Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

hotpot sanoi:
Kaipa tämä tänne käy. Semmoista tässä kyselisin, että miten pitkään olette odotelleet boksejanne takaisin huollosta. Oma lähti 21.6. eikä vielä näy. Kävin UPS:in sivuilla vilkaisemassa, niin status on "palautettu lähettäjälle 26.6".

UPS:in ukko haki mun koneen 12.6 ja ens maanantaina (30.7) pitäis tulla takasin. Se tekee jo 34työpäivää.

Soittelin tukeen viime maanantaina ja kyselin hyvitysten perään, Niin sieltä sanottiin et sitten kun boxi on tullu takasin. Sitten pitää soitella uudestaan niistä hyvityksistä.

Edit: Hyvityksenä sain langattoman ohjaimen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Rupeskohan tuo dvd asema nyt leviämään sitten, aikasemmin ei oo herjannu mitään, nyt eilen pelatessa tuli 3 tai 4 kertaa disk is unreadable (tjsp.) herjaa. Ja aina kun buuttas boxin ni luki levyä ongelmitta.
Levyssä en nähnyt mitään jälkeä, mutta onko vaarana että rupeaa naarmuttamaan levyjä ?
vai onko lukupäässä vain paskoa ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No niin, 5 minuuttia sitten soitettiin UPS:lta että boxi tuodaan 13-14:sta välillä :D No on sitä odoteltukin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

kloever sanoi:
Eikös se korjausarvio ole 25 arkipäivää sen saapumisesta korjattavaksi? No, kannattaa tietenkin aina olla se aktiivinen osapuoli, soittele perään. Mielestäni on kohtuutonta huutaa tuotteen viivästyksien perään, jos ei itse asialle tee mitään. Tätä en suinkaan sinuun kohdista, hotpot.

Tällä hetkellä se on se 25 päivvä. Oman boxin reissu kesti tasan viisi viikkoa, eli 25 työpäivää. Aika monella se kyllä tuntuu kestävän kauemminkin, mutta ainakin allekirjoittanut kyseli ahkerasti koneen perään kun oli tullut neljä viikkoa täyteen. En sitten tiedä onko kyselyillä mitään vaikutusta, mutta ainakin on kyselty.

Aika hullua on kuitenkin se, että reissu kestää noin kauan, mutta silti tulee eri boxi takasin. Omani mukana tuli sentään viesti, että boxi on vaihdettu. Uutta konetta en tilalle saanut, vaan peräti vuoden vanhemman. Tähänkin toki oli asennettu uusi jäähy ja dvd asema oli huomattavasti hiljaisempi, edellisessä koneessa joten niin kauan kuin kestää, ollaan tyytyväisiä. Dirtiä ja Forza on tullut jo mukavasti veivattua. :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

mikaz sanoi:
Tällä hetkellä se on se 25 päivvä. Oman boxin reissu kesti tasan viisi viikkoa, eli 25 työpäivää. Aika monella se kyllä tuntuu kestävän kauemminkin, mutta ainakin allekirjoittanut kyseli ahkerasti koneen perään kun oli tullut neljä viikkoa täyteen. En sitten tiedä onko kyselyillä mitään vaikutusta, mutta ainakin on kyselty.

Aika hullua on kuitenkin se, että reissu kestää noin kauan, mutta silti tulee eri boxi takasin. Omani mukana tuli sentään viesti, että boxi on vaihdettu. Uutta konetta en tilalle saanut, vaan peräti vuoden vanhemman. Tähänkin toki oli asennettu uusi jäähy ja dvd asema oli huomattavasti hiljaisempi, edellisessä koneessa joten niin kauan kuin kestää, ollaan tyytyväisiä. Dirtiä ja Forza on tullut jo mukavasti veivattua. :)

Ruuhka, varsinkin kesälomien aikaan tekee ihmeitä..ei kannata liian optimistisia olla toimitusaikojen suhteen. Itsellä taisi mennä 12 arkipäivää vai mitälie olikaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itsellä meni eilen kone tilttiin kun olin laittamassa traileria lataukseen, ja tämän jälkeen punaiset valot (1, 3 ja 4 eli ring of death, syncilla virhekoodi 0102) ja ei auttanut piuhojen uudelleenkytkentä yms.
Annoin koneen olla pari tuntia välkyttämässä valoja kun kävin kaupungilla, ja kotiin palatessani se antoi muutaman minuutin pelata ennenkuin meni jumiin ja ruutuun ilmestyi vihreitä palikkoja. Nyt tänään on pelattu kavereiden kanssa jo viitisen tuntia putkeen Forzaa ilman mitään ongelmia, kummallinen kone.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tämä nyt ei ehkä aivan täysin ongelma ole, mutta kuitenkin:

Yritin eilen ladata Marketplacelta sitä Pirates of Caribean traileria. Se kerkes prosentin kaks ladata, kun lopetin sen ja päätin ladata yhden toisen jutun ensin. No laitoin sen toisen jutun jälkeen tämän PoC:n trailerin tulemaan uudestaan, mutta sepä ilmoittaa n. 10 sekunnin latauksen jälkeen erittäin kattavan virheraportin: "Can't download Pirates of Cariben: Mustan Helman Kirous -traileri (720p)"

