Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eilen tuli sitten boxi saksan reissusta. Eipä siinä kovin kauaan mennyt
4.3 tuli ups mies hakemaan. Ja nyt pelittää niin kuin ennenkin.
Toivotaan että pysyy ehjänä gta IV julkaisuun asti...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oma boxini lähti UPS:n mukaan 6.3. ja tuli jo pari päivää sitten. Sisuskalut on kaiketi muutettu, hyvin tuntuu nyt toimivan.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ja puoltoista vuotta vanha boksi lähtee täältäkin kohti saksaa. RROD vilkkuu vahingoniloisesti, prkl!

Edit: Noniin, nyt on liput ja laput tilattu boksille. Oli varsin mukavantuntunen suomalainen mies siellä vastaamassa, ei tarvinnut sönkätä asioita moneen kertaan ja varsin selvät ohjeet sain.

Mut kyllä tässä kohtalaiset vierotusoireet on kun ei pääse pelaan, ja uusia pelejä tullut jo kolme kappaletta postista joita ei nyt sit pääse testaileen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kävi boxi saksassa ja kun tuli niin jostain syystä grafiikka on huononi selvästi. Pelaan 32 hd-telkulla ja xbox-asetuksista laitoin 1032p päälle jne.. ei auta. Onko kokemuksia?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eilen soittelin tuonne tukeen kun boksissa pukkaa E 74 erroria. No tukihenkilö otti sitten tiedot ylös ja sanoin että saan kaksi sähköposti viestiä, ensimmäisen muutaman tunnin sisään ja toisen parin työpäivän kuluessa.... Kumpaakaan viestiä en ole saanut ja kuitenkin noin vuorokausi on aikaa kulunut.... Toisesta viestistä ei nyt vielä huolta(eli se ups:n viesti), mutta mikä tämä toinen viesti on jonka olisi pitänyt tulla muutaman tunnin sisään?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eilen soittelin tuonne tukeen kun boksissa pukkaa E 74 erroria. No tukihenkilö otti sitten tiedot ylös ja sanoin että saan kaksi sähköposti viestiä, ensimmäisen muutaman tunnin sisään ja toisen parin työpäivän kuluessa.... Kumpaakaan viestiä en ole saanut ja kuitenkin noin vuorokausi on aikaa kulunut.... Toisesta viestistä ei nyt vielä huolta(eli se ups:n viesti), mutta mikä tämä toinen viesti on jonka olisi pitänyt tulla muutaman tunnin sisään?

Minä en ainakaan saanut kuin yhden viestin, ja se sisälsi rahtikirjan ups:lle
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt kyllä joku tyri tän homman, en tiedä kuka. Soittelin tukeen reilu viikko sitten kun boksi näyttelee punavaloja. No, kaikki toimi ihan normaalisti ja huoltotilaus tehtiin. Sieltä tuesta sitten sanottiin, että nyt kun pitää lähettää sekä muuntaja että boksi, niin lähettifirma tuo tarkoitukseen soveltuvan pakkauksen johon boksi sitten paketoidaan noudon yhteydessä. Yllättäen juuri äsken sitten lähettikaveri tuli tyhjin käsin ja ihmetteli, että ei heillä mitään pakkausta tälle ole. Nyt pitää sitten kai hommata joku paketti tolle + pehmusteet ja hoitaa kaikki taas itse. Ja homma viivästyy jälleen. Saatana. Oisin ite kyllä ehtiny paketoida jos olisin tienny etukäteen.

EDIT: eipä tässä, tilasin uuden noudon tälle päivälle ja pakkasin vittuillakseni PS2:n laatikkoon ton romun. Terveisiä tuotekehittelyyn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mihinkäs osoitteeseen nuo boxin naarmuttamat pelit pitikään lähettää, jotta saa uudet tilalle (lisämaksua vastaan kuulemma?)?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mulla ei vielä ole yksikään peli naarmuuntunut vaikka boksi onkin tuota vanhempaa mallia.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Terve pojat, torstaina lähti boksi saksaan. Mutta kertokaapas joku mulle mistä saan sen UPS-seurantakoodin, sillä toi noutokoodi ei ainakaan toiminut seuranta-kohdassa UPS:n sivuilla.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Terve pojat, torstaina lähti boksi saksaan. Mutta kertokaapas joku mulle mistä saan sen UPS-seurantakoodin, sillä toi noutokoodi ei ainakaan toiminut seuranta-kohdassa UPS:n sivuilla.

Se löytyy rahtikirjasta. Siinä mitä ne lähetti mailiin. Ennenkö hakivat boxin pois.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo, siinä menee muutenkin normaalisti pari arkipäivää ennen ku sillä seurantanumerolla näkee, että missä boxi menee.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mihin muuten tossa boxin kovolla siitä 20gigasta menee se 7gigaa tarkalleen ottaen? Ei se voi mitään hirveen tärkeää olla ku arcadessa sitä kovoa ei kuitenkaan ole ja samalla tavalla voi pelejä pelailla.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ainakin vanhojen xbox-pelien emulaattori on siellä. Ja taitaapi siel joku swap osiokin olla?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Terve,

Tässä ketjussa kun näitä viestejä löytyykin jo tuon 84-sivun verran, niin en viitsi lähteä bongailemaan josko tämmöstä ongelmaa jollain on ollut, vaan kysyn nyt röyhkeästi suoraan mitenkä ihmiset suosittelisivat toimimaan :P

Eli tosiaan semmonen 8kk vanha Xbox 360, ostettu Gigantista. Ongelman huomasin kun Oblivion ei enää suostunut käynnistymään, tulee vaan disc unreadablea. Tämän jälkeen tsekkasin levyä, joka oli aikalailla täynnä pieniä naarmuja. Peli oli ostettu uutena, eikä ole ollut kuin koneessa tai kotelossaan jotenka aseman on nämä naarmut täytynyt tehdä. Oblivionia oli kuitenkin eniten varmasti koneella pelattu, +70h, ja kun tsekkasin muita pelejä joita tulee pelattua paljon, kuten Cod4 ja Halo 3, samalla tavalla naarmuuntuneet, jokseenkin vähemmän kyllä. Nämäkin ostettu uutena siis. Eli kovasti siis tuntuu kone naarmuttavan levyjä ;>

Kysymyksenä olisi siis kuitenkin, kannattaako tässä ottaa yhteyttä Giganttiin, vaiko Xboxin maahantuojaan/vaiko minne?

-Jori

Joo se on tuo samsungin asema mikä itelläni naarmutti levyjä
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Minäkin olen ihmetellyt, kuinka kuin kukkaa pidetyssä CoDissa voi olla naarmuja! Ja mulla myös reistaileva Toshiba-Samsungin asema.. Ei hemmetti. Pitäisikö se ennen IV:tä lähettää Germaniaan..?? :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hitto, just mullakin on tuo Toshiba-Samsung DVD-asema. On tuo kyllä jo nyt 3kk aikana vähän temppuillu, mutta onneksi ei mitään muuta. Pelitkin ihan kiiltää puhtauttaan ja ei oo naarmun naarmua. :)
Kumpa nyt kestäis tuo kone vielä GTA IV:n julkaisuun ja vielä sen yli vähintäänkin sen aikaa, että isoin peli himo menee ohi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Minäkin olen ihmetellyt, kuinka kuin kukkaa pidetyssä CoDissa voi olla naarmuja! Ja mulla myös reistaileva Toshiba-Samsungin asema.. Ei hemmetti. Pitäisikö se ennen IV:tä lähettää Germaniaan..?? :(

No joo mulla oli 2 xo:ssa toi samsungin asema ja ne kummatki naarmutti pelit mut ei elokuvia nyt on philipsin asema on hiljasempi ja ei naarmuta
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kauanko nuo saksan jantterit korjaa tota mun rakasta xboxia tuolla saksanmaalla? Ups:n sivuilla lukee seurantakoodin mukaan että kone saapunut 2.4. mutta takaisin tulosta ei puhuta mitään. Kauan teillä on yleensä mennyt? Toivottavasti ei pamaha uudestaa kun tulee..
 
Ylös Bottom