Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko kellään muulla esiintynyt seuraavanlaista vikaa.

Pelaat peliä niin levy hyrrää täysillä (niinku kuuluuki :)) no sitten yhtäkkiä kuuluu WROOUSK ääni ja DVD pysähtyy, mutta jatkaa heti sen jälkeen pyörimistä hitaasti. Pikkuhiljaa vauhti nousee taas entiselleen. Soittelin tukeen ja sille virolaiselle koitin selittää niin vastaus oli että se on ihan normaalia :eek: Konsoli on pystyssä joten ajattelin irtoisiko se levyn pidike magneetti ja levy pääsee pomppimaan tai jotain.

naarmuilta olen kuitenkin säästynyt ainakaan mitään isompaa ei ole näkyny.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Noniin nyt on boksi tullut takas huollosta. Näköjään ovat emolevyn vaihtaneet.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei oo todellista, nyt se sitten hajos. RROD iski minulle tällä kertaa. Juuri kun olin aikomassa soittaa Welcome To The Jungle tila-äänillä. Noooh, parempi nyt kuin päivä ennen GTA:n julkaisua.

Mitäs nyt sitten täytyy tehdä? Soitan varmaan huomenna sitten Xbox-tukeen ja siitä sitten jatkotoimenpiteitä vai? RROD:han on siis että 3/4 valoista palaa punasena eikö niin? Kauankos noi boksit yleensä saksassa viihtyy?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei oo todellista, nyt se sitten hajos. RROD iski minulle tällä kertaa. Juuri kun olin aikomassa soittaa Welcome To The Jungle tila-äänillä. Noooh, parempi nyt kuin päivä ennen GTA:n julkaisua.

Mitäs nyt sitten täytyy tehdä? Soitan varmaan huomenna sitten Xbox-tukeen ja siitä sitten jatkotoimenpiteitä vai? RROD:han on siis että 3/4 valoista palaa punasena eikö niin? Kauankos noi boksit yleensä saksassa viihtyy?

Saksan kiertue kestää sellaiset pari viikkoa, huonolla tuurilla voi mennä kauemminkin. Elikkäs soitto vaan asiakastukeen, josta sitten sua avustetaan eteenpäin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitäs nyt sitten täytyy tehdä? Soitan varmaan huomenna sitten Xbox-tukeen ja siitä sitten jatkotoimenpiteitä vai?

Itselläkin hajosi boxi noin pari viikkoa sitten. Ja näin se homma suurinpiirtein meni.
Eli soitto tukeen jonka jälkeen he lähettävät sinulle sähköpostilla tulostettavan rahtikirjan (tai lähettävät sen postin kautta jos ei ole mahdollista tulostaa itse.)
Jonka jälkeen pakkaat boxin ilman mitään lisälaitteita laatikkoon jonka päälle sitten teippaat sen rahtikirjan.
Sitten soitat ups miehelle (numeron saat rahtikirjan yhteydessä.) joka tulee hakemaan konsolisi korjattavaksi.
Ai niin! muista ennen soittoa ottaa koneesi sarjanumero talteen koska sitä kysytään. Löytyy boxin takaa.
RROD:han on siis että 3/4 valoista palaa punasena eikö niin?

Sepä se. Kolme valoa vilkkuu punaisena. taisi olla oikean yläpuoleinen valo joka ei pala.

Kauankos noi boksit yleensä saksassa viihtyy?
Itselleni sanoivat että kestää 15 päivää, mutta tämä ei kai aina pidä paikkaansa.
Mutta varmasti saat konsolisi takaisin ennen gta IV julkaisua.;)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mulla läks boxi kohti saksaa 19.2 ja ei vielä ole tullu takas.
Tosin nyt jo lukee xbox.comin sivuil et lähetetty takas joten ensi viikon aikana saapuu varmasti. Eli kyllähän tuossa aikaa menee sen 2 viikkoo minimissään.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt sitten omakin boksi otti ja hajosi. Kysymys kuuluukin..... Tarvitsenko ostokuittia? Tätä kysyn siksi että konsolini valmistuspäivämäärä on 19.2.2006, joten 2 vuotta on mennyt umpeen ja vikana ei ole tämä surullisen kuuluisa RROD vaan system Error E 74. Olen yrittänyt lukemattomia kertoja mutta boksi ei vaan lähde käyntiin.

Nimim. Kaikki tärkeät takuukuitit tallessa....... mutta missä??:eek:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt sitten omakin boksi otti ja hajosi. Kysymys kuuluukin..... Tarvitsenko ostokuittia? Tätä kysyn siksi että konsolini valmistuspäivämäärä on 19.2.2006, joten 2 vuotta on mennyt umpeen ja vikana ei ole tämä surullisen kuuluisa RROD vaan system Error E 74. Olen yrittänyt lukemattomia kertoja mutta boksi ei vaan lähde käyntiin.

Nimim. Kaikki tärkeät takuukuitit tallessa....... mutta missä??:eek:

Just soittelin mukavalla eestitytölle xbox-tukeen hoitaakseni oman RROD-tapaukseni saksaan. Eikä multa kysytty ainakaan erikseen ostokuittia, ostopäivä tartti vaan tietää. Muistin sen onneksi juuri ja juuri. Olipa muuten huvittavaa puhua virolaisen kanssa suomea, sillä tytöllä oli vielä niin söpö ja sähäkkä S-äänne. Hehheh. :p

EDIT: Tietääkö kukaan, että mitä näihin koneisiin laitetaan sitten lisää? Tuleeko mulle sitten Falconi takas sieltä? :D

EDIT #2: Niin tosiaan en kyllä tiedä, RROD tapauksessa ei ilmeisesti tarvi kuittia.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Just soittelin mukavalla eestitytölle xbox-tukeen hoitaakseni oman RROD-tapaukseni saksaan. Eikä multa kysytty ainakaan erikseen ostokuittia, ostopäivä tartti vaan tietää. Muistin sen onneksi juuri ja juuri. Olipa muuten huvittavaa puhua virolaisen kanssa suomea, sillä tytöllä oli vielä niin söpö ja sähäkkä S-äänne. Hehheh. :p

EDIT: Tietääkö kukaan, että mitä näihin koneisiin laitetaan sitten lisää? Tuleeko mulle sitten Falconi takas sieltä? :D

EDIT #2: Niin tosiaan en kyllä tiedä, RROD tapauksessa ei ilmeisesti tarvi kuittia.

Jaa-a. Ei taida falconii ekal kerral saada. Mulla kävi niin et kävi huollossa ja kun tuli takas, hajos seuraavana päivänä uudestaan. Sit äkänen puhelu sinne ja käskivät sit samal pakkaa virtalähteen mukaan nii luulis et ny falconi tulis... Ei kuittia tarvitse muissakaan tuki asioissa. Riittää kun tosissaan muistaa sen ostopäivän... suunnilleen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Boksi tuli takaisin huollosta. Emo vaihdettu.

Huollon jälkeen Cod4:n Live pelaaminen on käynyt tuskaiseksi. Ennen huoltoon lähettämistä pääsin peleihin heittämällä mukaan ja pelit sujuivat sunnuntai-iltoja lukuunottamatta hyvin. Nyt en pääse liittymään mihinkään peliin vaan päädyn aina "hostiksi" ja joudun odottamaan useita minuutteja, joskus yli kymmenen minuuttia, jotta lobby täyttyisi ja peli pääsisi alkuun. Välillä pelin alettua lyö pelin kokonaan poikki. Cod päivityksen jälkeen sama vika edelleen. Verkossa ei ole tapahtunut mitään muutoksia.

Verkkoyhteytenä on HomePNA ja se toimii lähes koko aika 1M nopeudella. Käytän tuota nettiyhteyttä wlanin kautta. Kone oli huollossa kaksi viikkoa. Mitä asetuksia Boksissa on verkkoon liittyen? Eli mikä voi olla muuttunut tai mitä voisin muuttaa jotta toimisi paremmin? Asetuksethan jouduin uudelleen laittamaan kohdilleen.

