Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kari1980 sanoi:Headset lakkasi toimimasta, puhe kuuluu minulle, mutta muut eivät kuule minua. Menisikö takuuseen, jos soitteleepi microsoftille?
Legge sanoi:Totta munassa. Lähettävät todennäköisesti uuden ilman, että sinun tarvitsee edes lähettää omaasi heille.
Jankki sanoi:Tuntuu olevan yllättävän hyvää asiakaspalvelua Xboxilla. Tässä nykyisessä markkintalousmaailmassa se on harvinaista..
Ragi sanoi:Oletpas sinä kummallisen käsityksen asiasta saanut.
Hyvin moneen asiakaspalveluun olen soittanut/lähettänyt sähköpostin on monesti porukka aivan pihalla mitä heillä on tarjolla tai mitä pitäisi tehdä. Monet ovat sanoneet 'Tavara on rikki. Osta uusi'Ragi sanoi:Oletpas sinä kummallisen käsityksen asiasta saanut.
Aake85 sanoi:Pystyykö tuon xboxin rekisteröinnin hoitamaan netin kautta? Jos pystyy niin voitteko linkkiä laittaa, en xbox.com löytänyt oikeaa kohtaa. Ajattelin rekisteröidä ihan varalta, tuntuu ettei tuo kauaa saata enää kestää=)
werty sanoi:Tässä tuli ihan tällainen käytännön kysymys mieleen. Mikäli konsoli paukkuu vuoden sisällä kaupan antamasta takuusta (1 vuosi) niin kannattaako mennä hakemaan oikeutta kyseisestä paikasta, josta laite oli ostettu ja kenties näin saaden tilalle ehkä uudenmallisen Xboxin? Vai kannattaako suoraan pistää valmistajan takuuseen (Eli MS:n maaginen 3[?] vuotta nykyään)?
Tässähän on se ongelma, että en tiedä pistäisikö kauppa konsolin valmistajan takuun kautta eli lähettäisi korjaukseen, ja miten valmistajan takuu pätisi, mikäli ostopaikka korvaa paukahtaneen konsolin uudella.
Kokemuksia, faktaa tai ihan yleistietoa kenelläkään?