Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onkos tuota ilmaista toimitusta Suomeen edelleenkään muualta kuin PLAY.COMista?
Toisaalta voisi sanoa että edes Play.comilla ei ole ilmaisia postikuluja, kun Eurooppaan myytävien tuotteiden eurohinnat on selkeästi puntahintoja korkeammat. Eli postikulut on vain piiloitettu eurovaihdoksen taakse.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onkos tuota ilmaista toimitusta Suomeen edelleenkään muualta kuin PLAY.COMista?

Kuten Maxx totesikin, Play ei tosiaankaan toimita tavaraa ilmaiseksi Suomeen, vaikka niin valehteleekin. Oikeasti lisäkuluttoman toimituksen tarjoavat ainakin CD-Wow.com ja MyMemory.co.uk.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onkos tuota ilmaista toimitusta Suomeen edelleenkään muualta kuin PLAY.COMista?

Ja TheHut.comin hinnat (punnissa) on siltikin suhteellisen paljon halvemmat, vaikka toimituskustannuksiin tuleekin ruhtinaallinen 0.99 puntaa.

Eurohinnoilla hinnat onkin sitten sen ~3e kalliimmat, joten lopuksi, ennen ostoskoriin lisäämistä suosittelen vaihtamaan sivuston valuutaksi punnat.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

onko zavvin pelien kansikuviin luottamista pegi luokituksen suhteen . vai copy pasteavatko sen kuvan mikä sattuu löytymään.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

onko zavvin pelien kansikuviin luottamista pegi luokituksen suhteen . vai copy pasteavatko sen kuvan mikä sattuu löytymään.
Ei taida olla, sieltä (tai siis TheHutista, samaa firmaa taitavat olla) tuli tilattua pari Phantasy Star Universea joiden kuvissa oli vakuuttavat PEGI-merkinnät, mutta postissa tulleissa peleissä oli mystiset, keltaiset kolmiomerkinnät.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Ei taida olla, sieltä (tai siis TheHutista, samaa firmaa taitavat olla) tuli tilattua pari Phantasy Star Universea joiden kuvissa oli vakuuttavat PEGI-merkinnät, mutta postissa tulleissa peleissä oli mystiset, keltaiset kolmiomerkinnät.

mun tilaama phantasy star oli pegi. tilasin joko hutista tai zavvista, en muista...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

onko zavvin pelien kansikuviin luottamista pegi luokituksen suhteen . vai copy pasteavatko sen kuvan mikä sattuu löytymään.

Tämä näyttää hieman vaihtelevan.

Yleensä jos pelissä on kuvassa ollut PEGI merkintä, niin ainakin minä olen saanut juuri sellaisen
pelin.

Viime viikolla tosin tuli yksi peli joka kuvassa oli PEGI merkinnällä, pallukkamerkinnällä....
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Tämä näyttää hieman vaihtelevan.

Yleensä jos pelissä on kuvassa ollut PEGI merkintä, niin ainakin minä olen saanut juuri sellaisen
pelin.

Viime viikolla tosin tuli yksi peli joka kuvassa oli PEGI merkinnällä, pallukkamerkinnällä....

Tuntuu tosiaan vaihtelevan, Phantasy Star esim minulla on tullut Pegi merkinnöillä, prinsi Caspian tuli ilman Pegi merkintöjä vaikka saitilla olikin kuva kannesta Pegillä. Ei tosiaan kannata aina luottaa noihin, että ei jää luu käteen... :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Nyt kun tämä PEGI-kysymys on noussut näköjään esiin, Iso-Britanniassa on muistaakseni kesäkuussa päätetty, että käytetään vain PEGI-luokitusta. Sen jälkeen ilmestyneissä peleissä pitäisi olla aina PEGI-merkintä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Onko kukaan tilannut tuolta The Game Collectionista. Toimittaako ne Suomeen ja onko positiivisia kokemuksia? Uskaltaako laittaa tulemaan muutaman edullisen pelin tuolta.

