Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nisupulla sanoi:
Aika kallista, elämä on :eek:

Vain Microsoftilla on kenties varaa tälläiseen harrasteluun.

Kyllä. On toki perseestä etät koneita lahoaa, mutta kokoajan tuntuu siltä että mokomat panostavat kuitenkin isolla rahalla tähän. Uusia jäähdytyksiä asennellaan ja joillekin annetaan vähän lahjuksiakin vielä kaupan päälle.

Itse valitsin X360:n ensimmäisestä syystä siksi, että minulla on siihen varaa ja PS3 ei ollut vielä ilmestynyt. Toinen syy oli se, että tiedän MS:n panostavan tähän hommaan isolla rahalla. Nyt jo huollon ja takuidenkin suhteen, puhumattakaan liven kehittelyistä yms. vastaavasta. Ja kun siellä sitä varaa on sijoittaa tähän tuotemerkkiin kunnolla ja halua myös, niin mikäs tässä. Microsoft ei mielellään paljasta lukuja hajonneista bokseista, mutta selvästi tulevat kokoajan vastaan ja laittavat resursseja tähän ongelmaan, joka heillä väitteistä huolimattaan on helvetin hyvin tiedossa. (edit: Jaa, no nythän se MS myönsikin sitten kerrasta, että hajonneiden koneiden määrä on sietämättömän suuri ja että sitä ei voida hyväksyä. Oikein!)

Kuinkas muuten, koskevatkohan nämä lahjukset vain sellaisia tapauksia joilla huolto kestää suhteellisen kauan, eli selvästi yli sen mitä on luvattu, kuten itselläkin? Tietääpähän vaan, että jos tämäkin vielä lahoaa ja viipyy kuukauden huollossa, niin alampa ruinaamaan pelejäkin vielä tässä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tempura sanoi:
Kyllä. On toki perseestä etät koneita lahoaa, mutta kokoajan tuntuu siltä että mokomat panostavat kuitenkin isolla rahalla tähän. Uusia jäähdytyksiä asennellaan ja joillekin annetaan vähän lahjuksiakin vielä kaupan päälle.

Itse valitsin X360:n ensimmäisestä syystä siksi, että minulla on siihen varaa ja PS3 ei ollut vielä ilmestynyt. Toinen syy oli se, että tiedän MS:n panostavan tähän hommaan isolla rahalla. Nyt jo huollon ja takuidenkin suhteen, puhumattakaan liven kehittelyistä yms. vastaavasta. Ja kun siellä sitä varaa on sijoittaa tähän tuotemerkkiin kunnolla ja halua myös, niin mikäs tässä. Microsoft ei mielellään paljasta lukuja hajonneista bokseista, mutta selvästi tulevat kokoajan vastaan ja laittavat resursseja tähän ongelmaan, joka heillä väitteistä huolimattaan on helvetin hyvin tiedossa. (edit: Jaa, no nythän se MS myönsikin sitten kerrasta, että hajonneiden koneiden määrä on sietämättömän suuri ja että sitä ei voida hyväksyä. Oikein!)

Kuinkas muuten, koskevatkohan nämä lahjukset vain sellaisia tapauksia joilla huolto kestää suhteellisen kauan, eli selvästi yli sen mitä on luvattu, kuten itselläkin? Tietääpähän vaan, että jos tämäkin vielä lahoaa ja viipyy kuukauden huollossa, niin alampa ruinaamaan pelejäkin vielä tässä.


se oli 15 arkipäivää max se toimitus, ei ne sieltä mitään pelejä tarjoa jollei niitä itse osaa pyytää, viimeinen muidu aspassa sanoi kyllä että he ovat muuttaneet huollon juuri 25 arkipäivään max ennen ku hyvityksiä rupee tulemaan ja vain silloinkin jos ymmärtää pyytää.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nikki sanoi:
se oli 15 arkipäivää max se toimitus, ei ne sieltä mitään pelejä tarjoa jollei niitä itse osaa pyytää, viimeinen muidu aspassa sanoi kyllä että he ovat muuttaneet huollon juuri 25 arkipäivään max ennen ku hyvityksiä rupee tulemaan ja vain silloinkin jos ymmärtää pyytää.