Itselläni kävi mielessä että siitä olisi jäänyt jämä johonkin kun sitä prosentin kerkesin ladata, mutta ei kovalevyltä vaan mitään löydy. Olen sammuttanut koneen ja olen koittanut varmaan puolen kymmentä kertaa mutta ei. Auttakaa, miten saan ton ladattua?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mimmo sanoi:
Tämä nyt ei ehkä aivan täysin ongelma ole, mutta kuitenkin:

Yritin eilen ladata Marketplacelta sitä Pirates of Caribean traileria. Se kerkes prosentin kaks ladata, kun lopetin sen ja päätin ladata yhden toisen jutun ensin. No laitoin sen toisen jutun jälkeen tämän PoC:n trailerin tulemaan uudestaan, mutta sepä ilmoittaa n. 10 sekunnin latauksen jälkeen erittäin kattavan virheraportin: "Can't download Pirates of Cariben: Mustan Helman Kirous -traileri (720p)"

Itselläni kävi mielessä että siitä olisi jäänyt jämä johonkin kun sitä prosentin kerkesin ladata, mutta ei kovalevyltä vaan mitään löydy. Olen sammuttanut koneen ja olen koittanut varmaan puolen kymmentä kertaa mutta ei. Auttakaa, miten saan ton ladattua?
itse olen käsittänyt, että sitä traileria ei saa enää livestä ladattua, en saanut sitä 3kk sitten ladattua joten eiköhän se ole poistettu servereiltä
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Aijaa. :D Se tosiaan saattaa johtua siitä, lopetin sen ekalla kerralla varmaankin niin nopeasti ettei sitä virheilmoitusta kerennyt silloin tulla. Miksi ihmeessä se sitten vieläkin tuolla marketplacella kummittelee? :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Noniin... tänään sitten alkoi vilkkumaan 3 punaista valoa kesken pelaamisen... Irrottelin piuhat, kovalevyn ym. härpäkkeet ja käynnistelin konetta uudelleen moneen kertaan. Minuutin tai kaksi pysyy normaalina kunnes jumahtaa. Virhekoodi on 0102. Mietinkin nyt että tarvitseeko kovoa lähetellä huoltoon, sillä mitä luin netistä, niin jos kone tilttailee ilmankin kovalevyä niin vika ei ole levyssä vaan itse koneessa. Ja mitä kerkesin dashboardissa nopeasti kurkkamaan niin ainakin memory osiossa näkyy kaikki tallennukset mitkä pitääkin.

Kiitos jo etukäteen vastanneille!
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

konsoli huollossa kuukauden ja kuusi päivää. Tilalle tulee "uusi", että pääsisin takaisin peliin mukaan. Huollosta tulleesta konsolista ei vaan tuo levykelkka tahdo tulla ulos, että kiitti *******.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt on mullakin jo jonkin aikaa boksi vilautellut kolmea punaista valoa.
Yks viikonloppu vilkutti melkein joka kerta kun koneen käynnistin. Sitten meni reiluviikko, eikä mitään ongelmia ja eilen taas, kun boksin käynnistin niin kolme punaista valoo.
Sammutin koneen ja taas pelittää. Aika sitkee näyttää ainakin mun boksi olevan :p
Ilmeisesti ei saksanreissulle haluis lähtee.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

En tiedä kuuluuko tänne, mutta laitan ny.

Minulla (kuten luultavasti monilla muillakin) noita Gears of Warin moninpeli acheja ei tule, mulla on 106 tappoa chainsawilla warzonessa, mutta ei acheja. Kamut sano että ota Recover Gamertag, mutta se näyttää olevan hävinneen dashilta, joten voisitteko kertoa mistä sen saa tai miten muuten pystyn saamaan tuon achin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Latenaattori sanoi:
En tiedä kuuluuko tänne, mutta laitan ny.

Minulla (kuten luultavasti monilla muillakin) noita Gears of Warin moninpeli acheja ei tule, mulla on 106 tappoa chainsawilla warzonessa, mutta ei acheja. Kamut sano että ota Recover Gamertag, mutta se näyttää olevan hävinneen dashilta, joten voisitteko kertoa mistä sen saa tai miten muuten pystyn saamaan tuon achin?

Ihan alkuun... olethan varmasti pelannu rankattuja matseja?

Ja jos olet, niin eikös tuo recover gamertag löydy Join Live valikon alta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

doubles.

Otin recover gamertag, ei mitään, pelasin yhden servun, ei mitään. Missä mättää, ei tule acheja.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Latenaattori sanoi:
doubles.

Otin recover gamertag, ei mitään, pelasin yhden servun, ei mitään. Missä mättää, ei tule acheja.
Pikkuveljellä samanlaisia ongelmia, sai just toissapäivänä 10000 tappoa ja ei tullut seriously achievementia
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itelläni on ongelma ton kiintolevyn kanssa. Tänään sain paketin ja heittää jo E68 erroria. Ilman kiintolevyä kone toimii. Onko tähän erroriin mitään konstia korjauttaa se vai pitääkö jo soitella microsoftille?
 
Ylös Bottom