saman tien aion metsästää Falcon-emolevyllisen - jos kerran päivittää niin päivittää maksimaalisella hyödyllä.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

iJanne sanoi:
Kurkkasin Helsingin Verkkokauppa.comista ohi mennessäni että ainakin siellä oli vain lot 731 ja lot 732:ta Premiumeissa ja Halo 3 Special Editioneissa...
Siellä ei edes varastossa ollut yhtään uudempia eriä. Tunnelin Gamestopissa oli jo 733:a, mutta ei vielä 734-erää.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Verkkokauppa.comin Helsingin liikkeessä oli tänään lottia 735 Premium FDOU. Ei ollut hyllyssä 734:ää. Oliko niin että lot 735 ei ollut Falconia vaikka onkin isompu numero kuin 734?
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

iJanne sanoi:
Verkkokauppa.comin Helsingin liikkeessä oli tänään lottia 735 Premium FDOU. Ei ollut hyllyssä 734:ää. Oliko niin että lot 735 ei ollut Falconia vaikka onkin isompu numero kuin 734?

Minä ostin juuri verkkokaupasta tuon HDMI painoksen XO:sta joka on lot 735 team FDOU. Minun mielestä boksi on todella hiljainen eikä juurikaan lämpene, tosin minulla se on avonaisella tasolla, siis samalla tasolla missä töllökin on. Sitä en tiedä onko juuri tuo lotti Falconia, mutta hiljainen boksi kyllä on IMO...
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Teddy sanoi:
Minä ostin juuri verkkokaupasta tuon HDMI painoksen XO:sta joka on lot 735 team FDOU. Minun mielestä boksi on todella hiljainen eikä juurikaan lämpene, tosin minulla se on avonaisella tasolla, siis samalla tasolla missä töllökin on. Sitä en tiedä onko juuri tuo lotti Falconia, mutta hiljainen boksi kyllä on IMO...

Pystytkö katsomaan taskulampulla ulkoapäin onko se Falcon?

Ohjeet tässä:

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=552406

Eli näkyykö siellä tuo kupariputki pohjasta/päädystä katsoessa lampulla vai eikö näy? Jos ei näy, se on Falcon.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Täällä

http://forums.xbox.com/59/15804553/ShowPost.aspx#15804553

myös eurooppalaisia kommentteja että Premium lot 735 team FDOU ei ole Falcon, vaan Zephyr. Sen sijaan lot 738 team FDOU:sta on löytynyt Falconia.

Premiumissakaan lot 735 ei siis takaa Falconia...

Tutkiko kukaan Verkkokaupasta ostettua lot 735 team FDOU:ta taskulampulla, oliko Falcon vai Zephyr?
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Itse testiksi tilasin hobbarista premium HDMI mallin, Lot 728 (Team FDOU) ja vanhaa mallia. NetAnttilan HALO malli oli Lot 731 (FDOU) ja sekin Zephyr, molemmat menivät postilla takasin. :)
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

darni sanoi:
Itse testiksi tilasin hobbarista premium HDMI mallin, Lot 728 (Team FDOU) ja vanhaa mallia. NetAnttilan HALO malli oli Lot 731 (FDOU) ja sekin Zephyr, molemmat menivät postilla takasin. :)

Ihan oikeasti? Onko tuo oikeasti noin tarkaa? Itse en kyllä moista rumbaa jaksaisi :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Onkos Tilt.fi:n boxeista mitään tietoa ovatko Falconeita? Hinta olisi ihana ja boxi pitäisi takaisin jo saada, mutta kun ei tiedä minkäikäinen boxi sieltä sitten tulee...
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

venalaine sanoi:
Ihan oikeasti? Onko tuo oikeasti noin tarkaa? Itse en kyllä moista rumbaa jaksaisi :confused:

no ei tossa ny hirveesti vaivaa ollu :) ja saipahan lapset pelailla demoja .. Looney Tonesin demo oli kova sana...
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Ja kun ottaa huomioon että iso osa RROD vioista johtuu juuri GPU:n irronneista juotoksista ei 65nm CPU takaa toimivuutta. Toisaalta se vähentää koneen ambient ja säteilylämpöä sikäli että se varmastikin hyödyttää myös GPU:n viilentämisessä, mutta kukaan ei takaa ettäkö se riittäisi.

MS ei välttämättä ole saavuttanut tai ensisijaisesti tavoitellut parempaa toimivuutta vaan kustannussäästöä koska 65nm piiri on halvempi valmistaa (enemmän lastuja per wafer missä pii waferit ovat vakiohintaisia markkinoilla).

Toki tämä korjausrumba on se ylivoimaisin kulu tällähetkellä ja jos siellä ei laskimet ole kuumana sen johdosta niin ei sitten minkään.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

darni sanoi:
no ei tossa ny hirveesti vaivaa ollu :) ja saipahan lapset pelailla demoja .. Looney Tonesin demo oli kova sana...

Eikös ne pidä olla nykyään käyttämättömiä, että ne voi palauttaa?
HH:llahan oli ennen kahden viikon vapaa kokeiluaika, mutta ei nykyään.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Tänään tuli sunnuntaina tilattu Xboxi Tilt.fi:stä ja taisi osoittautua Falconiksi! :cool:
Lot no näyttäisi olevan 0735 ja Team FDOU. Valmistuspäivä 28.8.2007. En mitenkään erityisesti Falconia ekaksi boxiksi lähtenyt hakemaan, mutta tais olla ihan OK juttu kun semmonen sieltä tuli.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Diko sanoi:
Tänään tuli sunnuntaina tilattu Xboxi Tilt.fi:stä ja taisi osoittautua Falconiksi! :cool:
Lot no näyttäisi olevan 0735 ja Team FDOU. Valmistuspäivä 28.8.2007. En mitenkään erityisesti Falconia ekaksi boxiksi lähtenyt hakemaan, mutta tais olla ihan OK juttu kun semmonen sieltä tuli.

Lot 735 FDOU:sta on ollut maailmalla tietoa myös ettei aina ole ollut Falcon... Pystytkö katsomaan taskulampulla ulkoapäin onko se Falcon?

Ohjeet tässä:

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=552406

Eli näkyykö siellä tuo kupariputki pohjasta/päädystä katsoessa lampulla vai eikö näy? Jos ei näy, se on Falcon.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

iJanne sanoi:
Lot 735 FDOU:sta on ollut maailmalla tietoa myös ettei aina ole ollut Falcon... Pystytkö katsomaan taskulampulla ulkoapäin onko se Falcon?

Ohjeet tässä:

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=552406

Eli näkyykö siellä tuo kupariputki pohjasta/päädystä katsoessa lampulla vai eikö näy? Jos ei näy, se on Falcon.
Siis oon jo kattonu ton ohjeen mukaan. Katoin niistä keloista, mitkä sivusta näkee. Mulla oli niitä vain kaksi, kuten Falconissakin, eikä kolmea, kuten Zephyrissä.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Diko sanoi:
Siis oon jo kattonu ton ohjeen mukaan. Katoin niistä keloista, mitkä sivusta näkee. Mulla oli niitä vain kaksi, kuten Falconissakin, eikä kolmea, kuten Zephyrissä.

Rohkaisevaa! Katsoitko myös näkyykö päädystä sitä kupariputkea keskellä (jos ei näy niin se on myös Falcon-merkki)?

Itse katsoin vanhaa launch day -boksiani ja se kupariputki keskellä on kyllä helppo erottaa.

Eli boksin pohjaa osoitetaan taskulampulla:

Then move the flashlight to the right side of the plastic. When you look inside of the console directly below the light, you will see a large white piece of plastic. This is the airflow shroud. You can see this highlighted in this picture:

http://i181.photobucket.com/albums/x127/MRCUR/S8000516-2.jpg

Next, move the flashlight to the left a bit and look into the console again. You are looking for the large silver square that is directly in front of the airflow shroud. This piece will tell you whether or not you have a 65nm console

Tuossa linkin kuvassa näkyy keskellä miltä se kupariputki näyttää. Jos sitä ei näy, niin Falcon on aikasen varma jos kerran kelatkin täsmää...
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

iJanne sanoi:
Rohkaisevaa! Katsoitko myös näkyykö päädystä sitä kupariputkea keskellä (jos ei näy niin se on myös Falcon-merkki)?

Itse katsoin vanhaa launch day -boksiani ja se kupariputki keskellä on kyllä helppo erottaa.

Eli boksin pohjaa osoitetaan taskulampulla:



Tuossa linkin kuvassa näkyy keskellä miltä se kupariputki näyttää. Jos sitä ei näy, niin Falcon on aikasen varma jos kerran kelatkin täsmää...
Ei näy myöskään kuparuputkea. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Hommasin eilen Oulun Kodin Ykkösestä HDMI-Premiumin. Ei löydy kuparista putkea vaikka kuinka katselen, kait se nyt pistäis jotenkin silmään jos se siellä olisi? : ) Lot no 0735 ja Team FDOU tuossa paketissa lukee. Valmistuspäivä 30-08-2007. Olen tyytyväinen : )
 
Ylös Bottom