Vastaus: Xbox 360 ongelmathread
Tänään ohjain sanoi sopimuksen irti. Eka kerta kun jotain hajoaa.
Tuo ohjain ei suostu löytämään poksia eikä poksi ohjainta. Se ohjain vilkuttaa vain kaikkia valoja niin kun pois päältä ja päällä tyylillä.
Ennen tuo on menny pois, kun on vaihtanu akut, mutta nyt ei toimi. Eilen pelasin kavereiden kanssa Livessä, niin tuli joku ihme sähkökatkos joka kesti jonkun 1s ajan. Sitten poksissa vilkku RRoD, mutta se häipy kun sen käynnisti uudelleen. Tosin tuuletin halus lähtee lentoon. Sitten ei enää ohjain ruvennu toimimaan.
Mitenkäs tuon huollon kanssa? Oon alaikäinen ja mun GT:ssä on vääriä tietoja.
Eli pitäiskö mun vanhempien soittaa vai voinko minä? Mitä ne kysyy, jos netissä jo rekisteröi poksin? Ja pitääkö poksi rekisteröidä vanhemmille vai mulle?
Ja uutta ohjainta olis tarkotus tuolta pyytää.
Tänään ohjain sanoi sopimuksen irti. Eka kerta kun jotain hajoaa.
Tuo ohjain ei suostu löytämään poksia eikä poksi ohjainta. Se ohjain vilkuttaa vain kaikkia valoja niin kun pois päältä ja päällä tyylillä.
Ennen tuo on menny pois, kun on vaihtanu akut, mutta nyt ei toimi. Eilen pelasin kavereiden kanssa Livessä, niin tuli joku ihme sähkökatkos joka kesti jonkun 1s ajan. Sitten poksissa vilkku RRoD, mutta se häipy kun sen käynnisti uudelleen. Tosin tuuletin halus lähtee lentoon. Sitten ei enää ohjain ruvennu toimimaan.
Mitenkäs tuon huollon kanssa? Oon alaikäinen ja mun GT:ssä on vääriä tietoja.

Ja uutta ohjainta olis tarkotus tuolta pyytää.