Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Silversd sanoi:Miten saan muutettua liven niin, että aina kuun loppuessa minua ei laskutettaisi? Löysin jo paikan mistä saan tilauksen peruutettua, mutta meneekö siinä sitten tällä hetkellä aktiivinen livekin pois käytöstä?
Toimiiko X0:ssa aluekoodin 1 DVD:t?
Kyllä, kyllä.eldolmio sanoi:Toimiiko koneessa DVD:t ilman mitään kaukkareita (vanhassa xboxissa tarvittiin)?
olge sanoi:Itsellä on nyt sellaista kysyttävää, että mitenkäs MS hoitaa/korvaa rikki menneitä pelejä? Itsellä on nyt mennyt jo kolme peliä epäilyttävään kuntoon: Halo 3(kaikki kentät eivät toimineet, levyssä selviä ja syviä naarmuja), GH 3(erittäin paljon naarmuja ja peli ei edes käynnisty läheskään aina) ja Bioshock(selviä naarmuja levyn ulkoreunassa, peli pätkii erittäin pahasti ja heittelee disc read erroria). Halo 3:n kävin korjauttamassa konsolinetin liikkeessä. Sen jälkeen kaikki toimi moitteetta. Tosin nyt levyyn on taas ilmestynyt naarmuja. Että jos jollain olisi kokemusta asiasta ja voisi valaista tiedoillaan, olisin kiitollinen. Ja en siis tietenkään ole käsitellyt levyjä varomattomasti ja kaikki ovat uutena ostettuja, ja kaiken lisäksi konsoli makaa hyvin tuuletetusti vaakatasossa.
Semmoinen muistikuva, että noista vaurioituneista peleistä pitäisi valittaa pelin maahantuojalle(?). Voi olla että puhun potaskaa. Oli miten oli, itse lähettäisin kyllä konsolini huoltoon.olge sanoi:Häpeilemättä lainaan itseäni, jos jollain olisi avuliasta sanottavaa. Eli kannattaako laittaa konsoli Saksan reissulle?
olge sanoi:Häpeilemättä lainaan itseäni, jos jollain olisi avuliasta sanottavaa. Eli kannattaako laittaa konsoli Saksan reissulle?
mortsu sanoi:Toimiiko X0:ssa aluekoodin 1 DVD:t?
Legge sanoi:Haluat siis muuttaa Goldin Silveriksi? About vuosi sitten ainoa tapa oli soittaa aspaan (tällöin ei ainakaan koko Live sulkeudu). Mistä muuten löysit peruutuspaikan? Tuolla tilinhallinnassahan on vaihtoehto peruutukselle, mutta sitä klikkaamalla tulee vain kehotus soittaa MS:lle.
peppokani sanoi:Onko tämä boksillani lopun alkua?
Laitan pelin sisään ja suljen aseman -> se pullauttaa aseman samantien auki. Tätä saattaa tehdä useammankin kerran, kunnes kuuluu "mukava" rusaus asemasta ja se alkaa lukemaan levyä.
Tapahtuuko tätä muilla?
partio sanoi:Mistä näen kuinka paljon live-aikaa minulla on vielä jäljellä?
Silversd sanoi:Lisäys: Onko tuo Microsoftin tukinumero muuten ilmainen/normaalihintainen? Kun en mielelläni maksaisi liven lopettamisesta, joka ilmeisesti sen kautta pitää hoitaa... Nuo numerot siis:
Puhelintukea:
0800 1 19424
tai matkapuhelimella soitettaessa 358 969379415
Mene Xbox.comiin, kirjaudu sisään LIVE ID -tunnuksillasi, valitse Oma Xbox ja Hallitse profiiliia. Sitten vaan Muokkaa jäsenyyttä ja näet jäsenyyteesi liittyviä tietoja...partio sanoi:Mistä näen kuinka paljon live-aikaa minulla on vielä jäljellä?