Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Eilen kun soitin MS:lle, niin siellä varoitettiin jo valmiiksi että varmaan menee se 3 viikkoa, no onneksi on Wii:)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

kvant sanoi:
Hmm, olen lukenut jonkin verran näistä x0:n naarmuttamista ongelmista ja kun oman boksini dvd-asema on nyt ruvennut päästelemään hyvinkin epämieluttavia rääkäisyjä pelistä dashboardille siirryttäessä, tai ejectiä painettaessa.

Tarkistelin tässä ja myös jokaisessa pelissä on n. 1cm päässä keskireiästä viilto. Kaikki tosin toimivat vielä.

Loppu lienee lähelläkö?

Sinuna ottaisin yhteyttä Microsoftin asiakaspalveluun. Heidän tulisi ehdottomasti vaihtaa kone, etenkin jos se on naarmuttanut useita levyjä.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

itse kun ilmotin koneesta MS:lle niin samalla kysyin että pitkäänkös tuossa huolossa nyt menee, kun ole kuullut että on ruuhkaa huollossa nyt, kyllä se asiakaspalvelija kovasti vakuutteli sen kestävän vain 15 päivää, eli pitää kai ensvk:lla soitella että missä mun kone ;)
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Hohhoijaa... 15 arkipäivää ei tule toteutumaan konsolini kohdalla. Huomenna menee luvattu korjausaika umpeen kun kolme viikkoa tulee täyteen. Maanantaina soitin tukeen ja kone oli vielä korjausjonossa kahden viikon jälkeen. Tiedä sitten miten paljon tuo muutto Saksasta Tsekkiin vei aikaa, mutta seuraavalla soittokerralla tukeen tunteet eivät välttämättä pysy niin neutraaleina kuin tähän mennessä jos kone on vielä torstaina tai perjantaina korjausjonossa. Tukihenkilö lupaili konsolia alustavasti viikonlopuksi, mutta luultavasti sekään ei tule toteutumaan, koska UPS:n kuljetus kestää sen 3-4 päivää.

Onhan luvattu korjausaika 15 arkipäivää eli kolme viikkoa eikä 15 päivää? Eri foorumeilla on hieman ristiriitaista tietoa.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

petekki sanoi:
Lupasivat ensiksi jotain pelejä vuodelta 1 ja 2. Ne ei kelvannut mulle, niin lupasivat Live kameran tai kaken tai langaton ohjain. Itse olen sitä mieltä, et jos ei pysty korjaamaa/huoltaa konetta sovitus ajassa, niin antakoon uuden koneen :p

Muistatko mitä pelejä tarjottiin? Olen kai itsekin oikeutettu hyvitykseen mutta jos tarjotaan jotain julkaisupelejä niin ei kiitos.

Nyt 15.5. lähtenyt kone on luvattu ensi viikon tiistai-keskiviikoksi kotiin. Pidetään peukkuja, lomat alkaa heinäkuussa :)
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Soitin juuri kuluttajaasiamiehelle ja koko Microsoftin huoltosysteemi on Suomen lain mukaan väärä. Liikkeen mistä konsoli on ostettu tulee korvata konsoli tai hoitaa huolto, ja jos esim. 2 tai 3 konsoli menossa niin asia tutkitaan sen mukaan mistä vika johtuu ja onko syy sama kuin aiemmin, ja nämä sitten vaikuttavat korvaukseen. Nyt laitetaan asiakkaat tappelemaan huonoa suomea puhuvien tukihenkilöiden kanssa ja huollossa kestää kohtuuttoman kauan eikä aina saa edes toimivaa laitetta takaisin. Ja huollon oltava takuuajan sisällä täysin ilmainen asiakkaalle, eli ei edes pahvilaatikon hintaa pitäisi joutua maksamaan. 15 pvä Boxi levisi ja ylihuomenna vasta pääsevät ups:ltä hakemaan..ja siihen vielä 4 vkon huoltojono, laitoin juuri asiasta s-postia MS:lle ja pitää katsoa mitä tuumaavat sielä.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Näitä pidentyneitä aikoja lueskellessa ja 1+1 ynnätessä juolahti mieleen, että myöhästymiset saattavat johtua näistä huhutuista uusista toimenpiteistä (jonkinlainen uudistettu jäähdytys?), johon sitten yhdistyy kesälomakausi ja kuumudesta johtuvat ongelmat.

