Vastaus: Xbox 360 ongelmathread
Mulle nyt ei ihan noin huonosti voi käydä, kun oma boxi on zephyr ja viime maaliskuussa olen sen saanut saksasta. Saat kyllä täydet sympatiat finshady, ja "kiitosta vaan boxin ostosta". Huomenna pääsee soittelemaan sitten, odotan jo innolla... Viimeksi jouduin kolme kertaa soittamaan, ensin vastasi joku vihainen mummo joka pyysi soittamaan uudestaan kun olin tarkastanut kovalevyn. Soitin n. minuutin kuluttua uudestaan, jonotin tunnin, jonka jälkeen vastattiin ruotsiksi. Sinä päivänä ei kuulema enää ollut suomenkielistä asiakaspalvelua tarjolla, hoidettiin sitten homma englanniksi. UPS:ltä ei kuulunut soittoa vaikka niin oli sovittu. Parin viikon päästä soitin uudestaan ja sillä kertaa vastattiin asiallisesti ja suomeksi. Sanoi että oli tullut joku sekaannus heillä ja koittivat nopeuttaa asiaa. UPS haki koneen seuraavana päivänä ja parin viikon päästä tuli takaisin.
Masentavaa kuulla että ongelmat eivät ole loppuneet falconin myötä. Oli itsellä suunniteilla jossain vaiheessa ostaa uusi boxi HDMI liitännän ja falconin takia, mutta enää en oikein tiedä.
Ja kyllä verkkokaupan olisi sulle muuten Finshady pitänyt antaa uusi kone tilalle, vaikka eivät sitä näköjään kovin mielellään tee.
edit: Tällä kertaa palvelu asiakastuessa oli toimivaa ja ystävällistä. Vasta puolessa välissä puhelua tajusin että en puhu syntyperäisen suomalaisen vaan virolaisen kanssa. Että tuo puoli tuntuisi olevan hyvin hoidossa. Minulle tarjottiin hyvitykseksi microsoftin peleistä ( Crackdown, GoW, PGR, Viva Pinata, Kameo, PDZ) tai tarvikkeista (langaton headset ja play and charge kit) yksi vapaavalinnainen tuote. Puhelintuki kiirehti vielä korostamaan, että tällainen on todella erikoista että kaksi kertaa kone hajoaa, kuitenkin ovat siihenkin näköjään varautuneet =). Sanoi myös että laittavat johonkin nopeampaan junaan tämän huollon kun oli toisesta kerrasta kyse. Saa nähdä mitä tulee takaisin.