Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Voi ei! Pelasin äsken Call of Duty World At Waria livessä ja yhtäkkiä ruutu alkoi "väreilemään" vihreä mustana. Sammutin boksin ja koitin käynnistäää uudestaan, jolloin tapahtui seuraavaa: konsolin "virtaympyrän" oikeassa laidassa oleva alempi valo vilkkui punaisena ja TV-ruudulle tuli Error 74 + tekstiä.

Mitä koneelleni tapahtui, anyone?

EDIT: Itselleni vastaten: Boksin kovo hajosi tai jotain. : /
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kone hajalla, ei muuta kun soitat tonne huoltoon, niin UPS:in pojat tulee hakemaan sen, ja lähettävät Saksaan huoltoon.
2-3 vkoa menee huollossa, eli taisi tulla musta joulu.

XBOX HUOLTO:
0800 1 19424
Aukioloajat:
maanantai - perjantai: 10.0018.00
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itsellä alkanut dvd-asema hajoilemaan.

Melkein aina kun käynnistää konsolin ja peli on sisässä kuuluu ikävän kuulloista ''tirinää''.
Välillä saa myös rampata asema kiinni, asema auki, että alkaisi lukemaan levyä.
Myös jumittumista tapahtuu joskus kun käynnistää pelin.

Eihän tuo olisikaan kuin kolmas kerta, kun asema hajoaisi. :mad:

Pitää vain toivoa että kestäisi joulunpyhien yli. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitä muuten kun mulla on XO Saksassa niin kun ne lähettävät sen takaisin niin onko siinä sama seurantanumero, joka oli käytössä silloin kun lähetin sen Saksaan, vai saanko uuden seurantanumeron paluumatkaa varten sähköpostilla?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitä muuten kun mulla on XO Saksassa niin kun ne lähettävät sen takaisin niin onko siinä sama seurantanumero, joka oli käytössä silloin kun lähetin sen Saksaan, vai saanko uuden seurantanumeron paluumatkaa varten sähköpostilla?

Sama numero
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Sain service.xbox.com osoitteen kautta uuden numeron, jolla voi seurata paluumatkaa ups:n sivuilla.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oman muistin mukaan ku menee sinne xboxin sivuille, missä on se huolto homma eli se ku annat sen sun postinumeron ja tapausnumeron. Siellä sivulla sit näkyy se seurantanumero ja ku sitä klikkaa niin menee automaattisesti upsin sivuille seurantaan. Jos nyt oikeen muistan ton homman eli mä katselin sen kautta sitä lähetystä ja koko ajan pysy se numero samana.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tota oon myymässä Xbox 360 konsolia pois ja pitäis tietää miten sais clearattua kovalevyltä pois kaikki kirjautumistiedot ja muut henk.koht. jutskat, demot saa vaikka jäädä kovolle.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Voi olla, että on kysytty aiemmin.

Ostin Xboxin ite pari viikkoa sitte, rekisteröin itseni liveen ihan tavalliseen tapaan.
Myöhemmin huomasin, että tällä onnistuisi myös messengerin käyttö.
Rekisteröitymis sähköpostiosoite ja messenger sähköpostiosoite ovat minulla kuitenkin erit.
Yritin vaihtaa vaihtaa messenger sähköpostia tuohon, mutta herjaa iästä. Kävin lisäämässä kumpaakin sähköpostiin iän(siellä account.live.com vai mikälie) ja sama homma jatkuu.

Miten sen nyt saa vaihdettua ja eikö messengeriin pysty eri tilillä kirjautumaan ?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

CoD:World At War (ja myös CoD:Modern Warfare)

Eli mikä ihme vaivaa kun kyseisiä pelejä pelaa Livessä muutaman roundin niin yleensä n. kolmannessa pelissä tulee Disconnected from XBOX-Live.

Kellään muulla vastaavaa? Aikaisemmin COD4:sen pelaaminen onnistui hämärästä aamunkoittoon mutta nyt muutama kuukausi takaperin temppuilu alkoi, ja sama vika COD5:ssa? Perin vi**umaista yrittää säilyttää mielenkiinto pelata kun aina kun pääsee vauhtiin niin tulee tämä probleema.

Dashboardin pikku apuri ilmottaa että Disconnected from XBOX-Live ja pelin lobbyssa on info ruutu: Sign-in status changed.

Help. please!?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko kenelläkään ollut viime aikoina ongelmia headsetin kanssa? Mulla tapahtuu seuraavanlaista. Chattailen yhden tai useamman kanssa. Headsetin piuha on jääny vaikka ristissä olevien jalkojen väliin, nostan ohjainta ja headset lähtee irti. No ei siinä mitään, piuha takas ja puheyhteys on taas auki kuten homma on toiminut jo vuosia. Kas kummaa, ei toimikaan. Pidän Guidea auki ja tarkastelen Partymme jäseniä. Ennen Gamertagia näkyy onko kyseisellä pelaajalla headset kytkettynä. Oman Gamertagin edessä ei näy headsetiä kytkettynnä. Kaikkea on kokeiltu. Headset kiinni päällä olevaan ohjaimeen, headset kiinni pois päältä olevaan ohjaimeen, headset kiinni ohjaimessa ja ohjaimen boottaus jnejne. Ei vaan ala toimimaan ja ainoastaan konsolin boottaus saa taas headsetin toimimaan. Erittäin harvoin lähtee headset irti, mutta silloin onkin päällä joku hektinen tilanne ja käsien noustessa vaikka voitontuuletukseen lähtee headset irti jos se on salakavalasti päässyt jäämään johonkin väliin kiinni.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko kenelläkään ollut viime aikoina ongelmia headsetin kanssa? Mulla tapahtuu seuraavanlaista. Chattailen yhden tai useamman kanssa. Headsetin piuha on jääny vaikka ristissä olevien jalkojen väliin, nostan ohjainta ja headset lähtee irti. No ei siinä mitään, piuha takas ja puheyhteys on taas auki kuten homma on toiminut jo vuosia. Kas kummaa, ei toimikaan. Pidän Guidea auki ja tarkastelen Partymme jäseniä. Ennen Gamertagia näkyy onko kyseisellä pelaajalla headset kytkettynä. Oman Gamertagin edessä ei näy headsetiä kytkettynnä. Kaikkea on kokeiltu. Headset kiinni päällä olevaan ohjaimeen, headset kiinni pois päältä olevaan ohjaimeen, headset kiinni ohjaimessa ja ohjaimen boottaus jnejne. Ei vaan ala toimimaan ja ainoastaan konsolin boottaus saa taas headsetin toimimaan. Erittäin harvoin lähtee headset irti, mutta silloin onkin päällä joku hektinen tilanne ja käsien noustessa vaikka voitontuuletukseen lähtee headset irti jos se on salakavalasti päässyt jäämään johonkin väliin kiinni.

Sama ongelma ollut jo n. vuoden ja alkaa rasittamaan, kun pitää bootata kone... Toivottavasti microsoft korjaa ton jossain firmispäivityksessä jos mahdollista...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Boksini hajosi ja kuittia ei löydy, saanko boksin huoltoon maksutta?

Kuittia ei tarvitse, kun soitat microsoftille. Näkevät sieltä onko takuu viellä voimassa (ainakin mun tietääkseni)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Saakos siitä lisää tuota takuuaikaa kun boksi käy Saksassa? kun muuten minun 3 vuoden takuu olisi nyt loppunut, mutta minulla kävi boxi tuossa syksyllä huollossa RROD:n takia ja takasin tuli sama äänekäs alkuperäinen paska ei oltu voitu vaihtaa uudempaan ainoastaan emolevy vaihdettu:mad: Eli onko minulta takuu nyt kokonaan loppu? vai sainko lisää takuu aikaa siitä kun boksi kävi syksyllä huollossa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Saakos siitä lisää tuota takuuaikaa kun boksi käy Saksassa? kun muuten minun 3 vuoden takuu olisi nyt loppunut, mutta minulla kävi boxi tuossa syksyllä huollossa RROD:n takia ja takasin tuli sama äänekäs alkuperäinen paska ei oltu voitu vaihtaa uudempaan ainoastaan emolevy vaihdettu:mad: Eli onko minulta takuu nyt kokonaan loppu? vai sainko lisää takuu aikaa siitä kun boksi kävi syksyllä huollossa?

Et saa lisää takuuta jos boksi käy huollossa...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

nyt HETI vastaus miten saa xbox 360 kovolta pyyhittyä pois kirjautumisstiedot ja accountit koska myin ja uudelle omistajalle menee....
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

nyt HETI vastaus miten saa xbox 360 kovolta pyyhittyä pois kirjautumisstiedot ja accountit koska myin ja uudelle omistajalle menee....

Menet boksilla sinne kovalevyn osioon ja painat Y ja siitä sitten Format HDD..

PS: Boksin manuaalistakin olis löytynyt jos vaan ihmiset vaivautuis ettimään ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ok hoisin sen siten et menin memory ja poistin yksitellen profiilit ja savet.
 
Ylös Bottom