Kunhan vain arvailen.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Moonwolf sanoi:
itse kun ilmotin koneesta MS:lle niin samalla kysyin että pitkäänkös tuossa huolossa nyt menee, kun ole kuullut että on ruuhkaa huollossa nyt, kyllä se asiakaspalvelija kovasti vakuutteli sen kestävän vain 15 päivää, eli pitää kai ensvk:lla soitella että missä mun kone ;)

Kyllä aion minäkin ensi viikolla kysellä, kun kone on ollut kolme viikkoa reissussa, mutta noihin asiakaspalvelun vakuutteluihin en kyllä pätkääkään luota. Ne Viron tyypit tuntuvat olevan välillä aika pihalla asioista, lukevat vaan jostain paperista, että huoltoaika on kolme viikkoa. ;)
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Julkkarissa ostettu boxi ja edelleen pelittää kuin unelma. Kolme kertaa on ainoastaan kaatunut kesken pelin. Muistan kerrat hyvin koska joka kerralla on sydänalaa kylmännyt kun on saanut lukea näitä muiden kokemuksia..
Toi on aika hyvin, kun mulla on ollut Boxi vasta kuukauden päivät ja se on jumittanut neljä kertaa. Kerran Test Driven kanssa ja kolmesti Forzassa, joista kaksi jumitusta tuli eilen about tunnin välein. Nämä Forzan tapaukset ovat kaikki tulleet Live-moninpelin latausten aikana, yksinpelissä ei onneksi ole ollut ongelmia ja todella paljon on tullut pelattua.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

pelimies sanoi:
Muistatko mitä pelejä tarjottiin? Olen kai itsekin oikeutettu hyvitykseen mutta jos tarjotaan jotain julkaisupelejä niin ei kiitos.

Nyt 15.5. lähtenyt kone on luvattu ensi viikon tiistai-keskiviikoksi kotiin. Pidetään peukkuja, lomat alkaa heinäkuussa :)

Nämä ne taisi olla:
http://www.xbox.com/fi-FI/games/v/vivapinata/
http://www.xbox.com/fi-FI/games/k/kameo/
http://www.xbox.com/fi-FI/games/p/perfectdarkzero/
http://www.xbox.com/fi-FI/games/p/projectgothamracing3/
http://www.xbox.com/fi-FI/hardware/x/xbox360wirelesscontroller/
http://www.xbox.com/fi-FI/hardware/x/xbox360universalremote/
http://www.xbox.com/fi-FI/hardware/x/xboxlivevision/

Ja sit laatikossa oli mukan 1kk. Live Kulta
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

hotpot sanoi:
Eilen kun soitin MS:lle, niin siellä varoitettiin jo valmiiksi että varmaan menee se 3 viikkoa, no onneksi on Wii:)

hehe, ostin itekkin Wiin heti kun xbox lähti huoltoon:D

Avanto: just toi Jumbon xbox oli pimeenä kun viimeksi näin:)))) ja noi viivästykset johtuu korjauspisteen muutosta toiseen maahan...ainakin näin tolkuttivat xbox supportissa...tiedä sitten!
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

petekki sanoi:

Kiitos vinkistä. Ajattelinkin että ne olisivat noita Classic-pelejä, mutta tuo Pinata voisi olla kiinnostava.

Ihmeen paljon tuntuu koneita laukeavan, mutta kärsivällisyyttä :D :cool:
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

tomppak sanoi:
hehe, ostin itekkin Wiin heti kun xbox lähti huoltoon:D

Avanto: just toi Jumbon xbox oli pimeenä kun viimeksi näin:)))) ja noi viivästykset johtuu korjauspisteen muutosta toiseen maahan...ainakin näin tolkuttivat xbox supportissa...tiedä sitten!

Jep. Mullekin sanottiin että on lähetetty toiseen paikkaan. Lähetin lootan 15.5 ja UPS:n mukaan se oli perillä ~21.5 (oli helatorstai välissä jne). Kun soitin sinne 12.6 oli loota juuri saatu sinne toiseen huoltopisteeseen. Huh!
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

pelimies sanoi:
Kiitos vinkistä. Ajattelinkin että ne olisivat noita Classic-pelejä, mutta tuo Pinata voisi olla kiinnostava.

Ihmeen paljon tuntuu koneita laukeavan, mutta kärsivällisyyttä :D :cool:

Eikös tuota Pinataa saa jo kohtuu hinnalla (käytetty)?? Itse ottaisin kyllä tuon ohjaimen??
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

petekki sanoi:
Eikös tuota Pinataa saa jo kohtuu hinnalla (käytetty)?? Itse ottaisin kyllä tuon ohjaimen??

taitaa kyllä viva pinata, kuten myös muut pelit normi kaupoissa edelleen vetää sitä 55 hintaa, ellei sitten jotain alennusta satu ehkä olemaan (esim. 39)
saisi kyllä laskea noiden vanhojen pelien hinnat vaikka sitten "classic" levyinä. :p käytetyt on sitten asia erikseen.

itsellä taas tuo universal remote kiinnostaa, mutta odotellaan kunhan saisivat nyt sen koneen huollettua, epäilen kyllä asiaa.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Tero80 sanoi:
Toi on aika hyvin, kun mulla on ollut Boxi vasta kuukauden päivät ja se on jumittanut neljä kertaa. Kerran Test Driven kanssa ja kolmesti Forzassa, joista kaksi jumitusta tuli eilen about tunnin välein. Nämä Forzan tapaukset ovat kaikki tulleet Live-moninpelin latausten aikana, yksinpelissä ei onneksi ole ollut ongelmia ja todella paljon on tullut pelattua.
MInulla sama ongelma Forzan moninpelin kanssa jumitusten suhteen. Koskaan itse pelissä peli ei ole jumiutunut saati yksinpelissä. Sattumaa tai ei, ilman kuulokemikrofonia kytkettynä Forza ei ole jämähtänyt kertaakaan.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Kauan tuon xboxin huolto yleensä kestää, oma boksini oli saksassa 8.6 eikä sen jälkeen ole kuulunut mitänn??:confused:
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Moviemaster sanoi:
Kauan tuon xboxin huolto yleensä kestää, oma boksini oli saksassa 8.6 eikä sen jälkeen ole kuulunut mitänn??:confused:

Soita aspaan ja kysele konsolin perään. Ei tuo nyt vielä mikään ennätysaika ole, mutta soittaminen mahdollisesti vauhdittaa prosessia. Aspasta saat myös UPS:n seurantatunnuksen, jos konsoli on jo lähtenyt Suomeen päin.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Äsken soittelin ja sanoivat että ruuhkasuma alkaa pikkuhiljaa purkautua ja nyt huoltoon lähtevien pitäisi tulla takaisin 14pvän sisällä... kuulemma hidastanut korjauksia kun kaikki huollot ovat olleet samassa paikassa koko kevään.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Legge sanoi:
Soita aspaan ja kysele konsolin perään. Ei tuo nyt vielä mikään ennätysaika ole, mutta soittaminen mahdollisesti vauhdittaa prosessia. Aspasta saat myös UPS:n seurantatunnuksen, jos konsoli on jo lähtenyt Suomeen päin.

Miten tuo muuten on saakon sen paluu seurantakoodin aspasta. Minä kun koitin sitä sieltä kysellä totesi viron poika vaan, että Suomen UPS ottaa yhteyttä kun boxi on tulossa. Ja mahtavatkohan ne tietää sitä koodia ennen kuin boxi on lähtenyt paluu matkalle. Olisi vaan kiva tietää koska boxi on lähdössä takaisin, niin voisi etukäteen sopia UPS:n kanssa minne boxi tuodaan, etteivät vaan ilmesty oven taakse. :confused:
 
Ylös Bottom