Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Toivon mukaan pelasit kuitenkin ihan alkuperäistä peliä DVD:ltä, et kopio-CD:ltä!

Jos näin on, niin konsolisi on selkeästi viallinen. Huono tuuri, mutta ei voi mitään; vie takaisin kauppaan huollettavaksi, älä turhaan polta lisää hermojasi. Kun saat korjatun version laitteesta, voi konsolikautesi alkaa! :)


Jeps alkuperäisiä ja molemmat uusia oli kun kokeilin. ihme kyllä Ufc,nhl09,forza2,Re5 ovat toimineet hyvin mitä nyt nhl09 tokkus ennen cashen tyhjennyst. Ettei vaan olis Fable2 ja pelin tekijöissä vika?

öysin netistä samoja ongelmia muilakin jossa peli kaatuilee samoin.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Jeps alkuperäisiä ja molemmat uusia oli kun kokeilin. ihme kyllä Ufc,nhl09,forza2,Re5 ovat toimineet hyvin mitä nyt nhl09 tokkus ennen cashen tyhjennyst. Ettei vaan olis Fable2 ja pelin tekijöissä vika?

öysin netistä samoja ongelmia muilakin jossa peli kaatuilee samoin.

Onkos sulla kovalevyä tossa Arcadessa ? Jos on niin asenna Fable 2 sinne niin pitäis toimia vakaammin (ainakin mulla toimi)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mitenkäs tuo menetetyn Live-ajan hyvitys on teillä mennyt huollon ajalta? Ilmeisesti kuukausi on mahdollista saada hyvitystä, mutta korvaako Microsoft sen suoraan vai täytyykö vinkua asiakaspalvelusta?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Laitetaas sama kyssäri tänne kuin NXE-triidiin: miten reson vaihtaminen onnistuu sokkona? Olen laiska paska, en jaksa selata kaikkien ketjujen kymmeniä sivuja läpi. Suuret kiitokset etukäteen.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla on sellanen ongelma että sain boxin takas saksasta joskus pari kk sit ja jos oon online niin DLC:t ei toimi (paitsi ne mitkä oon ostanu boxin takas saapumisen jälkeen) ja mun netti välillä paskoo ihan kivasti ja sit jos pelaan esim. RB2 ni ei siel ookku joku 30 DLC biisiä 120:sta.. niin miten ne saa toimimaan että ne olis niinkun ennen boxin rikkimenoa eli toimis myös offline, testasin lataa uudelleen noita biisejä ja skate 2 dlc mut samahomma, sekava teksti mutta..
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla on sellanen ongelma että sain boxin takas saksasta joskus pari kk sit ja jos oon online niin DLC:t ei toimi (paitsi ne mitkä oon ostanu boxin takas saapumisen jälkeen) ja mun netti välillä paskoo ihan kivasti ja sit jos pelaan esim. RB2 ni ei siel ookku joku 30 DLC biisiä 120:sta.. niin miten ne saa toimimaan että ne olis niinkun ennen boxin rikkimenoa eli toimis myös offline, testasin lataa uudelleen noita biisejä ja skate 2 dlc mut samahomma, sekava teksti mutta..

Vähän kuten kovolle asennetuilla peleillä, niin DLC:t pitää ladata ja asentaa uusiksi, jos kone on vaihtunut ja tallennusmedia säilynyt samana.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Laitetaas sama kyssäri tänne kuin NXE-triidiin: miten reson vaihtaminen onnistuu sokkona? Olen laiska paska, en jaksa selata kaikkien ketjujen kymmeniä sivuja läpi. Suuret kiitokset etukäteen.

Jos oot online, niin tatista yksi ylös, RB, 4 x A ja sitten ootkin jo resomestoilla ja eikun sokkona uutta valitsemaan! jos offline, niin aloitat suoraan RB:llä, muuten samat rituaalit.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Laitetaas sama kyssäri tänne kuin NXE-triidiin: miten reson vaihtaminen onnistuu sokkona? Olen laiska paska, en jaksa selata kaikkien ketjujen kymmeniä sivuja läpi. Suuret kiitokset etukäteen.

Miksi sokkona? jos sulla on hd- ready tv ja oot laittanu liian isot resot eikä kuva näy niin laita yksinkertasesti scartilla kiinni ja vaihda takas oikeisiin resoihin.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ajattelin kysyä tätä asiaa tällä foorumilla, kun saattaa olla asiantuntijoita enemmän.

Ongelma on kun xbox ei suostu löytämään nettiä enää, kun vaihdoin Soneralle ja otin kaapelin kautta tämän netin. Sain sieltä langattoman modeemin, jota tosin käytän ethernet-kaapelin kanssa. Modeemin valot palavat samalla tavalla, kuin se olisi kiinni tietokoneessa, joten sen suhteen ei vikaa ole. Tulee vain ilmoitus "Could not connect to Xbox live", vaikka ethernet-johto on kiinni boksissa. Pitääkö tässä hommata reititin, jonka kautta sekä boksi että tietokone olisivat yhteydessä samaan aikaa ? Kun en tiedä onko siitäkään apua vai missä on vika.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Laitetaas sama kyssäri tänne kuin NXE-triidiin: miten reson vaihtaminen onnistuu sokkona? Olen laiska paska, en jaksa selata kaikkien ketjujen kymmeniä sivuja läpi. Suuret kiitokset etukäteen.

Ota mahdollinen levy pois Xboxin levyasemasta ja sammuta virta. Laita virta päälle ohjaimen guide napista. Kun Xbox käynnistyy, pidä pohjassa samanaikaisesti y nappia ja oikeaa liipaisinta. Tällöin Xboxin kuva-asetukset resetoituvat. Xbox käynnistyy vielä itsestään uudelleen mutta se on ok.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Miksi sokkona? jos sulla on hd- ready tv ja oot laittanu liian isot resot eikä kuva näy niin laita yksinkertasesti scartilla kiinni ja vaihda takas oikeisiin resoihin.

Itse ainakin välillä joudun venkslaamaan tykin ja töllön välillä, eikä töllön resot kelpaa tykkiin joten sokkona mennään jos ei muista vaihtaa resoa aikasemmin. Toi JT:n vinkki osu ja uppos...:cool:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ajattelin kysyä tätä asiaa tällä foorumilla, kun saattaa olla asiantuntijoita enemmän.

Ongelma on kun xbox ei suostu löytämään nettiä enää, kun vaihdoin Soneralle ja otin kaapelin kautta tämän netin. Sain sieltä langattoman modeemin, jota tosin käytän ethernet-kaapelin kanssa. Modeemin valot palavat samalla tavalla, kuin se olisi kiinni tietokoneessa, joten sen suhteen ei vikaa ole. Tulee vain ilmoitus "Could not connect to Xbox live", vaikka ethernet-johto on kiinni boksissa. Pitääkö tässä hommata reititin, jonka kautta sekä boksi että tietokone olisivat yhteydessä samaan aikaa ? Kun en tiedä onko siitäkään apua vai missä on vika.

onko asetukset laitettu boksista automaattiselle tai manuaalisesti määritetty IP oikealta alueelta. Jos on automaatilla, niin onko DHCP päälla modeemissa? Oletko kokeillut jotain muuta laitetta modeemissa, joka toimii automaattisilla asetuksilla. Jos tällainen laite on, niin kytke boksi samalla johdolla samaan porttiin. Jos ei toimi, niin voi olla boksissa vikaa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

En tiedä nyt onko ihan oikea mesta mutta xbox ongelmiin liittyy ja samalla myös pleikkaan. Eli ongelma on se et eilen ihmeellisesti boxi ja pleikka kadotti verkkolevyn. Toimi ihan normaalisti, mutta yhtäkkiä ei enää toiminu. Tietokone löytää normaalisti verkkokovalevyn ei väliä onko piuhalla vai wlanilla. Boxilla ja pleikalla näkyy kyllä se verkkokovo mutta sit ku yrittää boxilla esim. katsoa videoita verkkokovolta niin tulee vaan teksti no videos found. Boxilla ku tekee yhteystestin verkkokovoon niin se menee läpi eli löytää sen mutta ei näytä sisältöä.

Kaikki laitteet kiinni zyxel p660hw-d1 adsl modeemissa ja on reitittävänä ja boxilla, pleikalla, koneella ja verkkokovolla laitettu kiinteät ip:t

En vaan ymmärrä mistä johtuu pitäs vissiin viel resetoida toi modeemi ja kokeilla auttaako se,
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ei sinänsä ongelma, mutta kovasti piinaava kysymys. Ajattelin tuon Arcaden ostaa, vain ja ainoastaan pelikäyttöön. Mutta riittääkö 512mt mihinkään, jos se voi pitää 10 peliä muistissa siinä on jo tarpeeksi
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt se meni omakin boksi pimeäksi. 08 tammikuussa ostettu 20giganen hdmi:llä oleva pro. kesken pelaamisen alkoi kuva särisemään ja vihertämään, sammutin koneen ja myöhemmin illalla kun piti pelata niin ei tullutkaan kuvaa ollenkaan. kuuluu käynnistysäänet ja vallikkojen selausäänet ja pelit lähtee päälle normaalisti mutta kuva on vain musta. oon kokeillu toisella av kaapelilla mutta ei auttanut. hdmi kaapelillakin ruutu mustana
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ei sinänsä ongelma, mutta kovasti piinaava kysymys. Ajattelin tuon Arcaden ostaa, vain ja ainoastaan pelikäyttöön. Mutta riittääkö 512mt mihinkään, jos se voi pitää 10 peliä muistissa siinä on jo tarpeeksi

Kyllähän se niin on et jälkeen päin sulla vaan kaduttaa ku jätit kovalevyn pois.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ei sinänsä ongelma, mutta kovasti piinaava kysymys. Ajattelin tuon Arcaden ostaa, vain ja ainoastaan pelikäyttöön. Mutta riittääkö 512mt mihinkään, jos se voi pitää 10 peliä muistissa siinä on jo tarpeeksi

Tallennuksiin täysin riittävä, eli jos et halua Livestä ladata koskaan mitään, tai esim. Falloutin tai Oblivionin lisäosat ei kiinnosta, niin Arcade on hyvä vaihtoehto. Muuten suosittelen sitä kovalevyllistä.

Aika pienellä hintaerolla tuota kovalevyllistä mallia parhammillaan saa. Jälkikäteen ostattaessa tulee enemmän takkiin.
 
Ylös Bottom