Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ehkä paras tarjous ikinä?

zavvi.com - WEP: Wireless Entertainment Pack (includes Black Wireless Controller, Lego Batman & Pure) Xbox 360

Virallinen ohjain + 2 peliä yhteensä 25£ postikuluineen! Nyt on halpaa!!

Ihan hyvä diilihän tuo on, mutta ei kyllä paras tarjous ikinä. Zavvi nimittäin myi kuukausi sitten samaa pakettia 18 punnalla... Suosio oli kova, ja nyt on sitten hintakin kovempi. :)

onko kellään tietoa toimittavatko noinkin isoja puketteja suomeen?

Zavvilla on kyllä ulkomaisille lähetyksille painorajoitus - ainakaan raskaita erikoisohjaimia eivät suostu postittamaan. En ole varma missä kohtaa tarkka raja menee Zavvin kohdalla, mutta muutamalla muulla brittiläisellä pelikaupalla raja on 1 kg. Uskoisin kuitenkin että tuo Wireless Entertainment Pack lähtee punnalla matkaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ihan hyvä diilihän tuo on, mutta ei kyllä paras tarjous ikinä. Zavvi nimittäin myi kuukausi sitten samaa pakettia 18 punnalla... Suosio oli kova, ja nyt on sitten hintakin kovempi. :)

No perhana, enpäs ollut aiemmin huomannut vaikka säännöllisesti yritän näitä täkyjä metsästää.

Eihän se nyt ehkä muutenkaan "paras tarjous ikinä" näin yleisesti ottaen ole, mutta kun olen pitkään puntaroinut ja nuukaillut uuden ohjaimen oston kanssa niin tuon löytyminen tuntui hetkellisesti parhaudelta joten lievä liioittelu sallittaneen.. :D
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

onko kellään tietoa toimittavatko noinkin isoja puketteja suomeen?.
Zavvilla on kyllä ulkomaisille lähetyksille painorajoitus - ainakaan raskaita erikoisohjaimia eivät suostu postittamaan. En ole varma missä kohtaa tarkka raja menee Zavvin kohdalla, mutta muutamalla muulla brittiläisellä pelikaupalla raja on 1 kg. Uskoisin kuitenkin että tuo Wireless Entertainment Pack lähtee punnalla matkaan.

Vastataampa tähän vielä itsellekkin, sekä muille samaa miettiville. Eli kyllähän tuo Wireless Entertainment Pack lähti suomeenpäin valumaan, ainakin sähköpostiviestin mukaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Vastataampa tähän vielä itsellekkin, sekä muille samaa miettiville. Eli kyllähän tuo Wireless Entertainment Pack lähti suomeenpäin valumaan, ainakin sähköpostiviestin mukaan.
Ei ole niin sanottua. Itse kun tilasin ratin ja polkimet kyseisestä paikasta niin tuli maili, että on lähetetty. Seuraavana päivänä tuli maili, jonka mukaan rahat on palautettu ja pahoteltiin tilannetta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Ei ole niin sanottua. Itse kun tilasin ratin ja polkimet kyseisestä paikasta niin tuli maili, että on lähetetty. Seuraavana päivänä tuli maili, jonka mukaan rahat on palautettu ja pahoteltiin tilannetta.

Niimpä tietenkin.. Noh, katsotaan miten käy.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Olen aika varma mut varmistetaan vielä täällä että toimiihan zavvista tilattu live-aika ihan Suomesta ostetulla boxilla? Etukäteen jo kiitos vastauksista :)
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Olen aika varma mut varmistetaan vielä täällä että toimiihan zavvista tilattu live-aika ihan Suomesta ostetulla boxilla? Etukäteen jo kiitos vastauksista :)
Aika ja MS pisteet on EUssa yhteiset, eli toimii.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Mutta miksi tilata zawista kun siellä näytti maksavan 12kk live 35 puntaa eli likemmäs 40e kun ihan tällä samaisella foorumilla quzu myy 12kk live aikaa 29 eurolla.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Pitihän se kokeilla ja tilata tommonen jo eilen, onko kellään tietoa toimittavatko noinkin isoja puketteja suomeen? Tai no, luultavasti tänään tai huomenna tulee mailia joka kertoo että lähettävätkö..

