Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n huolto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja admirian
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360:n huolto

Headset lakkasi toimimasta, puhe kuuluu minulle, mutta muut eivät kuule minua. Menisikö takuuseen, jos soitteleepi microsoftille?

kari1980 sanoi:
Headset lakkasi toimimasta, puhe kuuluu minulle, mutta muut eivät kuule minua. Menisikö takuuseen, jos soitteleepi microsoftille?

Totta munassa. Lähettävät todennäköisesti uuden ilman, että sinun tarvitsee edes lähettää omaasi heille.

Legge sanoi:
Totta munassa. Lähettävät todennäköisesti uuden ilman, että sinun tarvitsee edes lähettää omaasi heille.

No näinhän siinä kävi, saan uuden heatsetin 5-6 päivän kuluessa, eikä tarvitse lähetellä sinne mitään. Vuoden takuu lisälaitteilla. Ei meinannut virolaisnaisen puheesta saada selvää. :D

Tuntuu olevan yllättävän hyvää asiakaspalvelua Xboxilla. Tässä nykyisessä markkintalousmaailmassa se on harvinaista..

Jankki sanoi:
Tuntuu olevan yllättävän hyvää asiakaspalvelua Xboxilla. Tässä nykyisessä markkintalousmaailmassa se on harvinaista..

Oletpas sinä kummallisen käsityksen asiasta saanut.

Ragi sanoi:
Oletpas sinä kummallisen käsityksen asiasta saanut.
Hyvin moneen asiakaspalveluun olen soittanut/lähettänyt sähköpostin on monesti porukka aivan pihalla mitä heillä on tarjolla tai mitä pitäisi tehdä. Monet ovat sanoneet 'Tavara on rikki. Osta uusi'

Pystyykö tuon xboxin rekisteröinnin hoitamaan netin kautta? Jos pystyy niin voitteko linkkiä laittaa, en xbox.com löytänyt oikeaa kohtaa. Ajattelin rekisteröidä ihan varalta, tuntuu ettei tuo kauaa saata enää kestää=)

Aake85 sanoi:
Pystyykö tuon xboxin rekisteröinnin hoitamaan netin kautta? Jos pystyy niin voitteko linkkiä laittaa, en xbox.com löytänyt oikeaa kohtaa. Ajattelin rekisteröidä ihan varalta, tuntuu ettei tuo kauaa saata enää kestää=)

Se rekisteröintilinkki on otettu jostain syystä kokonaan pois tässä lähiaikoina. Tuesta ehkäpä onnistuu, mutta ei se rekisteröimättömyys tarkoita sitä ettei konetta korjattaisi jos se hajoaa. Ei se tarkoita muuta kuin että yhteystietosi löytyy tukeen soittaessa pelkän koneen sarjanumeron antamalla.

Tässä tuli ihan tällainen käytännön kysymys mieleen. Mikäli konsoli paukkuu vuoden sisällä kaupan antamasta takuusta (1 vuosi) niin kannattaako mennä hakemaan oikeutta kyseisestä paikasta, josta laite oli ostettu ja kenties näin saaden tilalle ehkä uudenmallisen Xboxin? Vai kannattaako suoraan pistää valmistajan takuuseen (Eli MS:n maaginen 3[?] vuotta nykyään)?

Tässähän on se ongelma, että en tiedä pistäisikö kauppa konsolin valmistajan takuun kautta eli lähettäisi korjaukseen, ja miten valmistajan takuu pätisi, mikäli ostopaikka korvaa paukahtaneen konsolin uudella.

Kokemuksia, faktaa tai ihan yleistietoa kenelläkään?

werty sanoi:
Tässä tuli ihan tällainen käytännön kysymys mieleen. Mikäli konsoli paukkuu vuoden sisällä kaupan antamasta takuusta (1 vuosi) niin kannattaako mennä hakemaan oikeutta kyseisestä paikasta, josta laite oli ostettu ja kenties näin saaden tilalle ehkä uudenmallisen Xboxin? Vai kannattaako suoraan pistää valmistajan takuuseen (Eli MS:n maaginen 3[?] vuotta nykyään)?

Tässähän on se ongelma, että en tiedä pistäisikö kauppa konsolin valmistajan takuun kautta eli lähettäisi korjaukseen, ja miten valmistajan takuu pätisi, mikäli ostopaikka korvaa paukahtaneen konsolin uudella.

Kokemuksia, faktaa tai ihan yleistietoa kenelläkään?

Ellet ole saanut jotain ihmeellistä erikoistakuuta liikkeeltä, niin Saksaan se lähtee joka tapauksessa. Kestää vain kauemmin, kun välikäsiä on enemmän.

Minulla hajosi juuri käytettynä ostamani boksi, jolle minulla ei ole mitään kuittia. Soitin kuitenkin xbox-tukeen ja kuin ihmeekseni konsoli menee takuun kautta huoltoon. Konetta ei oltu rekisteröity, vaikka olen ilmeisesti sen 3. omistaja. Vika on sellainen, että n. 20min pelaamisen jälkeen kone jumittaa ja ei suostu enää käynnistymään uudestaan (3 punaista valoa). Pienen odottelun jälkeen kone suostuu jälleen käynnistymään, mutta tilttaa taas muutaman minuutin päästä :( Toivottavasti saavat tuon vian korjattua tai antaavat uuden koneen tilalle :rolleyes: Kohta pitäisi UPS:n tulla hakemaan tuo romu Saksan matkalle...

Sain rekisteröityä boxini, onko tässä nyt sit varmasti se kolmen vuoden takuu rrod:n suhteen? :D

Ylös Bottom