Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ro0Ki3 sanoi:
Noniin tuli tuo XO taloon ja heti nousi pieni kysymys.

Eli ostin GoW bundlen (Premi) ja siinähän tulee nuo "paremmat liitännät" kuin Coressa, eikös..?

Telkkarina toimii Pioneerin plasma televisio, joka on HD Ready, mutta kun kytken boxin HDTV:n mukaisesti, niin kuvaa ei tule? Eli kaikki johdot ovat värikoodatuilla paikoillansa jne, mutta kuvaa ei jostain syystä tule. Kun taas laitan kytkennät normaalin TV:n mukaisesti, boxi toimii kunnolla ja kuva tulee.

Onko kyse televisiosta, pitäisikö jotain asetuksia muuttaa vai?

:confused:

Oletko laittanut johdosta sen boxin puoleisessa päässä olevan napukan HDTV-asentoon?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Juu olen, nyt on vähän edistystä tullut, mutta toinen tenkkapo.

Eli tuossa tvssä on 4 eri tilaa/tuloa.

Nyt on saatu HD-kuva tulemaan tulo 2:sta, mutta ääntä ei saada samasta "tulosta". Äänet taasen kuuluvat tulo 4:sta, mutta sieltä ei voi valita HD-kuvaa, eli pitää turvautua Scart-liitäntään.

Vaihtoehtona on pelata huonolla kuvanlaadulla + äänillä tai HD-laadulla + ilman ääniä..

vähän kismittää, tuohon pitäis keksiä joku ratkaisu, että sais molemmat kuvan ja äänen samasta tulosta.

/edit

ongelma ratkaistu. Piti laittaa nuo "HD-johdot" normaalisti ja sitten nuo äänijohdot scartin kautta.

/edit
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

kloever sanoi:
Siis mistä tämä 2,5 kuukautta sitten tuli? Siitä ettet saanut laitetta lähetettyä takuuseen vai mistä? Tuo 3 viikkoa ei kuullosta yhtään ihmeelliseltä. Eihän se ole kuin 15 työpäivää. Tätä sanomaasi 2,5 kuukautta siis ihmettelen, että oliko se sitten viikkoja kuljetuksessa vai mitä tarkoitat?

Juuri niin, siitä että yleensä sain koneen lähtemään = loputonta keskustelua tukipalvelun kanssa - aina luvattiin - koskaan ei tapahtunut mitään - ennen yhteydenottoa Suomen päässä MS:ään - sitten tuli vauhtia. Mulla mitä ilmeisemmin huono(in) tuuri. Itse laiteliikenteessähän ei ollut mitään kummalista kuten toteat. Aloitin yhteydenotot ilmeisesti juuri siinä palvelun ulkoistusvaiheessa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

kloever sanoi:
Maanantaina lähtenyt kone, tässä seurantaa:

LANGENHAGEN,
DE 13/12/2006 20:58 DEPARTURE SCAN
HELSINKI,
FI 11/12/2006 20:12 ORIGIN SCAN
DE 11/12/2006 4:50 BILLING INFORMATION RECEIVED

So far so good.

Oma kone lähtenyt korjauksesta 27.12 takaisin. Korjausaika 7 työpäivää (vähennetty joulupyhät). Erinomainen suoritus, täytyy sanoa. Arvioitu toimitusaika on 2.1, eli tiistaina.

Täytyy vielä mainita, että olen ollut 4 kertaa tänä aikana yhteydessä tukeen, jossa olen selvittänyt koneen tilaa. Heidän arvio joulun alla oli 15 työpäivää, mutta vähemmällä päästiin.

Itselläni ei siis ainakaan toistaiseksi tästä ole mitään valitettavaa, katsotaan minkälainen konsoli sieltä tulee takaisin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jep 15 työpäivästä se minullekkin puhui asiakastuessa. Tiistaina tulee UuPeeÄssän tyypit hakemaan koneen pois. :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

djj07 sanoi:
Jälleen pisteet Playeronelle erinomaisesta asiakaspalvelusta. MS:n akka toimi ihan hyvin lukuunottamatta tuota "levyt ei voi mennä rikki koneessa ellei sitä heiluta" -kommenttia.

Nyt sitten odotellaan rahtikirjeiden saapumista, ja jännitetään kestääkö 1, 2 vai 3kk, että saan uuden masiinan vanhan tilalle.

Tuo on todella uskomattominta, mitä olen kuullut myös näiden "takuu"asioiden tiimoilta. Jos loota pistää usemman pelin paskaksi, niin onko tästä ns "takuusta" enää mitään hyötyä. Ihan sairasta logiikkaa. Olen pistänyt muutamaan paikkaan mailia nyt ko. asiasta, ja jos ei auta, niin kaiketikin pitää ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen kysäisten, mitä he ovat mieltä asiasta.
Ei valtavasti kiinnosta tunkea koneeseen enää pelejä, jos levyjä alkaa päsähdellä tasaisen varmasti rikki ja konsoli on ainoa, joka "korjataan". Katsotaan nyt. Konsolin pitäisi lähteä tänään vaihtoon. UPS:ää odotellen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Noniin. Nyt on semmoinen ongelma kun nostin boxin pystyyn tv:n viereen entisen makaavan asennon sijasta (boxi tietysti oli suljettu ja kaikkea) niin nyt on alkanut nuo playerin osoittava valo vilkkua. Siis että vaikka pelaan yksin yhdellä ohjaimella, niin välillä tuo koneen valo osoittaa että olisikin 2:n ohjain käytössä, ja padissa on tuo valo juuri oikeassa 1:n pelaajan padi kohdassa.

Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitan.. Tuo ilmiö siis ei tuntunut esiintyvän kun kone oli sivuttain, mutta pystyasennossa se tekee tuota nyt. Taloudessa on vain yksi xbox360 padi joten toisella padilla en ole voinut koettaa. :o
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Warra sanoi:
Noniin. Nyt on semmoinen ongelma kun nostin boxin pystyyn tv:n viereen entisen makaavan asennon sijasta (boxi tietysti oli suljettu ja kaikkea) niin nyt on alkanut nuo playerin osoittava valo vilkkua. Siis että vaikka pelaan yksin yhdellä ohjaimella, niin välillä tuo koneen valo osoittaa että olisikin 2:n ohjain käytössä, ja padissa on tuo valo juuri oikeassa 1:n pelaajan padi kohdassa.
Itselläni teki kanssa yhdessä vaiheessa samaa, mutta kun synkkasin ohjaimen uudestaan konsoliin (siis se sama mikä piti tehdä ennenkö ohjain ensimmäistäkään kertaa toimii) niin vilkutus katosi. Ilmeisesti (ja toivottavasti) kyseessä siis oli vain jotain sen suuntaan, että konsoli ja ohjain ei keskustelleet 100% toistensa kanssa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Warra sanoi:
Noniin. Nyt on semmoinen ongelma kun nostin boxin pystyyn tv:n viereen entisen makaavan asennon sijasta (boxi tietysti oli suljettu ja kaikkea) niin nyt on alkanut nuo playerin osoittava valo vilkkua. Siis että vaikka pelaan yksin yhdellä ohjaimella, niin välillä tuo koneen valo osoittaa että olisikin 2:n ohjain käytössä, ja padissa on tuo valo juuri oikeassa 1:n pelaajan padi kohdassa.
Samaa oiretta täällä myös. Itte oon tulkinnut sen sillätavalla, että laite ei ole oikein varma asennostaan :p.

Ei ole ylittänyt ärsytyskynnystä, mutta pitää koittaa synkata ohjain Nviperin vinkin mukaan..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

-mic- sanoi:
Samaa oiretta täällä myös. Itte oon tulkinnut sen sillätavalla, että laite ei ole oikein varma asennostaan :p.

Ei ole ylittänyt ärsytyskynnystä, mutta pitää koittaa synkata ohjain Nviperin vinkin mukaan..
Minä koetin ensimmäisenä tuota synkkausta mutta ei auttanut. Yhä vilkuttelee. Ainut haittapuolihan tuossa tuntuu olevan sen että kun kone on lähellä tv:tä niin sivusilmällä näkee että nyt siellä taas valo vilahtaa. Onneksi ohjaus ei kuitenkaan katkea kun tätä tekee, vaan kaikki muu toimii normaalisti.

Kone on vähän reilun vuoden ikäinen, ja olen sössinyt takuun pois eli tehnyt pienen cooleri modauksen. Hyvin on tähän asti muuten toiminut mutta prkl jos tämä onkin korjaamaton ongelma (onneksi vain kosmeettinen).

Onkohan sillä merkitystä että minulla on käytössä mikkisoftan viralliset akut? Tokkopa se siitä kiinni pitäisi olla..

Ps. Huomasin muuten että noita akkujahan voi tuon kaapelin avulla ladata myös tietokoneen kautta, kun vaan lykkää usb:n kiinni.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No niin, UPS toi tänään uuden konsolin, huom. uusi. Muoveissa ja kaikkea, jopa levykelkassa oli muovisuoja päällä. Konsolin valmistuspäivä on 1.4.2006 (eli 2006-04-01)

Täytyypi lähteä töistä kytkemään konsoli kiinni, toivottavasti ei tarvitse takuupuolta enään käyttää.

