Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt UPS sivu näyttää status kohan muuttuneen matkalla, eli onko boxi tulossa kotiin päin? Jos on niin onpas nopeaa toimintaa :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kysymys:

Onko kenelläkään käynyt sillä tavalla että boxista tulee äänet mutta kuva ei näy. Johtona on vakio Komponentti AV-kaapeli. Ei näy kuva komponentin eikä komposiitin kautta mutta ääni tulee kyllä. Kahdella eri telkulla kokeillut ja sama homma molemmilla. Ei kai tähän mitään kotikonstia ole millä saisi toimimaan? Kai se boxi lähtee muailmoo kiertämään. Ainut vain että julkaisussa ostettu kone ja takuu on ummessa, jouluvalojakun ei vilkuta:eek:

Toista johtoa toki voisi kokeilla että jos kaapeli on mennyt vain rikki, tiedä häntä.

EDIT: Eipä se kyllä voi johdoistakaan olla koska kyseisellä johdolla on pelattu broidin Elitelläkin vähän aikaa sitten. Jeps, huoltoon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kuuleri, sama vika oli edellisessä boxissani. Huoltoon vaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei hemmetti! XO teki taas selvää Forza 2:sta... On jo 3:s kerta kun naarmuttaa Forzan,mihkään muuhun peliin ei ole tehnyt skraiduja.
Ei taida boxi pitää Forzasta... :rolleyes:
No huomenna "iloinen" puhelu tukeen..:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

venalaine sanoi:
Saitko Kuuleri sen lootas menemään ongelmitta vielä takuuseen?
En ole vielä lähettänyt eteenpäin kun en ole jaksanu asialle tehdä mitään:) Pitikö ensin soittaa xbox tukeen vai suoraan UPS:lle että tulkaas hakemaan tää laatikko?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kuuleri sanoi:
En ole vielä lähettänyt eteenpäin kun en ole jaksanu asialle tehdä mitään:) Pitikö ensin soittaa xbox tukeen vai suoraan UPS:lle että tulkaas hakemaan tää laatikko?

Soitto ensin Xbox tukeen. Sen jälkeen sitten UPS:lle soitto ja pyydät niitä noutamaan boxis.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

mun 360 alkaa välillä huutamaan ihan älyttömästi, en tarkoita nyt sitä levynpyörityksestä tulevaa suihkumoottorin ääntä. epäilen viallista tuuletinta. ääni ei kyllä koskaan ala kesken session, vaan muutama sekuti käynnistyksen jälkeen ja ei lopu ellei buuttaa. joskus muutaman kerran joutunu buuttaan uudestaan kun ei oo auttanu.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eilen hajosi boxi toistamiseen, elikkä samat kolme punaista valoa.
Millaisia paketteja sieltä Saksasta on viimeaikoina tullut takaisinpäin?
Lähinnä siis oletteko saaneet oman konsolin takaisin vai onko tullut eri kone
ja millaista ikäluokkaa se sitten on ollut?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eilen hajosi boxi toistamiseen, elikkä samat kolme punaista valoa.
Millaisia paketteja sieltä Saksasta on viimeaikoina tullut takaisinpäin?
Lähinnä siis oletteko saaneet oman konsolin takaisin vai onko tullut eri kone
ja millaista ikäluokkaa se sitten on ollut?

Otan osaa tuskaasi :(

Käsittääkseni viimeaikoina ovat lähettäneet "uuden" boksin korjaukseen lähetetyn tilalle jotta asiakkaat pääsisivät takaisin pelejensä ääreen mahdollisimman nopeasti.

Se miksi laitoin tuon sanan "uuden" lainausmerkeissä on koska itse sain lokakuussa valmistettuni elite falconini tilalle vanhemman kesäkuussa valmistetun mutta "uuden" zephyrin johon vieläkin odottelen sopivaa virtalaähdettä (203w) koska ostamani falconin mukana tullut 175w virtalähde ei käy vanhemman ja virtasyöpömmän zephyrin kanssa.

Koko stoorini voit lukaista täältä jos jaksat nähdä vaivan (voi olla ihan hyvää luettavaa jos haluat ehkäistä saman pettymyksen jonka olen itse tähän mennessä joutunut kokemaan).
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=30528&page=72

Soittelin eilen tuonne XBOX tukeen tiedustellakseni minulle luvatun virtalähteen toimituksen perään, mutta heillä oli kuulemma keikassa mainittu että tämä olisi toimitettu perille 9.1.2008 vaikken ole vastaan ottanut vielä yhtään mitään.

Noh nyt sitten odotellaan taas pari viikkoa joskon nyt posti löytäisi tuon keleen virtalähteen kanssa perille jotta pääsisin vihdoin kaksi kuukautta sitten ostamani konsolin pelejen pariin joita kerkesin pelata ruhtinaallisen yhden päivän ennen kuin upouusi konsolini antoi nuo samaiset kolme punaista valoa ja tämä saksan/viron huolto farssi rumba alkoin... :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mulle nyt ei ihan noin huonosti voi käydä, kun oma boxi on zephyr ja viime maaliskuussa olen sen saanut saksasta. Saat kyllä täydet sympatiat finshady, ja "kiitosta vaan boxin ostosta". Huomenna pääsee soittelemaan sitten, odotan jo innolla... Viimeksi jouduin kolme kertaa soittamaan, ensin vastasi joku vihainen mummo joka pyysi soittamaan uudestaan kun olin tarkastanut kovalevyn. Soitin n. minuutin kuluttua uudestaan, jonotin tunnin, jonka jälkeen vastattiin ruotsiksi. Sinä päivänä ei kuulema enää ollut suomenkielistä asiakaspalvelua tarjolla, hoidettiin sitten homma englanniksi. UPS:ltä ei kuulunut soittoa vaikka niin oli sovittu. Parin viikon päästä soitin uudestaan ja sillä kertaa vastattiin asiallisesti ja suomeksi. Sanoi että oli tullut joku sekaannus heillä ja koittivat nopeuttaa asiaa. UPS haki koneen seuraavana päivänä ja parin viikon päästä tuli takaisin.

Masentavaa kuulla että ongelmat eivät ole loppuneet falconin myötä. Oli itsellä suunniteilla jossain vaiheessa ostaa uusi boxi HDMI liitännän ja falconin takia, mutta enää en oikein tiedä.

Ja kyllä verkkokaupan olisi sulle muuten Finshady pitänyt antaa uusi kone tilalle, vaikka eivät sitä näköjään kovin mielellään tee.

edit: Tällä kertaa palvelu asiakastuessa oli toimivaa ja ystävällistä. Vasta puolessa välissä puhelua tajusin että en puhu syntyperäisen suomalaisen vaan virolaisen kanssa. Että tuo puoli tuntuisi olevan hyvin hoidossa. Minulle tarjottiin hyvitykseksi microsoftin peleistä ( Crackdown, GoW, PGR, Viva Pinata, Kameo, PDZ) tai tarvikkeista (langaton headset ja play and charge kit) yksi vapaavalinnainen tuote. Puhelintuki kiirehti vielä korostamaan, että tällainen on todella erikoista että kaksi kertaa kone hajoaa, kuitenkin ovat siihenkin näköjään varautuneet =). Sanoi myös että laittavat johonkin nopeampaan junaan tämän huollon kun oli toisesta kerrasta kyse. Saa nähdä mitä tulee takaisin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Noniin. Eilen kävi sitten postin setä tuomassa tuon 203w powerin ja pääsin vihdoin testaamaan päivän kestäneen Elite Falconini tilalle saamaani Zephyr Eliteä.

Tuo 203w poweri ei tuntunut olevan sen suurempi kuin 175w mutta hieman painavampi. Tämä 203w malli näyttää myös pitävän kuuluvaa muttei mitenkään häiritsevää puhinaa käynnissä verrattuna hiljaiseen 175w poweriin. Myös virtakaapeli on hieman jämäkämpi verrattuna 175 wattiseen.

Tämä MS:n minulle arpoma kesäkuun Zephyr Elite onkin sitten jotain ihan muuta verrattuna tuohon hetken omistamaani Falconiin. Käynnissä ollessaan tämä Zephyr pitää kuuluvaa tuuletin ääntä ollessa dashboardissa, mutta tämä ei ole kuitenkaan mitään liian häiritsevää (kovempaa kuitenkin kuin Falconissa).

Suurin yllätys/pettymys/kironmenonaihe on tässä mallissa oleva Hitachin DVD asema joka pitää aivan infernaalista ääntä. Pelatessa eilen muutaman tunnin Mass Effectiä tuo asema huuti yhtäsoittoa kuin lentokoneen turbiinimoottori. Tämä asema on kyllä huomattavasti äänekkäämpi kuin Falconissani ollut BenQ:n asema joka ei nyt sekään ollut äänetön mutta huomattavasti hiljaisempi kuin tämä.

Vaikkakin kokoajan Sennheiserin puoliavoimet kuulokkeet olivat päässä ja pelin äänet suht kovalla, niin silti tuo DVD aseman ujellus kuului kuitenkin todella häiritsevästi läpi. Noh, täytyy varmaan hommata kuulosuojaimet ja nappikuulokkeet alle...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

yritäppä vielä soittaa tukeen että on mielenterveys vaakalaudalla ja vaadi saada sama rauta takas minkä sinne huoltoon lähetitkin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Menee ehkä vähän aiheen ohi, mutta kysynpä täältä silti. Elikkäs homman nimi on sellainen, että asiakaspalvelusta saamani seurantakoodi ei toimi. Koodi toimi kunnolla pari päivää, ja ehdin nähdä seurantasivulta, että boxi oli saapunut tehtaalle. Nyt tosin koodi ei enään toimi. Eli onko niin, että kun boxini lähtee takaisinpäin niin koodi tulee taas käyttöön, vai?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Menee ehkä vähän aiheen ohi, mutta kysynpä täältä silti. Elikkäs homman nimi on sellainen, että asiakaspalvelusta saamani seurantakoodi ei toimi. Koodi toimi kunnolla pari päivää, ja ehdin nähdä seurantasivulta, että boxi oli saapunut tehtaalle. Nyt tosin koodi ei enään toimi. Eli onko niin, että kun boxini lähtee takaisinpäin niin koodi tulee taas käyttöön, vai?

Ainakin männäaikoina tuli takaisin eri koodilla.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Millonkohas se boxi tulee mulle. Lähetyksessä meni 5 päivää, mutta nyt on varmaa yli viikko mennyt. Vielä sanoivat että saan boxin nopeammin, kun lähettävät ihan uuden mulle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Millonkohas se boxi tulee mulle. Lähetyksessä meni 5 päivää, mutta nyt on varmaa yli viikko mennyt. Vielä sanoivat että saan boxin nopeammin, kun lähettävät ihan uuden mulle.

Soitat vaan aspaan ja hoputtelet niitä ;)
 
Ylös Bottom