Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

mano sanoi:
Loistavata:D Jos kone tulee korjauksesta takaisin rikkinäisenä, annan vähän "selkään" sille ja ttoimii taas:rolleyes: Joo, enpä usko, että kauaa toimii... ...seuraavaa peliä pelatessa kumminkin hyytyy:o
Ei näy tässä koneella tuo video kun olen töissä eikä viitti ladata mitään. Mitäs tuossa videossa on?

Onko se kun boksi kääritään pyyheliinaan ja annetaan olla hetki päällä? Tuolla tavalla olen mainaan korjannut boksini kahdesti, toinen kerta siksi että oli viikonloppu ja tahdoin pelaamaan Hitmania. Ekalla kerralla toimi noin 3päivää parhaimmillaan 4h pelisessioita, "hajosi" ollessaan sammuksissa. Nyt taas lauantaista asti toiminut kuin junan vessa.

Shadow_man sanoi:
Ei näy tässä koneella tuo video kun olen töissä eikä viitti ladata mitään. Mitäs tuossa videossa on?

Onko se kun boksi kääritään pyyheliinaan ja annetaan olla hetki päällä?

ei vaan lyödään nyrkillä koneen pohjaan:D

mud sanoi:
tuollaisessa toiminnassa pieni liike ottaa melkoisen osuman. Isolla ei varmaan tunnu niinkään pahalta.

Jos liike antaa uuden hyllystä, heillä on yksi viallinen käsissään. Microsoftin takuumenettely on jälleenmyyjälle täysin samanlainen kun loppukuluttajallekin. Jos liike hoitaa huoltorumban, loppujen lopuksi heillä on jälleenmyyntiin kelpaamaton korjattu tuote nurkissa pyörimässä. Korjattua ei osta kukaan normaaliin hintaan, jolloin katetta ei tule. Eipä ole muutenkaan tullut vastaan sellaista liikettä, joka myisi käytettyä 360 konsolia. Eli kauppa ottaa takkiin koko konsolin hinnan.

Jos pidät vakio-pikkupelipuodistasi, niin hoidat itse huollon.

AAMEN. Muutaman kerran on tullut tuota vastaan, mutta kiltisti on asiakkaat soittaneet mikkisoftalle ja hoitaneet itse takuuasian, ja koneet pelaavat taas.Eikä onneksi hyljänneet meitä, vaikkakin käytettynä meiltä koneet ostivatkin.Aikaisemmat omistajat eivät siis ollet huoltaneet koneitaan :)

Njoo onhan toi xboxin "korjausvideo" ihan hieno, mutta itekki olisin sellasen voinu tehdä jokunen aika sitten...
Ukkosella sähköt meni sekunniks ja boxi oli päällä samaan aikaan nii tuli 3 punaista valoa. Lähti toimiin ihan uudestaan käynnistyksellä...

Ukkosella sähköt meni sekunniks ja boxi oli päällä samaan aikaan nii tuli 3 punaista valoa.
Mulla kävi samoin taannoin, kun en tajunnut lainkaan ukonilman tuloa. Hiukan meinasi nuo 3 punaista valoa ahdistaa ennen kuin havaitsin tilanteen korjautuvan vain virrat katkaisemalla.

Mitenkäs usein porukalla jäätyy Boxi Forza 2:n moninpelipuolella? Mulla on jumittanut nyt n. 10 kertaa ja siis vain silloin, kun pelailen Livessä. Muuten toukokuusta alkaneella 360-aikakautena vain Test Drive Unlimited on jumittanut kerran. Kuitenkin aikamoisia tuntimääriä yhteensä tullut pelattua, joten muiltakin foorumeilta luetun ongelmat Forzan moninpelissä eivät taida olla tuulesta temmattuja. Mitenkähän kauan oma gamertag näkyy muille samassa lobbyssä olleille? Mietin vain tuossa, aiheutuuko muille mitään ongelmia, vai häipyykö pelaaja samantien, kun Boxi jäätyy?

Onkos täällä monella semmoista ongelmaa, että aina kun aloittaa pelaamisen, niin levykelkka ei meinaa aueta, vaan sitä nappia pitää painaa 2-5 kertaa että aukeaa?

Nyt on alkanut forza 2:ssa tulla "jäätymisiä" eli latausajat menevät joskus jopa 5min pituisiksi. Kun lopulta pääsee ajamaan niin ajaessa kovempaa tulee selviä piirtovirheitä, jopa sellaisia että kokonaisen mutkan ajan ei kuvassa näy muuta kuin sininen taivas ja pelkkä harmaa maa. Rasittavaa ainakin endurance kisoissa kun kisa menee tällaisten piirtovirheiden takia piloille.

