Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Condemned koneeseen sisään ja ruudulle pomppaa viesti: "Laita tämä levy Xbox 360-konsoliin". Sopii kyllä erittäin hyvin pelin ilmapiiriin tuollainen säikäytysviesti. Kone pois päältä ja uusi yritys, peli lähtee ihan normaalisti käyntiin, mutta jämähtää kuitenkin aina kolmannen chapterin latausruutuun. Pienen tarkastelun jälkeen levyssä näkyy pieniä naarmujä sekä heikosti näkyvä ympyrämäinen naarmu. Kone on vaakatasossa eikä sitä ole koskaan liikuteltu levyn ollessa sisällä ja tuo ympyrämäinen naarmu ei ole lähellä levyn ulkoreunaa. Toisaalta tuo pelin yhteistyökyvyttömyys heti alkumetreillä viittaa siihen, että siinä oli jo jonkinlaisia naarmuja valmiiksi. Peli on kaverilta lainassa ja siinä ei aikaisemmin ole ilmeisesti moista tapahtunut.

Aikaisemmin koneessa koki kovia Hitman: Blood Money, jolle kävi samoin kuten erään jäsenen Call of Duty 2:lle. Sain uuden tilalle ja sille ei vastaavaa ole tapahtunut, kuten ei ole myöskään muille peleille. Tuntemattomat ovat kalan tiet, halleluja.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt alkaa oikeasti pelottamaan, TDU tuli perjantaina hankittua ja kaatui nyt tokan kerran viikonlopun aikana. Edelleenkään punasia valoja ei tosin tullu.

EDIT: Oiskoha syy mahollisesti se että mulla on PAL-60 päällä? Jotai netistä löyty että kaatuiluun on asiakaspalvelusta ehdotettu pistää PAL-50-tilaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tuossa aiemmin kävi niin, että Oblivion lakkasi toimimasta XO:ssani. Päättelin sitten, että levyyn on tullut jostain syystä naarmuja, joiden takia se ei toimi. Vein pelin sitten paikalliseen peliliikkeeseen naarmun poistoon.

Tänään sitten soittivat kyseisestä puljusta, että eivät ole saaneet peliä toimimaan, eivätkä osanneet sanoa mikä vikana on. Sanoivat myös, että levyssä ei juurikaan naarmuja ole, että ei se niiden takia pitäisi olla toimimatta. Peli ei siis heidänkään laitteilla toiminut. Peliliikkeestä lupasivat kuitenkin yrittää rimpauttaa maahantuojalle, jos sieltä uuden levyn saisivat järjestettyä. Itsekin maahantuojalle lähetin sähköpostia, mutta eivät siihen suostuneet mitään vastaamaan.

Kaikenlisäksi kyseessä vielä Collectors edition, joten hyllyäni komistaa tällä hetkellä 80€:n arvoinen pelikotelo. Jos tässä ei levyä kuulu, niin taidan tehdä Smash my Oblivion Collectors edition - videon ja tuikata koko pahvihäkkyrän tuleen.

Päivitys: Nyt jäi sitten Smash my Oblivion Collectors Edition -video tekemättä, sillä peliliike sai järjestettyä minulle maahantuojalta uuden levyn. Loistavaa palvelua, kun hoitivat homman, vaikka en sieltä peliä ostanutkaan.
Asialla oli siis Jyväskylän Pelikeskus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tuo DVD- asema vissiin halvinta mahdollista, jumittaa pelit( NHL 07 ja NHL 2k7) vähän väliä.
Demojen kans ei ongelmia.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Boksi tais hajota taas. Tällä kerralla kone tilttaa kunnolla. Kuvaa jämähtää ja äänet katoaa. Kerran vilkutti jopa kolmea punaista valoa. :( Yleensä kun boksi tilttaa niin kuvaan tulee joka vaaka- tai pystyviiva sörsseliä tai sitten koko kuvasta tulee shakkiruudukkoa. :mad: Boksi olisi hajonnut varmasti aikaisemmin jos olisin kesällä pelannut. Sain nimittäin uuden korjatun koneen tossa keväällä kun aikaisempi hajosi. Olisi kai pitänyt pelata kesällä sitten kunnolla, kun että paska boksi olisi hajonnut. :D Onko muilla ollut noita tommoisia kuvan pysähtymisongelmia ja siihen liittyviä vaaka- tai pystyviiva sörsseliä? :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Batou sanoi:
Boksi tais hajota taas. Tällä kerralla kone tilttaa kunnolla. Kuvaa jämähtää ja äänet katoaa. Kerran vilkutti jopa kolmea punaista valoa. :( Yleensä kun boksi tilttaa niin kuvaan tulee joka vaaka- tai pystyviiva sörsseliä tai sitten koko kuvasta tulee shakkiruudukkoa. :mad: Boksi olisi hajonnut varmasti aikaisemmin jos olisin kesällä pelannut. Sain nimittäin uuden korjatun koneen tossa keväällä kun aikaisempi hajosi. Olisi kai pitänyt pelata kesällä sitten kunnolla, kun että paska boksi olisi hajonnut. :D Onko muilla ollut noita tommoisia kuvan pysähtymisongelmia ja siihen liittyviä vaaka- tai pystyviiva sörsseliä? :confused:

Joop. Tuli tossa viime perjantaina itselleni noita. Pari kertaa se niitä näytti ja sitten pelkkää kolmea punaista valoa vilkutteli. Nyt odotan jotain läpyskää MS:ltä jonka pitäisi saapua "parin päivän sisään" tjms. Tuntuu vähän et tähän vaihtoon menee reilu kuukausi...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tietääkös kukaan missä näitä naarmuja voi käydä "poistattamassa" eli on varmaan sellaisia liikkeitä missä ne osaa niitä poistaa. Nhl07:aan on tullut jostain aivan saatanasti naarmuja. Kotelossa se on ollut, mutta nyt ei suostu lukemaan levyä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tapz sanoi:
Joo, ostin tänään Xbox 360 pääsin innoissani himaan ja iskin laitteen kiinni ja laitoin päälle Live pyysi heti päivitystä koneelle, nooh annoin sen ladata ja menin hetkeksi pois telkun luota ja kun palasin niin ruudussa loisti tälläinen virheilmoitus: http://img72.imageshack.us/img72/7430/thxmicrosoftao5.jpg :mad:

Mulle tuli muuten sama juttu, paitsi sain boksin Ups:ltä Saksasta.
Päivityksen asennuksen jälkeen kone buuttas ja tuo virheilmoitus tuli näkyviin.
Täytyypä huomenna kiitellä uudesta koneesta asiakaspalveluun...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Axe sanoi:
Mulle tuli muuten sama juttu, paitsi sain boksin Ups:ltä Saksasta.
Päivityksen asennuksen jälkeen kone buuttas ja tuo virheilmoitus tuli näkyviin.
Täytyypä huomenna kiitellä uudesta koneesta asiakaspalveluun...

Hehe, kertokaa miten homma etenee, ihan mielenkiinnosta haluisin tietää ja lisäks voitte auttaa jotakuta muutakin samaisessa jamassa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Näitä kun lueskelin niin rupes kaduttamaan kun tilasin koko laitteen, no katsotaan kunhan se saapuu.. :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Älä suotta murehdi ennen aikojaan, suurin osa bokseista toimii kuitenkin niinkuin pitääkin
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eilen tulleen dashboard-päivityksen myötä on löytynyt jotain epäilyttävää sen mainostetusta 1080p -tuesta. Ainakaan Sonyn XBR2/XBR3 -televisiomallien kohdalla se ei toimi komponentilla eikä VGA-kaapelilla. Kyseessä on eräs parhaimmista malleista markkinoilla ja myös suositusta.

Meneekö Microsoftin röyhkeys jo näin pitkälle, jossa kilpailevan merkin valmistamat muut tuotteet vedetään mustalle listalle ja niiltä tuki pois vai onko tämä silkka sattuma? Itse kallistuisin tämän ensimmäisen vaihtoehdon taakse. Kyseisten mallien omistajat joutuvat todennäköisesti odottamaan aika pitkään päivitystä, jos saavat sitä lainkaan.

Lisää aiheesta: Kotaku.com
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Zos kia cultus sanoi:
Tietääkös kukaan missä näitä naarmuja voi käydä "poistattamassa" eli on varmaan sellaisia liikkeitä missä ne osaa niitä poistaa. Nhl07:aan on tullut jostain aivan saatanasti naarmuja. Kotelossa se on ollut, mutta nyt ei suostu lukemaan levyä.
Ei kannata viedä huoltoon, vaan ostaa itse vaikkapa seuraava tuote: http://konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=13/47/51

Itse en ole juuri tuota käyttänyt, mutta vastaavanlaisella CD:n korjaussetillä olen saanut pyörimään ennen toimimattomat levyt ongelmitta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nisupulla sanoi:
Meneekö Microsoftin röyhkeys jo näin pitkälle, jossa kilpailevan merkin valmistamat muut tuotteet vedetään mustalle listalle ja niiltä tuki pois vai onko tämä silkka sattuma? Itse kallistuisin tämän ensimmäisen vaihtoehdon taakse.
Jos 1080p toimii jossain toisessa töllössä pitäisi sen kaiken järjen mukaan toimia Sonynkin töllössä. Tuskinpa tuota on erikseen estetty, asian tullessa ilmi nousisi liian suuri haloo.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itse päätin eilen ottamatta saapunutta päivitystä, koska oli kiire jatkaa Oblivionia. Nyt kun olen tänään lukenut esim. pelaajalehti.com:ia. Onko kuinka monella ilmennyt ongelmia päivityksen takia, ja kuinka ongelman on saanut korjattua?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

RedDragon sanoi:
Itse päätin eilen ottamatta saapunutta päivitystä, koska oli kiire jatkaa Oblivionia. Nyt kun olen tänään lukenut esim. pelaajalehti.com:ia. Onko kuinka monella ilmennyt ongelmia päivityksen takia, ja kuinka ongelman on saanut korjattua?

En nyt ihan 100 varma ole, mutta kun olen lukenut eri foorumeita/irc:stä niin tuo päivitysongelma tulee vain jos omistaa Xbox 360 johon ei ole ajettu aikaisempia päivityksiä. Eli jos sulla on nyt aikaisemmat päivitykset asennettu niin vikaa ei _PITÄISI_ tulla.

PS. tuota ongelmaa joka mullekin tuli kun suoraa kaupan hyllyltä päivitin tuohon uusimpaan updateen niin sitä ei pysty korjaamaan kuin lähettämällä tuo boksi sinne Xboxin korjaukseen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Viimeiset kolme tuntia olen yrittänyt soitta tukipalveluun ja kukaan ei vastaa tai yhteys katkeaa. :( Pahimmillaan odotellut 20 minuuttia, eikä mitään tapahdu. Toivotonta. :mad: Onko muilla samanlaisia ongelmia? :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kyllä aikaisempi päivitys on ajettu konsoliin ja kaikki on tähän asti toimineet varsin hyvin. Onko monellakin ilmennyt vastaava ongelma?
 
Ylös Bottom