Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Sain itsekin soitettua vihdoin hullon koneelle... Kerennyt aika paljon ongelmia kerääntyä jo :D Eli seuraavanlaisia: DVD asema ei mene kiinni vaan sylkäisee pelin aina ulos, asema ei aukee vaikka kuinka yrittäisi, naarmuttaa levyjä, ylikuumentuminen ja sit viel kaikista uusin ongelma et kiintolevyltä hävis pelaajaprofiili... Lupailivat uutta konetta mut katsotaan nyt... Eivät käskeneet lähettää kiintolevyä mukaan, vaikka luulisin että siinä olisi jotakin vikaa jos kerta tiedostoja katoaa?

Mullakin on muutaman kerran mystisesti pelaajaprofiili hävinnyt. Se kuitenkin on mulla aina palannu boottauksen jälkeen. :p
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

aaaah apua auttakaa =/
pelailin iloisesti forzaa kun kuva vaan lähti yhtäkkiä.
eikä tullut edes red ring of deathia.. boxi näytti pörräävän muuten normaalisti. Ei toimi HDna eikä scartin kautta.. telkkukin toimii muuten ihan normaalisti.. wtf

Miten sinne xbox huoltoon saa yhteyttä?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

aaaah apua auttakaa =/
pelailin iloisesti forzaa kun kuva vaan lähti yhtäkkiä.
eikä tullut edes red ring of deathia.. boxi näytti pörräävän muuten normaalisti. Ei toimi HDna eikä scartin kautta.. telkkukin toimii muuten ihan normaalisti.. wtf

Miten sinne xbox huoltoon saa yhteyttä?

Puhelintuki

Puhelintukea:
0800 1 19424

tai matkapuhelimella soitettaessa 358 969379415

Kuulovammaiset (TTY-laite):
0800 1 19425

Aukioloajat:
maanantai - perjantai: 10.0018.00
lauantai: Suljettu
sunnuntai: Suljettu

Huomen UPS noutaa boxini. Oliko joku saanu takas sen 15 päivän jälkeen parhaimmillaan? Toivottavasti tulis nopee.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mulla kesti 9 arkipäivää. Mutta sitä kuulema nopeutettiin ku oli toka kerta.

Tyylikkäämmän näköset noi punaset valot tossa Elitessä =)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hmmm mulle ei tullu ollenkaan ups:ltä mitään mitä pitäis tulostaa? Eilen vaan soittivan et voiko tulla hakemaan, no olin töissä mut tulevat perjantaina sitten... pitäiskö siis mulla olla jokin lappu jonka voin tulostaa ups:lle?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hmmm mulle ei tullu ollenkaan ups:ltä mitään mitä pitäis tulostaa? Eilen vaan soittivan et voiko tulla hakemaan, no olin töissä mut tulevat perjantaina sitten... pitäiskö siis mulla olla jokin lappu jonka voin tulostaa ups:lle?

Jos pyysit siltä neuvojalta (siis eka kai soitit tonne XO tukipalveluun) puhelimes et lähettää sulle e-mail ja ite voit tulostaa sen UPS lapuskan mis näkyy osote ja muuta vai pyysitkö et ne lähettää sen lapun sulle postin kautta sillä sen tulo sulle kestää joku 5 päivää?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hmmm mulle ei tullu ollenkaan ups:ltä mitään mitä pitäis tulostaa? Eilen vaan soittivan et voiko tulla hakemaan, no olin töissä mut tulevat perjantaina sitten... pitäiskö siis mulla olla jokin lappu jonka voin tulostaa ups:lle?

Älä huolehdi! Itselläkin kun boksi hajosi, niin sovittiin vaan että UPS:n mies tulee koneen hakemaan. Ei mitään tulostuksia ym. vaivaa. :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ilmeisesti ei siis enää tartte itte tulostella mitään kaavakkeita tai et ne lähettelis mulle niitä. Ei multa ainakaan mitään kyselty miten haluan lappuni??? Katotaan mitä UPS:n tyyppi huomen sanoo :D Meneeköhän kauan et saan uuden koneen, kun kerta lupasivat uuden koneen...?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ilmeisesti ei siis enää tartte itte tulostella mitään kaavakkeita tai et ne lähettelis mulle niitä. Ei multa ainakaan mitään kyselty miten haluan lappuni??? Katotaan mitä UPS:n tyyppi huomen sanoo :D Meneeköhän kauan et saan uuden koneen, kun kerta lupasivat uuden koneen...?

No parhaimmassa tapauksessa 3 päivää Saksaan, päivä Saksassa, 3 päivää takaisin Suomeen. Tämä tietysti olettaen, että vastaanottopäässä ei ole ruuhkaa, eikä UPS kämmäile.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jep. Kiitoksia tiedosta<. Tänään kävivät hakeen ja niil oli nuo tarvittavat laputkin :) Nyt sit toivotaan et tulis nopeesti mut veikkaan et mun tuurilla jäljitellään espanjasta mun konsolia viel kuukauden päästä...
 
Ja taas

Noni. Illalla kun koitti käynnistää niin eikös kolme punaista valoa vilku. Ehtihän tämä ollakin minulla jo puolitoista vuotta. Silloin meni ensimmäinen boxi vaihtoon. Nyt siis jo toinen boxi menossa vaihtoon.

Aarghh

Sinänsä hauskaa, kun konsoli oli ihan samalla paikalla kuin eilen, mutta toteaa yllättäen, että onkin hardisongelmaa.

Ja kuten tyypillistä: menee rikki perjantai-iltana. Että kestäisi oikein pitkään tuo huollon tilaus. :)

Tämän kappaleen päiväys on 2005-10-20, joten ehdin jo toivoa, ettei se hajoaisi lainkaan.
Vaihtaisivatpa uuteen... tämä on niitä äänekkäimpiä yksilöitä.

...ja juuri kun kaikki tuntui toimivan niin hyvin; videon streamaus PC:ltä, media center extender, DVD ja HD-DVD toisto, pelit... kaikki oli jo niin täydellistä. No ilmankos. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Kysäsenpä nyt tässä threadissa sitten jotta onko kenelläkään kokemusta näistä UPSn toimituspalveluista. Kun oma tilanne on että 18.päivä lähdetään lomalle, ja jos lähetän boxini saksaan niin onko mahdollista palautus saada eri osoitteeseen mistä konsoli noudettiin?

Tänään olin puhelimessa mikkisoftan tuen kanssa ja sieltä erittäin nopeasti huonoa suomea puhuva ääni väitti kiven kovaan jotta ei onnistu palautus eri osoitteeseen mistä konsoli on noudettu? Itseäni tämä kummastuttaa, joten onko kenelläkään tietoa onko tapahtunut väärinkäsitys minun ja mikkisoftan tuen kanssa vai mistä on kyse!
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Kysäsenpä nyt tässä threadissa sitten jotta onko kenelläkään kokemusta näistä UPSn toimituspalveluista. Kun oma tilanne on että 18.päivä lähdetään lomalle, ja jos lähetän boxini saksaan niin onko mahdollista palautus saada eri osoitteeseen mistä konsoli noudettiin?

Tänään olin puhelimessa mikkisoftan tuen kanssa ja sieltä erittäin nopeasti huonoa suomea puhuva ääni väitti kiven kovaan jotta ei onnistu palautus eri osoitteeseen mistä konsoli on noudettu? Itseäni tämä kummastuttaa, joten onko kenelläkään tietoa onko tapahtunut väärinkäsitys minun ja mikkisoftan tuen kanssa vai mistä on kyse!

Eipä tuo taida onnistua. Ei ainakaan itsellä onnistunut noin vuosi sitten, kun olisin halunnut toimituksen työpaikalle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eiköhän sieltä UPS:lta voi hakea sen boxin sitten loman jälkeen. Tuskin ainakaan postiluukusta sisään tunkevat. Tietenkin on eri asia jos haluaisit sen lomalle mukaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eiköhän sieltä UPS:lta voi hakea sen boxin sitten loman jälkeen. Tuskin ainakaan postiluukusta sisään tunkevat. Tietenkin on eri asia jos haluaisit sen lomalle mukaan.

Tottakai. Jos tietää, ettei ole paikalla, kantsii soittaa itse UPS:lle ja sopia toimitusaika valmiiksi tuonnemmaksi. Myös tuo noutaminen on toki mahdollista, jos asustaa Hesassa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Minun poksini ainakin meni kaverille huollosta tultuaan kun itse silloin ollut paikalla, annoin vaan kaverin osoitteen ups:lle. ei mitn ongelmaa ollut.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Tänään olin puhelimessa mikkisoftan tuen kanssa ja sieltä erittäin nopeasti huonoa suomea puhuva ääni väitti kiven kovaan jotta ei onnistu palautus eri osoitteeseen mistä konsoli on noudettu? Itseäni tämä kummastuttaa, joten onko kenelläkään tietoa onko tapahtunut väärinkäsitys minun ja mikkisoftan tuen kanssa vai mistä on kyse!

Microsoftin järjestelmä ei varmaankaan taivu eri palautusosoitteen käyttämiseen, mutta luulisi homman toimivan jouhevammin jos asiasta sopii suoraan kuriirifirman kanssa. Ainakaan mulle ei ole ikinä tuottanut ongelmia sopia kuriirin toimittamien ulkomaanlähetysten kuljetusta eri osoitteeseen kuin osoitekorttiin on merkitty, kunhan lähetti vain pystyy varmistamaan että vastaanottaja on oikea henkilö. (Asia voi tietysti olla toinen, jos lomailet esim. ihan eri puolella maata.)
 
Ylös Bottom