Eli kokonaisuudessaan täytyy nostaa hattua Microsoftille, erittäin nopeaa toimintaa. 11.12 lähti konsoli minulta Saksaan (UPS haki samana päivänä kun ilmoitin sen takuuseen rikkoutuneeksi), 14.12 kone luovutettiin korjaukseen, ja 27.12 konsoli lähti Saksasta minulle, ja 2.1 UPS toi koneen työpaikalle. Kokonaisuudessaan siis 7 työpäivää kesti korjaus, alkaen 15.12.

Edit: Kone ainakin toimii, joten eikun pelaamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mulla lähti tänään konsoli saksanmaalle. Make wish, että tulis uusi kone tilalle. Ja mieluiten toisella dvd-asemalla. Katsotaan, ainakin nouto kävi kivuttomasti ja ripeästi.
Toivottavasti nyt sais jäädä tähän tämä asiointi myös.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jahas. Uusi konsolini päätti tehdä naarmuja Gears of War levyyni. Eli kaksi kysymystä. Soitan tukeen ja vineen itelleni uuden konsolin ja toiseksi, miten saan uuden pelilevyn? :confused:

Tää ois vasta neljäs konsoli joka ei toimi kunnolla minun kohdallani.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pawe sanoi:
Jahas. Uusi konsolini päätti tehdä naarmuja Gears of War levyyni. Eli kaksi kysymystä. Soitan tukeen ja vineen itelleni uuden konsolin ja toiseksi, miten saan uuden pelilevyn? :confused:

Tää ois vasta neljäs konsoli joka ei toimi kunnolla minun kohdallani.

Ei oo enää edes todellista. Itse päätin justiin, että jos kerran vielä losahtaa omalla kohdalla kone/levy, niin puran koko kaupan, otan fyrkat takasin/myyn sen konsolin ja ostan ihan oikeasti jotain VASTINETTA sille rahalle. Toi menee jo älyvapaaks.
Itse pistin mailia Xbox Customer Serviceen, ja sain sieltä tänään asiallista mailia. Katsotaan nyt, miten käy. Annoin lähetyksen numerot jne, jolla konsoli lähti tänään, että voivat tutkia ja yhdistää tilanteen. Let's see.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jeh. Tuntuuhan tää homma aika älyvapaalta. Mä nyt tesmaan tässä et jos toi viides kone, jahka sen saan, niin toimii kuten sen pitäisikin toimia... niin pidän tuon. Muuten kyllä tuo PS3 rupeaa hiljalleen vaikuttamaan todella hyvältä vaihtoehdolta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pawe sanoi:
Jeh. Tuntuuhan tää homma aika älyvapaalta. Mä nyt tesmaan tässä et jos toi viides kone, jahka sen saan, niin toimii kuten sen pitäisikin toimia... niin pidän tuon. Muuten kyllä tuo PS3 rupeaa hiljalleen vaikuttamaan todella hyvältä vaihtoehdolta.

Sulla ei ole kuitenkaan pelejä tuhonnut?

EDIT: Luinpa taas hyvin. Eli siis GOW meni paskaksi. Onko muita mennyt? Mulla ois sama projekti edessä 2k7:n kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pawe sanoi:
Jahas. Uusi konsolini päätti tehdä naarmuja Gears of War levyyni. Eli kaksi kysymystä. Soitan tukeen ja vineen itelleni uuden konsolin ja toiseksi, miten saan uuden pelilevyn? :confused:

Tää ois vasta neljäs konsoli joka ei toimi kunnolla minun kohdallani.
Voi harmi! Miten voi kenellekään olla tuollainen Aku Ankka-tuuri? Toivon todellakin, että saat jotenkin puhuttua itsellesi uuden pelin. :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

downfall sanoi:
Sulla ei ole kuitenkaan pelejä tuhonnut?

Gears of War ei tunnistu ollenkaan enää. Ja sit tietty lukuisat tyhjät CD-R levyt ei myöskään spelitä. :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pawe sanoi:
Gears of War ei tunnistu ollenkaan enää. Ja sit tietty lukuisat tyhjät CD-R levyt ei myöskään spelitä. :(

Okei. Mullahan toi paska raapaisi levyn yläpuolelta kunnon kaikaleen, sekä levyn reunat pilden päreiks. Eli ei vissiin sitten ihan sama vika. Mut kelvotonta settiä. Kerropa ihmees, mitä kävi, kun soitat jälleen tukeen ja kerrot et olis taas vaihdon aika.
 
Ylös Bottom