Halapa on kyllä.

Kyllä vain, Wireless entertainment paketti Batman/Pure oli tänään yrittänyt tulla postilaatikkoon, muttei ollut mahtunut. Piti käydä postista hakemassa. Maanantaina tilasin ja nyt perjantaina jo kotona.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Oma ohjain+pelit paketti lähti tiistaina matkaan ja eilen oli postilaatikossa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Tuore toimintaroolipeli Borderlands on vihdoin alittanut maagisen 18 punnan rajan (joka on Britanniassa tullivapaiden tilausten yläraja). Ensimmäisenä tähän kykeni Zavvi, jonka Mega Monday -tarjoukset ovat jo nyt selattavissa. Rajamaille tulee siis hintaa £18 + 1, eli n. 21 euroa kotiin kannettuna.

Siis mikä tulliraja? Eikös se ole EU maa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Siis mikä tulliraja? Eikös se ole EU maa?

Jutun ydin onkin siinä, että Zavvi ja monet muut eurooppalaiset verkkokauppiaat operoivat EU:n veroalueen ulkopuolella. Siispä niin brittiläiset kuin suomalaisetkin asiakkaat joutuvat maksamaan sieltä tehdyistä ostoksistaan arvonlisäveroa ja tullia, mikäli ostosten hinta ylittää ns. tullirajan. Hakua käyttämällä tästä aiheesta löytää paljonkin asiaa ihan tältäkin foorumilta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Nyt zavvi noviisina kysyn, tuo megamonday tarjous.
Jos laitan tilauksen vielä tänä iltana (eli maanantainaI niin, tilauksen loppusumma lasketaan tehdyllä tilaushetkellä eikä vasta maksamisen ajankohtana? Olettaen että tuo MegaMonday tarjous loppuu kun britanniassa päivä vaihtuu tiistaiksi?
Saa tuon Borderlandsin ja Batmanin niin halvalla.

Ja tullirajatkin jää siis alle jos pelit 2x17.95 =35,9 + 2x 0,99 postituksia = 37,78 Puntaa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Nyt zavvi noviisina kysyn, tuo megamonday tarjous.
Jos laitan tilauksen vielä tänä iltana (eli maanantainaI niin, tilauksen loppusumma lasketaan tehdyllä tilaushetkellä eikä vasta maksamisen ajankohtana? Olettaen että tuo MegaMonday tarjous loppuu kun britanniassa päivä vaihtuu tiistaiksi?
Saa tuon Borderlandsin ja Batmanin niin halvalla.

Ja tullirajatkin jää siis alle jos pelit 2x17.95 =35,9 + 2x 0,99 postituksia = 37,78 Puntaa.

kyl.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Jos laitan tilauksen vielä tänä iltana (eli maanantainaI niin, tilauksen loppusumma lasketaan tehdyllä tilaushetkellä eikä vasta maksamisen ajankohtana?
Kyllä. Hinnat tulevat tilaushetken mukaan. Muutenhan verkkokaupat voisivat puijata asiakkaitaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

mun tilaukset maksoi 43,88 puntaa. onko toi sitten alle tullirajan?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

mun tilaukset maksoi 43,88 puntaa. onko toi sitten alle tullirajan?

Ei ole. 45.40e on raja jota pienemmistä ostoksista ei peritä tullia+alvia.

Mutta ei välttämättä jää tulliin, ja jos jää niin ei se nyt niin pahasti pistä...
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

mun tilaukset maksoi 43,88 puntaa. onko toi sitten alle tullirajan?

Zavvi ja The Hut ainakin lähettävät jokaisen pelin erikseen omassa paketissa. Itse tilasin kerran leffoja ja pelejä HUTista jollain 130 punnalla ja kaikki dvd:t tulivat tipoittain jokainen omassa kuoressa....
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu)

Zavvi ja The Hut ainakin lähettävät jokaisen pelin erikseen omassa paketissa. Itse tilasin kerran leffoja ja pelejä HUTista jollain 130 punnalla ja kaikki dvd:t tulivat tipoittain jokainen omassa kuoressa....

noniin, toivotaan että kaksi pakettia sieltä sitten tulee :)
 
Ylös Bottom