Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Microsoftin järjestelmä ei varmaankaan taivu eri palautusosoitteen käyttämiseen, mutta luulisi homman toimivan jouhevammin jos asiasta sopii suoraan kuriirifirman kanssa. Ainakaan mulle ei ole ikinä tuottanut ongelmia sopia kuriirin toimittamien ulkomaanlähetysten kuljetusta eri osoitteeseen kuin osoitekorttiin on merkitty, kunhan lähetti vain pystyy varmistamaan että vastaanottaja on oikea henkilö. (Asia voi tietysti olla toinen, jos lomailet esim. ihan eri puolella maata.)

Tätä juuri yritin tokan boksin huoltokeikalla. Ei kuriirin mukaan onnannut. Liekö keksinyt omasta päästään sitten :confused: Ja UPS siis luonnollisesti firmana.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tänään tuli soitettua Xbox-tukeen, kun boksi nykyään kaatuu aika usein. Se joko pikselöi ja jäädyttää kuvan tai sitten ihan vaan vetää näytön pimeäksi. Tuen virolainen kaveri käski kokeilla ilman kovoa ja jos toimii niin vaihdetaan pelkkä kovo. Pitää seurailla tilannetta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tietysti myyn aina toisen pois kun oman saan...
Tuli tossa mieleen, että jäi jollain mystisellä tavalla se allekirjoitus ja päiväys kohta pois mun tulosteesta ja en sitä siis kirjoittanut. Toivottavasti ottaa kuitenkin huoltoon tai laittaa takasinpäin vaikkapa.

Tänään tuli boksi huollosta takas, emolevy ja dvd-asema vaihdettu. Ja aikaa meni 15vrk. Mukana tuli 1kk live aikaa hyvityksenä... Muuten ok, mut turhan kaukana on huoltopiste, ainakin mun mielestä. Mut minkäs teet... :confused:

Mites blaazilla, joko on boksi tullut takas?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tänään tuli boksi huollosta takas, emolevy ja dvd-asema vaihdettu. Ja aikaa meni 15vrk. Mukana tuli 1kk live aikaa hyvityksenä... Muuten ok, mut turhan kaukana on huoltopiste, ainakin mun mielestä. Mut minkäs teet... :confused:

Mites blaazilla, joko on boksi tullut takas?

Mä sain omani eilen ja emo ja dvd-asema vaihdettu kanssa. Tällä kertaa oli lykännyt Philipsin siihen. En edes kerennyt kaipaan boxia kun oli toinen sen aikaa varalla. Oli nopeampi keikka kuin viimeksi, ainakin niin muistasin... :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mä sain omani eilen ja emo ja dvd-asema vaihdettu kanssa. Tällä kertaa oli lykännyt Philipsin siihen. En edes kerennyt kaipaan boxia kun oli toinen sen aikaa varalla. Oli nopeampi keikka kuin viimeksi, ainakin niin muistasin... :D

Jaahas, sama vika siis ja suunnilleen samassa ajassa korjausreissukin.. :cool:
Mistä näet minkä aseman ne siihen on vaihtaneet? Olis kiva tietää oma...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oma boxi tuli tänään takasin ja oli reissussa tasan 2 viikkoa. Tuntuu et konsoli on nyt vähän äänekkäämpi ja en nyt heti ainakaa pääse liveen, kun sönköttää et wireless network not connected... oman koneen viaksi oli ruksattu mother board. Jees kohta taas pelailemaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

[FIN]Scorpion;595933 sanoi:
Oma boxi tuli tänään takasin ja oli reissussa tasan 2 viikkoa. Tuntuu et konsoli on nyt vähän äänekkäämpi ja en nyt heti ainakaa pääse liveen, kun sönköttää et wireless network not connected... oman koneen viaksi oli ruksattu mother board. Jees kohta taas pelailemaan.

Laita verkon salasana uudestaan ni rupee toimiin. Ite sen hetken miettimisen jälkeen tajusin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jaa-a huomen tulee kaks viikkoo täyteen reissun päällä... Vittu vois alkaa tulla jo. "Korjauksen tila:Laite vastaanotettu palvelukeskuksessa " Näin on ollu koko viikon jo... Rasittavaa ja meinas tulla kallis iltapäivä ku melkeen ostin uuden boxin heräteostoksena. Onneks muija oli vieressä kieltämässä :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Montako päivää on yleensä mennyt porukoilla ennenkuin UPS on tullut hakemaan rikkinäisen boxin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

3 punaista valoa virhekoodi 0020. Ilmeisesti 3 vuoden takuu on tähän vikaan voimassa, eikai se auta muuta kuin soitella asiakastukeen maanantaina. Saakos kulta livestä mitään hyvitystä ? Tekis kyllä mieli vaihtaa konsolimerkkiä saas nähdä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

3 punaista valoa virhekoodi 0020. Ilmeisesti 3 vuoden takuu on tähän vikaan voimassa, eikai se auta muuta kuin soitella asiakastukeen maanantaina. Saakos kulta livestä mitään hyvitystä ? Tekis kyllä mieli vaihtaa konsolimerkkiä saas nähdä.

Sieltä tulee 1 Month GOLD Subscription -kortti mukana hyvityksenä. Harvemmin se huoltoreissu kuitenkaan yli kuukautta kestää.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitä tämä kaveri selittää että jos ostaa pelin bundlepackissa esim forza 2 / viva pinata, niin jossakin vaiheessa peli ei enää toimisi? Selventäkääpä vähän.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitä tämä kaveri selittää että jos ostaa pelin bundlepackissa esim forza 2 / viva pinata, niin jossakin vaiheessa peli ei enää toimisi? Selventäkääpä vähän.

Pelit toimii ihan kuin normaalit. Erona vain Bundle teksti kannessa, ainakin Gearsissa.
 
Vastaus: Ja taas

Noni. Illalla kun koitti käynnistää niin eikös kolme punaista valoa vilku. Ehtihän tämä ollakin minulla jo puolitoista vuotta. Silloin meni ensimmäinen boxi vaihtoon. Nyt siis jo toinen boxi menossa vaihtoon.

Tasan kahden viikon reissun jälkeen boxi on taas käytettävissä.

Itse huolto kesti päivän. Vaihtoivat emolevyn. (Boxi valmistettu 2005-10-20)

Boxi hyrrää selvästi hiljaisemmin, on viileämpi, ja vaikkei DVD-asemaa vaihdettu, on sekin hiljaisempi. Äänentaso kaikkiaan on nyt ihan ok, kun se aikasemmin oli hieman mutta selvästi häiritsevä.

Toivottavast nyt kestää seuraavaan konsolisukupolveen asti.

UPS muuten haki ja toimitti eri osoitteeseen. (siitä oli tuossa aikaisemmin puhetta)
 
Ylös Bottom