Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tsinivuo sanoi:
Minulle soittivat UPS:sta suoraan, itse ei tarvinnut ottaa sinnepäin koskaan yhteyttä. Ehkä se, miten se asiakaspalvelun puhelu menee, vaikuttaa asiaan? Muutama sivu taaksepäin tai jossain toisessa ketjussa kerroinkin tapahtumasta. :D

Niin. Itse soitin heti kun rma-lomakkeen ja UPS-osoitekortin sain UPS:lle, että tulkaas hakemaan konsoli. Ehkä olisivat soittaneet, mutta itse en jaksa odotella asioiden tapahtuvan omalla painollaan, vaan yleensä ne hoituvat parhaiten tekemällä asiat itse.

UPS järjestelmään tämä kuljetuspyyntö kirjataan kun rma-lomake ja osoitekortti sähköpostiin lähetetään, mutta eri juttu on se, hakevatko ne automaattisesti sen. Itse en luottaisi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Minun hieman yli kuukauden vanhassa boxissani on seuraavanlainen ongelma:
Kun pidin boxia pystyasennossa niin levykelkka jumitti jotenkin niin, ettei se aina auennut kun nappia painoi. (piti hieman näpäyttää sitä asemaa niin sitten se aina sen aukaisi)

Nyt pistin boxin vaakatasoon, ja asema aina aukeaa kun painaa. Mutta uutena ongelmana on se, että levy ei tahdo pysyä sisällä. Tyhjällä asemalla ei ongelmia, mutta heti kun sisään laittaa pelin ja painaa sen sisään niin XO lykkää aseman jälleen ulos. Ja tätä sitten toistuu kunnes se sattuukin alkamaan sen lukemisen.
Ei kyllä ymmärrä miten näinkin yksinkertainen ja vanha keksintö kuin levykelkka voidaan ryssiä ja näin pahasti..
Ketään muuta törmännyt vastaavanlaiseen?

Eipä se kait auta kun lähetellä roska huoltoon jossei tuo tuosta ala pelittämään kunnolla. Onneksi takuuta piisaa niin voi valita itselleen sopivan ajankohdan joskus.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo mullakin eile teki boksi tenät kun alko tilttaileen ihan koko ajan ettei gearsin pelaamisesta tullu mitään... Sit tänään ku käynnisti konsolin niin tuli virhekoodi E68 eli kovalevyssä joku häiriö, jonka jälkeen käynnistin konsolin vain uudestaan niin se meni taas normaalisti dashboardille, mutta koitin pelata ilman kovalevyä niin kyllähän se silti vaan tilttaili:confused:

Boksi tilttailee myös double agentissa koko ajan mutta taas kun pelaa TDU:ta niin ei mitään ongelmaa?! Siis WTF?:confused: :eek:

Btw paljos boksin korjaaminen maksaa sillä ei takuuta....?:(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

wiltsu sanoi:
Btw paljos boksin korjaaminen maksaa sillä ei takuuta....?:(

Eipä tuo varmaan ihan halvaksi tule, mutta eiköhän sitä itseään saa syyttää jos on mennyt modailemaan boksiaan. Kannattanee kysellä elektroniikan korjaukseen erikoistuneilta korjaamoilta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

wiltsu sanoi:
Btw paljos boksin korjaaminen maksaa sillä ei takuuta....?:(

Mihins takuu hävisi? Oletko avannut boksin itse?

Itsellä veti kerran tilet eilen Lost Planettia pelatessa. Kuva pysähtyi, ja ohjain jäi tärisemään. Virtanamiskaan sentään vastasi vielä. Kuumenemisesta ei lienee kyse, kun pelailin vielä ongelmitta kunnon session tuon jälkeen. Kerran tehnyt saman GoW:ssa...saas nähdä, koska laukeaa oikein kunnolla.

TDU:n demo bugasi viikko sitten niin, että kun painoi dash boardissa "Launch", niin peli jäi mustaan ruutuun. Ohjaimesta pystyi tosin vielä sammuttamaan koneen.

Tökkäsinpähän varmuuden vuoksi boksin suoraan pistorasiaan ylikansoitetun jatkojohdon sijasta. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka auttaisi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

nothing sanoi:
Eipä tuo varmaan ihan halvaksi tule, mutta eiköhän sitä itseään saa syyttää jos on mennyt modailemaan boksiaan. Kannattanee kysellä elektroniikan korjaukseen erikoistuneilta korjaamoilta.

missäs välissä muka sanoin että sitä on modattu?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Legge sanoi:
Mihins takuu hävisi? Oletko avannut boksin itse?

Itsellä veti kerran tilet eilen Lost Planettia pelatessa. Kuva pysähtyi, ja ohjain jäi tärisemään. Virtanamiskaan sentään vastasi vielä. Kuumenemisesta ei lienee kyse, kun pelailin vielä ongelmitta kunnon session tuon jälkeen. Kerran tehnyt saman GoW:ssa...saas nähdä, koska laukeaa oikein kunnolla.

TDU:n demo bugasi viikko sitten niin, että kun painoi dash boardissa "Launch", niin peli jäi mustaan ruutuun. Ohjaimesta pystyi tosin vielä sammuttamaan koneen.

