Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitenkä muute kun onko aivan sama hd telkus onko 50 vai 60 Hz boxin asetuksissa??

Kannattaa silmämääräisesti kokeilla kumpi näyttää paremmalta. Omassa telkassani 60 on parempi, mutta ei varmasti kaikissa.

Lisäksi jotkut pelit vaativat 60hz toimiakseen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Perkule, kaveri osti hdmi-boxin kun patistin ostamaan konetta, että voitaisiin sitten yhdessä liven kautta pelailla. Asuu senverran kaukana etten pääse tilannetta tarkastamaan, mutta ilmeisesti saamansa headset on sellainen, jossa on säädöt keskellä johtoa, volyymit yms. liittimenä ohjaimeen sitten vain se yksittäinen pieni plugi siihen keskireikään. puhelimitse käskin varotoimenpiteenä tsekata kaikki settingsit että ovat oikein, että ääni kuuluu, mutta mitään ei kuulu. Sieltä ei kuulu tänne mitään, eikä täältä sinne, paitsi niin että television kautta ääneni hänellä kuuluu kyllä (vaikka olisi säätänyt että play through headset only).

Eniten ihmetyttää se, ettei sitä mottia, jolla headset liitetään ohjaimeen, ole siinä päässä, vaan joku sentapainen siinä keskellä johtoa, jota ei voine liikuttaa mitenkään. Muuten kehui että ohjain on juuri senvärinen kuin pitääkin, harmaavalkoinen, ja virallinen Xbox360-logo pääpannan vasemmalla puolella, kuten pitäisikin. Ääniä ei saada vieläkään toimimaan.

Eli, onko

A) nyt liikenteessä joku uudenlainen headset jota xbox360-seteissä tulee mukana (netanttilasta osti), vai

B) kaverin headset on täysi susi, ja se kannattaa asentaa keskelle juuri ulostamaansa kakkaläjää ikuisiksiksi ajoiksi?

Kiitos jos joku vastaa. Jos ei, niin kiitos siltikin!
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kannattaako tuohon pahvilaatikkoon, johon boxin juuri laiton, niin laittaa jotain pehmusteita tai muuta vastaavaa?
Mitä kannattaa siis laittaa, koska tämä laatikko on vähän eri mitoissa kuin itse xo konsoli, väljyyttä on siis joka suuntaan hieman.

Ja myydäänkö/saako jostain näitä ns. tuki/pehmustemateriaaleja, ei vaan viitsisi vanhoihin kalsareihin pakata, tai no olisi varmaan saksanpoijilla ilmeet kun ne avaisi laatikkoa heh ;)

ps. kiitos teille jotka vastasitte edelliseen kysymykseeni.
olen vähän nk. ulalla, kun ekaa kertaa on tämä RROD ongelma jne, mutta kyllä se siitä tai jotain.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kannattaako tuohon pahvilaatikkoon, johon boxin juuri laiton, niin laittaa jotain pehmusteita tai muuta vastaavaa?
Mitä kannattaa siis laittaa, koska tämä laatikko on vähän eri mitoissa kuin itse xo konsoli, väljyyttä on siis joka suuntaan hieman.

Ja myydäänkö/saako jostain näitä ns. tuki/pehmustemateriaaleja, ei vaan viitsisi vanhoihin kalsareihin pakata, tai no olisi varmaan saksanpoijilla ilmeet kun ne avaisi laatikkoa heh ;)

ps. kiitos teille jotka vastasitte edelliseen kysymykseeni.
olen vähän nk. ulalla, kun ekaa kertaa on tämä RROD ongelma jne, mutta kyllä se siitä tai jotain.

Ittelläkin oli turhan iso laatikko, rypistelin vaan tarpeeksi paikallispaskalehden sivuja sinne, eli aika vitusti sitä meni. Sitten kunnolla setti kiinni ettei aukea, ja homma on bueno. Toivottavasti otit kovalevyn irti.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Istuiduin sohvalle ja napsautin Xboxin päälle. Kas kummaa kolme punaista valoa alkoi vilkkumaan ja kuva jumittui. Paniikissa asiasta tuntemattomana napsautin virrat pois, johdot irti ja käynnistin uudelleen. Vilkkui yhä ja kuvaa ei tullut ollenkaan. Luovutin monen kerran jälkeen. Voisiko teistä joku kertoa minulle mitä tehdä ja mikä on vikana. Ymmärtääkseni koneessa on tehdasvika koska konetta en ole ollenkaan heitellyt vaan antanut olla pöydällä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Istuiduin sohvalle ja napsautin Xboxin päälle. Kas kummaa kolme punaista valoa alkoi vilkkumaan ja kuva jumittui. Paniikissa asiasta tuntemattomana napsautin virrat pois, johdot irti ja käynnistin uudelleen. Vilkkui yhä ja kuvaa ei tullut ollenkaan. Luovutin monen kerran jälkeen. Voisiko teistä joku kertoa minulle mitä tehdä ja mikä on vikana. Ymmärtääkseni koneessa on tehdasvika koska konetta en ole ollenkaan heitellyt vaan antanut olla pöydällä.

Soitto microsoftille, sieltä tulee ohjeet miten lähettää boxi saksanreissulle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ittelläkin oli turhan iso laatikko, rypistelin vaan tarpeeksi paikallispaskalehden sivuja sinne, eli aika vitusti sitä meni. Sitten kunnolla setti kiinni ettei aukea, ja homma on bueno. Toivottavasti otit kovalevyn irti.

Samoin minä. Keskisuomalaista muutama kerros ja lisäksi sain vielä styroksia pehmusteeksi. Kunhan ei ihan vapaana heilu siellä sisällä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tänään lähti mun x360 saksan matkalle :)
 
LIVE-päivitys sotki NHL 08:n

Ongelma ilmeni tänä aamuna.

Käynnistettyäni konsolin (NHL 08 sisällä), ruutuun ilmestyi viesti "Live update available". Hyväksyin päivityksen ja se latautui. Latauksen loputtua tv meni harmaaksi ja konsoli jäi päälle. Odotin useamman minuutin, konsoli pyöritti levyä, mutta mitään ei tapahtunut. Virta pois ja uudelleenkäynnistys.

Kirjauduin LIVE-tunnuksellani, jossa on uusimmat rosterit jne. Heti NHL 08 - tekstin ilmestyttyä ruutuun huomasin, että joku mättää. Ruudulla oli muutama iso vaaleansininen pikseliköntti, joita ei ennen ole koskaan näkynyt. Peli jatkoi latautumista kuitenkin normaalisti. Alkuanimaatioiden jälkeen ruudulle ilmestyy Staal lämäämässä ja "Press Start". Painoin starttia ja peli jämähti oikeastaan samantien. Yritin noin 5 kertaa, joka kerta täysin sama juttu. Pikseliköntit näkyvät latausruudun aikana ja peli jämähtää heti startin painamisen jälkeen.

Toisella tunnuksellani (ei LIVE-tunnus) pääsen peliin normaalisti, mutta kun aktivoin LIVE-profiilin pelin sisällä se jämähtää valikkoon heti.

LIVE toimii myös dashboardin kautta eli pääsen markettiin jne.

Jollain muulla sama ongelma? Olen ymmärtänyt, että päivitysongelmia on ollut ennekin. Itse olen omistanut konsolin vasta muutaman kuukauden ja tämä on ensimmäinen kohtaamani ongelma.

Löysin ohjeet, jolla konsolista pyyhitään kaikki päivitykset pois, onko ainoa vaihtoehto?

Toinen asia mikä vaivaa on se, etten pysty valitsemaan 1080p asetusta valikosta. Kaikki muut ovat valittavissa paitsi 1080p. En ymmärrä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eilen illalla live teki tenän ja ei pystynyt yhdistään tolla adpaterilla mun tukiasemaan.Sama onkelma jatkui tänään ja kysyisin oisko mitään vinkkejä, että missä on vika?Esim psp:llä se löysi sen verkon, mutta ei sekään pystynyt yhdistään siihen. Tuli joku: "connection error has occurated.The connection could not be established. Check the network security settings "
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt pitää kyllä kehua mikkisoftan asiakaspalvelua, soitin huollon viime maanantaina ja upsi haki boksin tiistaina kello 16 jälkeen, boksi oli saksassa perillä perjantai aamusta. Maanantaina oli jo uusi boksi tulossa upsin kyydillä takaisin päin, eli hyvällä lykyllä ehtii vielä tälle viikolle mutta nopeasti on kyllä tullut. Toivotaan että tulis myös toimiva konsoli.

Niko

Oma boxini lähti saksaan maanantaina ja nyt tuli mailia, että se on lähetetty takaisin minulle, eli varmaankin ensi viikolla tulee takaisin. Todella nopeaa toimintaa, positiivinen yllätys ainakin minulle. Hyvin tuntuu huolto pelaavan
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kannattaako huolestua kun boxin levyasema pitää välillä outoa ääntä? Ja onko normaalia että kesken pelin asema ei lue yhtään eli aseman suhina loppuu kokonaan ja alkaa jonkun ajan kuluttua taas lukemaan levyä?

Kyselen vaan, että onko muilla sitten hajoillut levyjä kun asema on ruvennut temppuilemaan. Että osais tarpeeks ajoissa laittaa huoltoon ennenku on yhtään levyä ehtiny mennä paskaks.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kolmatta kertaa XO huoltoon, huoh. Tällä kertaa ei ollut RROD, vaan kuva vaan jäätyy paikalleen, sama mitä peliä pelaa. UPS kuulemma tuo laatikonkin tällä kertaa, mitään hyvitystä ei nyt luvattu, liekö sitten siitä johtuvaa kun ei vilkkunut punaiset valot.
 
Kysymyksiä, kysymyksiä ja selitystä

Maanantaina 14.4 lähti boxi saksaan takuuhuoltoon, syynä RRoD. Ainakin dvd-asema paskana, en edes saanut sitä auki enää siinä vaiheessa. Onneksi se oli tyhjä.

