Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

FM2 alkoi toimimaan yhä hitaammin ja hitaammin, minkä jälkeen Disc unreadable -> ja karsee naarmu levyn pinnassa. Että hienosti tuo boksi onnistui melkein levyn pilaamaan, onneksi pienen "puhdistuksen" jälkeen taas tuntui toimivan ok, mutta naarmu ei kadonnut mihinkään.:(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Aaapua, epähuomiossa painoin vga-piuhalla reson liian isolle ja nyt ei näytä kuvaa.
Eli voisiko joku antaa minulle naputteluohjeet käynnistyksestä resoluution vaihtamiseen toiseksi parhaalle eli 13xx x 768 ? :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tsinivuo sanoi:
Mä en tajuu, kaks kertaa olen jo laittanut koneen huoltoon. Ekalla kertaa meni viikko, toisella puoltoista ja kertaakaan minun EI tarvinnut ottaa yhteyttä UPS:ään, vaan ne soittelivat aina sieltä päin. Oletteko te sinne asiakastukee nöyristelleet tjms. "sori, mutku toi teidän tekemä laite hajos, voisitteko korjata?" vaan sinne pitää olla tyyliin : "toi teidän saatana paska hajosi, nyt homma toimimaan tai usutan kaikki mahdolliset kuluttajaviranomaiset teidän niskaan, te hoidatte tuon paskan huoltoon ASAP, capiche? Minä en soittele yhtään teidän peräänne, varsinkin kun asiakastuki pitää minua tyhmänä ja käskee irroittelemaan johtoja ja muuta epäolennaista leikkimistä, kun laite vilkuttaa vaan punaista." Näin kaksi kertaa toimittuani asia on mennyt kuin kusi lautaa pitkin. :D

Sanotaan näin, että kun ottaa itse ohjat käsiinsä, saa yleensä parempaa tulosta. Itse yhteydenotoilla vain varmistin sen, että konsoli on saapunut korjaukseen, ja että se lähtee sieltä silloisesta luvatusta 10 arkipäivässä.

Asiallisuudella pääsee pitkälle. Kiittelin luonnollisesti vastauksista, ja minua palveltiin koko prosessin ajan hyvin, kuten pitääkin.

Yleensä juuri ne, jotka vain istuvat ja odottelevat kuuta taivaalta narisevat kaiken maailman asioista.

tsinivuo: Microsoft paskat piittaa sinun uhkauksista kuluttaja-asiamiehellä. Tuo on jo yleinen läppä niille, jotka toimivat asiakaspalvelutehtävissä. Oletko koskaan lähtenyt viemään asiaa pitkälle? On kuule hidas ja tylsä prosessi, ja kaiken lisäksi, yleensä käyttäjällä ei ole edes mitään näyttöjä siitä, että valmistaja kohtelisi asiakasta vasten kuluttajalakia.

Asiakastuki kysyy luonnollisesti tarpeelliset kysymykset; maailmaan kuule mahtuu monia tietämättömiä ihmisiä, sinulle tuo kaapeleiden irrotus jne. vianetsinnät näyttävät olevan itsestäänselvyys. Monille ne eivät ole. Kuten sanoin, ystävällisyydellä pääsee pitkälle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

henkari sanoi:
Aaapua, epähuomiossa painoin vga-piuhalla reson liian isolle ja nyt ei näytä kuvaa.
Eli voisiko joku antaa minulle naputteluohjeet käynnistyksestä resoluution vaihtamiseen toiseksi parhaalle eli 13xx x 768 ? :)

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=36847

Mikäs vois olla, kun omassa boksissani guide jumittaa aina välillä ja pitää odottaa pari minuuttia tai käynnistää boksi uudelleen niin toimii taas normaalisti.

Itsellä tahmasi guide viime viikolla. Ei tosin ihan pariksi minuutiksi jumittunut. Omalla kohdalla kyse oli ilmeisesti jostain verkkohommasta koska jumin aikana boksi teki verkossa jotain reitittimen mukaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Saako lapsitiliä muutettua mitenkään normaaliksi tiliksi? Nimittäin rekisteröidyin Liveen ennen kuin täytin 18, ja nyt, kun olen 18, niin tili on silti "child account".
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Loota ostettu eilen . Premium mallinen. Kohdeltu kuin kukkaa kämmenellä. Paljon hengittämistilaa ympärillä. Ja jo nyt Bioshockia pelailessani sain jatkuvasti sellaisia kahden sekunnin mittaisia äänen ja kuvan jäätymisiä samoissa kohdissa mitä eilen ja tänään aikaisemmin pelasin aivan moitteetta.

Jokin vikahan tässä on, mutta vaan mikä. Omia veikkauksiani: Ylikuumeneminen? Levyn naarmuisuus (en ole vielä mikroskooppien kanssa labra-olosuhteissa tutkinut, mutta aika varmasti voin sanoa että levy on naarmuton) vai kenties dvd-aseman oikkuilu? Kone oli jäähyllä tunteja ennen pelikertaa. Kysyn vaan siksi, että jos olisi vaikka joku yleinen vaiva mihin ihmisillä on tietty toimintaratkaisu.

