Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Boksiin ilmestyi E74 virhe ja takuuhuoltoon pitäisi lähettää. Rupesin miettimään, että pitääkö tuo kovalevypaikan suoja olla kiinni kun laitteen lähettää vai onko sillä mitään väliä.

Kovalevypaikan suoja? Sulla on siis Arcade-malli, johon on jälkikäteen hankittu kovalevy? Tuskin tarvitsee olla, koska kovalevyllä varustetut mallit lähetetään ilman kovalevyä ja ei niihin konsoleihin löydy mitään suojia.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Itselläni on ruvennut kone tekemään samaa. Levyt on naarmuttomia ja ei ole liasta tietoakaan.
Kone on ostettu 11.11.08. Konetta olen pitänyt kokoajan pystyasennossa.

Auttaisiko siihen tuollainen puhdistuslevy ?

Heittääkö teillä näitä ihania punaisia jouluvaloja (RROD vai mikä se nyt oli). Nyt toinen Xbox 360 pasana muutaman viikon sisään (kumpikin vanhoja 20GB:n malleja). Voiko olla, että se koneen virtalähde jotenkin polttaa basaksi tuon koneen, kun samaa virtapiuhaa olen käyttänyt?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Voi luoja mitä p*skaa. Nyt sain vihdoinkin siirrettyä tallennukset yms. tavarat vanhalta kovolta uudelle 120GB kovolle(ja siirtokaapelista täytyi tietty maksaa). Mutta minua odottikin sitten mukava yllätys, kun iskin kovon kiinni Eliteen ja yritin kirjautua omalla profiilillani sisään. Mutta mitä, ei sitä olekkaan siellä! No johan kumma. Recover gamerprofile hyrräämään vaan. Mutta mitä! "Check if the memory unit is connected correctly or that there is enough free space". Kumma, luulisi 100 gigan riittävän. No kokeillaan uudestaan; sama juttu toistuu. Muisti-kansion plärääminen auttaa. "Corrupted profile", ja sen mukana _kaikki_ profiilini savet "korruptoituneita". Kiitti. Niin. Paljon. Sinne män n.300h Fallout 3:sta ja muuta mukavaa!


JOTEN. Jos poistan profiilini nyt boxilta ja recoveraan sen myöhemmin, mitä käy? Katoaako kaikki(eli savet, gamerscore, saavutukset yms), vai katoaako savet vain? Eli joudunko aloittamaan kaikki pelit alusta? Jos valkkaan "delete profile only", voinko recover gamer profilen avulla saada profiilini ja saveni takaisin? En tajua miksi savet ovat sidottu profiileihin.. huh huh mitä pashaa.

Ja tietty ohjekirjassa lukee "MS ei ole vastuussa siirron aikana tuhoutuneista tiedostoista" : )


EDIT: Huh, säikähdyksellä selvisin. Poistin profiilin ja latasin uudestaan livestä, nyt toimii kaikki savetkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Alkoipas aamupäivä taas hienosti; yhden biisin ehdin Lego Rock Bandia pelata, ja sitten pamahti "Disc is unreadable" -ilmoitus ruudulle, ja siitä lennettiinkin suoraan Dashboardille. Eihän siinä mitään, mutta kun peli on asennettu kiintolevylle. Pelin DVD-kiekko on puhdas ja naarmuton, joten en nyt tiedä, onko tässä hajoamassa DVD-asema vai boksin kiintolevy, vai oliko kyseessä selittämätön kosminen bugi.
Musapelispesialisti sph kertoi irkissä, että tuo Disc read error johtuu pelin bugista. LRB:n euroversiossa on käpy, jossa se kaatuu juuri tuolla lailla, kun yrittää soittaa paria RB1:n bonusbiisiä (Muse - Hystery ja Oasis - Rock'n'Roll Star).

Peliin on tänään julkaistu päivitys, joka korjaa tuon ongelman.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

aijaijai.. kahdesti putkeen jäätyi livessä pelatessani NHL 09:ää.. vain nappulasta painamalla sammui. pitää koittaa varmaankin tyhjentää välimuistia.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mun XBOX360 lähti huoltoon, joten jätin kovalevyn kotiin niinkuin pitikin. Kovalevy sisälsi DLC-matskua ja XBLA-pelejä. Nyt kun huollosta tuli uusi kone ja laitoin vanhan kovon siihen kiinni kone ei löydä enään XBLA-pelejä tai esim DLC-autoja Forza 3:een.

Ongelmasta olen sen verran ottanut selvää, että kyse on sarjanumerokohtaisista latauksista, eivätkä ne tietenkään toimi muuta kuin jos LIVE on päällä.

Noh, kysymys kuuluukin, että miten voin nyt pelata XBLA-pelejä, sekä ajaa ladatuilla autoilla Forzassa, ILMAN että minun täytyy olla kirjautunut Liveen? Täytyykö minun anoa MS:ltä jotain muutosta minun sarjanumeroon tms muuta päätöntä? Apu olis tarpeen, on nimittäin ihan sa*tanan ärsyttävää pistää aina Ethernet-kaapeli pitkin taloa, kun ei ole WLAN-mokkulaankaan jaksanut laittaa rahaa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Noh, kysymys kuuluukin, että miten voin nyt pelata XBLA-pelejä, sekä ajaa ladatuilla autoilla Forzassa, ILMAN että minun täytyy olla kirjautunut Liveen? Täytyykö minun anoa MS:ltä jotain muutosta minun sarjanumeroon tms muuta päätöntä?

Apu tähänkin dilemmaan löytyy Xbox.comista:
Xbox.com | System Use - Transferring Content Licenses to a New Console

Voit siis siirtää lisenssit vanhalta koneeltasi uudelle. Tosin huollon olisi kyllä kuulunut tehdä tuo puolestasi, joten voit perustellusti vaatia parempaa palvelua myös Microsoftilta.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ongelmana minulla on se, että kone toistaa vain takaäänet. Konsoli on kiinni telkkarissa rca-kaapelilla ja kuulokkeista/kaiuttimista kuuluu takaäänet. Minulla on ollut tämä ongelma aiemminkin (myös ps3:lla), mutta silloin ratkesi uudelleenkäynnistämisellä.

Ongelman huomaa kun pelissä kääntää kameran osoittamaan pois puhujasta, niin ääni kuuluu selkeästi tai dvd:ltä ei kuulu puhe ollenkaan, ainoastaan ympäristön äänet.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ongelmana on äänien katoaminen välillä. Mikäli pelissä on hiljainen hetki, esmes lataustauko, ja sitten kun pitäisi taas ääniä kuulua niin menee muutama sekunti ennen kuin äänet rupeavat kuulumaan. Ilmenee myöskin ihan dashboardia selaillessa, aina kestää tovin, että rupee kuulumaan se *blög* *blög* *blög* kun selailee valikoita.

Ongelma johtuu todennäköisesti HDMI:stä. Ainakin nämä hiljaiset hetket alkoivat heti, kun pistin HDMI:llä boksin kiinni näyttöön. Muistelisin joskus täältä lukeneeni ratkaisun tähän ongelmaan, mutta nyt en enää muista mistä sen luin, enkä haulla löydä kyseistä viestiä. Kenelläkään mitään hajua miten tämän voisi korjata?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Itsellä alkoi kone nikottelemaan ja heitti peliruudun ylivihreäksi, toimii siis muuten mutta on tainnut tulla kesä ruutuun :rolleyes: toisaalta julkaisun koneita että kertoo kaiken:mad:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Osaako boxi mennä usbin kautta nettiin? Itsellä ongelmia tämän kanssa, muutin kaapelitalouteen ja uudessa modeemissa ei ole kun yksi verkkopiuhalähtö ja yksi usb-lähtö. Reititin on hankinnassa mutta kuumottaisi saada boxi jo nettiin. Laitoin piuhat kiinni mutta ei toimi, asetukset tarkistettu. Eli osaako boxi ollenkaan toimia tuon usbin välityksellä? Vai pitääkö tässä kärsiä vielä viikko ennen liveen pääsyä?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Osaako boxi mennä usbin kautta nettiin? Itsellä ongelmia tämän kanssa, muutin kaapelitalouteen ja uudessa modeemissa ei ole kun yksi verkkopiuhalähtö ja yksi usb-lähtö.?

Ei taida. Itsekkin koitin mutta ei onnistunut. Koitin myös langattomalla tikulla joka tuli tukiaseman mukana, mutta mikkisofta haluaa rahastaa ja pitää ostaa tuon perhanan langaton palikka joka maksaa "omaisuuden".
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ei taida. Itsekkin koitin mutta ei onnistunut. Koitin myös langattomalla tikulla joka tuli tukiaseman mukana, mutta mikkisofta haluaa rahastaa ja pitää ostaa tuon perhanan langaton palikka joka maksaa "omaisuuden".

Jepjep. Pitänee siis olla netittä siihen asti että saan sen reitittimen. Daamn..
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Siirretääs tää tänne näin,
eli tietääkö ketään että millanen takuu noissa takuukorjatuissa boxeissa on, kun oon olettanu että se on 2v niissäkin (3v rrod-takuu), mutta tuossa tammikuun puolessavälissä takuusta takaisin tulleen boxin takuu näyttää loppuvan 4.6.2010 xbox.comin mukaan. Tais olla niin että boxi oli ostettu juurikin kesällä 2007 eli takuu on ilmeisesti sen 3v. maksimissaan eikä se olekaan boxikohtainen se takuu?

Kysymys kuuluu siis että onko takuu voimassa max. 3v vai onko jokaisella takuukorjauksesta tulleella koneella uuden koneen takuu ?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

.... mikkisofta haluaa rahastaa ja pitää ostaa tuon perhanan langaton palikka joka maksaa "omaisuuden".
Näin itteki ajattelin, kunnes huomasin dealextremen tarjoavan langatontapalikkaa hintaan 35.23€. Palikkaa on tarjolla mustana ja valkosena. Ei vissiin ihan virallisia tuotteita ole, vaikka kylessä lukeekin Microsoft ja on kaikki hologrammitarratkin löytyy takaa.

Itte tilasin ja 24.1 ja luukusta tuli 9.2 tollanen musta versio (sopii nätisti eliteen, kun sehän melkein näkyy sieltä takaa). Pelittää todella hyvin ja napsahtaa boksin taakse kiinni varsin napakasti. Suosittelen!

Kysymys kuuluu siis että onko takuu voimassa max. 3v vai onko jokaisella takuukorjauksesta tulleella koneella uuden koneen takuu ?
Takuu ei uusiudu, kun kone käy huollossa. Eli se on se 3v siitä ostopäivästä. Vai onko siitä valmistuspäivästä? No oli mistä tahansa, se on sinne asti minne xbox.com sen ilmoittaa olevan..
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Aattelin nyt täältä kysyä ! Elikkäs pelailen boxia tietokoneen näytöllä. Mulla on se xboxin oma vga /rca johto jolla saan kuvan ja äänen näkyään ihan oikein ! :)

Noh näytössäni on siis vga ja dvi-d liitännät. Tietokoneestani tulee kuva vga:lla samoin kuin boxista . Eli jos haluun pelata boxia nii ei auta ku repiä tietokoneen näyttiksestä tuleva johto irti ja pistää tilalle boxin vga /rca piuha
Niin oon tässä nyt ehtiny nuita adaptereita eli siis vga - dvi-d mutta en nyt oikeen saa selkoo että mikä passais ? Jotku sanoo että tommonen ei tule toimimaan edes?

Kävin tänään paikallisesta tietokoneliikkeestä kysymässä vga - dvi-d adapteria mutta ei kuulemma ollut. Myivät minulle hdmi - dvi-d ja hdmi kaapeli löytykin jo entuudestaan .

Rupesin sitten tekemään kytkentöjä eli näytön dvi liitäntää toi hdmi adapteri ja sitte hdmi piuha boxille... Boxin AV liittn on niin iso ettei siihen saa samanaikaisesti hdmi ja tota av paskaa :D

Noniin kumminkin jos joku sais tietoon mistä tommosta vga - dvi-d adapteria sais jottai saisin ton boxin vga /rca piuhan tietokoneen näyttöön kiinni kiitos !

Tulipas taas romaani... :eek:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Meni vanha X0 rikki, joten ajattelin ostaa Eliten. Jos käytän Elitessä recover gamertagia, niin voinko käyttää samaa gamertagia vanhalla 20gb kovalevyllä sen uuden lisäksi? Ei jaksaisi alkaa mitään muistikortteja tai transfer kittejä ostaan niin vanhoja pelejä pelatessa riittäisi kun vaihtaa kovalevyä.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Meni vanha X0 rikki, joten ajattelin ostaa Eliten. Jos käytän Elitessä recover gamertagia, niin voinko käyttää samaa gamertagia vanhalla 20gb kovalevyllä sen uuden lisäksi? Ei jaksaisi alkaa mitään muistikortteja tai transfer kittejä ostaan niin vanhoja pelejä pelatessa riittäisi kun vaihtaa kovalevyä.

Voihan sitä käyttää mutta sitten sun tarvis joka kerta kovalevyä vaihtaessa recoverata tagi uudestaan
 
Ylös Bottom