Äyh. Selventäkää nyt tyhmälle.
1) NetAnttilalle ilmoitin, että kone on hajalla. No, lähettivät takuukuitin uudestaan kun olin sen hukannut (pakkausseloste tässä tapauksessa), ja puhelinnumeroin Xbox-tukeen.
2) Soitin tukeen, ja kun viimein pääsin läpi, virolaisneiti otti tietoja ylös ja kertoi, että lähettää rahtikirjan postissa (mailini kanssa häikkää eikä tulostinta ole). Kertoi vielä lähettävänsä UPS:n numeron, että soittaisin hakemaan kun olen pakannut koneen ja saanut rahtikirjan.
3) No, UPS:n mies soittelikin jo seuraavana päivänä, kun olin muualla. Että pakettia pitäisi saada. Kerroin että odottelen vielä tietoja, ja että jos soittaisin kun minulla on tarvittavat asiakirjat. Sanoi vaan että "no kai joku huomenna sitten taas tulee". Aha.
4) Eilen ja tänäänkin ilmeisesti joku käynyt ovella, kun pari tuntematonta puhelua oli tullut. En tietenkään ollut paikalla selittämässä tai vastaamassa puhelimeen. Postiluukusta oli tänään pudotettu joku perhanan UPS:n asiakirja, josta en tajua mitään. Saksaa siinä on paljon, nimi- ja osoitetietoni sekä puhelinnumeroni, sekä muuta tauhkaa josta en tajua mitään. Eihän tämä nyt se rahtikirja ole?
5) Mitä teen? Olenko tyhmä? Onko siihen lääkkeitä?
6) Kiitos etukäteen!