Sunnuntaina 21.4 tuli viesti sähköpostiini, "Pelikonsolisi on lähetetty takaisin sinulle! Saat sen 7arkipäivän kuluessa". UPS seurantatunnuksilla kun katson, niin paketin status on: "Laskutustiedot vastaanotettu ". Mitähän se mahtaa tarkoittaa? Ilmeisesti boxi seisoo vielä saksassa.

Yritin rekata xboxiani sarjanumeroa tuonne support.xbox.com, mutta tulee vaan virheilmotusta. Voisiko olla mahdollista, että minulle on lähetetty uusi xbox? Vanha kun ei ollut Falcon mallia. Se selittäisi ainakin miksi rekisteröityminen ei onnistu.

Kuulin, että jos dvd asema on noin paskana, tuki ei edes yritä korjata sitä vaan lähettää suoraan uuden xboxin. Tämä selittäisi nopean käsittelyajankin.
 
Vastaus: Kysymyksiä, kysymyksiä ja selitystä

Maanantaina 14.4 lähti boxi saksaan takuuhuoltoon, syynä RRoD. Ainakin dvd-asema paskana, en edes saanut sitä auki enää siinä vaiheessa. Onneksi se oli tyhjä.

Yritin rekata xboxiani sarjanumeroa tuonne support.xbox.com, mutta tulee vaan virheilmotusta. Voisiko olla mahdollista, että minulle on lähetetty uusi xbox? Vanha kun ei ollut Falcon mallia. Se selittäisi ainakin miksi rekisteröityminen ei onnistu.

Rekisteröityminen ei onnistu, koska boxi rekisteröitiin puhelun yhteydessä, kun soitit asiakastukeen. Minulla on sama homma.

Oma boxini saapui tänään ups:n mukaan perille(saksaan). Lähti matkalle torstaina 17.4. Mitään muuta infoa en ole vielä saanut.

EDIT: Konsolia ei vielä ole otettu vastaan palvelukeskuksessa (xbox.com:n mukaan), vaikka ups väittää sen olevan perillä. Ehkä ne ei vaan ole rekisteröineet sitä vielä tietokantaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Haa, status on muuttunut nyt: Matkalla - Ajallaan ja aikataulun mukainen toimitus on 25.04 eli perjantaina. Boxini on tällä hetkellä Frankfurtissa UPS:n seurantatietojen mukaan.
 
Vastaus: Kysymyksiä, kysymyksiä ja selitystä

Yritin rekata xboxiani sarjanumeroa tuonne support.xbox.com, mutta tulee vaan virheilmotusta. Voisiko olla mahdollista, että minulle on lähetetty uusi xbox? Vanha kun ei ollut Falcon mallia. Se selittäisi ainakin miksi rekisteröityminen ei onnistu.

Tuo ei kerro vielä mitään. Itselläkin boksin ollessa huollossa joskus ei löytynyt yhtään mitään tietoja tuolta support-sivuilta, joskus taas vanhan boksin tiedot. Vanha boksihan sieltä sitten tuli.

Kuulin, että jos dvd asema on noin paskana, tuki ei edes yritä korjata sitä vaan lähettää suoraan uuden xboxin. Tämä selittäisi nopean käsittelyajankin.

Huhuja huhuja... Ei noissa mitään sääntöjä ole, korjaavatko vai vaihtavatko. Mulla on ollu tässä 6kk sisällä kaks kertaa huollossa, ekalla kertaa rikkinäinen dvd-asema, toisella kertaa RROD. Ja molemmilla kerroilla lähettivät saman laitteen korjattuna (3/2006 valmistettu malli). Toki jos sulla oli tosiaan molemmat viat nyt yhtäaikaa niin ehkä mahdollisuus saada uusi (tai uudempi) konsoli on suurempi. Toivotaan että saat.

EDIT: Konsolia ei vielä ole otettu vastaan palvelukeskuksessa (xbox.com:n mukaan), vaikka ups väittää sen olevan perillä. Ehkä ne ei vaan ole rekisteröineet sitä vielä tietokantaan.

Joo, toi toimii muutaman päivän viiveellä. Kyllä se sun boksi siellä jo on todennäkösesti korjattavana.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jos käynnistän X360:n ohjaimesta ja telkkari sattuu olemaan jollain muulla HDMI-inputilla kuin mihin X360 on kytketty, ei konsoli käynnisty kunnolla. Ohjain jää vilkuttamaan valojaan siihen asti, että telkun vaihtaa X360:n HDMI-inputille. Ja vasta siinä vaiheessa laite tuntuu todella buuttaavan. Eli vaikka konsolin olisi pistänyt päälle ohjaimesta minuutteja sitten, ilmestyy X360-logo ruudulle vasta kun vaihdan telkun oikealle inputille.

Käyköhän muilla vastaavalla tavalla? PS3:n Folding@Homessa oli aikanaan vastaava ongelma, mutta se korjaantui ohjelmapäivityksen myötä.
 
Ylös Bottom