Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Yritin selailla tätä ketjua ja vähän muitakin etsien vastausta siihen, että kuinka kauan on ihmisillä mennyt että ovat saaneet boksina korjattuina takaisin. Eli kotoa hakupäivästä saapumispäivään.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Fool_ sanoi:
Yritin selailla tätä ketjua ja vähän muitakin etsien vastausta siihen, että kuinka kauan on ihmisillä mennyt että ovat saaneet boksina korjattuina takaisin. Eli kotoa hakupäivästä saapumispäivään.

Kannattaa lukea tuosta 10.12 asti olevia viestejä, ainakin minä ja joku toinen täällä kertoi miten nopeasti ne takaisin tulivat.

Itse lähetin 11.12 koneen, 27.12 lähti takaisin, 2.1 luovutettiin. Korjauksessa kone oli tasan 7 päivää, 14.12 kone oli Saksassa, ja joulupyhät kun vähentää niin nopeaa toiminta oli.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Fool_ sanoi:
Yritin selailla tätä ketjua ja vähän muitakin etsien vastausta siihen, että kuinka kauan on ihmisillä mennyt että ovat saaneet boksina korjattuina takaisin. Eli kotoa hakupäivästä saapumispäivään.

Itselläni meni vain 8 päivää. Olen kuitenkin lukenut yli kuukauden odotusajoista.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Kabanossi sanoi:
Itselläni meni vain 8 päivää. Olen kuitenkin lukenut yli kuukauden odotusajoista.

Kahdeksan päivää siihen, että UPS haki koneen, ja toimitti sinulle uuden?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

jep pari viikkoa sitten sain xbox 360:sen takaisin saksasta ja ihan uusi konehan sieltä tuli (vasta tänään sain nettiyhteyden kytkettyä muuton takia)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

No minulla ainakin vielä boxi toimii, tosin ollut käytössä vasta pari viikkoa eikä pelailua ole tullut kauhean aktiivisesti harrastettua. Jopa ilman jumahtamisiakin on vielä toistaiseksi selvitty, eikä tuo laite niin hirveästi lämpene kuin mitä netistä olen saanut ymmärtää, ääntä siitä asemasta kyllä lähtee. Vaan on nuo silti aika hurjia lukuja, 36%, huh!
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Pähkinä sanoi:
No minulla ainakin vielä boxi toimii, tosin ollut käytössä vasta pari viikkoa eikä pelailua ole tullut kauhean aktiivisesti harrastettua. Jopa ilman jumahtamisiakin on vielä toistaiseksi selvitty, eikä tuo laite niin hirveästi lämpene kuin mitä netistä olen saanut ymmärtää, ääntä siitä asemasta kyllä lähtee. Vaan on nuo silti aika hurjia lukuja, 36%, huh!

Itselläkin on huollosta vaihdettu laite toiminut ilman mitään ongelmia, eikä kone ole jumiutunut kertaakaan vaihdon jälkeen. Olisi voinut olla yhtä vakaa kone heti ensimmäinenkin kappale.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Eilen kun latasin talletukseni ja aloin pelaamaan, PGR3:n värit olivat sekaisin, rakeisia. Noin 30minuutin pelaamisen jälkeen kone jäätyi, mikään ei toiminut ja piti bootata.

Noh, ilmaa kone sai ihan normaalisti eikä ollut missään "ahtaassa" paikassa. Kone on pari viikkoa vanha.

Upea kone tämä Xbox 360.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

kloever sanoi:
Kannattaa lukea tuosta 10.12 asti olevia viestejä, ainakin minä ja joku toinen täällä kertoi miten nopeasti ne takaisin tulivat.

Itse lähetin 11.12 koneen, 27.12 lähti takaisin, 2.1 luovutettiin. Korjauksessa kone oli tasan 7 päivää, 14.12 kone oli Saksassa, ja joulupyhät kun vähentää niin nopeaa toiminta oli.
Jep ja sitten kannattaa lukea hieman aikaisempia viestejä, kun jotkut kertoivat kuinka kauan Boksi oli matkoillaan...
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Ei ole koneessa mitään vikaa. Toiminut julkaisupäivästä asti moitteetta (joskin kovaäänisesti).
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Ro0Ki3 sanoi:
Eilen kun latasin talletukseni ja aloin pelaamaan, PGR3:n värit olivat sekaisin, rakeisia. Noin 30minuutin pelaamisen jälkeen kone jäätyi, mikään ei toiminut ja piti bootata.

Noh, ilmaa kone sai ihan normaalisti eikä ollut missään "ahtaassa" paikassa. Kone on pari viikkoa vanha.

Upea kone tämä Xbox 360.

Menikö kone lopullisesti sekasin, vai kaatuko vaan?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

pziuz sanoi:
Jep ja sitten kannattaa lukea hieman aikaisempia viestejä, kun jotkut kertoivat kuinka kauan Boksi oli matkoillaan...

Ehkäpä MS on parantanut syksyn jälkeisiä korjausaikojaan?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Itselläni on myöskin vielä ihan ehjä xo, ohjain kyllä vie pattereita aika kiitettävästi mutta johtuu varmaan huonolaatuisista pattereista. Elikkä tuonne 0 kpl voisi lisätä minut.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

[pmp] sanoi:
Itselläni on myöskin vielä ihan ehjä xo, ohjain kyllä vie pattereita aika kiitettävästi mutta johtuu varmaan huonolaatuisista pattereista. Elikkä tuonne 0 kpl voisi lisätä minut.

Pirkka pattereita en suosittele! :D Patterit tyhjäksi -ennätys n. 5min. :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

[pmp] sanoi:
Itselläni on myöskin vielä ihan ehjä xo, ohjain kyllä vie pattereita aika kiitettävästi mutta johtuu varmaan huonolaatuisista pattereista. Elikkä tuonne 0 kpl voisi lisätä minut.

Kannattaa hankkia ladattavia pattereita, esim. GP Powerin.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Kannetaan nyt oma korsi kekoon ja kaunistellaan numeroita :rolleyes:

Elikkä lokakuussa -06 ostettu 360 toimii hyvin.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Joulukuussa 2006 ostettu laite on pelannut ilman ongelmia.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Jouluna 06 käyttöön otettu boxi. Pari kertaa on carbonia pelatessa jumittanu,ei ole vielä väläyttäny ring of death:iä. :D Että toimii ainakin toistaiseksi,täytyy koputtaa puuta että toimii jatkossakin.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti (numeroita)

Tänään lähti lokakuun 2006 lopussa ostettu boxi saksanmaalle leikkaukseen. Ongelmana oli tuttu näytön hyytyminen 'shakkiruuduksi' ja sen jälkeen ei mitään elonmerkkejä lootasta - red ring of deathia ei tullut, masiina vain hyytyi totaalisesti.
Oli aika jännää toistella omaa nimeään ja osoitetta virolaiselle tädille, mutta menihän ne lopulta perille kun aikansa jaksoin tankata.

Nyt sitten vaan odotellaan, arvio oli 15pv. - saas nähdä toteutuuko.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom