Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tojoko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Jaahas, pitäis käydä hyödyntämässä toi gamestopin tarjous ps2+5peliä->Halo3 edition 199,90. Täytyy ottaa paperille ylös noi tunnusmerkit ja toivoa parasta :)

Edit: Voi harmi, ei tullu Falconia. Valmistuspäivämäärä 3.8.2007 ja Lot 0731, mutta team on kyllä FDOU. Ei voi mitää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Jokke79 sanoi:
Onkos nää falconit nyt sitten hiljaisempia?

Tähän itsekin haluan vastauksen, eli onko merkittävästi hiljaisempia? Entä miksi pitää olla BenQ merkkinen asema? Eikös joku juuri täällä maininnut että se on mölyisin asema?

Ekaa Xbox360:ia hankkimassa ja mietin tässä että riittääkö arcade vai onko HDMI/premium tosiaan 80e lisäpanostuksen arvoinen? Luulisi 256 megan muistin riittävän, vai onko tuo kovalevy pakollinen? Missään verkossa en koskaan tule pelaamaan mitään pelejä vaan kone tulee roolipelejä varten.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Mulla on aiemmin ollut kaksi eri Premiumia, mutta nykyään Arcade. Kaikki on olleet tosi meluisia lootia. Kovalevyä en ole nyt kaivannut, muistikortti riittää hyvin. Aiemmissa malleissa käytin kovalevyä demojen lataamiseen. Eipä sille juuri käyttöä ole ainakaan itselläni.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Tänään postista putkahti Pro HDMI, Lot #0734, tilattu Verkkokauppa.comista maanantaina, näyttäisi olevan Falcon.

Mukavana bonuksena vielä asemaksi sattui lähes äänetön BenQ (ainakin verrattuna edelliseen Hitachin tornadoon), eli kokonaisuutena huomattavasti hiljaisempi paketti kuin kesällä ostettu Pro.

EDIT:

Näin kertoili verkkokaupan asiakastuki eilen:
"Koska varastossamme on tällä hetkellä yli 300 Xbox 360 -konsolia, on
valitettavasti mahdotonta tarkistaa kaikkia läpi ja luvata, että joka
ikinen olisi tätä myöhäisempää valmistuserää. Kaikki Xbox 360 HDMI
-konsolit ovat kuitenkin saapuneet samaan aikaan, ja myymälässä olevien
perusteella lienee oletettavaa, että myös varastossamme olevat konsolit
ovat Falcon-emolevyllä siunattuja. :)"

Eli näyttäisi olevan hyvät mahdollisuudet saada vielä tuota 0734 erää.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Eipäs ollut minun team FDOU 0736 Arcade xboxi Falconi :(

Onko muuten tällainen mekkala ihan terveellistä? Okei, tuon taustalla kuuluvan huminan minä ymmärrän kyllä kun se tulee tuulettimista, mutta tuo ihmeellinen lisä-ääni ihmetyttää. Minun boksissa ei edes ole kovoa ja silti tuo kuullostaa kun joku ikiaikainen kokvalevy pyörisi hitaasti....:confused: :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Calathia sanoi:
Eipäs ollut minun team FDOU 0736 Arcade xboxi Falconi :(

Onko muuten tällainen mekkala ihan terveellistä? Okei, tuon taustalla kuuluvan huminan minä ymmärrän kyllä kun se tulee tuulettimista, mutta tuo ihmeellinen lisä-ääni ihmetyttää. Minun boksissa ei edes ole kovoa ja silti tuo kuullostaa kun joku ikiaikainen kokvalevy pyörisi hitaasti....:confused: :confused:
Ei kuulosta normaalilta. Aivan kuin siellä olisi heinäsirkka. :( Joudut soittaa huoltoon jos ei ääni häviä pian.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Calathia sanoi:
Eipäs ollut minun team FDOU 0736 Arcade xboxi Falconi :(

Onko muuten tällainen mekkala ihan terveellistä? Okei, tuon taustalla kuuluvan huminan minä ymmärrän kyllä kun se tulee tuulettimista, mutta tuo ihmeellinen lisä-ääni ihmetyttää. Minun boksissa ei edes ole kovoa ja silti tuo kuullostaa kun joku ikiaikainen kokvalevy pyörisi hitaasti....:confused: :confused:

Ettei vaan olisi dvd-asema? Itsellä äänähtää samalla tapaa kun konsolin käynnistää.. mut asema toimii kyllä muuten ok, eikä peleissä kuuluu mitään ihmeellistä.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Calathia sanoi:
Tähän itsekin haluan vastauksen, eli onko merkittävästi hiljaisempia? Entä miksi pitää olla BenQ merkkinen asema? Eikös joku juuri täällä maininnut että se on mölyisin asema?

Ekaa Xbox360:ia hankkimassa ja mietin tässä että riittääkö arcade vai onko HDMI/premium tosiaan 80e lisäpanostuksen arvoinen? Luulisi 256 megan muistin riittävän, vai onko tuo kovalevy pakollinen? Missään verkossa en koskaan tule pelaamaan mitään pelejä vaan kone tulee roolipelejä varten.

Kyllä tuo arcade paketti silloin aivan loistavasti riittää. Varsinkin kun X0 ei vielä niin hirveästi roolipelejä ole eikä niitä kovin useasti ulee niin tuo muistikortti riittää varmasti pelien tallennuksiin.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

remua sanoi:
Ettei vaan olisi dvd-asema? Itsellä äänähtää samalla tapaa kun konsolin käynnistää.. mut asema toimii kyllä muuten ok, eikä peleissä kuuluu mitään ihmeellistä.

juu en siis meinaa dvd asemaa joka tosiaa äännähtelee oudosti alussa, mutta meinaan sitä "heinäsirkkamaista" ääntä joka tossa kuuluu kokoajan ihan selvästi. Ihan outo ääni joka ei kuullostaa tuulettimelta lainkaan. Siis kuullostaako teidän xboxinne siis samanlaiselta?
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Calathia sanoi:
Eipäs ollut minun team FDOU 0736 Arcade xboxi Falconi :(

Onko muuten tällainen mekkala ihan terveellistä? Okei, tuon taustalla kuuluvan huminan minä ymmärrän kyllä kun se tulee tuulettimista, mutta tuo ihmeellinen lisä-ääni ihmetyttää. Minun boksissa ei edes ole kovoa ja silti tuo kuullostaa kun joku ikiaikainen kokvalevy pyörisi hitaasti....:confused: :confused:

Nuo alussa kuuluvat rusaukset tulevat tod.näk. DVD-asemasta. Itsellä oli sama edellisessä boksissa. Kuuluuko ääni, jos levy on sisällä käynnistäessä?

EDIT: Minusta tuo ääni on muuten normaali. Hieman vaikea tosin sanoa, kun ei livenä kuule. Tuollainen hieman sirittävä tuuletusääni on ainakin löytynyt minun 3 boksista.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Itse kävin tänään aamulla hakemassa Asematunnelin GameStopista Arcade-mallin, Team FDOU ja 0736...jää nähtäväksi onko Falcon vai ei, mutta ainakin Arcadea löytyy ko. liikkeestä siis jo 0736:ta...HDMI Prota ei ollut lainkaan.

En siinä liikkeessä ehtinyt sen enempiä selailemaan ja tarkastelemaan, kun olin jo valmiiksi myöhässä töistä. Tuntuu jotenkin, että 89,90 euron hintaan tuo lienee ihan toimiva ostos.

Oli se elämä NES/SNES aikaan niin paljon helpompaa, kun oli tarpeeksi pieni ja asiat olivat tarpeeksi yksinkertaisia, niin ei stressannut tämmöisillä asioilla... =)
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

jekkis sanoi:
Oli se elämä NES/SNES aikaan niin paljon helpompaa, kun oli tarpeeksi pieni ja asiat olivat tarpeeksi yksinkertaisia, niin ei stressannut tämmöisillä asioilla... =)

No olihan se silloinkin pienoista säätämistä kun piti hommata jenkki NES/SNES ja adapterit ja kaikki. Eihän kukaan mitään hidastettuja pelejä jaksanut pelailla ;)

Mutta back to topic. Sun Xbox ei ole Falcon, kuten ei munkaan (gamestopista ostettu 0736 FDOU)..
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Calathia sanoi:
No olihan se silloinkin pienoista säätämistä kun piti hommata jenkki NES/SNES ja adapterit ja kaikki. Eihän kukaan mitään hidastettuja pelejä jaksanut pelailla ;)

Mutta back to topic. Sun Xbox ei ole Falcon, kuten ei munkaan (gamestopista ostettu 0736 FDOU)..

Joo, mutta adapterin ostamisen tarvetta ei tarvinnut selvitellä kurkkimalla laitteen sisään, onnistui ostamalla NTSC-pelin, adapterin, ja lyömällä välikappaleen kasetin ja konsolin väliin... :p

Onko sun koneessa minkä valmistajan levyasema? Se lähinnä huolettaa, koska eiköhän tuolle jäähdytys järjesty, mutta kamalaa metakkaa pitävä DVD ei ole ikinä kiva...tosin sitä varten kai telkkariin saa iskettyä lisää volyymiä.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

jekkis sanoi:
Onko sun koneessa minkä valmistajan levyasema? Se lähinnä huolettaa, koska eiköhän tuolle jäähdytys järjesty, mutta kamalaa metakkaa pitävä DVD ei ole ikinä kiva...tosin sitä varten kai telkkariin saa iskettyä lisää volyymiä.

Sorry muutta en tajunnut tuosta lauseesta mitään. Ymmärtääkseni boxi mekkaloi jumalattomasti on sen ympärillä ilmanvaihto kunnossa tai ei. Lisäksi kait kaikki dvd asemat on samanlaisia hiustenkuivaajia?

Mulla on Toshiban asema, en tiiä onko parempi/huonompi kuin muut, tietäväiset saapi kommentoida. Pitää kysellä vielä ulkomaalaisista foorumeista tuota mun mölyjuttua koska tää lähtee vaihtoon jos ei ole kunnossa.

Raivostuttava tuo sirinä mikä siitä nyt lähtee..jos tuo on kaikissa bokseissa sama niin ei voi kun nauraa/itkeä kuinka paskasti tuon värkin ilmanvaihtoratkaisu on suunniteltu. Ps3:ssa on 8 kpl 3.2 gigan prossaa ja silti se on hitosti hiljaisempi.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Calathia sanoi:
Sorry muutta en tajunnut tuosta lauseesta mitään. Ymmärtääkseni boxi mekkaloi jumalattomasti on sen ympärillä ilmanvaihto kunnossa tai ei. Lisäksi kait kaikki dvd asemat on samanlaisia hiustenkuivaajia?

Joo ei se, tajunnanvirtana tätä tekstiä tuleekin. Eli eikö tuo 90nm/65nm valmistustekniikka vaikuta lähinnä konen lämpenemiseen ja tätä kautta ilmanvaihdon/tuuletuksen vaatimuksiin? Mua ei sinänsä tavallinen tuuletinhyrinä niin hirveästi haittaa, mutta jos dvd-asema on luokkaa pölynimuri, niin se jo hieman syö. Lähinnä olen ajatellut tuota Falconia koneen toiminta ja vakaus mielessä, en niinkään melun kannalta.

Muuten, ilmoitetaanko tuo valmistuspvm ihan meikäläisittäin, vai onko näin että kk/pv on vaihtaneet paikkaa, kuten jenkkilässä on tapana?
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Joensuun Gigantista ostin tänään Premium HDMI boxin. Näyttää olevan Falcon

Lot: 0734 Team: FDOU
Valmistuspäivä: 18.8.2007
Asema: BenQ

Testasin tuossa vierekkäin ääni tasoa ja en huomannut eroa tuohon halo 3 editioniin, joka on Zephyr.
Noita näytti hyllyyn jäävän vielä muutamia kappaleita.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

mpp sanoi:
Joensuun Gigantista ostin tänään Premium HDMI boxin. Näyttää olevan Falcon

Lot: 0734 Team: FDOU
Valmistuspäivä: 18.8.2007
Asema: BenQ

Testasin tuossa vierekkäin ääni tasoa ja en huomannut eroa tuohon halo 3 editioniin, joka on Zephyr.
Noita näytti hyllyyn jäävän vielä muutamia kappaleita.
Huomasitko DVD-asemien äänissä eroa? Itselläni on Hitachi varmaankin ja ääni on hirveä, verrattuna siihen mihin olen tottunu.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

jekkis sanoi:
Mua ei sinänsä tavallinen tuuletinhyrinä niin hirveästi haittaa, mutta jos dvd-asema on luokkaa pölynimuri, niin se jo hieman syö. Lähinnä olen ajatellut tuota Falconia koneen toiminta ja vakaus mielessä, en niinkään melun kannalta.

Olen kuullut hiljaisempia pölynimureita, mutta myös äänekkäämpiä pöytäkoneita.
Joku PC-firma tienaisi omaisuuden suunnittelemalla ja myymällä vaimennettuja X360-koteloita.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Diko sanoi:
Huomasitko DVD-asemien äänissä eroa? Itselläni on Hitachi varmaankin ja ääni on hirveä, verrattuna siihen mihin olen tottunu.

Molemmissa BenQ eikä eroa. Onhan tuo aika äänekäs.
 
Ylös Bottom