Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

RavenX sanoi:
Varmaan tyhmä kysymys, kun en sitä itsekkään älynnyt tuesta soiton yhteydessä kysyä, mutta eikös se kuriiri tule tuon paketin hakemaan MS:n pyytämänä, ettei tässä tartte itse soittaa ketään noutamaan tuota kuollutta kalaa?

MS hoitaa sen. Tosin kuriiri ei soita ennen noutoa vaan käy sopimaksi katsomanaan aikana oven takana koittamassa oletko paikalla. Jos et ole niin jättää lapun ja sun pitää soittaa ja sopia nouto (virka-aikaan taitavat hakea pelkästään). Takaisin tullessakin kävivät ensin oven takana ja sitten soittelivat perään. Moni taitaa olla 8-16 välisenä aikana töissä, koulussa yms :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kyllä se kuriiritäti ainakin mulle soitteli puoli tuntia ennen tuloaan. Ihan nätti täti olikin, kun tuossa tunti pari sitten kävi boksin noutamassa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jees, hyvä homma. Eipä tässä sitten voi muuta kuin odotella, että milloin käyvät tuon noutamassa.

Melko ristiriitaista tietoa näyttää olevan tuon paketoinnin kanssa. Tuesta sanottiin, ettei kuriiri tyhjää pakettia toimita, joten se pitää pakata omaan laatiikkoon, joka ei missään nimessä saa olla X0:n alkuperäinen laatikko. Täällä taas näyttää muutamille kuriiri tuoneen tyhjän laatikon.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

RavenX sanoi:
Varmaan tyhmä kysymys, kun en sitä itsekkään älynnyt tuesta soiton yhteydessä kysyä, mutta eikös se kuriiri tule tuon paketin hakemaan MS:n pyytämänä, ettei tässä tartte itse soittaa ketään noutamaan tuota kuollutta kalaa?

Minun ainakin piti soittaa UPS:lle, että tulevat hakemaan konsolin. Eli Microsoft ei soittellut omalla kohdallani lähettifirmalle, vaan itse piti soittaa UPS:lle, että täällä olisi hajonnut konsoli ,,,tulkaa hakemaan. Eli ei muuta kuin siihen numeroon soittelemaan minkä ne sieltä tuesta antavat (siis se UPS:n numero). Tietysti jos se sanoi tuesta ettei tarvitse soitella niin eri asia. Minun kohdallani tuesta annettiin UPS:n numero...että silä lailaaa...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itselle kuriiri soitti kännykkään vaikka kotipuhelimella MS:ään soitin:)
Sitten kysy oonko himassa ja tuli hakemaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Miten teillä on noin paljon ongelmia ?

Itselläni on ollut julkaisusta asti xbox360 ja 4:llä kaverilla ja 2:lla tutulla joulusta asti eikä kellään mitään vikaa :confused: Kaikilla on siis vielä ihan ensimmäisne erän Xbox360 konsoleita ja eri paikoista ostettuja paitsi kahdella tais olla anttilasta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Alkaa pikkuhiljaa syömään miestä tuo Hitachi-LG:een aseman meteli, se lienee tästä vierestä kuunneltua ainakin 20-30db. Pitänee lainata desibeli mittari jostain.

Mietinkin jos pirauttaisi Microsoftin bitchille ja sanoisi että tämä pitää liian kovaa ääntä ja vaatia vaihtoa. Miten mahtaisivat suhtautua?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

mikaju sanoi:
Alkaa pikkuhiljaa syömään miestä tuo Hitachi-LG:een aseman meteli, se lienee tästä vierestä kuunneltua ainakin 20-30db. Pitänee lainata desibeli mittari jostain.

Mietinkin jos pirauttaisi Microsoftin bitchille ja sanoisi että tämä pitää liian kovaa ääntä ja vaatia vaihtoa. Miten mahtaisivat suhtautua?

Varmaan sanovat että aseman ominaisuuksiin kuuluu käyntiääni eikä siinä ole mitään epänormaalia. Ainahan sitä voi tietenkin yrittää :cool: .
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No niin. Kuriiri soitteli tuossa puolisen tuntia sitten ja äsken kävi hakemassa paketin matkaan. Nyt vain sitten odotellaan uutta saapuvaksi.

Näytti ainakin täällä pitävän paikkansa tuo tieto paketoinnista, mitä MS:n tueasta sanottiin. Kuriiri ei nimittäin tuonut mitään pakettia, vaan ainoastaan osoite/lähetystarrat.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

RavenX sanoi:
Näytti ainakin täällä pitävän paikkansa tuo tieto paketoinnista, mitä MS:n tueasta sanottiin. Kuriiri ei nimittäin tuonut mitään pakettia, vaan ainoastaan osoite/lähetystarrat.

Muista lähettää Microsoftille lasku paketointimateriaaleista... ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itse pakkasin hienoon paperi kassiin:D
Eli paketointi ei tuottanut hirveästi tappiota:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kysynpä tätä täällä: Ostin Xbox 360 VGA HD optical kaapelin uros liittimellä, putkinäytössä on samanlainen kaapeli( uros). ei naaras paikkaa (kaapeli ei irrotettava) saako tohon ostettua semmosen naaras naaras liittimen että sais tuon monitorin kaapelin toiseen päähän ja sitten ton x360ssa kiinni olevan vga kaapelin toiseen (yhdistettyä) onko se järkevää vai tuliko ostettua turhaan tuo kaapeli?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

APX sanoi:
Kysynpä tätä täällä: Ostin Xbox 360 VGA HD optical kaapelin uros liittimellä, putkinäytössä on samanlainen kaapeli( uros). ei naaras paikkaa (kaapeli ei irrotettava) saako tohon ostettua semmosen naaras naaras liittimen että sais tuon monitorin kaapelin toiseen päähän ja sitten ton x360ssa kiinni olevan vga kaapelin toiseen (yhdistettyä) onko se järkevää vai tuliko ostettua turhaan tuo kaapeli?

On ihan järkevä ratkaisu, toimii hyvin eikä maksa paljon. Ostit ilmeisesti jonkin tarvikevalmistajan kaapelin? (Jos ostit Microsoftin virallisen kaapelin, tuollainen naaras-naarassovitin olisi pitänyt tulla paketin mukana.)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Niin ostin, Noh, Onko noita liittimiä ihan peruskaupoissa millä nimellä kulkevat (VGA SUB)? pitääpä lähteä etsimään jostain. kiitos avusta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tuskin noita ihan peruskaupoista saa ainakaan yhtä helposti kuin peruskaapeleita - luulisi että jonkin verran täytyy firmalla olla elektroniikkaliitinvalikoimaa ennen kuin tuollaista kuitenkin hieman antennijohtoa harvemmin tarvittavaa roipetta pitävät hyllyssä.

Laite kulkee jännittävällä nimellä: sukupuolenvaihtaja. (Ei siis välttämättä kannata tiedustella hyödykkeen saatavuutta tanskalaiselta kirurgilta ainakaan ilman ennakkoharkintaa.)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Xbugs sanoi:
Tuskin noita ihan peruskaupoista saa ainakaan yhtä helposti kuin peruskaapeleita - luulisi että jonkin verran täytyy firmalla olla elektroniikkaliitinvalikoimaa ennen kuin tuollaista kuitenkin hieman antennijohtoa harvemmin tarvittavaa roipetta pitävät hyllyssä.

Laite kulkee jännittävällä nimellä: sukupuolenvaihtaja. (Ei siis välttämättä kannata tiedustella hyödykkeen saatavuutta tanskalaiselta kirurgilta ainakaan ilman ennakkoharkintaa.)
Jaahas en tiedä kehtaako mennä kysymään että onko teillä sukupuolenvaihtajaa täällä ja paljonko maksaa. Elikkä pitänee käydä koluamassa kaupan valikoimaa ihan hissukseen:D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Juuh, itselläni kans lähti kone huoltoon. Toimi hyvin ja moitteetta n. 5kk ja sitten alkoi vain kaatuilemaan muutaman minuutin pelailun jälkeen. Paketti tosiaan piti itse pakata mihin tahansa muuhun kuin alkuperäiseen pakkaukseen. UPSin kaveri tuli kotoa hakemaan viime maanantaina (05.06.2006) ja otti mukaan matkaan. Yhteensä tuossa toimituksessa menee kuulemma se 10-14 päivää (en tiedä lasketaanko tämä soittopäivästä vai siitä päivästä kun kone haettiin).

Hyvänä puolena tässä on tietenkin se, että persettä ei juuri tarvitse sohvalta nostaa, jotta saa koneen huollettua. Huonona puolena mainittakoon, että UPS on hidas kuskaamaan, jos Saksan maalla asusteltaisiin, saisi koneen vaihdettua samana päivänä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Karvapallo sanoi:
Paketti tosiaan piti itse pakata mihin tahansa muuhun kuin alkuperäiseen pakkaukseen.

Miksi ei saa alkuperäiseen pakettiin pakata? Mä pistin Xboxin aikoinaan alikeräispakkauksessa menamään, eli onko tämä sääntö tullut XO:lle. Siinähän se parhaiten menis.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Xbugs sanoi:
Tuskin noita ihan peruskaupoista saa ainakaan yhtä helposti kuin peruskaapeleita - luulisi että jonkin verran täytyy firmalla olla elektroniikkaliitinvalikoimaa ennen kuin tuollaista kuitenkin hieman antennijohtoa harvemmin tarvittavaa roipetta pitävät hyllyssä.

Laite kulkee jännittävällä nimellä: sukupuolenvaihtaja. (Ei siis välttämättä kannata tiedustella hyödykkeen saatavuutta tanskalaiselta kirurgilta ainakaan ilman ennakkoharkintaa.)

Joo tuli käytyä kyselemässä kaupoista ja ilmeisesti kajaanissa ei ole paikkaa mistä tuollaisen saisi. Ei kukaan tietäisi jotain verkkokauppaa mistä tullaisen naaras naaras liittimen saisi tai edes jotain sivua jossa olisi kuva siitä. tai ohjetta miten voisin tehdä itse sellaisen?
 
Ylös Bottom