Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Päivitin taas ensimmäistä viestiä vastausten vaatimusten osalta. Eli uutena lisänä se, että konsolin ilmoittavan henkilön tulee omistaa ilmoitettu konsoli.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Ronkka sanoi:
Pitääkö tuota lukea niin, että jollain mennyt 10 konsolia rikki? Pidän kyllä tätä konsolifinin jakaumaa luotettavampana, joka sekin on karua kertomaa.

hmm, minulla on 2 XO:ta sattuneesta syystä. Toinen on ostettu tammikuussa 2006 ja toinen kesällä 2006. Molemmat ovat kovassa käytössä ja ovat toimineet hienosti.
Yllättävän suuret hajoamisprosentit tosiaan näyttää olevan, en sitten tiedä onko kynnys ilmoittaa hajonneesta laitteesta matalampi, kuin tulla kertomaan toimivasta?
En tiedä, mutta lukemat ovat tosiaan eri planeetalta kuin mitä omat kokemukset ovat osoittaneet. Ehkä konsolifin:in pro-pelaajat saavat koneet savuamaan helpommin?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

jwp sanoi:
hmm, minulla on 2 XO:ta sattuneesta syystä. Toinen on ostettu tammikuussa 2006 ja toinen kesällä 2006. Molemmat ovat kovassa käytössä ja ovat toimineet hienosti.
Yllättävän suuret hajoamisprosentit tosiaan näyttää olevan, en sitten tiedä onko kynnys ilmoittaa hajonneesta laitteesta matalampi, kuin tulla kertomaan toimivasta?
En tiedä, mutta lukemat ovat tosiaan eri planeetalta kuin mitä omat kokemukset ovat osoittaneet. Ehkä konsolifin:in pro-pelaajat saavat koneet savuamaan helpommin?

Varmasti nämä gallupit antavat hieman liioiteltuja lukuja mainitsemastasi syystä, mutta pitäisin kyllä faktana, että X360 on heppoisempi laite kuin aikaisempien sukupolvien konsolit.

Konsoleita minulla on ollut 8-bittisestä Nintendosta alkaen useita, ja X360 on edelleen ainoa, joka on lauennut (2 kertaa). X360:llä pelaaminen on kuitenkin minulla ollut vähäisintä kaikista omistamistani konsoleista. Yhden laitteen hajoamisen voisin pistää vielä sattuman piikkiin, mutta silloin, kun useilta henkilöiltä pamahtaa 2 tai useampia, niin jossain mättää.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Tammikuussa ostin oman boksini ja vielä pelittää.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

jwp sanoi:
En tiedä, mutta lukemat ovat tosiaan eri planeetalta kuin mitä omat kokemukset ovat osoittaneet. Ehkä konsolifin:in pro-pelaajat saavat koneet savuamaan helpommin?

Itse veikkaan ensimmäistä valmistuserää joka oli... omanlaista laadultaan. Itse tunnen monia joilla on 360 ja jotka *eivät* ole ostaneet ekasta erästä omaa boksiaan ja heillä toiminut vuoden päivät ongelmitta.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

23.12.2007 hommattu ja vielä pelittää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Nyt on kolmas boxi paskana. Alkaa pikkuhiljaa jo ahistamaan...

Paska mikä paska :mad:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Tänään kävin hakemassa uuden boksin UPS:ltä...tai no, pikemminkin "uuden", kun tämä yksilö on valmistettu 17.11.2005 :D Ei pääse vielä kokeilemaan, josko tämä lasahtaa samantien, kun virtalähde jäi 200 kilometrin päähän. Liekö sama yksilö, jonka lähetin korjaukseen toissa jouluna. Jospa olivat säästäneet sitä minulle :rolleyes:

On kyllä muuten siisti yksilö. DVD-aseman suojamuovikin on vielä paikoillaan, eikä näy tummentumia tai naarmuja.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

ostin tammikuussa ja hyvin toimii. ei ole ollut mitään vikoja tai "vikoja" :cool:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Kuihkahan kauan se huoltaminen oikein kestää ? Kohta kolme viikkoa ollut reissussa eikä paluumatkalle ole vielä edes lähtennyt. Alkaa jo pikkuhiljaa ottamaan kupoliin koko homma niin paljon että taidans käydä hakemassa teknisiltä PS3:sen. Toisaalta ei tuosta Pleikkaristakaan niin kovin mairittelevia ole nuo kantautuneet tiedot ole että.................................
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

cdtupu sanoi:
Kuihkahan kauan se huoltaminen oikein kestää ? Kohta kolme viikkoa ollut reissussa eikä paluumatkalle ole vielä edes lähtennyt. Alkaa jo pikkuhiljaa ottamaan kupoliin koko homma niin paljon että taidans käydä hakemassa teknisiltä PS3:sen. Toisaalta ei tuosta Pleikkaristakaan niin kovin mairittelevia ole nuo kantautuneet tiedot ole että.................................

Sitä saa kärsiä, jos ei ota luuria käteen ja soita. Itse soittelin perään vajaan parin viikon kuluttua, ja konsoli lähti takaisin päin seuraavana päivänä.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Tuossa katselin että itsekin olen vielä nollan hajonneen konsolin puolella vaikka viime kesänä sain yhden valoshown aikaiseksi josta seurasi pieni korjausmatka, eipä tuolla niin väliä. Siitä huolimatta kun katselen Wiin prosentteja, niin miten tuo prosentti tällä puolella voi olla noin korkea?Luonnollisesti se ei noin korkea voi olla todellisuudessa, mutta jo tämä sivusto ja monet muut missä näistä valitellaan, todistaa sen että luku on aivan liian korkealla. Olisi kiva saada tietää tuo todellinen luku, vaikka sitä tuskin koskaan saadaan selville. Ja toivottavasti uuden mallin tullessa tälle asialle on tehty jotain. Varsinkin tuo kahden euron dvd-asema on toivottavasti korjattu jollain hieman laadukkaammalla tekeleellä. Ihme ettei tästä suurempaa meteliä ole noussut, puhutaan kuitenkin sen verran hintavasta laitteesta.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Joo, omani on about huimat 2kk vanha, sekoilee jo urakalla, kuumenee aivan helvetisti, pelit jämmä, kuva pysähtyy / äänet häviää, laite lakkaa tyystin vastaamasta ja jättää piirtämättä juttuja jne, punavaloja en ole edes saannut. ei tässä kai auta kun alkaa burnistamaan 24/7 että hajoisi nopeasti että saa tilalle koneen joka jopa toimisi. :(
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Neuvoni: Ostakaa PS3. Itse myin paskalaatikon pois. :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Angle sanoi:
Neuvoni: Ostakaa PS3. Itse myin paskalaatikon pois. :D

Itellä ihan sama mielessä. Kun ei muuten tohon ole rahaa, ja enemmän on se ruennut kiinnostamaan. Ja voihan se sitten ostaa takaisin kun/jos se uusi musta versio tulee.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Noniin. Perjantaina tuli boxi takaisin, tai oikeastaan uusi boxi.
Olen todella yllättynyt siitä kuinka hiljaisen laatikon sain vanhan tilalle.

Toivottavasti tämä kestää tai muussa tapauksessa tulen kyllä vakavasti miettimään siirtymistä PS3 omistajaksi.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Angle sanoi:
Neuvoni: Ostakaa PS3. Itse myin paskalaatikon pois. :D

Sama täällä - elämä on nyt paljon helpompaa ja ongelmattomampaa. Kolmonen on v a k u u t t a v a masiina!:p
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom