Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eilen soittelin tuonne tukeen kun boksissa pukkaa E 74 erroria. No tukihenkilö otti sitten tiedot ylös ja sanoin että saan kaksi sähköposti viestiä, ensimmäisen muutaman tunnin sisään ja toisen parin työpäivän kuluessa.... Kumpaakaan viestiä en ole saanut ja kuitenkin noin vuorokausi on aikaa kulunut.... Toisesta viestistä ei nyt vielä huolta(eli se ups:n viesti), mutta mikä tämä toinen viesti on jonka olisi pitänyt tulla muutaman tunnin sisään?
Terve pojat, torstaina lähti boksi saksaan. Mutta kertokaapas joku mulle mistä saan sen UPS-seurantakoodin, sillä toi noutokoodi ei ainakaan toiminut seuranta-kohdassa UPS:n sivuilla.
Terve,
Tässä ketjussa kun näitä viestejä löytyykin jo tuon 84-sivun verran, niin en viitsi lähteä bongailemaan josko tämmöstä ongelmaa jollain on ollut, vaan kysyn nyt röyhkeästi suoraan mitenkä ihmiset suosittelisivat toimimaan
Eli tosiaan semmonen 8kk vanha Xbox 360, ostettu Gigantista. Ongelman huomasin kun Oblivion ei enää suostunut käynnistymään, tulee vaan disc unreadablea. Tämän jälkeen tsekkasin levyä, joka oli aikalailla täynnä pieniä naarmuja. Peli oli ostettu uutena, eikä ole ollut kuin koneessa tai kotelossaan jotenka aseman on nämä naarmut täytynyt tehdä. Oblivionia oli kuitenkin eniten varmasti koneella pelattu, +70h, ja kun tsekkasin muita pelejä joita tulee pelattua paljon, kuten Cod4 ja Halo 3, samalla tavalla naarmuuntuneet, jokseenkin vähemmän kyllä. Nämäkin ostettu uutena siis. Eli kovasti siis tuntuu kone naarmuttavan levyjä ;>
Kysymyksenä olisi siis kuitenkin, kannattaako tässä ottaa yhteyttä Giganttiin, vaiko Xboxin maahantuojaan/vaiko minne?
-Jori
Ja tästä voit kattoa mikä asema sulla onJoo se on tuo samsungin asema mikä itelläni naarmutti levyjä
Minäkin olen ihmetellyt, kuinka kuin kukkaa pidetyssä CoDissa voi olla naarmuja! Ja mulla myös reistaileva Toshiba-Samsungin asema.. Ei hemmetti. Pitäisikö se ennen IV:tä lähettää Germaniaan..??