Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin
No aika säätämisekshän toi menis. Mutta ei kyllä mun luonteelle sovi musta xbox 360 ja valkoinen hd dvd-asema Mitää huhua olisko noita tulos mustana?
venalaine sanoi:Jeps, eli tuo 3kk livegold on ihan vaan account kohtainen, eli kovalevyn vaihdolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Matskujen siirto tosiaan onnistuu tällähetkellä vain sillä MS:n kaapelilla. Niin tai tietenkin jos ostat erillisen muistikortin tuota toimitusta varten. Mikäli ostat myöhemmin 120GB kovon, saa ne tiedot siirrettyä sinne ihan vastaavalla tavalla. Siinä paketissa taitaa jopa olla se johto mukana.
Itse en kyllä moiseen säätämiseen alkaisi, tulee nimittäin aika kalliiksi esim. sen pelkän 120GB kovon osto. Mieluummin kärsisin tuon HD-DVD aseman valkeasta väristä Erikseen valikoituja falconeita en ole vielä kuullut minkään liikkeen myyvän, tuskinpa missään puljussa on paljon aikaa availla paketteja ja sihtailla koneita taskulampun kanssa jne... Jos nyt ei jostain ihan pienestä nyrkkipajasta ole kyse.
No aika säätämisekshän toi menis. Mutta ei kyllä mun luonteelle sovi musta xbox 360 ja valkoinen hd dvd-asema Mitää huhua olisko noita tulos mustana?