Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

just huomasin hesan stokkan hyllyssä boxii 299 hintaan.ei ollu hdmi:tä
mut oli tommonen:
Lot: 0735
Team: FDOU
voisko olla falcon vaik ei ookkaa hdmi:tä?
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

darkduke sanoi:
just huomasin hesan stokkan hyllyssä boxii 299 hintaan.ei ollu hdmi:tä
mut oli tommonen:
Lot: 0735
Team: FDOU
voisko olla falcon vaik ei ookkaa hdmi:tä?

ei voi. kaikissa falconeissa on hdmi.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Lauantaina kävin Tilt shopista Sellosta hakemassa boxin. Premium HDMI malli.

Lot: 0735
Team: FDOU
Hitachin dvd asema.

Kupariputki näkyy, joten huono säkä kävi. Vaikuttaa todellakin olevan aikamoista arpapeliä mikä malli sattuu. Verkkokaupassa oli Lot 0734 bokseja neljä kappaletta ja päädyin ottamaan tätä uudempaa erää, muttei tuuri käyny.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

kukalie sanoi:
Lot: 0735
Team: FDOU
Hitachin dvd asema.

Kupariputki näkyy, joten huono säkä kävi. Vaikuttaa todellakin olevan aikamoista arpapeliä mikä malli sattuu.

Minä päivänä tuo on valmistettu? Tälläkin on väliä, koska samasta 0735-sarjasta on raportoitu koneita sekä vanhoilla että uusilla sisuksilla.

Falcon-metsästyksessä voi muuten käyttää apuna http://www.360drives.com/-saittia, jonka Comment-kenttään moni on kirjannut onko kyseessä Falcon vai ei.

-edn
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Eilen hankin tollasen halo 3 editionin kampin ebgamesista, ku oli se vaihtotarjous eliteen mut ei jaksanu odotella sitä niin otin tän halo editionin. Dashboardissa ku on niin eipä juuri koneesta ääntä kuulu ja dvd asema on kans hiljasempi.

Tällaset merkinnät oli paketin kyljessä:
Team FDOU
Lot 0731
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Hankkija sanoi:
Eilen hankin tollasen halo 3 editionin kampin ebgamesista, ku oli se vaihtotarjous eliteen mut ei jaksanu odotella sitä niin otin tän halo editionin. Dashboardissa ku on niin eipä juuri koneesta ääntä kuulu ja dvd asema on kans hiljasempi.

Tällaset merkinnät oli paketin kyljessä:
Team FDOU
Lot 0731

Kaikista bokseista lähtee aivan hirvee sirinä niistä paskoista tuulettimista oli Falcon tai ei. Eikä kuvailemasi juttu kerro vielä flaconista yhtään mitään. Kurkkaa löytyykö heatpipe, niin vasta sitten selviää. Ja dvd asemat mölyää aivan yhtä paljon kuin ennenkin joten ei onnaa sieltäkään suunnalta. Mulla on nyt Falcon ja se ei ole kummoisesti hiljaisempi. Ilma, jonka se puhaltaa ulos on merkittävästi viileämpää kuin Zephyrissä joten nyt toivotaan ettei sitä RRODia oikeesti tule. 99% Todennäköisyydellä sun 0731 ei ole Falcon. Mun eka 0735 ei ollut, mutta tämä 0736 taas on.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Calathia sanoi:
Kaikista bokseista lähtee aivan hirvee sirinä niistä paskoista tuulettimista oli Falcon tai ei. Eikä kuvailemasi juttu kerro vielä flaconista yhtään mitään. Kurkkaa löytyykö heatpipe, niin vasta sitten selviää. Ja dvd asemat mölyää aivan yhtä paljon kuin ennenkin joten ei onnaa sieltäkään suunnalta. Mulla on nyt Falcon ja se ei ole kummoisesti hiljaisempi. Ilma, jonka se puhaltaa ulos on merkittävästi viileämpää kuin Zephyrissä joten nyt toivotaan ettei sitä RRODia oikeesti tule. 99% Todennäköisyydellä sun 0731 ei ole Falcon. Mun eka 0735 ei ollut, mutta tämä 0736 taas on.

Äänekäs Falconkin on, mutta jonkin verran melutasoa Microsoft on saanut launch-konsoliin nähden laskettua, tämä ei välttämättä ole sidoksissa Falconiin mitenkään tietysti. Desibelimittari taisi sanoa parin desibelin eroa laitteiden välillä. Suurin äänihän tulee siitä DVD-asemasta.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

iJanne sanoi:
Äänekäs Falconkin on, mutta jonkin verran melutasoa Microsoft on saanut launch-konsoliin nähden laskettua, tämä ei välttämättä ole sidoksissa Falconiin mitenkään tietysti. Desibelimittari taisi sanoa parin desibelin eroa laitteiden välillä. Suurin äänihän tulee siitä DVD-asemasta.

Juuh täysin mahdollista. Itseäni raivostuttaa skalaaristi boxin paskatuulettimien sirinä. Melkoisen säälittävää, että M$ käyttää universumin halvimpia tuulareita xboxissa. Muutenhan tuon olisi modannut tuulareiden kohdalta hiljaisemmaksi mutta rrodin takia en halua hukata takuuta :(
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Siis miten tota oikeestaan pitää edes katsoa? Keskellä näkyy toi heatpipe hässäkkä, oikealla iso harmaa mötikkä ja vasemmalla sit joku pieni matala kappale missä on kai joku heatpipe juttu ku näkyy sellanen kuparinen ympyrä. Mut jos ei ole falconia, niin ei haittaa ku dvd katsellessa konsolista ei kuulu mitään muuta ääntä, ku hiljanen tuulettimen ääni jos ottaa leffasta äänet pois ja äänet päällä ei kuulu mitään. Pelatessa asemasta kuuluu kovempi ääni mutta ei yhtä kova ku aikasemmasta premium mallista. Itse olen ainakin tyytyväinen tähän :)
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

OT: Onkos täällä kukaan tehnyt sitä Mikrobitin hiljennys modia? Kummallista kyllä, että MS ei ole saanut noita koneita hiljaiseksi. Itellä ollut tosiaan 2 Premiumia ja nyt tämä Elite. Elite ehkä pikkaisen hiljaisempi mut helvetin äänekäs tämäkin.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Kertokaa joku miten voi koneen avata ilman että takuut menee (miten sen tarran saisi ehjänä irti) niin teen modit mielelläni :)
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Netanttilasta viime viikolla tilattu hdmi-versio. Lot 0735, FDOU, 30.8.07.

On Falcon, kaikki tuntomerkit täsmää.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Osaako kukaan sanoa onko sellaista liikettä joka myy ns. valikoituja falconeita, eli tarkistavat, että on falcon?

Mulla on nyt Elite ja olen ajatellut siirtymistä Premiumiin, koska haluan hd-dvd-aseman ja sitä ei ainakaan toistaiseksi saa mustana. Olen myös maksanut 3kk livegold kortin, joten onko se kone tai kovalevy kohtainen? Jos haluan siirtää Eliten 120G kovolta materiaalit uuden Preimiumin 20G kovolle, niin eikös se onnistu mikkisoftan kaapelilla? Entäs jos myöhemmin halua siirtää ne tiedot erikseen ostetulle 120G kovolle?
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Jokke79 sanoi:
Olen myös maksanut 3kk livegold kortin, joten onko se kone tai kovalevy kohtainen?

Mun ymmärtääkseni liveaika on vain sidoksissa accountiisi, eikä koneeseen tai kovalevyyn. Eli voit teoriassa hyödyntää liveaikaasi jollain toisellakin koneella.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Jokke79 sanoi:
Osaako kukaan sanoa onko sellaista liikettä joka myy ns. valikoituja falconeita, eli tarkistavat, että on falcon?

Mulla on nyt Elite ja olen ajatellut siirtymistä Premiumiin, koska haluan hd-dvd-aseman ja sitä ei ainakaan toistaiseksi saa mustana. Olen myös maksanut 3kk livegold kortin, joten onko se kone tai kovalevy kohtainen? Jos haluan siirtää Eliten 120G kovolta materiaalit uuden Preimiumin 20G kovolle, niin eikös se onnistu mikkisoftan kaapelilla? Entäs jos myöhemmin halua siirtää ne tiedot erikseen ostetulle 120G kovolle?

Jeps, eli tuo 3kk livegold on ihan vaan account kohtainen, eli kovalevyn vaihdolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Matskujen siirto tosiaan onnistuu tällähetkellä vain sillä MS:n kaapelilla. Niin tai tietenkin jos ostat erillisen muistikortin tuota toimitusta varten. Mikäli ostat myöhemmin 120GB kovon, saa ne tiedot siirrettyä sinne ihan vastaavalla tavalla. Siinä paketissa taitaa jopa olla se johto mukana.

Itse en kyllä moiseen säätämiseen alkaisi, tulee nimittäin aika kalliiksi esim. sen pelkän 120GB kovon osto. Mieluummin kärsisin tuon HD-DVD aseman valkeasta väristä ;) Erikseen valikoituja falconeita en ole vielä kuullut minkään liikkeen myyvän, tuskinpa missään puljussa on paljon aikaa availla paketteja ja sihtailla koneita taskulampun kanssa jne... Jos nyt ei jostain ihan pienestä nyrkkipajasta ole kyse.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Rasseli sanoi:
Netanttilasta viime viikolla tilattu hdmi-versio. Lot 0735, FDOU, 30.8.07.

On Falcon, kaikki tuntomerkit täsmää.

Sain juuri samaa lottia anttilasta samalla päiväyksellä, FDOU. Uskaltaakohan luottaa että on Falcon elikkäs avata paketin? Paketissa lukee 203W eikä 175W.
 
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Barca sanoi:
Sain juuri samaa lottia anttilasta samalla päiväyksellä, FDOU. Uskaltaakohan luottaa että on Falcon elikkäs avata paketin? Paketissa lukee 203W eikä 175W.

Xboxien paketit saa sellain auki ettei niistä näe sherlokkikaan että ne on avattu joten rohkeasti vaan availemaan. Irrotat sen tarran varovasti toisesta puolesta -> paketti auki -> konsoli syliin ja fikkaroimaan.

Mutta 203W ei ole Falcon.... :/
 
Ylös Bottom