Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko live nurin? Itse en ainakaan pääse ja muutamalla muullakin katkesi samaan aikaan...
Onko live nurin? Itse en ainakaan pääse ja muutamalla muullakin katkesi samaan aikaan...
Ei toimi live täälläkään eikä näytä mesekään toimivan,vaikka ei ole mikään hotmail osote käytössä
Uutissivuilta luin että johtuisi tästä myrkystä joka jenkkilää riivaa tällä hetkellä ;>
Akka neljä päivää Ruotsissa, aatteli vihdoinkin saada pelata rauhassa, ilta pilalla!
Mulla taas ensin pisti Xbox Liven syyksi, mutta sitten rupesi syyttämään nettiyhteyttä. Siinä taas ei voi olla vikaa, koska kokeilin samassa modeemin slotissa kuin pc on - ja pc toimii hyvin kuten näette. Oman mystisyytensä asiaan tuo, että kun koitin päästä Suomen xbox-sivulle, "hups" explorer ei löydä sitä. Näin en päässyt edes Live-kavereilta kysymään mitään.Mulla antaa "mtu" erroria kun yrittää yhdistää liveen..voiko johtua siitä jos liveä päivitettäisiin? Jossain jenkki foorumeilla vihjailtiin moisesta.. Aikaisemmin tänään toimi vielä ihan ok mut sen jälkeen kun tulin koiran kanssa lenkiltä niin heittää tota erroria..
Antaako sullakin tota "mtu" erroria vai onko vaan mulla?
Et ole ainut kellä sitä mtu erroria tulee. Just testasin 2lla Boxilla mennä kummassaki samaa erroria heittää.
Live toimi vielä tossa ennen seiskaa ihan hyvin mutta sen jälkeen ollu mitään toivookaan päästä itse Livee.