Nimim. PIAN_PS3_TALOSSA

Villi veikkaus, mutta oletkohan ajatellut ettei vika olisi koneessa, vaan pelin matchmaking-systeemissä ja internet-yhteydessäsi. Jos sulla on NAT kiinni, ei ole mikään ihme jos ei välttämättä löydy pelejä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No niin!! Nyt tuli sitte oma Xbox 360 takas ja näyttää ainakin tällä hetkellä pelittävän ihan hyvin!(koputetaan puuta) Sellanen pieni ongelma tuli, etten pääse liveen ja sit ku teen sen testin Dashboardista ni se näyttää aina IP Address kohdassa et "Failed". Kellään mitään tietoa mistä johtuu ja miten voi korjata ongelman???
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei toimi mullakaan live juuri nyt. En kyllä ole tehnyt tuota testiä, mutta voisiko olla joku yleinen juttu kyseessä?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itselläni levis tänää xbox 360... aluksi dvd-asema ei meinannut lukea levyjä millään.. sen vielä kestin, mutta nytten ei tule enää ruutuun kuvaa.. äänet vain kuuluu. Mutta kun takuuta on vielä jäljellä vaikka ostinkin toiselta omistajalta.. niin eikös tämä pitäisi ny korvata?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itselläni levis tänää xbox 360... aluksi dvd-asema ei meinannut lukea levyjä millään.. sen vielä kestin, mutta nytten ei tule enää ruutuun kuvaa.. äänet vain kuuluu. Mutta kun takuuta on vielä jäljellä vaikka ostinkin toiselta omistajalta.. niin eikös tämä pitäisi ny korvata?

Soita sinne aspaan, mutta älä mainitse että olet ostanut sen käytettynä. Joillakin on tullut vaikeuksia tuon asian kanssa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eli ei kannata edes ottaa yhteyttä hobby halliin josta tämä laite on kotoisin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eli ei kannata edes ottaa yhteyttä hobby halliin josta tämä laite on kotoisin?

Ei todellakaan!

Soita sinne aspaan ja sanot vaan et boxi hajos. Saat nopeiten homman hoitoon suoraan Xbox tuen kauta. Ne pyytää sulta sen boxin takana olevan numerosarjan, ei kysele kuitteja tai mistä olet ostanut.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

okei, kiitos.

Pistänkö si kaikki mukaan, ohjaimet ja kovon vai mitenkä?'

ongelmana kerra on että asema ei oikein lue kunnolla ja ny ei tuu kuvaa ruutuun.. ei siis red ring of dead.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

okei, kiitos.

Pistänkö si kaikki mukaan, ohjaimet ja kovon vai mitenkä?'

ongelmana kerra on että asema ei oikein lue kunnolla ja ny ei tuu kuvaa ruutuun.. ei siis red ring of dead.

Kyllä ne siellä aspassa kertoo mitä pakkaat mukaan. :)
RROD tapauksissa ei pakata muuta ku boxi ei kovoa eikä virta lähdettä. Tuskin sunkaan tapauksessa jos dvd asema menee vaihtoon.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko kellään muulla esiintynyt seuraavanlaista vikaa.

Pelaat peliä niin levy hyrrää täysillä (niinku kuuluuki :)) no sitten yhtäkkiä kuuluu WROOUSK ääni ja DVD pysähtyy, mutta jatkaa heti sen jälkeen pyörimistä hitaasti. Pikkuhiljaa vauhti nousee taas entiselleen. Soittelin tukeen ja sille virolaiselle koitin selittää niin vastaus oli että se on ihan normaalia :eek: Konsoli on pystyssä joten ajattelin irtoisiko se levyn pidike magneetti ja levy pääsee pomppimaan tai jotain.

naarmuilta olen kuitenkin säästynyt ainakaan mitään isompaa ei ole näkyny.

been there done that, yks poksuista teki samaa, pelit toimivat normaalisti kyllä, yhen se naarmutti käyttökelvottomaksi ja asemana oli toshiba samsung ms 28.
 
Ylös Bottom