Tökkäsinpähän varmuuden vuoksi boksin suoraan pistorasiaan ylikansoitetun jatkojohdon sijasta. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka auttaisi.

Ostin sen yheltä äijältä ilman takuuta puol vuotta sitten..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mutta toivottavasti saan sen toimimaan kun on nyt puhistus operaatio käynnissä ja siellä oli yks semmone iso roska... Kaikki piuhat on ainakin kiinni kunnolla jne...

Mutta ei sitä tiedä ikinä sitte mitä siinä on vikana kun tuskin se nyt yhestä roskasta on kiinni.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No kaikissa bokseissahan on vielä takuu voimassa. Eli jos konetta ei ole omin päivän avattu ja näin tarroja tuhottu, niin eiköhän sen huoltoon saa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Saako vanhojen Live Arcade-pelien tiedot poistettua? Latasin pari trial-versiota viime kuussa ja nyt pännii kun ne kummittelevat pelilistassani.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

nothing sanoi:
No kaikissa bokseissahan on vielä takuu voimassa. Eli jos konetta ei ole omin päivän avattu ja näin tarroja tuhottu, niin eiköhän sen huoltoon saa.

Juuri näin. Ei ne siellä mitään kuitteja kysele. Huoltoon vaan.

Toivottavasti wiltsu ei mennyt repimään takuutarroja puhditusoperaatiossa...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Legge Toivottavasti wiltsu ei mennyt repimään takuutarroja puhditusoperaatiossa...[/QUOTE sanoi:
Eipä oo ollut sinettiä pitkään aikaan, vaikka ei konsolia oo modattukkaan... :(
Mutta eipä sille mtn voi pitää kai tänään soitta respaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

game over sanoi:
Millookohan mun boxi tulee takas Saksast se lähti viime viikon maanantaina?

Miksi täältä kysyt? Eihän täällä ketään ole Microsoftilla töissä.

Ota yhteyttä Xboxin tukeen, kysy sinulle annetulla viitenumerolla missä vaiheessa käsittely menee. Ota ennemmin ensi viikolla yhteyttä, niin kone on jo saattanut viikon olla korjauksessa.

Itsellä kone oli tasan 7 työpäivää korjauksessa, ja 8 työpäivää meni kuljetuksiin, eli vähän yli 2 viikkoa.

P.S. Tarkoitatko että se lähti Saksasta viime maanantaina, vai lähetit sen Saksaan viime maanantaina?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tämä voi olla todella tyhmä kysymys, mutta kysytään nyt silti, eli välillä ihmettelen kun pelaan niin siinä boksin napissa mistä se laitetaan päälle, niin alkaa se vihreä valo vilkkua ympäriinsä. eli meinaako se mitään? kun eikös se ole punainen se valo jos boksi on rikki?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo ja nyt soitin tukeen siitä kun se tilttailee koko ajan.. Ne sano et ne lähettää sieltä uuden kovon mulle. Vaikka koitin kyllä pelata ilman kovoa niin sillonkin se tilttailee koko ajan, mutta siellä asiakaspalvelussa ne sano et ne lähettää uuden kovalevyn vaikka sanoin että se tilttailee ilman koko kovalevyäki. Ja nyt ne lähetti vielä sähköpostia mulle että soita uudestaan tukeen niin lähetetään se kovalevy sulle.

Kellään ideoita miten tuo kovalevy muka olis syyllinen tuohon jatkuvaan kaatuiluun jopa jos pelaa ilman sitä??? :eek: :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Minuakin pyysivät testaaman konetta ilman kovalevyä, mutta tilttaili se silloinkin.
Sain tosin muutaman kerran ihailla kolmea punaista valoa ja se ilmeisesti oli se ratkaiseva tekijä, jolla koko kone pyydettiin huoltoon ilman kovalevyä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oliver sanoi:
Minuakin pyysivät testaaman konetta ilman kovalevyä, mutta tilttaili se silloinkin.
Sain tosin muutaman kerran ihailla kolmea punaista valoa ja se ilmeisesti oli se ratkaiseva tekijä, jolla koko kone pyydettiin huoltoon ilman kovalevyä.


Joo mulla se sillo kerran yhtä valoa poltti ja se koodi minkä se näytti ni se tarkoitti kovalevy ongelmaa... mutta niin kävi tosin vaan yhen kerran:eek:
en ymmärrä miten jatkuva kaatuleminen vois muka johtua kovalevystä varsinki sillo jos koko kovalevy ei oo koko konsolissa kiinni:confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Äsken pärähti puhelin, ja boxi ois kotiutumassa 14-15 aikoihin. Toivottavasti tämä rumba jäis nyt ainutkertaiseksi, jota PAHASTI pelkään.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

downfall sanoi:
Äsken pärähti puhelin, ja boxi ois kotiutumassa 14-15 aikoihin. Toivottavasti tämä rumba jäis nyt ainutkertaiseksi, jota PAHASTI pelkään.
Milloin sinulla lähti se kone sinne saksaan`? Olisin verrannut tähän omaan aikaani, sillä joskus 27 pvä joulukuuta lähti kone tuonne saksanmaille eikä vieläkään ole kuulunut mitään.. : /
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom