Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tänään ohjain sanoi sopimuksen irti. Eka kerta kun jotain hajoaa.
Tuo ohjain ei suostu löytämään poksia eikä poksi ohjainta. Se ohjain vilkuttaa vain kaikkia valoja niin kun pois päältä ja päällä tyylillä.
Ennen tuo on menny pois, kun on vaihtanu akut, mutta nyt ei toimi. Eilen pelasin kavereiden kanssa Livessä, niin tuli joku ihme sähkökatkos joka kesti jonkun 1s ajan. Sitten poksissa vilkku RRoD, mutta se häipy kun sen käynnisti uudelleen. Tosin tuuletin halus lähtee lentoon. Sitten ei enää ohjain ruvennu toimimaan.

Mitenkäs tuon huollon kanssa? Oon alaikäinen ja mun GT:ssä on vääriä tietoja. :o Eli pitäiskö mun vanhempien soittaa vai voinko minä? Mitä ne kysyy, jos netissä jo rekisteröi poksin? Ja pitääkö poksi rekisteröidä vanhemmille vai mulle?
Ja uutta ohjainta olis tarkotus tuolta pyytää.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei iällä ole väliä. Langan päässä oleva mies/nainen kertoo kyllä mitä pitää tehdä jne.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No pitää itte sitten soittaa ja jos jotain tulee, niin laittaa luuri kiinni ja äiti soittamaan vähän ajan päästä uudestaan. :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No pitää itte sitten soittaa ja jos jotain tulee, niin laittaa luuri kiinni ja äiti soittamaan vähän ajan päästä uudestaan. :D

Joo ne siis kysyvät sun konsolin sarjanumeroa, sitten kerrot sen. Sitten ne ehdottaa jotain yhteystietoja. Jos ne ei ole sun, sanot niille uudet. Ja ne kertoo mitä pitää tehdä. Simppeliä se on todellakin, usko pois! :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ai ne ehdottelee randomilla osoitteita mihin lähettää ja kysyy uudet jos ei täsmää? :confused: Hullua touhua!
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitä arvon foorumilaiset epäilee, onko laitteessa jotain vikaa/menossa rikki kun:

a) Koneen tuulettimet pitävät samalla paikalla kuin ennenkin ollessaan about tupla melua, ja silti tuntuu lämpöä piisaavan kauheasti kädellä koetettuna?

b) satunnainen jumittelu/kaatuilu mitä ei ennen tapahtunut?

Laite kerran käynyt kuolemanrinkulan takia takuuhuollossa. Onko nuo 2 syytä vielä riittävät kriteerit takuuseen pistämiseen? Laitteen DVD asemakaan ei mikään hiljainen ole, mutta nykyään nuo tuulettimet huutavat reilusti kovempaa kuin DVD asema. Jopa työpöydällä ollessaan idlenä nousee kierrokset tuulettimissa äkkiä yllättävän korkeiksi, puhumattakaan jos intoutuu pelaamaan.

ps. Laitteen tuuletinauokkoja on imuroitu 1-2kk välein, kuten aina olen tehnyt. Ei pitäisi olla pölyä sisällä pahemmin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Vaikuttas siltä että kohta sulle tulee RRoD. En sitten tiiä voiko nyt jo lähettää vai pitääkö ootella se rinkula sinne.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jepo niin vähän itsekkin arvelen.. Jos joku on vastaavista syistä takuuseen saanut niin kertokoon. En mene sitten turhaan mikkisoftalle soittelemaan, ei se niin kivaa touhua kuitenkaan ole :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Miksi ei olisi? Itsekkin soitan sinne joka päivä ja puhutaan syntyjä syviä. Lausun myös iltarukoukseni Microsoftin asiakaspalveluun. Joskus myös käyn heidän luona kylässä. :D
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kauanko nuo saksan jantterit korjaa tota mun rakasta xboxia tuolla saksanmaalla? Ups:n sivuilla lukee seurantakoodin mukaan että kone saapunut 2.4. mutta takaisin tulosta ei puhuta mitään. Kauan teillä on yleensä mennyt? Toivottavasti ei pamaha uudestaa kun tulee..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itselläni tosiaan on tuo ongelma että kone naarmuttaa aika pahasti levyjä, Oblivion mennyt jo särki, Cod4:n ja Halo3:n levyt alkavat näyttää jo yhtä pahalta. Kuulemma naarmuuntumista on esiintynyt muillakin Xbox360:n omistajilla.

Jos täältä löytyy näitä, oletteko saaneet takuukorjauksen yhteydessä korvausta laitteen rikkomista peleistä?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

No tänään tuli soitettua tuonne, pitää tosiaan sopia sen kuriiripalvelun kanssa noudosta.

Peliestä sanoivat että Halo 3:n ja Gears of Warin saisi vaihdettua uuteen, koska ovat Microsoftin pelejä, muista käskivät ottaa yhteyttä julkaisijaan/jälleenmyyjään.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itselläni tosiaan on tuo ongelma että kone naarmuttaa aika pahasti levyjä, Oblivion mennyt jo särki, Cod4:n ja Halo3:n levyt alkavat näyttää jo yhtä pahalta. Kuulemma naarmuuntumista on esiintynyt muillakin Xbox360:n omistajilla.

Jos täältä löytyy näitä, oletteko saaneet takuukorjauksen yhteydessä korvausta laitteen rikkomista peleistä?

Multa meni jonkin aikaa sitten Saints Row ja koska ei ollut Mikkisoftan oma peli ne tarjos kameraa, Viva Pinataa ja muistaakseni Kameoo, joista sitten otin kameran. En tiiä oliko järkevää jälkeenpäin ajateltuna.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Multa meni jonkin aikaa sitten Saints Row ja koska ei ollut Mikkisoftan oma peli ne tarjos kameraa, Viva Pinataa ja muistaakseni Kameoo, joista sitten otin kameran. En tiiä oliko järkevää jälkeenpäin ajateltuna.

Ei mitään. Meni väärään threadiin. :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itselläni tosiaan on tuo ongelma että kone naarmuttaa aika pahasti levyjä, Oblivion mennyt jo särki, Cod4:n ja Halo3:n levyt alkavat näyttää jo yhtä pahalta. Kuulemma naarmuuntumista on esiintynyt muillakin Xbox360:n omistajilla.

Jos täältä löytyy näitä, oletteko saaneet takuukorjauksen yhteydessä korvausta laitteen rikkomista peleistä?

Ei niin minkäänlaista sulla pitää soittaa tukeen ja saat sieltä tarvittavat ohjeet
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kauanko nuo saksan jantterit korjaa tota mun rakasta xboxia tuolla saksanmaalla? Ups:n sivuilla lukee seurantakoodin mukaan että kone saapunut 2.4. mutta takaisin tulosta ei puhuta mitään. Kauan teillä on yleensä mennyt? Toivottavasti ei pamaha uudestaa kun tulee..

Pikkuveljellä meni viikko ja sai koneen takasin. Kannattaa soittaa sinne ja hoputtaa niitä
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tervehdys!

Laitoin tossa tiistaina boksini saksanmaalle reissuun ja seurannan mukaan se on siellä tänään vastaanotettukkin, kysyisinkin nyt että miten tästä eteenpäin? Mistä tiedän milloin boksini on lähdössä takaisinpäin ja millä seurantanumerolla? Pitääkö soittaa viikon parin päästä asiakastukeen ja kysellä tota tracking numeroa vai miten homma etenee. Ja voiko tuen kanssa asioida vaikka olisi onnistunut kadottamaan sen viitenumeronsa?

Niko
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mulla meni muistaakseni n. viikko sen jälkeen kun olin lähettänyt boxin, että luki vain odotetaan laitetta. Sitten kun tuli teksti että laite vastaanotettu tjms. niin oiskohan ollu samana päivänä tai ihan viimeistään seuraavana tuli että lähetetty asiakkaalle. Siinä meni 3-4pvä niin upsin jätkä soitteli ovikelloa (ei soitellut etukäteen että millon oon himassa ja sopii tuoda laite?).
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eli se tulee samalla numerolla takaisinpäin?, ja tuon odotellaan laitetta viestin näin ups:n seurannasta vai mistä?
 
Ylös Bottom