Xbox 360 - TheGameCollection.net

Sieltä sivun help osiosta voi kans koittaa etsiä noita tietoja.. ;) Eli:

We now deliver to Europe for a charge of £4 per item. We aim to despatch all items within 24 hours (unless stated otherwise on products page) of the order being placed and delivery usually takes 3-5 working days.

Eli aika kalliit toimituskulut (~4,5€ per tuote), mutta miksei uskaltaisi tilata? Ja itsellä ei ole kokemuksia tuosta sivustosta, mutta eipä ole ollut monesta muustakaan mistä olen tilannut..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Sieltä sivun help osiosta voi kans koittaa etsiä noita tietoja.. ;) Eli:

We now deliver to Europe for a charge of £4 per item. We aim to despatch all items within 24 hours (unless stated otherwise on products page) of the order being placed and delivery usually takes 3-5 working days.

Eli aika kalliit toimituskulut (~4,5€ per tuote), mutta miksei uskaltaisi tilata? Ja itsellä ei ole kokemuksia tuosta sivustosta, mutta eipä ole ollut monesta muustakaan mistä olen tilannut..

Joo postikulut on aika kalliit, mutta esim tuo Pure/Lego Batman £9,90+£4.00 = 15.54€. Ei kovin kallis postikuluineenkaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Nyt kun tämä PEGI-kysymys on noussut näköjään esiin, Iso-Britanniassa on muistaakseni kesäkuussa päätetty, että käytetään vain PEGI-luokitusta. Sen jälkeen ilmestyneissä peleissä pitäisi olla aina PEGI-merkintä.

Asia ei ole ihan näin. Esimerkiksi Call of Duty: Modern Warfare 2 on vielä BBFC pallukalla varustettu. Eli vielä ei voi olla varma että peli on PEGI merkinnällä varustettu.

Itse varmistan asian yleensä ebay.co.uk:sta. Sieltä löytyy oikeita kuvia uk-versioista. Tähän asti ainakaan en ole saanut PEGItöntä jonka olen ensiksi tarkistanut.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ehkä paras tarjous ikinä?

zavvi.com - WEP: Wireless Entertainment Pack (includes Black Wireless Controller, Lego Batman & Pure) Xbox 360

Virallinen ohjain + 2 peliä yhteensä 25£ postikuluineen! Nyt on halpaa!!

Pitihän se kokeilla ja tilata tommonen jo eilen, onko kellään tietoa toimittavatko noinkin isoja puketteja suomeen? Tai no, luultavasti tänään tai huomenna tulee mailia joka kertoo että lähettävätkö..

Halapa on kyllä.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Pitihän se kokeilla ja tilata tommonen jo eilen, onko kellään tietoa toimittavatko noinkin isoja puketteja suomeen? Tai no, luultavasti tänään tai huomenna tulee mailia joka kertoo että lähettävätkö..

Halapa on kyllä.

Ainakin olen tuolta parit pelien erikoisversiot tilannut ja kaikki ovat tulleet moitteeta perille (tosin kestäneet hieman tavallista kauemmin saapua, sattumaa vai ei? ken tietää). Eli en usko ongelmia olevan. Hienoa, kun eivät ota pakettien kokoa huomioon postimaksuissaan, tällekin tuli vain 1£ lähetyskuluja. Suomessa ei lähetä sillä hintaa edes kuplamuovikirjettä..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ainakin olen tuolta parit pelien erikoisversiot tilannut ja kaikki ovat tulleet moitteeta perille (tosin kestäneet hieman tavallista kauemmin saapua, sattumaa vai ei? ken tietää). Eli en usko ongelmia olevan. Hienoa, kun eivät ota pakettien kokoa huomioon postimaksuissaan, tällekin tuli vain 1£ lähetyskuluja. Suomessa ei lähetä sillä hintaa edes kuplamuovikirjettä..

Niin just, mahtava homma. Eiköhän tuokin sitten lähe tänneppäin valumaan, toivottavasti. :) Kiitokset infosta!
 
Ylös Bottom