Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Perhana, kun en saanut kuittia, kun ostin käytettynä, mutta eikös sen takuun saa selville muutenkin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Wille__90 sanoi:
Nyt on sitten tällanen ongelma:
Pelasin Oblivionia tavalliseen tapaan, mutta kesken pelin kone tilttasi ja ruutuun tulee mustia ja valkoisia neliöitä?! No, koitin käynnistää uudelleen, mutta ei ehtinyt edes dashboardiin mennä, kun sama tuli. Kyllähän se on muutaman kerran tiltannut oblivionia pelatessa, mutta ei tällä tavalla, johtuukoan ylikuumemisesta:eek: vai muuten vaan kone paskana?
No, pitää nyt katsoa saako sitä toimimaan enään:(

Mulla tuli aivan sama ongelma. Muutama viesti taaksepäin niin juuri kirjoitin samasta ongelmasta. Itse luulen että näytönohjain on mannyt hajalle...mutta tosiaan vain minun näkemykseni asiasta. ITse samaisen vian takia odottelen takaisin omaa korjattua/uutta konsolia huollosta. Ja mitä kuitteihin tulee, niin eipä ne niitä kysele kuin vain sarjanumeron ja ostohetken. Taitavat heti tietää kuinka vanha härveli on kyseessä jo pelkän sarjanumeron perusteella...ja eihän se voi edes vuotta ollakaan. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Wille__90 sanoi:
Perhana, kun en saanut kuittia, kun ostin käytettynä, mutta eikös sen takuun saa selville muutenkin?

Ei tarvi kuittia jos soitat "hätäpuhelimeen". Sarjanumerosta ja valmistumispäivästä ne saa sen selville onko takuu voimassa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Slash80 sanoi:
Ei tarvi kuittia jos soitat "hätäpuhelimeen". Sarjanumerosta ja valmistumispäivästä ne saa sen selville onko takuu voimassa.
Mikäs se numero olisi tähän "hätäpuhelimeen"?:eek:
Oli kyllä dotettavissa, että boxi hajoaisi mutta, että näin pian....
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Wille__90 sanoi:
Mikäs se numero olisi tähän "hätäpuhelimeen"?:eek:
Oli kyllä dotettavissa, että boxi hajoaisi mutta, että näin pian....

Jos sait ohjekirjan mukaan niin muistaakseni takasivuilla on numero...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eipä ole ohjekirjaa, onkos sitten vastaaja ihan Suomalainen?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kyllä ainakin silloin oli kun omastani soittelin. Eikä edes tarvinnut odottaa kauheen kauan linjalla. Saattaisi löytyä xbox.comistakin se numero, en tosin varmaksi tiedä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itse olen soitellut numeroon 0800 1 19424 ja kyseinen palvelu sitten kyselee kaiken tarpeellisen. Heh, juuri kävi kuriiri tuomassa paketin ovelle ja siellähän se uusi Xbox majailee. Ei näköjään se seuranta toimi samoin kuin tehtaalle päin mennessä, eli ei näy siitä seurannasta(ainakaan minulla ei näkynyt) missä se paketti on menossa(kyseessä siis UPS lähetti-firma), kun paketti on tulossa takaisin päin. Eli nyt meni yhteensä 20 päivää tuossa huollossa. Ei taida ihan ennätys olla, mutta jonkin aikaa menee näköjään jos vähänkään huono-onninen on,,,

http://www.xbox.com/fi-FI/support/contact/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Soitin ja sanoivat, että saattaa olla kaapelissa vikaa, no lähettää uuden kaapelin ja jos ei auta niin kone korjaukseen. Vastas kyllä erittäin v-mäinen akka puhelimeen:mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Wille__90 sanoi:
Vastas kyllä erittäin v-mäinen akka puhelimeen:mad:

Mulla oli sama homma. Selitin että pelit ei toimi eikä edes dashboardi. Sitten se kysy millä peleillä oon kokeillu, vastasin että oblilla, fight nightilla, Codilla ja pgr3:lla. Sitten se alko pätemään jotain että sulla on nyt kahdenlaisia pelejä, osa vaatii 60hz tilan. Sanoin että on jo päällä ja eihän se siihen vaikuta muutenkaan kun mikään ei toimi. varmaan 5 min jankkaamisen jälkeen (välissä sanoi että soita oblin tuotetukeen kun se ei kerta toimi, kysyin miten hitossa se auttaa siihen että jos koko boksi ei mene päälle ;) meni akalle perille että haluan sen oikeasti huoltoon. Sano vielä: Kyllä me se voidaan tänne ottaa huoltoon mutta jos ei vikaa löydy niin maksat ite viulut. Meinasin haistattaa sille huilut siinä vaiheessa mutta jäi tekemättä. Työhaastattelussa on varmaan valittu kaikkein kusipäisimmät tyypit sinne...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

noose01 sanoi:
Mulla oli sama homma. Selitin että pelit ei toimi eikä edes dashboardi. Sitten se kysy millä peleillä oon kokeillu, vastasin että oblilla, fight nightilla, Codilla ja pgr3:lla. Sitten se alko pätemään jotain että sulla on nyt kahdenlaisia pelejä, osa vaatii 60hz tilan. Sanoin että on jo päällä ja eihän se siihen vaikuta muutenkaan kun mikään ei toimi. varmaan 5 min jankkaamisen jälkeen (välissä sanoi että soita oblin tuotetukeen kun se ei kerta toimi, kysyin miten hitossa se auttaa siihen että jos koko boksi ei mene päälle ;) meni akalle perille että haluan sen oikeasti huoltoon. Sano vielä: Kyllä me se voidaan tänne ottaa huoltoon mutta jos ei vikaa löydy niin maksat ite viulut. Meinasin haistattaa sille huilut siinä vaiheessa mutta jäi tekemättä. Työhaastattelussa on varmaan valittu kaikkein kusipäisimmät tyypit sinne...
No, kai se apina tajuaa, että kone on paskana, jos tuo johto ei auta asiaa.
Eniten pännii, että joudun maksamaan vanhan johdon lähettämisen, sitten se vielä alko tavuttamaan joitain sanoja, kun ei sen puheesta ottanut selvää.
Itskin melkein haistatin, mutta jäi väliin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Wille__90 sanoi:
Eniten pännii, että joudun maksamaan vanhan johdon lähettämisen

Tuohon ei kannata suostua. Takuusta ei pidä aiheutua asiakkaalle mitään kuluja.

Muutenkin kummallista vaatia lähettämään ensin "rikkinäistä" johtoa M$:lle, jotta ne voivat sitten viivytellä sen "ehjän" lähettämisen kanssa. Ilmeisesti XO:iden rikkoutumisprosentti on kohonnut jo sellaisiin lukemiin, että uusien konsoleiden lähettämistä yritetään viivyttää kaikin keinoin...

Mun neuvo olis kyllä olla suostumatta tuollaiseen pomputukseen, lyödä nyrkkiä pöytään ja vaatia asian käsittelyä kunnolla heti alkuun. Ellei hommaa saa toimimaan asiakaspalvelijan kanssa, pitää pyytää esimies puhelimeen.

Oliko kyseessä suomalainen asiakaspalvelija, irlantilainen virkasisar vai peräti johonkin Itä-Intiaan ulkoistettu halpatyöntekijä? Jos takuupalvelu toimii huonosti, siitä kannattaa antaa palautetta firmalle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Xbugs sanoi:
Tuohon ei kannata suostua. Takuusta ei pidä aiheutua asiakkaalle mitään kuluja.

Muutenkin kummallista vaatia lähettämään ensin "rikkinäistä" johtoa M$:lle, jotta ne voivat sitten viivytellä sen "ehjän" lähettämisen kanssa. Ilmeisesti XO:iden rikkoutumisprosentti on kohonnut jo sellaisiin lukemiin, että uusien konsoleiden lähettämistä yritetään viivyttää kaikin keinoin...

Mun neuvo olis kyllä olla suostumatta tuollaiseen pomputukseen, lyödä nyrkkiä pöytään ja vaatia asian käsittelyä kunnolla heti alkuun. Ellei hommaa saa toimimaan asiakaspalvelijan kanssa, pitää pyytää esimies puhelimeen.

Oliko kyseessä suomalainen asiakaspalvelija, irlantilainen virkasisar vai peräti johonkin Itä-Intiaan ulkoistettu halpatyöntekijä? Jos takuupalvelu toimii huonosti, siitä kannattaa antaa palautetta firmalle.
Suomalainenhan sieltä vastasi, sanoi että kestäisi 10 päivää johdon lähettäminen:mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pitää varmaan soittaa uudelleen ja hankkia koko kone johtoineneen sinne ja niiden maksaa postikulut on niiden toimintya kyllä aika perseestä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt tuli asia hoidettua, kuriiri tulee hakemaan koneeni ja he laittavat uuden tulemaan:)
Onneksi tein uuden puhelun vaikkakin sama nainenhan siellä vastasi:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hieno homma, hyvä että asia hoitui kuntoon yhdellä puhelinsoitolla.

Mielelläänhän nuo firmat yrittävät asiakasta vedättää, jos lakien mukaan toimiminen aiheuttaisi niille itselleen kustannuksia. Niiden kanssa pitää vain olla tiukkana. Laki on kuitenkin kuluttajan puolella.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Xbugs sanoi:
Hieno homma, hyvä että asia hoitui kuntoon yhdellä puhelinsoitolla.

Mielelläänhän nuo firmat yrittävät asiakasta vedättää, jos lakien mukaan toimiminen aiheuttaisi niille itselleen kustannuksia. Niiden kanssa pitää vain olla tiukkana. Laki on kuitenkin kuluttajan puolella.
Se vaan ettei viitsinyt kertoa tarkkaa päivää milloin tullaan hakemaan...
Onkos kellään täällä tultu hakemaan ja kauan siinä kesti?
Ei se kone pelkästä johdosta yhtäkkiä mene hajalle:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tänään tultiin vanha hakemaan, nyt vaan odotellaan uutta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kuolihan se kala viimein täälläkin. Tarkoitus oli käydä tsekkaamassa uusin päivitys vaihtamassa hetkeksi tili Silveriksi. Valikoissa sompaillessa X0 veti voltit, eikä enää uudestaan käyntiin. Kokeilin repiä muiden ohjeiden mukaan rojuja irti ja kytkeä uudestaan, mutta eipä auttanut mitään ja kone pysyi kuolleena. Soittelin tukeen ja kone lähtee Saksaan vaihtoon.

Varmaan tyhmä kysymys, kun en sitä itsekkään älynnyt tuesta soiton yhteydessä kysyä, mutta eikös se kuriiri tule tuon paketin hakemaan MS:n pyytämänä, ettei tässä tartte itse soittaa ketään noutamaan tuota kuollutta kalaa?
 
Ylös Bottom