Jep, näinhän sanoinkin että alan ruinaamaan jos seuraava kerta tulee ja luvattu aika ylittyy.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tempura sanoi:
Jep, näinhän sanoinkin että alan ruinaamaan jos seuraava kerta tulee ja luvattu aika ylittyy.


joo tuli postattua pienessä jurrissa ja unohtus lukea kahteen kertaan toi sun postaus :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tjoo, kävin ostamassa tuon Microsoftin oman RGB kaapelin, muuten hyvä mutta katsokaapa kuvissa punaisia mittarinviisareita...

http://www.kipe.arkku.net/kuvat/Forza/RGB kaapeli/

Ei paljoa naurata, tuo näyttää niin rumalta, sitten telkkarin alareunassa ainakin latauksissa vilkkuu sellanen violetti viiva..

Mistäköhän johtus?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

xclone sanoi:
Langattoman ohjaimen valokehä vilkkuu(KAIKKI 4 VALOA), olen kokeillut toista langatonta ohjainta ja sama valoshow oli edessä. MYös eri battereilla on kokeiltu ja ei auttanut, mutta langallinen toimii normaalisti. Eli missä mahtaa olla vika?

Kiitos vastauksista etukäteen.

Sama vika löytyy täältä. Onko tuota vikaa mahdollista korjata millään muulla tavalla kuin ostamalla laturi ohjaimelle? Erilaisten näppäimien painelulla ei ongelma ratkennut.

Pahoittelen, jos kyseinen ongelma on jo käsitelty tässä tai muussa topicissa. Pikaisella haulla ja googlettamalla en ainakaan löytänyt.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

juho123 sanoi:
Sama vika löytyy täältä. Onko tuota vikaa mahdollista korjata millään muulla tavalla kuin ostamalla laturi ohjaimelle? Erilaisten näppäimien painelulla ei ongelma ratkennut.

Pahoittelen, jos kyseinen ongelma on jo käsitelty tässä tai muussa topicissa. Pikaisella haulla ja googlettamalla en ainakaan löytänyt.


ootko koittanu näpäyttää synkronointi nappia koneesta ja heti perään ohjaimesta?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

mulle tuli huollosta tuliuus poksu reilu viikko sitten, nyt tullu pelailtua cod2 peliä ja perkele kone teki siihen skraidun eikä lue levyä enään. vähän kyrpii ku pääse jatkamaan loppuun asti, onneks ei ollu mikään 60 euron peli sisällä, kai heillä joku korvausvelvollisuus on peleihinkin jos kone sen hajoittaa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nikki sanoi:
mulle tuli huollosta tuliuus poksu reilu viikko sitten, nyt tullu pelailtua cod2 peliä ja perkele kone teki siihen skraidun eikä lue levyä enään. vähän kyrpii ku pääse jatkamaan loppuun asti, onneks ei ollu mikään 60 euron peli sisällä, kai heillä joku korvausvelvollisuus on peleihinkin jos kone sen hajoittaa?

Vaihda levysi ohjelma maksaa 15euroa ja ei löydy peliä listasta..

toisinsanoen, heidän mielestään asemassa ei ole mitään vikaa, mutta "hyvämielisesti" ovat valmiit korvaamaan nuo omat pelinsä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onkos porukka saanut ollenkaan konsoloita huollosta takaisin hiljattain? Löytyy kyllä viestejä hajonneista laitteista, mutta tosi vähän saa lukea, että laite olisi tullut takaisin sieltä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

ATomiH sanoi:
Onkos porukka saanut ollenkaan konsoloita huollosta takaisin hiljattain? Löytyy kyllä viestejä hajonneista laitteista, mutta tosi vähän saa lukea, että laite olisi tullut takaisin sieltä.

XO lähti matkaileen 12.6.07. Vielä ei oo kuulunut mitään,perjantaina yritin tonne tukeen soitella ja kysellä missä boxi viipyy. Mut ei sinne tukeen päässy läpi edes 1.5h odottamisella. :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

ATomiH sanoi:
Onkos porukka saanut ollenkaan konsoloita huollosta takaisin hiljattain? Löytyy kyllä viestejä hajonneista laitteista, mutta tosi vähän saa lukea, että laite olisi tullut takaisin sieltä.


mul meni vajaa 7 viikkoa huollossa ja tuli uus 2006 mallin konsoli
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

ATomiH sanoi:
Onkos porukka saanut ollenkaan konsoloita huollosta takaisin hiljattain? Löytyy kyllä viestejä hajonneista laitteista, mutta tosi vähän saa lukea, että laite olisi tullut takaisin sieltä.

