Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

stammy sanoi:
Tuli tätä varten luotua profiili, jotta saadaan galluppia mahdollisimman totuudenmukaiseen suuntaan.

Jouluna ostettu boksi toimii vielä.

Nyt se sitten kosahti.

Nimi: stammy
Hajonneita: 1
Löydynkö listalta: kyllä
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Nimimerkki: kinkero
hajonneita:0, ostettu joulu-07.
Löydynkö listalta:en
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Toiminut hyvin ainakin pari kk eli:
nimimerkki: Doran
hajonneita: 0
löydynkö listalta: en
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Nimimerkki:flibufin
Hajonneita:eka boxi matkalla Saksaan,ostettu keväällä-07
En löydy listalta.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Apoca_
Ei hajonneita konsoleita, ostettu kesällä 07
En ole listalla
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

About kaks kuukautta sitten tuli 360 hankittua. Ongelmia ei ole vielä ollut.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Viime vuoden helmikuussa ostettu ja nyt se paska pamahti:mad:

Nimimerkki: Hydro
Koneita hajonnut: tämä oli ensimmäinen
Löydynkö listalta? Kyllä löydyn
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Nimimerkki Banjoe
Montako hajonnutta boksia 0
Löytyykö ko. henkilö jo listalta.Ei

Julkaisusta asti kovassa käytössä toiminut moitteetta kuten tutuillanikin.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Nimimerkki: Qwert78
Koneita hajonnut: 1
Löydynkö listalta? En

Boxi ollut vajaan vuoden kevyessä käytössä. Silloin tällöin jymähdellyt, valittanut likaisesta levystä jne. Kone on ollut aina vaakatasossa ja taatusti hyvin tuuletetussa/viileässä paikassa.

Toissapäivänä liitin XO:n piiiitkästä aikaa Liveen ja latasin boxiin tuon päivityksen. Pian päivityksen ladattuani Forza2:sta pelatessa syttyi kome punaista valoa ja tilt. Sammutuksen jälkeen toimi kuitenkin normaalisti. Tänään, lähes heti boxin käynnistyksen jälkeen, syttyivät 3 punaista valoa ja se oli sit siinä. Ei käynnisty enää lainkaan! Mahtaako tuolla päivityksellä tosiaan olla jotain tekemistä boxin leviämisen kanssa? Jossainhan oli juttua, että päivitys tuhoaisi XO:n. Hyvä MS!
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Julkaisupäivänä ostettu ja ei ongelmia. Enkä ees koputa puuta.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Xboxin omistajan arki on aina yhtä jännittävää. Uudenkarhea boksi ulos laatikosta ja telkkuun kiinni ja E68 ruutuun, eli jos olen oikein ymmärtänyt kovossa vikaa..? Puhelintuki Anttilan takuusedälle oli jo sulkeutunut niin täytyy huomenna soitella jos homma sitten ihan vaan kovon vaihtamisella paranisi normaaliksi. Ilman kovoa rullaa ihan normaalisti. Joten eipä lasketa tätä hajonneeksi, hiukan rampautuneeksi vain :p
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

No nyt voidaan ilmoittautua hajonneiden listalle, tänään lähti kone takaisin shoppiin kun ei kuulemma vika välttämättä ole pelkästään kovossa. Eli Samuel6 , 1kpl sökönä.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Nimimerkki: Karas
Koneita hajonnut: 1
Löydynkö listalta? Kyllä

Vittu äskenhän toi paska sitten laukes :mad: Tuli vaan ruutu täyteen raitoja. Kone ostettu 5.10.2006 (takuuta jäljellä reilu 1v). Kovassa käytössä ollut mutta hyvin tuuletetussa paikassa. Mun raivon määrää ei voi edes kuvailla, kun bioshockin julkaisukin olis ollut HUOMENNA! Thank you Microsoft :mad:

Mites nyt pitäis sitten toimia? Kone pakettiin ja kaikki kamat sinne mukaan ja sitten kauppaan mistä ostin vai? Mites toi kovo onko se sitten sama siinä korjatussa tai uudessa koneessa? Siis että onko tallennukset ja muut säilynyt vai häviikö kaikki?

Ja takuusta vielä, että onkos mulla nyt sitten siinä "uudessa" koneesa 3v takuu?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Karas sanoi:
Nimimerkki: Karas
Koneita hajonnut: 1
Löydynkö listalta? En

Vittu äskenhän toi paska sitten laukes :mad: Tuli vaan ruutu täyteen raitoja. Kone ostettu 5.10.2006. Kovassa käytössä ollut mutta hyvin tuuletetussa paikassa. Mun raivon määrää ei voi edes kuvailla, kun bioshockin julkaisukin olis ollut HUOMENNA! Thank you Microsoft :mad:

Mites nyt pitäis sitten toimia? Kone pakettiin ja kaikki kamat sinne mukaan ja sitten kauppaan mistä ostin vai? Mites toi kovo onko se sitten sama siinä korjatussa tai uudessa koneessa? Siis että onko tallennukset ja muut säilynyt vai häviikö kaikki?

Itse ainakin kun otin ensin yhteyttä kauppaan josta ostin koneen,niin neuvoivat soittaan microsoftin tukeen suoraan,kävisi asia kuulemma paljon helpommin ja nopeempaa. Jos tähän ratkaisuun päädyt niin UPS tulee hakemaan koneen kotiovelta,eikä mukaan tarvi antaa kuin kone,eli kaikki ylimääräinen pois,myös kovalevy. Mitään papereitakaan ei tarvi täyttää,UPS tuo ne mukanaan. Nimi paperiin ja sit vain odottaan josko joskus palaisi reissulta:(
Jos vika on ne "kolme punaista valoa"niin takuu nousee vuodella,näin ainakin mulle sanottiin.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Karas sanoi:
Nimimerkki: Karas
Koneita hajonnut: 1
Löydynkö listalta? En

Vittu äskenhän toi paska sitten laukes :mad: Tuli vaan ruutu täyteen raitoja. Kone ostettu 5.10.2006 (takuuta jäljellä reilu 1v). Kovassa käytössä ollut mutta hyvin tuuletetussa paikassa. Mun raivon määrää ei voi edes kuvailla, kun bioshockin julkaisukin olis ollut HUOMENNA! Thank you Microsoft :mad:

Mites nyt pitäis sitten toimia? Kone pakettiin ja kaikki kamat sinne mukaan ja sitten kauppaan mistä ostin vai? Mites toi kovo onko se sitten sama siinä korjatussa tai uudessa koneessa? Siis että onko tallennukset ja muut säilynyt vai häviikö kaikki?

Ja takuusta vielä, että onkos mulla nyt sitten siinä "uudessa" koneesa 3v takuu?

Soitto MS:n tukeen. Siellä ottavat tiedot ylös. UPS tulee hakemaan boxin kotiovelta parin päivän sisällä, joten pakkaa loota valmiiksi pahvilaatikkoon. Laita laatikkoon pelkkä konsoli eli ei kovoa, ohjaimia, virtalähteitä, sillä jos ne sinne pakkaat et niitä takaisin saa.

Koneessasi on kolmen vuoden takuu koskien vikoja jotka aiheuttavat punaisen rinkulan, muissa vioissa takuu on kaksi vuotta.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Pahvilaatikkoon? Eli pistänkö alkuperäiseen laatikkoon vai? :) Ei kai ne mongerra englantia siel tuessa? Ei sinäänsä, että se olis ongelma.

Häh kenkälaatikoon, miks ihmeen takia?
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Karas sanoi:
Pahvilaatikkoon? Eli pistänkö alkuperäiseen laatikkoon vai? :) Ei kai ne mongerra englantia siel tuessa? Ei sinäänsä, että se olis ongelma.
Ei alkuperäiseen, vaan johonkin kenkälaatikkoon tjs. mitä nyt vaan sattuu nurkissa pyörimään.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Karas sanoi:
Pahvilaatikkoon? Eli pistänkö alkuperäiseen laatikkoon vai? :) Ei kai ne mongerra englantia siel tuessa? Ei sinäänsä, että se olis ongelma.

Ei alkuperäiseen,se nimeomaan kiellettiin. Ja ihan suomea puhuvat.:) Soitat vaan sinne,ne nouvoo kaiken mitä pitää tehdä.

EDIT: Olin hidas :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom