Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

sindersson sanoi:
mitenkäs tohon xboxiin saa oman pelaajakuvan siirrettyä esim. tietokoneelta? ja pystyykö dashboardin taustaks saada omia kuvia jotenkin?
xbox live visionilla saa oman pelaajakuvan ja usb tikulla voi laittaa oman taustakuvan pc:ltä
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

hh76 sanoi:
Yksi hajonnut Xbox 360 lisää. Ei virhekoodia, mutta konsoli jämähtää ja ruudulle tulee valkeita pystyviivoja. Konsoli ostettu 26.6.2006.

Ostin konsolin käytettynä, ja Microsoft ilmeisesti kieltäytyy korjaamasta takuun piirissä. Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jonka mukaan ns. valmistajan takuu olisi laitekohtainen. Mirosofthan tosin omassa takuukirjasessaan kovin olisi tekemässä siitä henkilökohtaisen. Lisäksi asiassa on mukana ns. yleinen virhevastuu, joka koskee valmistajaa vaikkei mitään takuuta olisi erikseen edes mainittukaan.

Muitakin kohtalotovereita taisi olla. Olisi kiva tietää kuinka monta? Jos tarpeeksi monta, niin tästä saisi hiukan aikaan meteliä Microsoftin suuntaan. Esim. kuluttajavirastin, Kuningaskuluttajan tms. välityksellä.
Jees, et huomannut tänne postata samaa mutta ilmeisesti sen konsolin saa vaihtoon kunhan vain tietää aikaisemman ostajan osoittetiedot yms.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eli n. 2 tuntia sitten pelasin boxillani NHL:ää ja siinä vain yht' äkkiä se näytti kolme punaista valoa, okei, mitään ei tapahtunut vaan valot pysyivät päällä, ja pystyin pelaamaan peliä, odotin että se loppuisi, mutta ei, sitten sammutin konsolin ja käynnistin uudelleen eikä ollut merkkiäkään punaisista valoista, sitten rauhoituin hetkeksi, kunnes taas se ilmestyi, sammutin taas konsolin, mutta tällä kertaa se ei sammunu, se alkoi pitää outuoa ääntä ja sitten kuului DVD-asemasta PERKELEEN kova ääni ja levy olikin paskana! että näin! :confused:

Huoltoon täytyy viedä, mutta haluan kuitenkin tietää onko kellään muulla käyny näin?

Kaverikin oli vähän et mitä H*LVETTIÄ? sillä on meneillään 4 boxi mutta tuommoista ongelmaa se ei ole ennen tavannutkaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

*Käsi ylös*

Laitoin koneen päälle ja 3 punaista valoa koristivat etupaneelia. Noh, virrat pois ja uudestaan käyntiin. Lähti käyntiin ja pelailin jonkun 30 min ja lopetin.

Seuraavalla kerralla 3 valoa vain palaa eikä mitään tapahdu. Soitto asiakaspalveluun.

Kone lähti Saksan kiertueelle 15.5 ja ilmeisesti on nyt lähetetty vielä johonkin toiseen huoltopisteeseen. Viikon päästä voi soitella ja kysellä lisätietoja.

Ei sillä, kyllä tässä tekemistä riittää muutenkin, mutta olisihan tuo kiva saada takaisin.

Kone ostettu 07/2006.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Lezlie sanoi:
No onhan niitä paljon muillakin. Kaveripiirissä 2/4 käynyt saksassa, toisessa kuoleman rinki ja toisessa DVD-asema ei toiminut.

Kyllä, kyllä. Kertoohan jo tämäkin ketju, että ongelmia on paljon.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tuli mukava vapaa viikko, oli tarkoitus kuluttaa se pelaamalla Forza 2:sta, mutta kuinka kävikään. Ensimmäinen boxini palveli rapiat 1,5vuotta ja antoi kolme punaista valoa, joiden johdosta kone lähti huoltoon 11. toukokuuta ja palasi kierrokseltaan n. 3vk päästä. Uusi kone ehti nököttää tuossa pöydän kulmalla pari viikkoa, kunnes ostin eilen Forza 2:n ja tässä tulos.

Kone oli jo aiemmin pitänyt ihan sietämätöntä ääntä ja olin lähettämässä sitä takaisin, mutta kun tällainen laatupeli tuli, niin en halunnut vielä koneesta luopua. Kone myös arpoi onko se kyljellään vai pystyssä, vaikka kone oli koko ajan samassa asennossa(pystyssä). Päättelin tämän koneen etupaneelissa ,olevista valoista, joiden mukaan minulla oli välillä käytössä kakkosohjain. Ohjain oli ykkösohjain, mutta kone ilmeisesti luuli, että heitin sen lennosta selälleen.

Ei siinä mitään peli toimi illalla ja yöllä ihan ok, mutta aamulla, kun aloin jatkamaan. Ajoin toista kisaa, kun peli kaatui kisan jälkeen kesken tallennuksen. Tässä vaiheessa ensimmäinen huoli oli, ettei tallennus kuollut, mutta ei mitä vielä pahempaa. En päässyt enää ajamaan samaa kisaa ja kone antoi kaksi kertaa dirty disc ilmoituksen, noh levy ulos koneesta ja siihen oli ilmestynyt kaksi pientä naarmua.

Peli käytännössä rikki ja syynä tuesta lähetetty huono kone. Noh, kone lähtee takuuseen takaisin, kun saan tarvittavat lomakkeet, mutta pelin vaihdoista pitäisi MAKSAA 15e. Ei mahdu mun oikeuskäsitykseen ja Forza 2 ei ole vielä edes listoilla vaihdettavien joukossa, eli sitä pitää vielä odottaa pahimmassa tapauksessa viikkoja. Tämän jälkeen ehdoissa lukee, että kun Microsoft pelin saa, voi toimituksessa takaisin mennä 4-6vk. En minä sitä peliä olisi enää halunnut tänä kesänä pelata.

Summa summarum, kone huoltoon ja lähtee sinne mökkireissun takia varmaan perjantaina. Reissu kestää n. 3vk ja jos peli lähtee sen jälkeen kierrokselle se voi viedä päälle kuukauden. Forzan kimppuun pääsen siis n. elokuussa, eli GG Microsoft ja tästä huvista pitäisi vielä maksaa, vaikka itse ei ole tehnyt muuta väärää kuin ostanut koneen ja pelin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Juuri kun sais forza 2 ostettua niin eiköhän 360 hajoa. Että harmittaa... Päivän kerkesin teesiä peliä ja sitten dvd-asema rikki (ei lue enään mitään levyä). Kone lähtee saksaan ja minä jään suremaan. :( n.6kk kerkes kone olla ehjänä. Toivottavasti tilalle tulee TOIMIVA kone.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tulipas nyt tällänen mieleen et mistäs kannattais kysellä uutta Forza 2 levyä kun toi tänään saksaan lähtenyt boxi tuhosi sen viime perjantaina?
Että onkos mikkisofti vastuussa jos konsoli naarmuttaa pelin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

DarkSide sanoi:
Tulipas nyt tällänen mieleen et mistäs kannattais kysellä uutta Forza 2 levyä kun toi tänään saksaan lähtenyt boxi tuhosi sen viime perjantaina?
Että onkos mikkisofti vastuussa jos konsoli naarmuttaa pelin?

Tätä minulle tarjosivat tuessa: http://www.xbox.com/fi-FI/support/discreplacement/discreplacement-program.htm

Itse en kyllä tuota 15euroa alistu maksamaan, vaan asian pitää hoitua ihan toisella tavalla. Korjauksesta lähetetään rikkinäinen kone, joka hajoittaa ihan uuden levyn ja siitä huvistä pitäisi vielä maksaa 15e. Eikä Microsoftilla taida olla muuta käytäntöä tilanteeseen kuin tuo, mikä on suhteellisen naurettavaa. Pelikauppiaskaan ei voi asialle mitään tehdä, koska Microsoft haluaa itse hoitaa nämä asiat ja luo sitä varten tuollaisia naurettavia systeemeitä.

"Kun Microsoft on ottanut vastaan tuotteet, niiden toimittamiseen sinulle kuluu neljästä kuuteen viikkoa." <- Tämä lause on suoraan napattu tuosta sivulta, ostan pelin ja maksan siitä 70euroa. Kone hajottaa sen ja minä saan odottaa 2kk, että pääsen taas pelaamaan maksamaani peliä. 2kk siksi, että Forza 2 ei ole vielä listoilla ja tuen mukaan se voi sinne tulla, ehkä viikon tai viikkojen päästä.

edit. Kaiken järjen mukaan pitäisi ainakin tulla, koska se on Microsoft Game Studiosin julkaisema peli?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

depre sanoi:
Tätä minulle tarjosivat tuessa: http://www.xbox.com/fi-FI/support/discreplacement/discreplacement-program.htm

Itse en kyllä tuota 15euroa alistu maksamaan, vaan asian pitää hoitua ihan toisella tavalla. Korjauksesta lähetetään rikkinäinen kone, joka hajoittaa ihan uuden levyn ja siitä huvistä pitäisi vielä maksaa 15e. Eikä Microsoftilla taida olla muuta käytäntöä tilanteeseen kuin tuo, mikä on suhteellisen naurettavaa. Pelikauppiaskaan ei voi asialle mitään tehdä, koska Microsoft haluaa itse hoitaa nämä asiat ja luo sitä varten tuollaisia naurettavia systeemeitä.

"Kun Microsoft on ottanut vastaan tuotteet, niiden toimittamiseen sinulle kuluu neljästä kuuteen viikkoa." <- Tämä lause on suoraan napattu tuosta sivulta, ostan pelin ja maksan siitä 70euroa. Kone hajottaa sen ja minä saan odottaa 2kk, että pääsen taas pelaamaan maksamaani peliä. 2kk siksi, että Forza 2 ei ole vielä listoilla ja tuen mukaan se voi sinne tulla, ehkä viikon tai viikkojen päästä.

Joo,mäkin kyselin tuesta tota juttua,niin sieltä vaan sanottiin et käy loppuviikosta kattomassa tuolta xbox.com:sta jos se forza 2 olisi ilmestynyt listaan.
On se kumma kun peli sekä konsoli on mikkisoftan tekeleitä ja ne eivät toimi keskenään...Hmm,olisikohan kuluttaja-asiamiehellä tohon mitään sanottavaa...
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Tempura sanoi:
Itse odotellut tässä kolmisen viikkoa boksia huollosta.

Mikähän siinä muuten on, että microsoftin laatikossa sitä ei saisi lähettää? Itse lähetin kiellosta huolimatta siinä, kun en mitään muuta sopivaa laatikkoa saanut mistään äherretyä. Tuskin ne siellä ainakaan luulee, että se jostain microsoftista olisi tullut, kun rahtikirja on selvästi päällä, ja itse laatikko niin romuna ja teipattu jokapäästä kömpelösti umpeen.

Jos tuon takia alkaa joku kusemaan oleellisesti, niin voi perhana minä suutun.

Eipä siinä varmaan mitään. Et vain saa sitä alkuperäislaatikkoa takaisin.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Tempura sanoi:
Itse odotellut tässä kolmisen viikkoa boksia huollosta.

Mikähän siinä muuten on, että microsoftin laatikossa sitä ei saisi lähettää? Itse lähetin kiellosta huolimatta siinä, kun en mitään muuta sopivaa laatikkoa saanut mistään äherretyä. Tuskin ne siellä ainakaan luulee, että se jostain microsoftista olisi tullut, kun rahtikirja on selvästi päällä, ja itse laatikko niin romuna ja teipattu jokapäästä kömpelösti umpeen.

Jos tuon takia alkaa joku kusemaan oleellisesti, niin voi perhana minä suutun.

Minulle asiakaspalvelusta sanottiin, että ei saisi tuossa alkuperäisessä laatikossa postittaa, kun se laatikko jo sinänsä kielii lastin arvosta. Eikä minulle moinen tulisi mieleenkään, sillä haluan toki säilyttää alkuperäisen laatikon. Tuossahan se notkuu hyllyn reunalla.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

mitenköhän herkästi ne siellä huollossa katsovat sitä microsoft tarraa? itsellä kun se näyttää hieman irrotetulta, tai siis tarra on siististi paikallaan, mutta se hopea tai mikä onkaan on revennyt siinä. :confused:

kiva jos tulee korjaamattomana takaisin, ei kumminkaan ihan halvin ostos sekään ollut.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Noniin, EDISTYSTÄ!!!!!

Pari päivää sitten soitin asiakaspalveluun ja kyselin että mitä 15.5. lähettämälleni koneelle tapahtuu. Pitää kuulemma soitella ensi viikolla uudestaan.

Mutta KAPPAS, nyt kolahti (siis kuukauden odotuksen jälkeen!) meili jossa kerrotaan että "We have received your console". ELI NYTKÖ ALKAA SE KESKIMÄÄRÄINEN 10 PÄIVÄN KORJAUSAIKA???

Voi v***u sanon minä. :mad: :eek: :D
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

pelimies sanoi:
Noniin, EDISTYSTÄ!!!!!

Pari päivää sitten soitin asiakaspalveluun ja kyselin että mitä 15.5. lähettämälleni koneelle tapahtuu. Pitää kuulemma soitella ensi viikolla uudestaan.

Mutta KAPPAS, nyt kolahti (siis kuukauden odotuksen jälkeen!) meili jossa kerrotaan että "We have received your console". ELI NYTKÖ ALKAA SE KESKIMÄÄRÄINEN 10 PÄIVÄN KORJAUSAIKA???

Voi v***u sanon minä. :mad: :eek: :D

Oho...sait sentään meiliä...mun kone lähti 11.5. ja eikä minkäänlaista meiliä tullut. No tosin mä oon tykkitänyt (soitellut) hullun lailla noita Virolaisi mikkisoftalaisia tässä parin viikon aikana. Viime tieto oli se, et XO olis tulossa postin kautta....siis mitä tä :confused: ja et heillä on jäljitys numero jota en pysty käyttämään :eek:
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

petekki sanoi:
Oho...sait sentään meiliä...mun kone lähti 11.5. ja eikä minkäänlaista meiliä tullut. No tosin mä oon tykkitänyt (soitellut) hullun lailla noita Virolaisi mikkisoftalaisia tässä parin viikon aikana. Viime tieto oli se, et XO olis tulossa postin kautta....siis mitä tä :confused: ja et heillä on jäljitys numero jota en pysty käyttämään :eek:

Kun soitin sinne niin sanoivat että se on lähetetty edelleen johonkin toiseen paikkaan, ja muija soitti sitten puheluni aikana huoltoon ja kysyi kohtaloa.

Muuta romua Saksasta tilanneena, jos paketti lähtee Saksan postin kautta (ei UPS jne) niin ei taida seurantanumero auttaa kun sen numeron saa vasta kun paketti saapuu Suomeen. Eli odottele kärsivällisesti, ehkä saat koneen jo juhannukseksi tulille (tai kokkoon :) )

Onko kukaan muuten saanut tai pyytänyt mitään hyvitystä ja ovatko kaikki olleet tyytyväisiä saadessaan koneen takaisin??
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

pelimies sanoi:
Onko kukaan muuten saanut tai pyytänyt mitään hyvitystä ja ovatko kaikki olleet tyytyväisiä saadessaan koneen takaisin??

Lupasivat ensiksi jotain pelejä vuodelta 1 ja 2. Ne ei kelvannut mulle, niin lupasivat Live kameran tai kaken tai langaton ohjain. Itse olen sitä mieltä, et jos ei pysty korjaamaa/huoltaa konetta sovitus ajassa, niin antakoon uuden koneen :p
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

pinhead sanoi:
Toiselle Boxille tuli rahtikirja tilattua tänään. Aamulla meinasin Forzaa ruveta pelailemaan ja unplayable disc, sama viesti kaikissa peleissä ja leffoissa... julkaisussa ostettu Boxi ja ensimmäinen levisi ylikuumenemiseen vaikka hyvin ilmastoidussa tilassa pidetty. Mitään
korvauksia ei tuen mukaan saa ennen kuin 3 tai 4:nnes Boxi hajoaa.

kuulosta aika tyhmältä toi jos pitää läjä hajottaa ennenkuin saa korvauksia, varsinkin jos pitävät yli 2vk aina kerrallaan sitä konetta siellä..

siihen sitten lasketaan kulunu live-aika, estynyt peliaika yms tärkeitä asioita, niin kalliiksi tulee..
 
Ylös Bottom