Pari päivää sitten tuli, 6 viikkoa oli reissussa. Vuoden 2006 koneen sain, tosin hieman vanhemman kuin mitä alkuperäinen oli. Meinasin jo itsekin vaipua epätoivoon, että ei se saatanan kone sieltä tule, mutta tulee se.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

DarkSide sanoi:
XO lähti matkaileen 12.6.07. Vielä ei oo kuulunut mitään,perjantaina yritin tonne tukeen soitella ja kysellä missä boxi viipyy. Mut ei sinne tukeen päässy läpi edes 1.5h odottamisella. :mad:

Minun lootani lähti samana päivänä ja viime tiistaina tuli sähköpostiin viesti, että kone on lähtenyt Saksasta. Perjantaina joku tuntematon henkilö salatusta numerosta yritti tavoittaa minua useita kertoja - liekö ollut joko lehtikauppias tai odottamani UPS:n kuriiri - mutta valitettavasti en työtehtävieni vuoksi ollut tavoitettavissa. Huomenna aion heti aamusta olla yhteydessä UPS:iin ja toivon mukaan saada sovittua boxini kotiutuksen. Eli jos hyvin käy, pääsen pelaamaan hyllyssä odottavaa Darkness:ta jo alkuviikosta. Sattumoisin kesälomani alkaa myös ensi viikolla, joten oikeastaan paremmin ei olisi voinut käydä.

Täytyy vain toivoa, että se saakelin rakkine olisi myös korjattu kunnolla ja ettei se hajoaisi
heti uudelleen, kuten monille tämän ketjun onnettomille näytää valitettavasti käyneen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

kone vastaanotettiin saksan päässä 19.6 eli aikaa on mennyt, pitää ensiviikon loppupuolella olla yhteydessä ms:n xbox 360 tukeen ja kysellä mitä sille kuuluu, lomat tosin loppuu että väliäkö sillä :mad: voisivat vaan lähettää rahana sen koneen :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

nyt pitää sanoa positiivista asiaa huollosta, eli kone on tänään pistetty kuulemma liikenteeseen kohti suomea ja pitäisi olla loppuviikosta tai viimeistään maanantaina takaisin :D

nyt sitten herää kysymys onko ne edes tehneet sille mitään, kun niin nopeasti ovat saaneet takaisinpäin tulemaan.
itse ainenkin kun sitä "microsoft" tarraa katselin ennen lähetystä niin näyttää hieman repeytyneeltä, vaikka en olekkaan siihen ainenkaan tarkoituksella koskenut.. noh sitten selviää.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Moonwolf sanoi:
nyt pitää sanoa positiivista asiaa huollosta, eli kone on tänään pistetty kuulemma liikenteeseen kohti suomea ja pitäisi olla loppuviikosta tai viimeistään maanantaina takaisin :D

nyt sitten herää kysymys onko ne edes tehneet sille mitään, kun niin nopeasti ovat saaneet takaisinpäin tulemaan.
itse ainenkin kun sitä "microsoft" tarraa katselin ennen lähetystä niin näyttää hieman repeytyneeltä, vaikka en olekkaan siihen ainenkaan tarkoituksella koskenut.. noh sitten selviää.

Kaippa otit sarjanumeron ylös, jos tuo vaihtohomma epäilyttää? Itse otin, ja minulle tuli vaihdosta täysin uusi konsoli.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

kloever sanoi:
Kaippa otit sarjanumeron ylös, jos tuo vaihtohomma epäilyttää? Itse otin, ja minulle tuli vaihdosta täysin uusi konsoli.

valokuvasin varmuuden vuoksi koko konsolin ulkoisesti, jos lähettävät jonkun päälleajetun näköisen niin voi lähettää kuvia "et tämmösen lähetin" ja tämmösen roskan lähetitte takaisin
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Munkin pitää kehaista huollon sujuvuutta. Asiakaspalveluun sai jonottaa noin minuutin, ja mukavan jampan kanssa asiat hoituivat nopeasti ja sujuvasti. Alle 2h puhelun jälkeen rahtikirje oli jo sähköpostissa, ja huomenna pitäisi sopia uspinaamojen kanssa aika milloin noutavat konsolin. Ja sitten onkin enää odottelemista jäljellä.

Itse olen todella tyytyväinen prosessiin, mikäli sieltä saapuu toimiva konsoli takaisin alle kuukaudessa.
 
Ylös Bottom