Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ronkka sanoi:Pitääkö tuota lukea niin, että jollain mennyt 10 konsolia rikki? Pidän kyllä tätä konsolifinin jakaumaa luotettavampana, joka sekin on karua kertomaa.
jwp sanoi:hmm, minulla on 2 XO:ta sattuneesta syystä. Toinen on ostettu tammikuussa 2006 ja toinen kesällä 2006. Molemmat ovat kovassa käytössä ja ovat toimineet hienosti.
Yllättävän suuret hajoamisprosentit tosiaan näyttää olevan, en sitten tiedä onko kynnys ilmoittaa hajonneesta laitteesta matalampi, kuin tulla kertomaan toimivasta?
En tiedä, mutta lukemat ovat tosiaan eri planeetalta kuin mitä omat kokemukset ovat osoittaneet. Ehkä konsolifin:in pro-pelaajat saavat koneet savuamaan helpommin?
jwp sanoi:En tiedä, mutta lukemat ovat tosiaan eri planeetalta kuin mitä omat kokemukset ovat osoittaneet. Ehkä konsolifin:in pro-pelaajat saavat koneet savuamaan helpommin?
tuhannen vuotta vanha. onko vielä takuu jäljelläJaple sanoi:23.12.1007 hommattu ja vielä pelittää.
Japle sanoi:23.12.2007 hommattu ja vielä pelittää.
cdtupu sanoi:Kuihkahan kauan se huoltaminen oikein kestää ? Kohta kolme viikkoa ollut reissussa eikä paluumatkalle ole vielä edes lähtennyt. Alkaa jo pikkuhiljaa ottamaan kupoliin koko homma niin paljon että taidans käydä hakemassa teknisiltä PS3:sen. Toisaalta ei tuosta Pleikkaristakaan niin kovin mairittelevia ole nuo kantautuneet tiedot ole että.................................
Angle sanoi:Neuvoni: Ostakaa PS3. Itse myin paskalaatikon pois.
Angle sanoi:Neuvoni: Ostakaa PS3. Itse myin paskalaatikon pois.