Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

mullakin tuo kuuluisa rinkula syttyi pari kuukautta sitten.vika korjaantui kun potkaisin boxia n.3m vauhdilla höystettynä.. :) ja on toiminut siitä lähtien??silloin tällöin vain huutaa niin perkeleesti ja toimii samalla lämpöpatterina......:D EN suosittele kenellekään,mutta jos joku haluaa VÄLTTÄMÄTTÄ kokeilla niin: poksi vaakana lattialle.vauhtia tilasta riippuen 3-8m.ja siihen kovon puolelle kantapäätä hyväksikäyttäen hyvä osuma.. tarpeen vaatiessa toistetaan. ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tjaaha.... 'Punainen kuolema' iski. Lauantaina katkaisi kesken DMC 4:sen ja ihmetyksen taso oli suuri kun tuon teki. Istumapaikaltani ei nähnyt boksin etuvaloja, eli aluksi ei ollut tietoa mitä tapahtui. Jahka nuo valot näin iski suuri masennus: "Miksi petit minut, oi uljas boksini? MIKSI!?" Onnekseni oli ilmeisesti buginen RRoD kun meni ohi sillä että sammutin konsolini, uhkailin heittäväni sen ikkunasta jos ei toimi, painoin päälle ja vóla.
Toimii taas.

Täytyy nyt tarkkailla koneen oloja jos tällainen vaikka tuleekin arkipäiväiseksi...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kauankohan tuon seurantakoodin päivittäminen kestää, kun torstaina lähti boksi takaisinpäin huollosta, mutta UPS:än sivuilta ei löydy mitään tuolla seurantakoodilla?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kauankohan tuon seurantakoodin päivittäminen kestää, kun torstaina lähti boksi takaisinpäin huollosta, mutta UPS:än sivuilta ei löydy mitään tuolla seurantakoodilla?

Niin ooli mullakin, että tuli sähköposti torstaina ettäse oli lähetetty ja seurantakoodi oli siinä mutta se ei toiminut. Mutta just pari minuuttia sitten katoin ja se toimi, mutta siinä sanottiin. että tänään vasta Laskutustiedot on vastaanotettu??!
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Niin ooli mullakin, että tuli sähköposti torstaina ettäse oli lähetetty ja seurantakoodi oli siinä mutta se ei toiminut. Mutta just pari minuuttia sitten katoin ja se toimi, mutta siinä sanottiin. että tänään vasta Laskutustiedot on vastaanotettu??!

Mulla on täysin sama tilanne. Torstaina oli "lähetetty" ja vasta tänää pysty käyttää seurantakoodia, laskutustiedot lähetetty. Prkl, mulla on gta4 tossa sohvalla. Pitää mennä kaverille pelaa sitä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kertokaas jos löytyy semmosia jotka pelaa 17" lituskanäytön kautta VGA-kaapelilla, että mitkä display asetukset kannattaa valita konsolin asetuksista? Mulla on 1240x1024 ja sitten siin yhes kohas on valittuna "standard". Mitkähän olis optimaaliset asetukset mulle?

Näytön merkki on Philips 170S.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kertokaas jos löytyy semmosia jotka pelaa 17" lituskanäytön kautta VGA-kaapelilla, että mitkä display asetukset kannattaa valita konsolin asetuksista? Mulla on 1240x1024 ja sitten siin yhes kohas on valittuna "standard". Mitkähän olis optimaaliset asetukset mulle?

Näytön merkki on Philips 170S.

luultavasti 1280x1024 on paras sulle, JOS se on näyttösi natiiviresoluutio.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Entäs sitten se kohta jossa valitaan Standard, Intermediate tai Expanded? Mikä on SUOSITELTAVAA valita?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Niin ooli mullakin, että tuli sähköposti torstaina ettäse oli lähetetty ja seurantakoodi oli siinä mutta se ei toiminut. Mutta just pari minuuttia sitten katoin ja se toimi, mutta siinä sanottiin. että tänään vasta Laskutustiedot on vastaanotettu??!

Nå tänään soitin sitten asiakaspalveluun kysyäkseni että mitä helvettiä, ja mukava nainen langan päässä sanoi että paketti oli lähetetty vasta maanantain eikä viime torstaina, pyyteli sitten anteeksi ja sanoi että paketin pitäisi saapua perjantaina.

EDIT: Eipä taida tullakkaan perjantaina kun nyt UPS alkoi näyttämään jotan, että se olis lähtenyt matkaan vasta eilen :( Ja että sen pitäis tulla tiistaina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nå tänään soitin sitten asiakaspalveluun kysyäkseni että mitä helvettiä, ja mukava nainen langan päässä sanoi että paketti oli lähetetty vasta maanantain eikä viime torstaina, pyyteli sitten anteeksi ja sanoi että paketin pitäisi saapua perjantaina.

EDIT: Eipä taida tullakkaan perjantaina kun nyt UPS alkoi näyttämään jotan, että se olis lähtenyt matkaan vasta eilen :( Ja että sen pitäis tulla tiistaina.

Joo, mulla ihan sama homma. GTA odottaa vieläkin tuossa sohvalla, melkein tekis mieli käydä ostaa uus boxi mutta sen verran tiukka budjetti että nyt ei sellasee ole rahaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo, mulla ihan sama homma. GTA odottaa vieläkin tuossa sohvalla, melkein tekis mieli käydä ostaa uus boxi mutta sen verran tiukka budjetti että nyt ei sellasee ole rahaa.
Tiistaita näyttää täälläkin saapumispäiväksi, mutta peukut on silti pystyssä jos viikonlopuksi jollain ilveellä kerkeäisikin :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mites onko kenellekkään tapahtunut niin että on lähettänyt ei-HDMI Xboxin huoltoon ja saanut tilalle Falcon-mallin? Vai tuleeko sieltä aina omaa konettaan vastaava malli?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tietäälö kukaan että pystyykö transfer kitin avulla siirtämään vanhasta kovosta(20gb), joka on kärsinyt tuon e68 vaurion eli kovo hörpännyt liikaa virtaa eikä näin ollen toimi, pelitallennukset uuteen kovoon(20gb)?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nå juuri tuli GTAIV kotiin, mutta nyt pitää odottaa huomiseen että pääsisi pelaamaan sitä :P

Tietäälö kukaan että pystyykö transfer kitin avulla siirtämään vanhasta kovosta(20gb), joka on kärsinyt tuon e68 vaurion eli kovo hörpännyt liikaa virtaa eikä näin ollen toimi, pelitallennukset uuteen kovoon(20gb)?
En kyllä usko, että se toimisi jos se toinen kovo on rikki niin miten sen nyt saisi siirtämään ne tiedostot mihinkään.
 
Ylös Bottom