Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mites toi kun se tukihemmo rekisteröi sen mun konsolin, eikai ne mee päällekäin jos rekisteröin tuolta xbox.comin sivuilta sen itsekkin. Kun en tiedä miten pääsisin tuota tukihemmon tekemää tiliä katsomaan


EDIT. Tajusinkin jo , tolla viitenumerolla näkee tuon myös.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt tuli itsellekkin ensimmäinen Rrod ja boxi on ihan julkaisusta asti sinnittellyt, eli 2 vuoden takuu on mennyt umpeen. Oliko niin, että Microsoft pidensi sitä takuuaikaa vuodella? Eli tässä tapauksessa boxini menee vielä takuuseen?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt tuli itsellekkin ensimmäinen Rrod ja boxi on ihan julkaisusta asti sinnittellyt, eli 2 vuoden takuu on mennyt umpeen. Oliko niin, että Microsoft pidensi sitä takuuaikaa vuodella? Eli tässä tapauksessa boxini menee vielä takuuseen?

RROD osalta takuu nostettiin 3 vuoteen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko mitään tietoa koskeeko levyn naarmuuntuminen vain vanhoja 360-boxeja vai myös uusia? Olisin ostamassa mahdollisesti XO:ta mutta en haluaisi lähettää sitä heti huoltoon...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kuinkas kauan porukkalla on kestäny rahtikirjeen saapuminen sähköpostiin? Olenko vain hätäinen ja luulen omia. Ajattelin, että se tupsahtais spostiin melkein välittömästi kun huoltoon on soitettu vaikka 48h se mainitsikin mutta ainahan ne ja silti tulee aikasemmin.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kuinkas kauan porukkalla on kestäny rahtikirjeen saapuminen sähköpostiin? Olenko vain hätäinen ja luulen omia. Ajattelin, että se tupsahtais spostiin melkein välittömästi kun huoltoon on soitettu vaikka 48h se mainitsikin mutta ainahan ne ja silti tulee aikasemmin.

Kun olin lopettanut puhelun, kävin vessassa ja kävin kattomassa mailia. Sielähän se oli.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo... eipä näy rahtikirjettä ei, vieläkään.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo... eipä näy rahtikirjettä ei, vieläkään.

Riippuu kuka otti vastaan puhelu itsellä ainaki hoono soomi nainen sillä ainaki kesti 4-5 tuntia
jos ei ala kuulumaan ei muutako soittoa tukeen ja sanot että laittavat uudelleen:)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jeh, tänään joutuu soittaan vielä. Jos nyt kolmannella kerralla onnistuisi. Pitää pistää tuleen postitse kun sähköpostit ei tunnu oikein toimivan :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt pitää kyllä kehua mikkisoftan asiakaspalvelua, soitin huollon viime maanantaina ja upsi haki boksin tiistaina kello 16 jälkeen, boksi oli saksassa perillä perjantai aamusta. Maanantaina oli jo uusi boksi tulossa upsin kyydillä takaisin päin, eli hyvällä lykyllä ehtii vielä tälle viikolle mutta nopeasti on kyllä tullut. Toivotaan että tulis myös toimiva konsoli.

Niko
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pitää kehua xboxin asiakaspalvelua, ehkä parasta mitä koskaan saanut, boxi haettiin ja tuotiin kotiovelle 2viikossa + erittäin hyvät neuvot ja ystävällinen täti puhelinpalvelussa kuinka toimia.

Sitten olisi kysymys, mitä kannattaa tehdä kun 2vuotias muksu väänsi aukiolevaa levyasemaa ja jotain hajos eikä pysy kiinni. Kannattaako korjata ja missä?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pitää kehua xboxin asiakaspalvelua, ehkä parasta mitä koskaan saanut, boxi haettiin ja tuotiin kotiovelle 2viikossa + erittäin hyvät neuvot ja ystävällinen täti puhelinpalvelussa kuinka toimia.

Sitten olisi kysymys, mitä kannattaa tehdä kun 2vuotias muksu väänsi aukiolevaa levyasemaa ja jotain hajos eikä pysy kiinni. Kannattaako korjata ja missä?

Huoltoon vaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Voi elämän karut kävyt, nyt sitten kärvähti mun shitboxi, kolme kivaa vilkkuvaa valoa, nyt ahdistaa! prkl!, ei lähde toimimaan vaikka tekisi mitä.
no huomenna kai sitten pitää sinne asiakastukeen soittaa. jep. :(

ai niin on mulla yksi kysymyskin eli : kun oon lähdössä reissuun pariksi viikoksi toukokuussa, niin miten saa säädettyä tuon UPS:n (vai mikä onkaan), eli jos/kun boxi palaa saksasta, niin ei ne turhaan tulisi tuomaan sitä tiettynä ajankohtana, jolloin ei ole kotona????:

niin muuten pitääkö se pahvilaatikko, johon boxin pakkaa, hankkia itse jotenkin, vai tuoko UPS kaiken tarvittavan materiaalin???

:confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

ai niin on mulla yksi kysymyskin eli : kun oon lähdössä reissuun pariksi viikoksi toukokuussa, niin miten saa säädettyä tuon UPS:n (vai mikä onkaan), eli jos/kun boxi palaa saksasta, niin ei ne turhaan tulisi tuomaan sitä tiettynä ajankohtana, jolloin ei ole kotona????:

No varmaan soitto UPS:n asiakaspalveluun auttais? Tai sitten sopii MS:n kanssa asian.

niin muuten pitääkö se pahvilaatikko, johon boxin pakkaa, hankkia itse jotenkin, vai tuoko UPS kaiken tarvittavan materiaalin???

Ei ne mitään tuo, kaikki pitää tehä ite.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tämä on varmaan kysytty miljoonaan kertaan, mutta mistä nään sen seurantakoodin ja mihin sen syötän, jotta näkisin missä boksini seilaa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitenkä muute kun onko aivan sama hd telkus onko 50 vai 60 Hz boxin asetuksissa??
 
Ylös Bottom