EDIT: kokeilen viel avata pelin eri tallennuksesta jos tuo olisi jotenkin vaikka korruptoitunut
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

moshrum sanoi:
Loota ostettu eilennyt Bioshockia pelailessani sain jatkuvasti sellaisia kahden sekunnin mittaisia äänen ja kuvan jäätymisiä samoissa kohdissa mitä eilen ja tänään aikaisemmin pelasin aivan moitteetta

Latasitko Bioshockin uusimman päivityksen? Ilmeisesti juuri tänään tullut päivitys aiheuttaa tuota. Poista se päivitys ja kokeile uudestaan. :)

Tuossa ohjeet pelin päivityksen poistamiseen: "To clear the hard drive cache, you must hold down both the RB and LB gamepad buttons while the game is starting. This must be done IMMEDIATELY after the console is rebooted (or the game is launched from the dashboard) and the buttons must only be released AFTER the red 2K Games logo appears."
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oh thanks täytyy kokeilla. Latasin kyllä jonkun päivityksen tänään iltapäivällä, jonka jälkeen peli toimi moitteetta. Voihan tuo kuitenkin hyvinkin olla syynä.

// Kiitokset . :) Toimii taas ja ilta pelastettu. Ei kyllä ilmoittanut mitään päivityksen poistosta - psykologinen efekti? Heh.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hydro sanoi:
No eipä sitä kauaa tarvinnu odottaa, lauantaina kirkkaat punaiset valot tervehtivät tv-tasolta,tosin ei käyny ku kerran niin ja välillä toimii jopa normaalisti. Tänään on sit soitto ja kone huoltoon:mad:
Nyt tiedän kuinka paljon teitä muita punasten valojen uhreja vituttaa:mad:

Kone palasi huollosta tai siis sain uuden koneen (11/08/07) ja kuukauden kultajäsenyyden:)
Nyt on taas hyvä mieli. Palvelu pelas ja huolto keikka ei kestänyt 14työpäivää.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tsinivuo sanoi:
Eikö sitä voi esim. komposhitillä resetoida? Laittaa komposhitti johdon kiinni ja sillä käy palauttamassa default asetukset? :confused:

Olikohan niin, että komposhitillä pelleily ei vaikuttanut VGA:n resoon ainakaan silloisella firmiksellä, mutta komponentilla asetusten muuttaminen 480p:lle auttaa. Itsellä ei vaan ollut tuolloin muuta piuhaa saatavilla VGA:n lisäksi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oma boxi jämähtää todella usein varoittamatta. Fm2:ssa melko usein juuri maaliviivalla ja monesti myös kesken ajamisen. nhl08 demolla jäätyy parin erän jälkeen ja C&c:ssä melkeen joka kentässä.

punasia valoja ei ole näkynyt. Taitaa olla huollon keikka :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tervisxxx sanoi:
Oma boxi jämähtää todella usein varoittamatta. Fm2:ssa melko usein juuri maaliviivalla ja monesti myös kesken ajamisen. nhl08 demolla jäätyy parin erän jälkeen ja C&c:ssä melkeen joka kentässä.

punasia valoja ei ole näkynyt. Taitaa olla huollon keikka :(

FM2:ssa tuo on pelin mukana tuleva ominaisuus, ei poikkeus. nhl ja C&C en ole testannut, mutta obli on ainakin yksi niistä peleistä mitkä myöskin itsellä ei oikein tykkää välillä toimia. Ite jo vähän toivonut että tulis jotain suurempaa häikkää ni vois lähettää boxin jo toista kertaa saksaan jos vaikka saisi kunnollisen tällä kertaa...

E: typot
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Muistan että itelläki jääty Oblivion pari kertaa ja olin tosi huolestunu, löysin kummiski ratkasun asiaan eli "Go to the system blade and then select memory
Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices? "vastaa yes ja pelit rupee toimimaan kummasti. Joutuu vaan updatee pelit, mut väliäkö sillä ku homma toimii. Ei oo meinaa tullu minkäänlaisia jäätymisiä sen jälkeen. Pitää tietenki suorittaa toi juttu aika ajoin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Semmonen ongelma ois, että lainasin kaverilta xbox360:stä. Kävin vaan niin että se muuntajasta lähtevä virtajohto jäi sinne (eli se, joka menee muuntajasta pistorasiaan). Muuntajasta XBOXiin menevä piuha löytyy kyllä. Kysyisinkin tässä että voinko mä laittaa tohon muuntajaan kiinni vaikka tän mun tietokoneen virtajohdon? Tossa XBOXin muuntajassa näyttäs kylläkin olevan vaan kaks tommosta reikää ja tässä tietokoneen jodossa kolme uros-härpäkettä (mitä lie nimiltään), eli yks jäis ulkopuolelle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

ilpoilari sanoi:
Semmonen ongelma ois, että lainasin kaverilta xbox360:stä. Kävin vaan niin että se muuntajasta lähtevä virtajohto jäi sinne (eli se, joka menee muuntajasta pistorasiaan). Muuntajasta XBOXiin menevä piuha löytyy kyllä. Kysyisinkin tässä että voinko mä laittaa tohon muuntajaan kiinni vaikka tän mun tietokoneen virtajohdon? Tossa XBOXin muuntajassa näyttäs kylläkin olevan vaan kaks tommosta reikää ja tässä tietokoneen jodossa kolme uros-härpäkettä (mitä lie nimiltään), eli yks jäis ulkopuolelle.

Enpä suosittele kokeilemaan. Pyydä kaveriltasi oikea virtajohto takaisin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Siinä tietokone johdossa joka menee pistorasiaan, nii se ylin reikä on maa-johto. Koska xboxin johossa ei sellaista löydy, niin toimishan se tietsikka johto xboxissa, mutta en suosittele kokeilemaan...
 
Ylös Bottom