Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko live nurin? Itse en ainakaan pääse ja muutamalla muullakin katkesi samaan aikaan...
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko live nurin? Itse en ainakaan pääse ja muutamalla muullakin katkesi samaan aikaan...

Sama täällä. Tosin nyt kirjautu sisään mut toimii jotenkin todella tahmeesti. Oikeastaan tominu jo pidemmän aikaa kummallisesti toi boxi, enkä ole ainut. Kaverit on valittanu ihan samaa.

Mw3sta pelatessa toimii ihan miten sattuu. Käynnistyminen kestää ikuisuuden.

Edit: Ei se mitään kirjautunukkaan :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko live nurin? Itse en ainakaan pääse ja muutamalla muullakin katkesi samaan aikaan...

Ei toimi ei. Connection tester sanoo että yhteys nettiin on mutta Liveen ei pääse :/

Ei toiminu signin pitkään tuossa, ja nyt sitten tuli "some xbox live content is temporarily unavailable". Paskanahan tuo on.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla, eikä parilla kaverillakaan toimi Mese, siis ihan pc:n mikkisoftan Messenger. Varmaan liittyy nää viat jotenkin toisiinsa. Eli jos Xboxin tili on tehty Hotmaililla niin luulen että siellä on jotain häikkää.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ei toimi live täälläkään eikä näytä mesekään toimivan,vaikka ei ole mikään hotmail osote käytössä
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Joo, pimeänä koko setti.
MSN ei toimi hotmail tilillä ja LIVE näyttäisi olevan täysin pimeänä?
 
Mulla antaa "mtu" erroria kun yrittää yhdistää liveen..voiko johtua siitä jos liveä päivitettäisiin? Jossain jenkki foorumeilla vihjailtiin moisesta.. Aikaisemmin tänään toimi vielä ihan ok mut sen jälkeen kun tulin koiran kanssa lenkiltä niin heittää tota erroria..
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Uutissivuilta luin että johtuisi tästä myrkystä joka jenkkilää riivaa tällä hetkellä ;>

Akka neljä päivää Ruotsissa, aatteli vihdoinkin saada pelata rauhassa, ilta pilalla!
 
Vastaus: Re: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla antaa "mtu" erroria kun yrittää yhdistää liveen..voiko johtua siitä jos liveä päivitettäisiin? Jossain jenkki foorumeilla vihjailtiin moisesta.. Aikaisemmin tänään toimi vielä ihan ok mut sen jälkeen kun tulin koiran kanssa lenkiltä niin heittää tota erroria..
Mulla taas ensin pisti Xbox Liven syyksi, mutta sitten rupesi syyttämään nettiyhteyttä. Siinä taas ei voi olla vikaa, koska kokeilin samassa modeemin slotissa kuin pc on - ja pc toimii hyvin kuten näette. Oman mystisyytensä asiaan tuo, että kun koitin päästä Suomen xbox-sivulle, "hups" explorer ei löydä sitä. Näin en päässyt edes Live-kavereilta kysymään mitään.
 
Vastaus: Re: Xbox 360 -ongelmathread

Antaako sullakin tota "mtu" erroria vai onko vaan mulla?

Et ole ainut kellä sitä mtu erroria tulee. Just testasin 2lla Boxilla mennä kummassaki samaa erroria heittää.
Live toimi vielä tossa ennen seiskaa ihan hyvin mutta sen jälkeen ollu mitään toivookaan päästä itse Livee.
 
Et ole ainut kellä sitä mtu erroria tulee. Just testasin 2lla Boxilla mennä kummassaki samaa erroria heittää.
Live toimi vielä tossa ennen seiskaa ihan hyvin mutta sen jälkeen ollu mitään toivookaan päästä itse Livee.

Tää tieto helpotti ainakin mun tuskaa..etten ole yksin ongelman kanssa :) Meinasi boxi lentää ikkunasta kun tappelin sen kanssa:banghead:. Pitää yrittää uudestaan kun pääsee himaan töistä...
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Xbox LIVEn tila
Account
Käyttäjillä voi olla ongelmia seuraavien palveluiden kanssa:
Luo tai hallitse uusia Xbox LIVE -tilejä, tai palauta tili toisella konsolilla
Koskee seuraavia LIVE-ympäristöjä:
Create.msdn.com
Games for Windows LIVE
Windows 8
Windows Phone
Xbox 360 Console
Xbox.com
Zune-tietokoneohjelma
Zune.net

Olemme tietoisia tästä ongelmasta ja pyrimme selvittämään sen. Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa ja kiitämme kärsivällisyydestäsi.

Xbox LIVEn tila - Xbox.com
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Semmonen kysymys olisi ,että kun ostin kaverilta kohtuu halpaan hintaan tuon Xboxin (modatun sellaisen) ja ostin siihen nyt Nhl 12 pelin. Pelin ,kun laitan koneeseen niin ensimmäisenä näytölle ilmestyy teksti mikä sanoo ,että masiina pitää päivittää. Ja jos en päivitä niin peliä ei voi pelata. Nyt kun painan ,että päivitä niin vähän aikaa alkaa palkki latautua ja ruutuun tulee "error" ja ota yhteyttä asiakaspalveluun tai jotain muuta vastaavaa. Eli mikä nyt neuvoksi?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Sama juttu, alkaa vaan punainen valo vilkkua tuossa boxin virtanäppäimen vieressä ja tulee teksti "system error. Contact Xbox Customer support"

Boxi antaa myös error koodin ja sen nimi on "E66" tuosta löytyy juttua netistä ,mutta kun kielipää ei riitä noiden jenkkikielten selventämiseen niin olisiko mitenkään mahdollista jos joku neuvoisi minua tämän asian kanssa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Joo no mitä googlella löyty tosta E66 ni Xbox supportissa oli sanottu jollekkin että jos herjaa tota E66 ni konsoli modattu tai koittaa pelata piraattipelejä. Eli ei taida onnistua sun boksis päivitys
 
Ylös Bottom