Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ku tolle boxille aukoo noita portteja niin pitääkö siihen antaa boxin ip mikä mulla on 192.168.1.36 vai pc:n mikä 192.168.1.34

Ku jouduon resetoimaan modeemin niin ja nyt pitäs noita portteja aukoa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ku tolle boxille aukoo noita portteja niin pitääkö siihen antaa boxin ip mikä mulla on 192.168.1.36 vai pc:n mikä 192.168.1.34
Jos et ole erityisesti kytkenyt liikennettä kulkemaan nimenomaan PC:n kautta (eli esim. käytät PC:ssä olevaa mokkulayhteyttä myös boksin nettiyhteytenä), silloin käytät luonnollisestikin boksin IP-osoitetta.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Empä viitsinyt tehdä uutta threadia tämän asian vuoksi, joten kysyn sen tässä.

Ongelma
Mistä ja miten Xbox 360:een saa nettiselaimen. Ohjeistakaa, että mistä sen saa ladattua ja miten sen saa koneeseen. :p
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Miten sitten noita kys. videoita on saanut seurattua, että boxilla pyöritettäisiin selainta? :p
Antaisitko esimerkin tuollaisesta? Mitään virallista selainta X360:een ei saa, eikä sellaista ole koskaan ollut olemassakaan.

Update! Tjoo, löysinkin itse. Näemmä tuollainen Media Center -kikkailu, joka siis oikeasti pyörii tietokoneella. Eli vaatii Windowsin ja Media Center -ohjelmiston.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kyllähän nettiselailu on tosiaan jo pitkään onnistunut XO:nkin välityksellä.
Kaikkea ne virittelijät keksivät. :) Tosin ei tuo nyt ihan täysiverinen selain ole edes sen vertaa kuin näissä kahdessa muussa nykykonsolissa, ja vaatii tosiaan toimiakseen Windowsin. Mäkkimiehiä tuokaan ratkaisu ei pahemmin lämmitä. Esim. äänet tuon kautta ei ilmeisesti toimi, mutta kevyeen perussurffailuun voi hyvinkin olla omiaan.

Alkuperäisen kysyjän kannattaa lukea tämä FAQ.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko muille sattunut tälläistä. eli boxini on huollossa saksassa, katsoin eilen xbox.com sivuilta missä vaiheessa huolto on, näytti olevan jo kohdassa 3. No päätinpä tänään katsoa uudestaan niin ihmettelin seuraavaa Rekisteröityjen laitteiden hallinta kohdan alla lukee vaan "Sinulla ei ole rekisteröityjä laitteita" mitäs hittoa??? Tukeenkin soittelin ja ihmettelin asiaa, virolainen neitonen ei osannut sanoa mitään (jutteli sitten jonkun "erikoisagentin kanssa") No konsolini sarjanumerolla ei löytynyt mitään tietoa! mutta palvelupyyntö numerolla löytyi tietoa, eli boxi ilmeisesti lähetetty takaisin minulle. Mutta boxi ei ainakaan ole se sama minkä sinne pistin jos ei sarjanumero täsmää... mitään sähköpostia ei ole tullut, missä ilmotettaisiin uusi UPS seurantakoodi. saa nähdä mitä sieltä sitten kotia tulee ja milloin... mutta toi on kyllä aika outoa että rekisteröityjen laitteiden alla ei näy mitään. Onko muilla kokemusta vastaavasta tilanteesta?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ongelma ohjainten kanssa. Kaksi tuoretta (alle viikon vanhaa) ohjainta osoittaa samaa oiretta, eli vasen tatti ei jää aina keskiasentoon kun sormen päästää tatilta irti. Huomattavan usein tatti jää sen verran vasemmalle, että kursori vaeltaa hitaasti vasemmalle. Pystyykö ohjaimen deadzonea säätämään, vai onko takuuvaihdon paikka?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ongelma ohjainten kanssa. Kaksi tuoretta (alle viikon vanhaa) ohjainta osoittaa samaa oiretta, eli vasen tatti ei jää aina keskiasentoon kun sormen päästää tatilta irti. Huomattavan usein tatti jää sen verran vasemmalle, että kursori vaeltaa hitaasti vasemmalle. Pystyykö ohjaimen deadzonea säätämään, vai onko takuuvaihdon paikka?

Minulla oli sama ongelma, mutta tattia rynkyttämällä edestakaisin se meni ohi.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Silloin lähti pois vika, enkä sitä sen jälkeen ole kyllä huomannut tai testaillut. Vika siis ilmeni kun ohjain oli uusi. Ehkä jonkinlainen sisäänajo :) Mutta jos ei lähde toimimaan niin sitten tietenkin takuuseen.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Silloin lähti pois vika, enkä sitä sen jälkeen ole kyllä huomannut tai testaillut. Vika siis ilmeni kun ohjain oli uusi. Ehkä jonkinlainen sisäänajo :) Mutta jos ei lähde toimimaan niin sitten tietenkin takuuseen.

Ok, no kaipa sitä pitää sitten vaan villisti "naputtaa tattia" :D Kiitokset tiedosta.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Morjesta. On tullu ongelmia niiden pelien kanssa jotka vaativat pal 60 taajuuden, koska televisioni on niin rectumista, eikä tue kyseistä taajuutta. Onko se nyt vain marssittava telekkarikauppaan vai onko ongelmaan mitään muuta ratkaisua?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ongelma ohjainten kanssa. Kaksi tuoretta (alle viikon vanhaa) ohjainta osoittaa samaa oiretta, eli vasen tatti ei jää aina keskiasentoon kun sormen päästää tatilta irti. Huomattavan usein tatti jää sen verran vasemmalle, että kursori vaeltaa hitaasti vasemmalle. Pystyykö ohjaimen deadzonea säätämään, vai onko takuuvaihdon paikka?

Pitäisi takuuseen mennä. Itsellä samaa ongelmaa ohjainten kanssa, mutta takuut ohjaimista loppu. Tekisi mieli vaihtaa yhdestä ohjaimesta oikea tatti tuon käyttämäni vasemman tilalle, mutta joutuisi ottamaan myös vasemman triggerin irti, että saa sen tatin pois. Tuntuu vielä, että juotokset ovat suht tiukassa, ei meinaa irrota millään (siis kolvilla ja tinaimurilla).
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko muille sattunut tälläistä. eli boxini on huollossa saksassa, katsoin eilen xbox.com sivuilta missä vaiheessa huolto on, näytti olevan jo kohdassa 3. No päätinpä tänään katsoa uudestaan niin ihmettelin seuraavaa Rekisteröityjen laitteiden hallinta kohdan alla lukee vaan "Sinulla ei ole rekisteröityjä laitteita" mitäs hittoa??? Tukeenkin soittelin ja ihmettelin asiaa, virolainen neitonen ei osannut sanoa mitään (jutteli sitten jonkun "erikoisagentin kanssa") No konsolini sarjanumerolla ei löytynyt mitään tietoa! mutta palvelupyyntö numerolla löytyi tietoa, eli boxi ilmeisesti lähetetty takaisin minulle. Mutta boxi ei ainakaan ole se sama minkä sinne pistin jos ei sarjanumero täsmää... mitään sähköpostia ei ole tullut, missä ilmotettaisiin uusi UPS seurantakoodi. saa nähdä mitä sieltä sitten kotia tulee ja milloin... mutta toi on kyllä aika outoa että rekisteröityjen laitteiden alla ei näy mitään. Onko muilla kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Lisäystä, soittelin tänään tukeen ja kone on kai vieläkin huollossa, ota siitä sitten selvää kun toinen sanoo toista ja toinen toista. ja vieläkään ei näy mun konsolin tietoja xbox.com sivuilla.. eikö kellään ole vastavaasta kokemusta?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Jo kauan minulla on ollut HDMI-liitännällä varustettu Xbox. Tänään päätin vihdoin vaihtaa komponentista HDMI-piuhaan. Muuten kaikki toimii hyvin, mutta jos käväisen jollain muulla kanavalla ja vaihdan takaisin Xboxin kanavalle, boottaa konsoli itsensä. Telkkarina toimii jo vanha Sonyn KDF-50E2000 taustaproju. Kohtalotovereita? Neuvoja?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Lisäystä, soittelin tänään tukeen ja kone on kai vieläkin huollossa, ota siitä sitten selvää kun toinen sanoo toista ja toinen toista. ja vieläkään ei näy mun konsolin tietoja xbox.com sivuilla.. eikö kellään ole vastavaasta kokemusta?

mulla oli sama homma mut kyl se upsin seurantakoodi sit tuli s-postii ja boxiki tuli mut uuteen vaihdettuna. ei kyl haitannu yhtää ku hiljasempi kone ja asema. kai sielä sit näkyy noi jos ne vaihtaa uuen koneen tilale eivätkä oo vielä päivittäny uuen koneen sarjanumeroo sinne. et en menis huolestumaa. 2 viikkoo tais päivällee kokonaisuuessaa kestää huolto siitä ku tulivat kotiovelta hakee boxin ja ku sen kotiovelle toivat.
 
Ylös Bottom