Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Wille__90 sanoi:Nyt on sitten tällanen ongelma:
Pelasin Oblivionia tavalliseen tapaan, mutta kesken pelin kone tilttasi ja ruutuun tulee mustia ja valkoisia neliöitä?! No, koitin käynnistää uudelleen, mutta ei ehtinyt edes dashboardiin mennä, kun sama tuli. Kyllähän se on muutaman kerran tiltannut oblivionia pelatessa, mutta ei tällä tavalla, johtuukoan ylikuumemisesta vai muuten vaan kone paskana?
No, pitää nyt katsoa saako sitä toimimaan enään
Wille__90 sanoi:Perhana, kun en saanut kuittia, kun ostin käytettynä, mutta eikös sen takuun saa selville muutenkin?
Mikäs se numero olisi tähän "hätäpuhelimeen"?Slash80 sanoi:Ei tarvi kuittia jos soitat "hätäpuhelimeen". Sarjanumerosta ja valmistumispäivästä ne saa sen selville onko takuu voimassa.
Wille__90 sanoi:Mikäs se numero olisi tähän "hätäpuhelimeen"?
Oli kyllä dotettavissa, että boxi hajoaisi mutta, että näin pian....
Wille__90 sanoi:Vastas kyllä erittäin v-mäinen akka puhelimeen
No, kai se apina tajuaa, että kone on paskana, jos tuo johto ei auta asiaa.noose01 sanoi:Mulla oli sama homma. Selitin että pelit ei toimi eikä edes dashboardi. Sitten se kysy millä peleillä oon kokeillu, vastasin että oblilla, fight nightilla, Codilla ja pgr3:lla. Sitten se alko pätemään jotain että sulla on nyt kahdenlaisia pelejä, osa vaatii 60hz tilan. Sanoin että on jo päällä ja eihän se siihen vaikuta muutenkaan kun mikään ei toimi. varmaan 5 min jankkaamisen jälkeen (välissä sanoi että soita oblin tuotetukeen kun se ei kerta toimi, kysyin miten hitossa se auttaa siihen että jos koko boksi ei mene päälle meni akalle perille että haluan sen oikeasti huoltoon. Sano vielä: Kyllä me se voidaan tänne ottaa huoltoon mutta jos ei vikaa löydy niin maksat ite viulut. Meinasin haistattaa sille huilut siinä vaiheessa mutta jäi tekemättä. Työhaastattelussa on varmaan valittu kaikkein kusipäisimmät tyypit sinne...
Wille__90 sanoi:Eniten pännii, että joudun maksamaan vanhan johdon lähettämisen
Suomalainenhan sieltä vastasi, sanoi että kestäisi 10 päivää johdon lähettäminenXbugs sanoi:Tuohon ei kannata suostua. Takuusta ei pidä aiheutua asiakkaalle mitään kuluja.
Muutenkin kummallista vaatia lähettämään ensin "rikkinäistä" johtoa M$:lle, jotta ne voivat sitten viivytellä sen "ehjän" lähettämisen kanssa. Ilmeisesti XO:iden rikkoutumisprosentti on kohonnut jo sellaisiin lukemiin, että uusien konsoleiden lähettämistä yritetään viivyttää kaikin keinoin...
Mun neuvo olis kyllä olla suostumatta tuollaiseen pomputukseen, lyödä nyrkkiä pöytään ja vaatia asian käsittelyä kunnolla heti alkuun. Ellei hommaa saa toimimaan asiakaspalvelijan kanssa, pitää pyytää esimies puhelimeen.
Oliko kyseessä suomalainen asiakaspalvelija, irlantilainen virkasisar vai peräti johonkin Itä-Intiaan ulkoistettu halpatyöntekijä? Jos takuupalvelu toimii huonosti, siitä kannattaa antaa palautetta firmalle.
Se vaan ettei viitsinyt kertoa tarkkaa päivää milloin tullaan hakemaan...Xbugs sanoi:Hieno homma, hyvä että asia hoitui kuntoon yhdellä puhelinsoitolla.
Mielelläänhän nuo firmat yrittävät asiakasta vedättää, jos lakien mukaan toimiminen aiheuttaisi niille itselleen kustannuksia. Niiden kanssa pitää vain olla tiukkana. Laki on kuitenkin kuluttajan puolella.