Kumis sanoi:
Nyt on alkanut forza 2:ssa tulla "jäätymisiä" eli latausajat menevät joskus jopa 5min pituisiksi. Kun lopulta pääsee ajamaan niin ajaessa kovempaa tulee selviä piirtovirheitä, jopa sellaisia että kokonaisen mutkan ajan ei kuvassa näy muuta kuin sininen taivas ja pelkkä harmaa maa. Rasittavaa ainakin endurance kisoissa kun kisa menee tällaisten piirtovirheiden takia piloille.

Pistä sekkari käyntiin, ja ota aikaa kauanko boksisi vielä kestää ennen kuin valot loistavat naamaasi.

scorn sanoi:
Onkos täällä monella semmoista ongelmaa, että aina kun aloittaa pelaamisen, niin levykelkka ei meinaa aueta, vaan sitä nappia pitää painaa 2-5 kertaa että aukeaa?

Mulla on virtanappi sellanen et sitä pitää painaa monta kertaa että ottaa kontaktia. Lienee jonkin asteinen kontaktihäiriö.

Sais kestää ainakin sen verran että saisi huollosta uutta rautaa vanhan tilalle, eikä toisinpäin :)

Mulla jämähtelee kanssa ihan pirusti, mutta vain kun pelaan uutta Forzaa, ei muiden pelien yhteydessä. Joskus pystyy ajeleen n:20min joskus pidempään ja boksi käy tosi kuumana. Kävin hakeen tuollaisen pöytätuulettimen, miten se olisi paras sijoittaa: puhaltaan taakse vai sivulta vai onko siitä mitään hyötyä.

tommoinen pöytätuuletin voi pahimmassa tapauksessa puhaltaa vain lisää kuumaa ilmaa boxin sisälle. Kun tuo laite on ainakin yritetty suunnitella toimimaan omalla ilmankierrollaan niin en lähtisi erityisiä viritelmiä sen viereen tekemään.

Tuosta omasta ongelmasta: ei, se ei johdu ylikuumenemisesta sillä ensinnäkin se on erittäin satunnaista. Joskus jopa ensimmäiseen ajeluun mentäessä lataa kisaa jopa 3-5min, jonka jälkeen rata on täynnä tyhjiä kohtia (=piirtovirheitä). joskus taas saa pelailla 2 tuntia ilman mitään ongelmaa kunnes sama odottelu ja piirtovirheet toistuu. Kummallista mutta huolestun vasta kun pelit lakkaavat toimimasta. Kuitenkin kaikki muut pelit on toiminut täydellisesti.

kloever sanoi:
Mulla on virtanappi sellanen et sitä pitää painaa monta kertaa että ottaa kontaktia. Lienee jonkin asteinen kontaktihäiriö.
Joo. Mutta kyllä mulla se siis yrittää aukaista, mutta se jää jumiin, on hetken siinä ja sitten menee hieman takaisinpäin. Jos tuosta nyt mitää selvää sai

bruno73 sanoi:
Mulla jämähtelee kanssa ihan pirusti, mutta vain kun pelaan uutta Forzaa, ei muiden pelien yhteydessä. Joskus pystyy ajeleen n:20min joskus pidempään ja boksi käy tosi kuumana. Kävin hakeen tuollaisen pöytätuulettimen, miten se olisi paras sijoittaa: puhaltaan taakse vai sivulta vai onko siitä mitään hyötyä.

Sen voin kertoa teille, että kun laitoin tuon tuulettimen n.1 metrin päähän, niin sai tahkota Forzakiin kuinka paljon vain jaksoi. Minkäänlaisia jämppäilyjä ei ole ollut nykyään.

Kaipa tämä tänne käy. Semmoista tässä kyselisin, että miten pitkään olette odotelleet boksejanne takaisin huollosta. Oma lähti 21.6. eikä vielä näy. Kävin UPS:in sivuilla vilkaisemassa, niin status on "palautettu lähettäjälle 26.6".

hotpot sanoi:
Kaipa tämä tänne käy. Semmoista tässä kyselisin, että miten pitkään olette odotelleet boksejanne takaisin huollosta. Oma lähti 21.6. eikä vielä näy. Kävin UPS:in sivuilla vilkaisemassa, niin status on "palautettu lähettäjälle 26.6".

Eikös se korjausarvio ole 25 arkipäivää sen saapumisesta korjattavaksi? No, kannattaa tietenkin aina olla se aktiivinen osapuoli, soittele perään. Mielestäni on kohtuutonta huutaa tuotteen viivästyksien perään, jos ei itse asialle tee mitään. Tätä en suinkaan sinuun kohdista, hotpot.

Ylös Bottom