Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
darkduke sanoi:just huomasin hesan stokkan hyllyssä boxii 299 hintaan.ei ollu hdmi:tä
mut oli tommonen:
Lot: 0735
Team: FDOU
voisko olla falcon vaik ei ookkaa hdmi:tä?
kukalie sanoi:Lot: 0735
Team: FDOU
Hitachin dvd asema.
Kupariputki näkyy, joten huono säkä kävi. Vaikuttaa todellakin olevan aikamoista arpapeliä mikä malli sattuu.
Hankkija sanoi:Eilen hankin tollasen halo 3 editionin kampin ebgamesista, ku oli se vaihtotarjous eliteen mut ei jaksanu odotella sitä niin otin tän halo editionin. Dashboardissa ku on niin eipä juuri koneesta ääntä kuulu ja dvd asema on kans hiljasempi.
Tällaset merkinnät oli paketin kyljessä:
Team FDOU
Lot 0731
Calathia sanoi:Kaikista bokseista lähtee aivan hirvee sirinä niistä paskoista tuulettimista oli Falcon tai ei. Eikä kuvailemasi juttu kerro vielä flaconista yhtään mitään. Kurkkaa löytyykö heatpipe, niin vasta sitten selviää. Ja dvd asemat mölyää aivan yhtä paljon kuin ennenkin joten ei onnaa sieltäkään suunnalta. Mulla on nyt Falcon ja se ei ole kummoisesti hiljaisempi. Ilma, jonka se puhaltaa ulos on merkittävästi viileämpää kuin Zephyrissä joten nyt toivotaan ettei sitä RRODia oikeesti tule. 99% Todennäköisyydellä sun 0731 ei ole Falcon. Mun eka 0735 ei ollut, mutta tämä 0736 taas on.
iJanne sanoi:Äänekäs Falconkin on, mutta jonkin verran melutasoa Microsoft on saanut launch-konsoliin nähden laskettua, tämä ei välttämättä ole sidoksissa Falconiin mitenkään tietysti. Desibelimittari taisi sanoa parin desibelin eroa laitteiden välillä. Suurin äänihän tulee siitä DVD-asemasta.
Jokke79 sanoi:Olen myös maksanut 3kk livegold kortin, joten onko se kone tai kovalevy kohtainen?
Jokke79 sanoi:Osaako kukaan sanoa onko sellaista liikettä joka myy ns. valikoituja falconeita, eli tarkistavat, että on falcon?
Mulla on nyt Elite ja olen ajatellut siirtymistä Premiumiin, koska haluan hd-dvd-aseman ja sitä ei ainakaan toistaiseksi saa mustana. Olen myös maksanut 3kk livegold kortin, joten onko se kone tai kovalevy kohtainen? Jos haluan siirtää Eliten 120G kovolta materiaalit uuden Preimiumin 20G kovolle, niin eikös se onnistu mikkisoftan kaapelilla? Entäs jos myöhemmin halua siirtää ne tiedot erikseen ostetulle 120G kovolle?
Rasseli sanoi:Netanttilasta viime viikolla tilattu hdmi-versio. Lot 0735, FDOU, 30.8.07.
On Falcon, kaikki tuntomerkit täsmää.
Barca sanoi:Sain juuri samaa lottia anttilasta samalla päiväyksellä, FDOU. Uskaltaakohan luottaa että on Falcon elikkäs avata paketin? Paketissa lukee 203W eikä 175W.